Ouchquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:07 schreef Bartoli het volgende:
de val van Uran: http://media.vrtnieuws.ne(...)077693.mxf_wmvhi.wmv
ja ardila deed zelfs kopwerk voor gesink een voor een meter of 500. Om vervolgens weer op 1m49 ofzo binnen te komenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:22 schreef Burghardt het volgende:
Moeilijk te geloven trouwens maar ik zag ene Ardila rijden, kan iemand dit bevestigen?
Idd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef Cootz het volgende:
En in plaats van dat je 'm meteen even onder het filter zet..
Jaja, ze raken in topvorm.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:36 schreef Gitanki het volgende:
Viel me erg mee van Ardila en Wielinga.
Uran dus naar het ziekenhuis met verwondingen aan gezicht en schouder. Verder nog geen nieuws.quote:Uran versteuerte sich in einer Linkskurve und raste kopfüber einen kleinen Abhang hinunter in ein felsiges Bachbett. Kurz darauf kam auch Sven Teutenberg vom österreichischen Team Volksbank zu Fall. Der Mettmanner konnte die Etappe zu Ende fahren, für Uran ist die Deutschland Tour 2007 vorbei. Der Kolumbianer wurde Schulter- und Gesichtsverletzungen in ein Krankenhaus gebracht. (ard.de)
Ze horen tot the best of the cleanies (quote:
En niet te vergeten Reinbert, die zich vandaag even is gaan sparen om morgen fameus huis te houden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie finale. Jammer dat Gesink niet genoeg sprint in zijn benen had om bij Cunego en Rebellin te blijven.
Die duikvlucht van Uran.![]()
![]()
De Nederlanders zijn goed in beeld deze tour. Vrijdag Maarten den Bakker, gisteren Nicky Terpstra en vandaag Pietje Rooijakkers.![]()
een mislukte jackass stunt als je niet zou weten dat het een wielerkoers wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind de val van uran wel komisch.
Dank je, precies wat ik zochtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:10 schreef Cootz het volgende:
De start is om 12:15, de tv-beelden op Sporza vanaf ca. 15:00 en de finish gepland tussen 16:29 en 16:57.
Het uitgebreide schema vind je hier
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef Ereinion het volgende:
"Wat ik echt kan, daar gaan ze nog wel achterkomen. Ik kan nu weer ongecompliceerd koersen. Ik zit goed in mijn vel en een ding durf ik gerust over mezelf te zeggen: ik ben absoluut de beste klimmer van Nederland,"
Einde seizoen dus, zoals wel te verwachten was. Gezien de klap die hij maakte valt het me nog mee dat hij in principe alleen zijn armen gebroken heeft.quote:Gecompliceerde breuken voor Uran
Rigoberto Uran heeft enkele gecompliceerde breuken overgehouden aan zijn zware valpartij gisteren in de Ronde van Duitsland. De Colombiaan staat nu een lange revalidatie te wachten.
De pas 20-jarige Uran vloog in een afdaling uit de bocht, en kwam terecht in een beekje. Hij werd per ambulance afgevoerd. In het ziekenhuis werden gecompliceerde breuken aan beide ellebogen en een gebroken rechter pols vastgesteld. Gisteravond werd hij al aan zijn verwondingen geopereerd.
Eltink was er wel af toen Rebellin en Gesink etc versnelden en hij zat toen ook niet bij Ten dam en Voigt. Zelfs Posthuma en dergelijke renners zaten in het peletonnetje bij de finishquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:57 schreef DutchSL het volgende:
Eltink in de voorste groep (op Cunego/Rebellin/Lopez Garcia na), dat van gisteren was dus een fluke. Komt wel goed voor de Vuelta
Morgen dus de Rettenbachferner, samen met de Zoncolan de zwaarste berg van de ProTour dit jaar en tevens de hoogste aankomst met 2671 meter.
Twee beklimmingen onderweg en de hele dag op en af, vanaf het dorpje Oetz (764 m) loopt het dan 30km vals plat omhoog naar Sölden (1354 m) waar een paar km verderop de klim daadwerkelijk begint, hij is 12.3 km lang aan 10.5% gemiddeld.
klik hier voor profiel Rettenbachferner
Zoals te zien gaan ze niet door naar de top, deze (Tiefenbachferner) ligt op meer dan 2800 meter.
Wat wil hij in de Vuelta dan gaan doen als je hier nog niet eens met de beste 20 mee kan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Eergisteren was er kritiek dat hij niet eens met het peloton kon meekomen en niks te zoeken zou hebben in de Vuelta, maar op dat kleine heuveltje op 10km zat hij gewoon verkeerd geplaatst en brak het voor hem dus zo slecht als hij leek was hij niet bewees hij ook wel gisteren.
Dat hij niet met de besten mee zat hoeft ook helemaal niet, hij is hier niet om een klassement rijden maar om de Vuelta voor te bereiden. Wil alleen maar aangeven dat die anderhalve minuut verlies op dat heuveltje helemaal niks hoeft te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |