Ouchquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:07 schreef Bartoli het volgende:
de val van Uran: http://media.vrtnieuws.ne(...)077693.mxf_wmvhi.wmv
ja ardila deed zelfs kopwerk voor gesink een voor een meter of 500. Om vervolgens weer op 1m49 ofzo binnen te komenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:22 schreef Burghardt het volgende:
Moeilijk te geloven trouwens maar ik zag ene Ardila rijden, kan iemand dit bevestigen?
Idd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef Cootz het volgende:
En in plaats van dat je 'm meteen even onder het filter zet..
Jaja, ze raken in topvorm.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:36 schreef Gitanki het volgende:
Viel me erg mee van Ardila en Wielinga.
Uran dus naar het ziekenhuis met verwondingen aan gezicht en schouder. Verder nog geen nieuws.quote:Uran versteuerte sich in einer Linkskurve und raste kopfüber einen kleinen Abhang hinunter in ein felsiges Bachbett. Kurz darauf kam auch Sven Teutenberg vom österreichischen Team Volksbank zu Fall. Der Mettmanner konnte die Etappe zu Ende fahren, für Uran ist die Deutschland Tour 2007 vorbei. Der Kolumbianer wurde Schulter- und Gesichtsverletzungen in ein Krankenhaus gebracht. (ard.de)
Ze horen tot the best of the cleanies (quote:
En niet te vergeten Reinbert, die zich vandaag even is gaan sparen om morgen fameus huis te houden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie finale. Jammer dat Gesink niet genoeg sprint in zijn benen had om bij Cunego en Rebellin te blijven.
Die duikvlucht van Uran.![]()
![]()
De Nederlanders zijn goed in beeld deze tour. Vrijdag Maarten den Bakker, gisteren Nicky Terpstra en vandaag Pietje Rooijakkers.![]()
een mislukte jackass stunt als je niet zou weten dat het een wielerkoers wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind de val van uran wel komisch.
Dank je, precies wat ik zochtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:10 schreef Cootz het volgende:
De start is om 12:15, de tv-beelden op Sporza vanaf ca. 15:00 en de finish gepland tussen 16:29 en 16:57.
Het uitgebreide schema vind je hier
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef Ereinion het volgende:
"Wat ik echt kan, daar gaan ze nog wel achterkomen. Ik kan nu weer ongecompliceerd koersen. Ik zit goed in mijn vel en een ding durf ik gerust over mezelf te zeggen: ik ben absoluut de beste klimmer van Nederland,"
Einde seizoen dus, zoals wel te verwachten was. Gezien de klap die hij maakte valt het me nog mee dat hij in principe alleen zijn armen gebroken heeft.quote:Gecompliceerde breuken voor Uran
Rigoberto Uran heeft enkele gecompliceerde breuken overgehouden aan zijn zware valpartij gisteren in de Ronde van Duitsland. De Colombiaan staat nu een lange revalidatie te wachten.
De pas 20-jarige Uran vloog in een afdaling uit de bocht, en kwam terecht in een beekje. Hij werd per ambulance afgevoerd. In het ziekenhuis werden gecompliceerde breuken aan beide ellebogen en een gebroken rechter pols vastgesteld. Gisteravond werd hij al aan zijn verwondingen geopereerd.
Eltink was er wel af toen Rebellin en Gesink etc versnelden en hij zat toen ook niet bij Ten dam en Voigt. Zelfs Posthuma en dergelijke renners zaten in het peletonnetje bij de finishquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:57 schreef DutchSL het volgende:
Eltink in de voorste groep (op Cunego/Rebellin/Lopez Garcia na), dat van gisteren was dus een fluke. Komt wel goed voor de Vuelta
Morgen dus de Rettenbachferner, samen met de Zoncolan de zwaarste berg van de ProTour dit jaar en tevens de hoogste aankomst met 2671 meter.
Twee beklimmingen onderweg en de hele dag op en af, vanaf het dorpje Oetz (764 m) loopt het dan 30km vals plat omhoog naar Sölden (1354 m) waar een paar km verderop de klim daadwerkelijk begint, hij is 12.3 km lang aan 10.5% gemiddeld.
klik hier voor profiel Rettenbachferner
Zoals te zien gaan ze niet door naar de top, deze (Tiefenbachferner) ligt op meer dan 2800 meter.
Wat wil hij in de Vuelta dan gaan doen als je hier nog niet eens met de beste 20 mee kan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Eergisteren was er kritiek dat hij niet eens met het peloton kon meekomen en niks te zoeken zou hebben in de Vuelta, maar op dat kleine heuveltje op 10km zat hij gewoon verkeerd geplaatst en brak het voor hem dus zo slecht als hij leek was hij niet bewees hij ook wel gisteren.
Dat hij niet met de besten mee zat hoeft ook helemaal niet, hij is hier niet om een klassement rijden maar om de Vuelta voor te bereiden. Wil alleen maar aangeven dat die anderhalve minuut verlies op dat heuveltje helemaal niks hoeft te zeggen.
dat klopt maar iemand met het potentieel van Eltink heeft meer in huis dan dat hij tot dusver heeft laten zien. Of hij met zijn huidige mogelijkheden veel voor Menchov in de Vuelta kan betekenen betwijfel ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef DutchSL het volgende:
Eltink is hier gewoon om de vorm bij te schaven, 20e, 30e, 50e het maakt helemaal, maar dan ook helemaal 0,0 niks uit. En in de Vuelta moet hij Menchov afzetten in de finales, evt. zelf top 30 rijden zoals vorig jaar of een keer in een ontsnapping. Dat is meer dan voldoende voor een KNECHT als Eltink, wat voor een onrealistische eisen stel jij wel niet ?![]()
Hij is een klimmer? Misschien moet je dan eens gaan klimmen. Eltink kan meer dan wat hij nu laat zien, maar om nu excuses te zoeken om zijn mindere rijden. Ik denk dat hij hier een meer vrijere rol van Rabo hefet gekregen. Hij is niet iemand die kan zeggen waar en wanneer hij kopman wil zijn dus moet je het van zulke rondes hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef DutchSL het volgende:
Eltink is hier gewoon om de vorm bij te schaven, 20e, 30e, 50e het maakt helemaal, maar dan ook helemaal 0,0 niks uit. En in de Vuelta moet hij Menchov afzetten in de finales, evt. zelf top 30 rijden zoals vorig jaar of een keer in een ontsnapping. Dat is meer dan voldoende voor een KNECHT als Eltink, wat voor een onrealistische eisen stel jij wel niet ?![]()
http://ticker.tourard.de/ticker2007/index_20070814.htmlquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef Cootz het volgende:
Is er iets van een live-ticker ergens?
3e keer. Eerste keer was in de Giro toen hij in een ontsnapping zat met o.a. Hincapie, maar waar hij keihard als eerste werd gelost.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Ardilla opnieuw in beeld (2e keer dit jaar?)
dat Lau kan klimmen is niet opvallend, maar dat hij vooraan nog moeiteloos meedraait is toch knapquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:03 schreef Ereinion het volgende:
Ten Dam opvallend goed ja.
ik telde er 16 maar goed snuffel haakt al langzaam af. Het verhaal van de 10 kleine negertjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef Cootz het volgende:
14 man voorop... best veel, gezien de steilheid van deze eerste paar kilometer. Ik weet wel dat het nog niet echt hard gaat, maar toch...
Vorige keer waren ze op dit punt nog met 6 man. Ullrich plaatste toen een aanval onder die tolpoortjes, Jaksche haalde hem terugquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef Cootz het volgende:
Inderdaad, het zijn er nu 15. Ah, op Sporza hebben het ook door
dat waren ook andere tijdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:11 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vorige keer waren ze op dit punt nog met 6 man. Ullrich plaatste toen een aanval onder die tolpoortjes, Jaksche haalde hem terug![]()
Voigt die vorig jaar schitterde in de Giro en de R/V Duitsland kon ook nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
Voigt, dit kan toch niet. Vorig jaar in de gele trui in de Tour lag 'ie er als 12e af. Nu rijdt 'ie bij de beste 10 op een nog steilere klim.
Neuh, maar met Leipheimer als topfavoriet moet je niet teveel verwachtenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:21 schreef Cootz het volgende:
Voorlopig niet echt het spektakel wat ik ervan verwachtte...
ja de tijdrit is vrijdag volgens mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:21 schreef Lann555 het volgende:
Leipheimer zal wel gokken op die tijdrit (er komt er toch nog 1 of niet?). Het irriteert me wel dat Voigt er nog bij zit.
Voigt is net als vorig jaar opeens in bloedvorm bergop in deze ronde ...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:24 schreef Lann555 het volgende:
Haha, Voigt > Leipheimer bergop?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voigt is net als vorig jaar opeens in bloedvorm bergop in deze ronde ...![]()
Ik vind et maar raarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voigt is net als vorig jaar opeens in bloedvorm bergop in deze ronde ...![]()
Deze berg is zwaarder dan alles wat er in de Tour zat dit jaar. Hij hoort dit niet te kunnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Voigt wat doe je? Dit kan toch niet?![]()
Hij is er afquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef sloumy het volgende:
Cunego eraf? Net wel of net niet?
Yepquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:28 schreef sloumy het volgende:
Gesink breekt?
1300 meterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Gillingham het volgende:
Hoe lang nog?
1.25 kmquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Gillingham het volgende:
Hoe lang nog?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:28 schreef Gillingham het volgende:
Ik vind het toch erg knap wat zowel Gesink als Ten Dam hier laten zien.
Snuffel is 12equote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand trouwens nog iets gehoord van Van Huffel die in de krant vertelde dat hij z'n klimmersbenen in Duitsland wilde terugvinden ? (ik heb alleen maar 't laatste stuk van de koers gezien)
En dat op één van de moeilijkste Pro Tour beklimmingen van het jaar! Ongekend...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:35 schreef sloumy het volgende:
Ten Dam 5e... Jeetje 2 Nederlanders in de top 5. Schitterend!
Ik denk dat Voigt die klimmersbenen stiekem heeft gepiktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand trouwens nog iets gehoord van Van Huffel die in de krant vertelde dat hij z'n klimmersbenen in Duitsland wilde terugvinden ? (ik heb alleen maar 't laatste stuk van de koers gezien)
Precies, In de Giro rijden ze tegen bergen op van 10% of hoger, in de Tour komen ze nooit boven de 8. Toch zijn in die laatste koers de verschillen in de bergen veel groter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Men kan nu trouwens wel zeggen "men koerst alleen nog maar op de laatste klim tegenwoordig" maar je ziet toch vandaag weer dat je nog zo'n zware klim mag hebben als slotklim, als daar geen bergen meer voor zitten de verschillen toch vrij beperkt blijven.
Naja, komt ook wel een beetje omdat het klassement nou niet uitermate spannend is. Voigt wilde vooral blijven aanklampen bij Leipheimer, die zelf eigenlijk niks kon. Dus gebeurde er de eerste 8 kilometer klimmen eigenlijk niks. Toen uiteindelijk Cunego toch wat probeerde, moest Leipheimer eraf, en toen werd er opeens gefietst.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Men kan nu trouwens wel zeggen "men koerst alleen nog maar op de laatste klim tegenwoordig" maar je ziet toch vandaag weer dat je nog zo'n zware klim mag hebben als slotklim, als daar geen bergen meer voor zitten de verschillen toch vrij beperkt blijven.
Hoopvolle wedstrijd inderdaad voor onze laaglanders.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:36 schreef Bartoli het volgende:
1. Lopez![]()
2. Voigt op 0.13![]()
3. Gesink op 0.22![]()
![]()
4. Cunego op 0.36![]()
5. Ten Dam op 0.47![]()
![]()
6. Bertagnolli op 1.05![]()
7. Leipheimer op 1.11![]()
![]()
8. Pfannberger op 1.11![]()
9. Chris Anker Sörensen op 1.30![]()
10. Jufre op 1.45![]()
we hebben weer klimmers, wie heeft het nog over Remmbo
![]()
je weet toch niet of Ricco hier klassementsambities had. Ik vermoed van niet maar 3 ploegmaats en een ex-ploegmaat om hem heen doet anders vermoeden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ricco is ook z'n pillen vergeten blijkbaar ...
Waarom krijgt Lopez eenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hoopvolle wedstrijd inderdaad voor onze laaglanders.![]()
De belgen vergeten in hun records en uitslagvergelijkingen trouwens dat in de etappe van 2 jaar geleden ook nog een flinke HC col aan deze klim voorafging.
Lopez komt niet echt uit het niets want kan meer dan redelijk klimmen. Voigt die vroeger niet eens kon klimmen kan dat nu al sinds zijn CSC tijd wel met vlagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom krijgt Lopez eenen Voigt een
![]()
Nee natuurlijk niet, Ten Dam is een Nederlander en Voigt een Duitserquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef Ereinion het volgende:
Voigt rijdt hier Ten Dam op ongeveer een halve minuut. Is die tweede dan niet net zo verdacht?
Iedereen is verdacht, maar ""normaal"" zou ten Dam Voigt op minuten rijden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef Ereinion het volgende:
Voigt rijdt hier Ten Dam op ongeveer een halve minuut. Is die tweede dan niet net zo verdacht?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zou je dit na morgen nog eens kunnen herhalen al dan niet. Voigt ook in die doen van vorig jaar zal de Rettenbachferner normaal gezien niet bij de eerste bedwingen of anders klopt er wat niet
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Het is misschien niet normaal, maar verwacht had ik het dus zeker wel.
NL doen het goed. Gesink, Ten Dam, Terpstraquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:56 schreef Cootz het volgende:
Jeuj, Gesink in de witte trui!
Naja, wit... dat jongerending dus.
Vorig jaar reed hij beter dan dat hij nu deed toen won hij een rit bergop en ik geloof ook de tijdrit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:28 schreef Cootz het volgende:
Jeee, hoe heet de hond van Voigt?
eerlijk gezegd vind ik dat niet zo fraai, gisteren en vandaag kwam hij over deze kaliber bergen te kort, vind de waarde van deze bergtrui dus nihil.ik wil iemand in zo,n trui rijdt oook daadwerkelijk knoesten van bergen moeten kunnen fietsen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:59 schreef Gitanki het volgende:
En Niki Terpstra de bolletjestrui.
Die klim was wel bij lange na niet zo steil als de Rettenbachferner. En dat scheelt met die hoop kilo's die Voigt mee moet sleuren toch een hoop.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:07 schreef maril het volgende:
[..]
Vorig jaar reed hij beter dan dat hij nu deed toen won hij een rit bergop en ik geloof ook de tijdrit.
Op serieuze cols moest hij in het verleden soms vroeger lossen dan sommige sprinters en als je 'm toen zag spartelen, was dat geen bewuste keuze om het te laten lopen. Het heeft (helaas) een erg hoogquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die klim was wel bij lange na niet zo steil als de Rettenbachferner. En dat scheelt met die hoop kilo's die Voigt mee moet sleuren toch een hoop.
12e op 2'15quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nu was de concurrentie ook wel vrij zwak. Leipheimer viel me zeer tegen en Cunego kan toch ook geen serieuze aanval meer plaatsen de laatste jaren. Vandaag konden er toch wat mindere klimmers of nog zeer onervaren klimmers goed meekomen. Daar kan een Voigt met geweldig moraal misschien nog enigzins in de buurt blijven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op serieuze cols moest hij in het verleden soms vroeger lossen dan sommige sprinters en als je 'm toen zag spartelen, was dat geen bewuste keuze om het te laten lopen. Het heeft (helaas) een erg hoog-gehalte.
Ik wilde gisteren nog zeggen: "Zondag reed hij voor zijn doen goed, maandag was het al minder en dinsdag zal hij wel afstappen"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:37 schreef TheArt het volgende:
De officiële uitslag is er: http://www.deutschland-to(...)2007_ergebnisse.html
De beste klimmer van Nederland weer eens niet gefinisht.
In deze ronde zijn dan ook niet veel topklimmers. Ik zou alleen Leipheimer en Cunego tot de top rekenen, de rest behoort daar (nog) niet bij. En als Voigt echt iets wil, kan hij dat ook, op karakter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op serieuze cols moest hij in het verleden soms vroeger lossen dan sommige sprinters en als je 'm toen zag spartelen, was dat geen bewuste keuze om het te laten lopen. Het heeft (helaas) een erg hoog-gehalte.
Lijkt me ook, maar desalniettemin een fantastisch optreden van Gesink.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef Venga het volgende:
Gesink knap 3e, zal niet gemakkelijk worden om die plek en de jongerentrui te verdedigen met een TT van 33 km op komst.
Wat een farce eigenlijk die gast. 400m kopwerk verrichten bergop en dan direct verdwijnen en op 10 minuten binnen komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef Burghardt het volgende:
En wederom een prominente rol van Ardila!
Dat zal niet zo snel gebeuren. Gesink komt erg snel en is daarnaast ook veel constanter dan Weening in zijn eerste profjaar. Daarnaast was Weening een stukje ouder toen hij de stap maakte.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:18 schreef 4-elements het volgende:
Prachtige klim naar de gletscher. Erg mooi om twee Nederlanders voorin te zien in de bergen, een zeldzaamheid tegenwoordig. Gesink doet het echt super in zijn eerste profjaar, hopelijk zakt hij niet terug zoals bijvoorbeeld Weening.
Hij is dan ook geen pure klimmer. Vond het nog best knap. Hij zat best ver achter en toen kwam hij naar voren enz ette zich een km op kop. Hij hefet dus toch vrij veel inzet, blijkbaar gewoon niet goed genoegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een farce eigenlijk die gast. 400m kopwerk verrichten bergop en dan direct verdwijnen en op 10 minuten binnen komen.
Sorry, maar Ardila is een pure klimmer met een goede aankomst.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:19 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen pure klimmer. Vond het nog best knap. Hij zat best ver achter en toen kwam hij naar voren enz ette zich een km op kop. Hij hefet dus toch vrij veel inzet, blijkbaar gewoon niet goed genoeg
Hij is een 1dagsrenner met een goede aankomst, alleen wil rabo dat niet zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:38 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Sorry, maar Ardila is een pure klimmer met een goede aankomst.
Hij stelt gewoon ontzettend teleur. Lozen die handel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:48 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hij is een 1dagsrenner met een goede aankomst, alleen wil rabo dat niet zien![]()
dat ook, maar hij is geen klassementsrenner. Als je Mcewen kopman maakt in San Sebastian zal hij ook teleurstellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij stelt gewoon ontzettend teleur. Lozen die handel.
Btw: je ondertitel.
Hij reed anders in 2005 een best aardige Giro en Vuelta ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
dat ook, maar hij is geen klassementsrenner. Als je Mcewen kopman maakt in San Sebastian zal hij ook teleurstellen
aardig ja, in een zwak bezetet ronde net geen top 10 en in de Vuelta won hij op heuvelachtig gebied bijna een etappe maar hij juichte te vroegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij reed anders in 2005 een best aardige Giro en Vuelta ...
In Colombia heb je ook bog Wedstrijden he? als je hier altijd als ronderenner wordt uitgespeelt. Maar tuurlijk rijdt Ardila niet naar behoren maar geef hem dna de kans in eendagswedstrijden en dta krijgt hij ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:43 schreef DutchSL het volgende:
Als Ardila een eendagscoureur is weet hij dat bijzonder goed te verbergen met geen enkele goede prestatie (ok, 5e in de Subida Urkiola, wat gewoon een zware klimkoers waar ook Piepoli vaak goed presteerd, als er nou iemand een pure klimmer is...) in een Europese eendagskoers, ook niet bij Davitamon of Choco Sjaak.
Daar tegenover staan goede prestaties in de Rondes van de Toekomst, Polen, Burgos, Baskenland, Rheinland-Pfalz, Engeland, Romandie, Giro en Vuelta en dan vergeet ik vast nog wat.
Wat een zwak smoesje om te zeggen dat hij eendagscoureur is ipv. ronderenner, dat was van toepassing op Kolobnev. Ardila presteert gewoon niet, al zou hij eendagscoureur zijn, dat betekend niet dat hij bij Rabo maar 17x slechter moet gaan rijden in rondes dan voor Rabo. Dat ligt toch echt aan Ardila, en niet aan dat Rabo een verkeerd type in hem ziet.
Daarom zei ik ook bewust in Europa, het zuid Amerikaanse circuit is niet vergelijkbaar met het Europese.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:47 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
In Colombia heb je ook bog Wedstrijden he? als je hier altijd als ronderenner wordt uitgespeelt. Maar tuurlijk rijdt Ardila niet naar behoren maar geef hem dna de kans in eendagswedstrijden en dta krijgt hij ook niet
Wat noem je goed? In een zwak bezette Giro bij de beste 20. Van huffel heeft erna ook amper gepresteert?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook bewust in Europa, het zuid Amerikaanse circuit is niet vergelijkbaar met het Europese.
In Europa zit hij nu al een jaar of 6, het is niet zo dat hij nooit eendagskoersen heeft gereden. Als hij dat eigenlijk beter zou beheersen hadden ze dat inmiddels heus wel doorgehad hoor. Sterker nog, hij heeft zichzelf vrijgekocht bij Davitamon om voor veel geld bij Rabo te kunnen rijden, als hij meer eendagskoersen had willen rijden dan had hij dat wel afgedwongen bij de onderhandelingen.
Ik zie dan ook geen enkele logica in jouw verwijt naar Rabobank dat ze hem teveel als ronderenner zien, al zou hij eigenlijk een veel betere ballerina of bankdirecteur zijn, hij reed bij Davitamon goed in rondes en bij Rabobank niet. Dat is het hele verhaal.
8ste werd hij ook mede door zijn vlucht he, vergeet dat niet. Het is niet voor niks dat Colombianen vrij makkelijk de stap naar Europa maken he, dara wordt ook serieus gewielrentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ardila heeft nog nooit top 20 gereden in de Giro (klassement dus), het enige wat hij in die "zwak bezette" ronde deed, was zich laten betalen door Savoldelli om aan de kop te sleuren achter Rujano en Simoni.
In de Vuelta eindigde hij in de top 10, negende. Eigenlijk achtste na het wegvallen van Heras.
Verder waren al zijn goede resultaten in etappewedstrijden of rondes.
Hij was in ieder geval bij Rabo op bezoek en het zag er gezellig uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rasmussen is in de ronde!
Zag ik 'm nou uit een Rabo-auto stappen?
Hij maakt in ieder geval geen geheim meer van zijn whereaboutsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef Maybach het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval bij Rabo op bezoek en het zag er gezellig uit![]()
Hoe wie wat waar footage? This tread is worthless without pics?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rasmussen is in de ronde!
Zag ik 'm nou uit een Rabo-auto stappen?
Niks. Nog 32 km, het is wachten op de massasprint.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef Cootz het volgende:
Gebeurt er verder in de koers nog iets vandaag?
Vul maar in welk :quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
"Mijn Duitse collega is nu een boek aan het lezen".
Zo krijg je tenminste nog eens wat te zien vandaag ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat een belachelijke aankomst eigenlijk.
kijk dan Ronde Vn Burgos, Solerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:30 schreef Lann555 het volgende:
Nu ben ik altijd blij met renners op mijn tv, maar dit was wel vrij duf. Hopen op een leuk sprintje!
Word dat uitgezonden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
kijk dan Ronde Vn Burgos, Soler![]()
burgos is hier weer nergens op tvquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
kijk dan Ronde Vn Burgos, Soler![]()
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6462535quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
burgos is hier weer nergens op tv![]()
De 2dequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
dat ook, maar hij is geen klassementsrenner. Als je Mcewen kopman maakt in San Sebastian zal hij ook teleurstellen
1ste die het opmerkt![]()
Leuk, maar in principe uiteraard compleet kansloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:13 schreef Arth_NL het volgende:
Terpstra en Den Bakker doen nog even een aanvaletje.
Op de een of andere manier hoop ik dan dat het mis gaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi om Greipel trouwens te zien, die juicht al op 150 meter van de streep.
als het niet geregend had hoor je er niemand over. Behalve dat het een beetje smal was vond ik de rest niet gevaarlijk.quote:
Stuk beter dan gisteren inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als het niet geregend had hoor je er niemand over. Behalve dat het een beetje smal was vond ik de rest niet gevaarlijk.
Klopt, en hij gaat zelf Lopez niet inhalen. Hij moet wel oppassen voor Bertagnolli, die aan een hele sterke tijdrit bezig is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:27 schreef El_Bassie het volgende:
Gesink ws wel beste jongere, Sorensen komt nog niet dichterbij.
http://ticker.tourard.de/ticker2007/index_20070817.htmlquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef sjakie007 het volgende:
Is er ergens een voorlopige stand van deze tijdrit?
Verrassend slap slotstuk van Leipie inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
Toe maar, Leipo verliest wel erg veel in het laatste stuk.
Ze hebben het op Sporza altijd vaak over de Nederlandse prestaties ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef tong80 het volgende:
Nederlandse jonkies goed gepresteerd. De Belgische commentator besefte dat er veel nederlanders keken, en had het vaak over de Nederlandse prestaties.
Vooral Renaat doet dat vaak. Wuyts heeft het vooral over doping en Tom Boonen, nooit tegelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben het op Sporza altijd vaak over de Nederlandse prestaties ...
Leuk. Dus ze houden altijd rekening met de Nederlandse kijkers ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben het op Sporza altijd vaak over de Nederlandse prestaties ...
Wuyts is toch ook altijd wel positief als pakweg Boogerd in beeld verschijnt hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vooral Renaat doet dat vaak. Wuyts heeft het vooral over doping en Tom Boonen, nooit tegelijk natuurlijk.
Dan moet hij toch afrekenen met VDB en Wielinga!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:50 schreef zjroentje het volgende:
Tourfavorier volgend jaar, die Voigt.
een ook meteen reclame maken dat Vattenfal op Canvas kwamquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef tong80 het volgende:
Nederlandse jonkies goed gepresteerd. De Belgische commentator besefte dat er veel nederlanders keken, en had het vaak over de Nederlandse prestaties.
Ik zie de heroïsche duels voor me: het gejoel van de menigte, het geronk van de helikopter, met zijn drietjes zij aan zij, naar elkaar lonkend, die bezemwagen daar vlak achter,...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:32 schreef zjroentje het volgende:
Fameus! Ik kan nu al niet wachten.
Ja dat hij dat kon was wel duidelijk maar waar heeft hij egl gegraven voor zijn klimmersbenenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef Cootz het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Voigt ook nog best een fatsoenlijke tijdrit kon rijden...
Gewoon goed geluisterd naar de (radio)reclames: "Medicijnen werken beter dankzij uw eigen apotheker"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja dat hij dat kon was wel duidelijk maar waar heeft hij egl gegraven voor zijn klimmersbenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |