Zal je ook nooit zitten, omdat ik je een oprechte lieverd vindt en ik wel houd van oprechte lieverds met een goudenhart en een liefde voor Demins met een hekel aan huishouden en 3 kindjes die achterin lawaai maken enz. enz.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
leuk! beter dan verwacht. hier en daar wat apen en beren gezien vantevoren, en die bleken er niet te zijn.![]()
ik vind je zelfs gemeen wel lief, maar goed ik zat deze keer niet in de schopstoel...![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zal je ook nooit zitten, omdat ik je een oprechte lieverd vindt en ik wel houd van oprechte lieverds met een goudenhart en een liefde voor Demins met een hekel aan huishouden en 3 kindjes die achterin lawaai maken enz. enz.![]()
Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb lekker een verzoek bij FOK ingediend, binnenkort heb ik ook iets tussen haakjes achter mijn naam staan, net als Ian.
Wat is een tagje?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
Blijft je tagje nog geheim Peet ?
Volgens mij is dat zo'n blauw ding naast je naamquote:
Nee, dat is de datum.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n blauw ding naast je naam![]()
ohquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg mijn tagje niet.![]()
Gelukkig werd het antwoord niet gemotiveerd, die confrontatie blijft me iig bespaard.
Ik vind het niet gepast over MIJN tagje te gaan communiceren terwijl Jappie jarig is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
wil je verklappen wat het was, of mag ik raden ?
Je bent in gedachten van Flugeltje vervuldquote:
Ok, dan ga ik je wel uithoren onder het genot van een tostiquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het niet gepast over MIJN tagje te gaan communiceren terwijl Jappie jarig is.
Ik weet lekker Jappies leeftijd.![]()
Ik heb haar zien groeien van normale user naar administrator (met tagjes-bevoegdheid).quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je bent in gedachten van Flugeltje vervuld![]()
ik ook!quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb haar zien groeien van normale user naar administrator (met tagjes-bevoegdheid).
ow, nou ja, dan zal ik maar uit de kast komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door debuurvrouw op 13-08-2007 18:34 (vaudtju) ]
Peter, je hebt helemaal gelijk Laten we maar snel weg gaan dan, ik moet trouwens toch aardappels schillen en boontjes doppen. Ik ga eens gek doen en eet vandaag een keer geen spinazie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
KZ, we nemen geloof ik de hele SC over, niemand durft er meer tussen te komen.![]()
Ze wil ik helemaal niet zijn.![]()
Jawel hoor, ik welquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:42 schreef Peter6000 het volgende:
KZ, we nemen geloof ik de hele SC over, niemand durft er meer tussen te komen.![]()
Geen spinazie op maandag, voor het eerst sinds 26 mei 2003.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Peter, je hebt helemaal gelijk Laten we maar snel weg gaan dan, ik moet trouwens toch aardappels schillen en boontjes doppen. Ik ga eens gek doen en eet vandaag een keer geen spinazie.![]()
Of je kijkt even in Jappie z'n profiel en ziet uit welk jaar hij isquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik je wel uithoren onder het genot van een tosti![]()
Ik heb op een andere site waar hij ook post gekeken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je kijkt even in Jappie z'n profiel en ziet uit welk jaar hij is
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Peter, je hebt helemaal gelijk Laten we maar snel weg gaan dan, ik moet trouwens toch aardappels schillen en boontjes doppen. Ik ga eens gek doen en eet vandaag een keer geen spinazie.![]()
En je wilt nu een schouderklopje omdat je minder efficiënt te werk bent gegaan??quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb op een andere site waar hij ook post gekeken.
Ik heb dus meer speurwerk dan jou verricht.
Sorryquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo laat nog...
ben ook aan t koken, durf het bijna niet meer te zeggen..![]()
![]()
Nee hoor, maar ik merk gewoon dat ik er veel voldoening uitput/ uit put.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je wilt nu een schouderklopje omdat je minder efficiënt te werk bent gegaan??
Heel veel succes & plezier met deze zeer bijzondere maandag-maaltijd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:53 schreef kleinzusje het volgende:
Tot later![]()
Ik ben echt een malle in neem een keer een tartaatje erbij![]()
Kee... rechter hand over linker schouder dan maar, en geef jezelf even een schouderklopjequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik merk gewoon dat ik er veel voldoening uitput/ uit put.
ja, goeie prioriteitenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar ik moet Tim eerst afkijken![]()
En zeg maar gerust dat je aan het koken bent hoor lieverd, dat geeft helemaal niks ( zo lang je niet in de COS post)![]()
![]()
you should have told mequote:Op maandag 13 augustus 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
In de vorige [DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks werden de plaatjes steeds ondeugender... om over de verhaaltjes maar niet te spreken![]()
[afbeelding]
Gegapt van Disana
[..]
[..]
[..]
Gevolg: anarchie![]()
[..]
En tevens de felicitaties voor Soury die Jarig is!!!![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=97V8DcbDOOs
![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Dan eten we vandaag hetzelfde, spinazie a la creme, met een tartaartje, gebakken met bosuitjes...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:53 schreef kleinzusje het volgende:
Tot later![]()
Ik ben echt een malle in neem een keer een tartaatje erbij![]()
Probeer de spinazie met boursin eens van Iglo. Als je al gek bent op a la creme, vind je die misschien ook wel om te smullen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan eten we vandaag hetzelfde, spinazie a la creme, met een tartaartje, gebakken met bosuitjes...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |