quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zou je dit na morgen nog eens kunnen herhalen al dan niet. Voigt ook in die doen van vorig jaar zal de Rettenbachferner normaal gezien niet bij de eerste bedwingen of anders klopt er wat niet
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Het is misschien niet normaal, maar verwacht had ik het dus zeker wel.
NL doen het goed. Gesink, Ten Dam, Terpstraquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:56 schreef Cootz het volgende:
Jeuj, Gesink in de witte trui!
Naja, wit... dat jongerending dus.
Vorig jaar reed hij beter dan dat hij nu deed toen won hij een rit bergop en ik geloof ook de tijdrit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:28 schreef Cootz het volgende:
Jeee, hoe heet de hond van Voigt?
eerlijk gezegd vind ik dat niet zo fraai, gisteren en vandaag kwam hij over deze kaliber bergen te kort, vind de waarde van deze bergtrui dus nihil.ik wil iemand in zo,n trui rijdt oook daadwerkelijk knoesten van bergen moeten kunnen fietsen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:59 schreef Gitanki het volgende:
En Niki Terpstra de bolletjestrui.
Die klim was wel bij lange na niet zo steil als de Rettenbachferner. En dat scheelt met die hoop kilo's die Voigt mee moet sleuren toch een hoop.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:07 schreef maril het volgende:
[..]
Vorig jaar reed hij beter dan dat hij nu deed toen won hij een rit bergop en ik geloof ook de tijdrit.
Op serieuze cols moest hij in het verleden soms vroeger lossen dan sommige sprinters en als je 'm toen zag spartelen, was dat geen bewuste keuze om het te laten lopen. Het heeft (helaas) een erg hoogquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die klim was wel bij lange na niet zo steil als de Rettenbachferner. En dat scheelt met die hoop kilo's die Voigt mee moet sleuren toch een hoop.
12e op 2'15quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand trouwens nog iets gehoord van Van Huffel die in de krant vertelde dat hij z'n klimmersbenen in Duitsland wilde terugvinden ? (ik heb alleen maar 't laatste stuk van de koers gezien)
Nu was de concurrentie ook wel vrij zwak. Leipheimer viel me zeer tegen en Cunego kan toch ook geen serieuze aanval meer plaatsen de laatste jaren. Vandaag konden er toch wat mindere klimmers of nog zeer onervaren klimmers goed meekomen. Daar kan een Voigt met geweldig moraal misschien nog enigzins in de buurt blijven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op serieuze cols moest hij in het verleden soms vroeger lossen dan sommige sprinters en als je 'm toen zag spartelen, was dat geen bewuste keuze om het te laten lopen. Het heeft (helaas) een erg hoog-gehalte.
Ik wilde gisteren nog zeggen: "Zondag reed hij voor zijn doen goed, maandag was het al minder en dinsdag zal hij wel afstappen"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:37 schreef TheArt het volgende:
De officiële uitslag is er: http://www.deutschland-to(...)2007_ergebnisse.html
De beste klimmer van Nederland weer eens niet gefinisht.
In deze ronde zijn dan ook niet veel topklimmers. Ik zou alleen Leipheimer en Cunego tot de top rekenen, de rest behoort daar (nog) niet bij. En als Voigt echt iets wil, kan hij dat ook, op karakter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op serieuze cols moest hij in het verleden soms vroeger lossen dan sommige sprinters en als je 'm toen zag spartelen, was dat geen bewuste keuze om het te laten lopen. Het heeft (helaas) een erg hoog-gehalte.
Lijkt me ook, maar desalniettemin een fantastisch optreden van Gesink.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:44 schreef Venga het volgende:
Gesink knap 3e, zal niet gemakkelijk worden om die plek en de jongerentrui te verdedigen met een TT van 33 km op komst.
Wat een farce eigenlijk die gast. 400m kopwerk verrichten bergop en dan direct verdwijnen en op 10 minuten binnen komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef Burghardt het volgende:
En wederom een prominente rol van Ardila!
Dat zal niet zo snel gebeuren. Gesink komt erg snel en is daarnaast ook veel constanter dan Weening in zijn eerste profjaar. Daarnaast was Weening een stukje ouder toen hij de stap maakte.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:18 schreef 4-elements het volgende:
Prachtige klim naar de gletscher. Erg mooi om twee Nederlanders voorin te zien in de bergen, een zeldzaamheid tegenwoordig. Gesink doet het echt super in zijn eerste profjaar, hopelijk zakt hij niet terug zoals bijvoorbeeld Weening.
Hij is dan ook geen pure klimmer. Vond het nog best knap. Hij zat best ver achter en toen kwam hij naar voren enz ette zich een km op kop. Hij hefet dus toch vrij veel inzet, blijkbaar gewoon niet goed genoegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een farce eigenlijk die gast. 400m kopwerk verrichten bergop en dan direct verdwijnen en op 10 minuten binnen komen.
Sorry, maar Ardila is een pure klimmer met een goede aankomst.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:19 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen pure klimmer. Vond het nog best knap. Hij zat best ver achter en toen kwam hij naar voren enz ette zich een km op kop. Hij hefet dus toch vrij veel inzet, blijkbaar gewoon niet goed genoeg
Hij is een 1dagsrenner met een goede aankomst, alleen wil rabo dat niet zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:38 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Sorry, maar Ardila is een pure klimmer met een goede aankomst.
Hij stelt gewoon ontzettend teleur. Lozen die handel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:48 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hij is een 1dagsrenner met een goede aankomst, alleen wil rabo dat niet zien![]()
dat ook, maar hij is geen klassementsrenner. Als je Mcewen kopman maakt in San Sebastian zal hij ook teleurstellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij stelt gewoon ontzettend teleur. Lozen die handel.
Btw: je ondertitel.
Hij reed anders in 2005 een best aardige Giro en Vuelta ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
dat ook, maar hij is geen klassementsrenner. Als je Mcewen kopman maakt in San Sebastian zal hij ook teleurstellen
aardig ja, in een zwak bezetet ronde net geen top 10 en in de Vuelta won hij op heuvelachtig gebied bijna een etappe maar hij juichte te vroegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij reed anders in 2005 een best aardige Giro en Vuelta ...
In Colombia heb je ook bog Wedstrijden he? als je hier altijd als ronderenner wordt uitgespeelt. Maar tuurlijk rijdt Ardila niet naar behoren maar geef hem dna de kans in eendagswedstrijden en dta krijgt hij ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:43 schreef DutchSL het volgende:
Als Ardila een eendagscoureur is weet hij dat bijzonder goed te verbergen met geen enkele goede prestatie (ok, 5e in de Subida Urkiola, wat gewoon een zware klimkoers waar ook Piepoli vaak goed presteerd, als er nou iemand een pure klimmer is...) in een Europese eendagskoers, ook niet bij Davitamon of Choco Sjaak.
Daar tegenover staan goede prestaties in de Rondes van de Toekomst, Polen, Burgos, Baskenland, Rheinland-Pfalz, Engeland, Romandie, Giro en Vuelta en dan vergeet ik vast nog wat.
Wat een zwak smoesje om te zeggen dat hij eendagscoureur is ipv. ronderenner, dat was van toepassing op Kolobnev. Ardila presteert gewoon niet, al zou hij eendagscoureur zijn, dat betekend niet dat hij bij Rabo maar 17x slechter moet gaan rijden in rondes dan voor Rabo. Dat ligt toch echt aan Ardila, en niet aan dat Rabo een verkeerd type in hem ziet.
Daarom zei ik ook bewust in Europa, het zuid Amerikaanse circuit is niet vergelijkbaar met het Europese.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:47 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
In Colombia heb je ook bog Wedstrijden he? als je hier altijd als ronderenner wordt uitgespeelt. Maar tuurlijk rijdt Ardila niet naar behoren maar geef hem dna de kans in eendagswedstrijden en dta krijgt hij ook niet
Wat noem je goed? In een zwak bezette Giro bij de beste 20. Van huffel heeft erna ook amper gepresteert?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook bewust in Europa, het zuid Amerikaanse circuit is niet vergelijkbaar met het Europese.
In Europa zit hij nu al een jaar of 6, het is niet zo dat hij nooit eendagskoersen heeft gereden. Als hij dat eigenlijk beter zou beheersen hadden ze dat inmiddels heus wel doorgehad hoor. Sterker nog, hij heeft zichzelf vrijgekocht bij Davitamon om voor veel geld bij Rabo te kunnen rijden, als hij meer eendagskoersen had willen rijden dan had hij dat wel afgedwongen bij de onderhandelingen.
Ik zie dan ook geen enkele logica in jouw verwijt naar Rabobank dat ze hem teveel als ronderenner zien, al zou hij eigenlijk een veel betere ballerina of bankdirecteur zijn, hij reed bij Davitamon goed in rondes en bij Rabobank niet. Dat is het hele verhaal.
8ste werd hij ook mede door zijn vlucht he, vergeet dat niet. Het is niet voor niks dat Colombianen vrij makkelijk de stap naar Europa maken he, dara wordt ook serieus gewielrentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ardila heeft nog nooit top 20 gereden in de Giro (klassement dus), het enige wat hij in die "zwak bezette" ronde deed, was zich laten betalen door Savoldelli om aan de kop te sleuren achter Rujano en Simoni.
In de Vuelta eindigde hij in de top 10, negende. Eigenlijk achtste na het wegvallen van Heras.
Verder waren al zijn goede resultaten in etappewedstrijden of rondes.
Hij was in ieder geval bij Rabo op bezoek en het zag er gezellig uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rasmussen is in de ronde!
Zag ik 'm nou uit een Rabo-auto stappen?
Hij maakt in ieder geval geen geheim meer van zijn whereaboutsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef Maybach het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval bij Rabo op bezoek en het zag er gezellig uit![]()
Hoe wie wat waar footage? This tread is worthless without pics?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rasmussen is in de ronde!
Zag ik 'm nou uit een Rabo-auto stappen?
Niks. Nog 32 km, het is wachten op de massasprint.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef Cootz het volgende:
Gebeurt er verder in de koers nog iets vandaag?
Vul maar in welk :quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
"Mijn Duitse collega is nu een boek aan het lezen".
Zo krijg je tenminste nog eens wat te zien vandaag ...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat een belachelijke aankomst eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |