dat Lau kan klimmen is niet opvallend, maar dat hij vooraan nog moeiteloos meedraait is toch knapquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:03 schreef Ereinion het volgende:
Ten Dam opvallend goed ja.
ik telde er 16 maar goed snuffel haakt al langzaam af. Het verhaal van de 10 kleine negertjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef Cootz het volgende:
14 man voorop... best veel, gezien de steilheid van deze eerste paar kilometer. Ik weet wel dat het nog niet echt hard gaat, maar toch...
Vorige keer waren ze op dit punt nog met 6 man. Ullrich plaatste toen een aanval onder die tolpoortjes, Jaksche haalde hem terugquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef Cootz het volgende:
Inderdaad, het zijn er nu 15. Ah, op Sporza hebben het ook door
dat waren ook andere tijdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:11 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vorige keer waren ze op dit punt nog met 6 man. Ullrich plaatste toen een aanval onder die tolpoortjes, Jaksche haalde hem terug![]()
Voigt die vorig jaar schitterde in de Giro en de R/V Duitsland kon ook nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
Voigt, dit kan toch niet. Vorig jaar in de gele trui in de Tour lag 'ie er als 12e af. Nu rijdt 'ie bij de beste 10 op een nog steilere klim.
Neuh, maar met Leipheimer als topfavoriet moet je niet teveel verwachtenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:21 schreef Cootz het volgende:
Voorlopig niet echt het spektakel wat ik ervan verwachtte...
ja de tijdrit is vrijdag volgens mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:21 schreef Lann555 het volgende:
Leipheimer zal wel gokken op die tijdrit (er komt er toch nog 1 of niet?). Het irriteert me wel dat Voigt er nog bij zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |