kijk dan Ronde Vn Burgos, Solerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:30 schreef Lann555 het volgende:
Nu ben ik altijd blij met renners op mijn tv, maar dit was wel vrij duf. Hopen op een leuk sprintje!
Word dat uitgezonden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
kijk dan Ronde Vn Burgos, Soler![]()
burgos is hier weer nergens op tvquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
kijk dan Ronde Vn Burgos, Soler![]()
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6462535quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
burgos is hier weer nergens op tv![]()
De 2dequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
dat ook, maar hij is geen klassementsrenner. Als je Mcewen kopman maakt in San Sebastian zal hij ook teleurstellen
1ste die het opmerkt![]()
Leuk, maar in principe uiteraard compleet kansloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:13 schreef Arth_NL het volgende:
Terpstra en Den Bakker doen nog even een aanvaletje.
Op de een of andere manier hoop ik dan dat het mis gaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi om Greipel trouwens te zien, die juicht al op 150 meter van de streep.
als het niet geregend had hoor je er niemand over. Behalve dat het een beetje smal was vond ik de rest niet gevaarlijk.quote:
Stuk beter dan gisteren inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als het niet geregend had hoor je er niemand over. Behalve dat het een beetje smal was vond ik de rest niet gevaarlijk.
Klopt, en hij gaat zelf Lopez niet inhalen. Hij moet wel oppassen voor Bertagnolli, die aan een hele sterke tijdrit bezig is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:27 schreef El_Bassie het volgende:
Gesink ws wel beste jongere, Sorensen komt nog niet dichterbij.
http://ticker.tourard.de/ticker2007/index_20070817.htmlquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef sjakie007 het volgende:
Is er ergens een voorlopige stand van deze tijdrit?
Verrassend slap slotstuk van Leipie inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
Toe maar, Leipo verliest wel erg veel in het laatste stuk.
Ze hebben het op Sporza altijd vaak over de Nederlandse prestaties ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef tong80 het volgende:
Nederlandse jonkies goed gepresteerd. De Belgische commentator besefte dat er veel nederlanders keken, en had het vaak over de Nederlandse prestaties.
Vooral Renaat doet dat vaak. Wuyts heeft het vooral over doping en Tom Boonen, nooit tegelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben het op Sporza altijd vaak over de Nederlandse prestaties ...
Leuk. Dus ze houden altijd rekening met de Nederlandse kijkers ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben het op Sporza altijd vaak over de Nederlandse prestaties ...
Wuyts is toch ook altijd wel positief als pakweg Boogerd in beeld verschijnt hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vooral Renaat doet dat vaak. Wuyts heeft het vooral over doping en Tom Boonen, nooit tegelijk natuurlijk.
Dan moet hij toch afrekenen met VDB en Wielinga!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:50 schreef zjroentje het volgende:
Tourfavorier volgend jaar, die Voigt.
een ook meteen reclame maken dat Vattenfal op Canvas kwamquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef tong80 het volgende:
Nederlandse jonkies goed gepresteerd. De Belgische commentator besefte dat er veel nederlanders keken, en had het vaak over de Nederlandse prestaties.
Ik zie de heroïsche duels voor me: het gejoel van de menigte, het geronk van de helikopter, met zijn drietjes zij aan zij, naar elkaar lonkend, die bezemwagen daar vlak achter,...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:32 schreef zjroentje het volgende:
Fameus! Ik kan nu al niet wachten.
Ja dat hij dat kon was wel duidelijk maar waar heeft hij egl gegraven voor zijn klimmersbenenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:10 schreef Cootz het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Voigt ook nog best een fatsoenlijke tijdrit kon rijden...
Gewoon goed geluisterd naar de (radio)reclames: "Medicijnen werken beter dankzij uw eigen apotheker"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja dat hij dat kon was wel duidelijk maar waar heeft hij egl gegraven voor zijn klimmersbenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |