geen probleem ik kom morgen wel ff langsquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat moet een knappe vrouw zijn die mij zwannger maakt![]()
Nee, jij had iets met de titel "You don't have to take...."quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die gister al gepost![]()
Ja, ik had al het idee dat het de verkeerde wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, jij had iets met de titel "You don't have to take...."
ga ik slapen danquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"..and drink some cherry wine yeahyeah...". ook daarom kon je er eerderniet opkomen, zuipschuit
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ga ik slapen dan? nu al...
![]()
ik heb m'n koffie nog geeneens op![]()
ik ga ff terug lezen. kan me niet herinneren dat ik naar bed ging hoor...quote:
ben een beetje van slagquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
http://www.pokerstars.com , de bekendstequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef Pavement het volgende:
Weet iemand een leuke poker site waar je geen creditcard voor nodig hebt ?
heb zondag een tournooi en heb het bijna nooit gedaan
ploon had iets gepost, daar reageerde ik op, toen dacht ik opeens te zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga ff terug lezen. kan me niet herinneren dat ik naar bed ging hoor...![]()
Oepsquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ploon had iets gepost, daar reageerde ik op, toen dacht ik opeens te ziendat jij dat gepost had.....
![]()
![]()
![]()
Er gaat vast wel 'iemand' slapenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste. weet niet wie, maar truste![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik had braaf L d'r lead gevolgd toen zij truste wenste n.a.v. Polo z'n gedicht met![]()
aan t eind...
WB Buuv![]()
![]()
![]()
ow bah, puntje van mijn tong...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
wie weet uit welk nummer deze tekst komt, ik zelf dacht iets in de trant van Simon en Garfunkel...
You don't know, how to ease my pain
Ben best wel trots op Lquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik had braaf L d'r lead gevolgd toen zij truste wenste n.a.v. Polo z'n gedicht met![]()
aan t eind...
WB Buuv![]()
![]()
![]()
please, help me!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow bah, puntje van mijn tong...![]()
kun je beter niet aan beginnen. als je aanleg hebt voor verslaving lijkt het me link om op internet(lekker dichtbij)de ins en outs te leren etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:08 schreef Pavement het volgende:
Weet iemand een leuke poker site waar je geen creditcard voor nodig hebt ?
heb zondag een tournooi en heb het bijna nooit gedaan
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.pokerstars.com , de bekendste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |