quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hebben ze geneukt? Pics?
Zonder die belachelijke bril doe ik haar wel.quote:
Bij BLT moet ik altijd meteen denken aan Bacon, Lettuce, Tomatoquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:50 schreef ET-2012 het volgende:
Nancy Talbot van het BLT research
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonder die belachelijke bril doe ik haar wel.
Ja, hallo! Op deze foto is ze plotseling bejaard!quote:
* L.Denninger checkt http://forum.fok.nl/user/history/188452quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:50 schreef ET-2012 het volgende:
Nancy Talbot van het BLT research, heeft een maand in oktober 2006 , bij Robert vd Broeke in huis vertoeft en bericht hierover op: http://www.bltresearch.com/eyewitness7.html Veel opzienbarende foto's en opmerkelijke feiten.
Let op mensen, we zullen in de nabije toekomst weer veel over Robert in positieve ziin gaan vernemen. Dat hij gaves bezit die wij, de meesten althans nog niet kunnen begrijpen, mag uiteindelijk niet eindigen in negatievisme en belachelijk makerij. Laten we goed de onderzoeken volgen, de bewijzen beoordelen en dan komen tot een goed gefundeerde weloverwogen mening. Een mening niet gestoeld op negatieve berichten in de media, maar gestoeld op feiten en eigen onderzoek. Dan pas mag men zich gaan bemoeien met discussies en getrokken conclusies!
Ik kan mij voorstellen dat mensen daar niet al te vrolijk van worden als ze hun wereldje zo in elkaar zien stortenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef wijsneus het volgende:
Als de heer van den Broeke de gaven bezit die hij beweerd te hebben, kunnen we de helft van het wetenschappelijk onderzoek van de afgelopen honderd jaar weggooien.
Welk onderzoek?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef wijsneus het volgende:
Als de heer van den Broeke de gaven bezit die hij beweerd te hebben, kunnen we de helft van het wetenschappelijk onderzoek van de afgelopen honderd jaar weggooien.
samenvatting: Het lijkt me sterk
OMG!! Kijk die orbs!!! Ze is omgeven door entiteiten!11 OMFg!!!!!!! ORbs FTW !!! Geesten!!!!quote:
Oh geweldig!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
OMG!! Kijk die orbs!!! Ze is omgeven door entiteiten!11 OMFg!!!!!!! ORbs FTW !!! Geesten!!!!![]()
!!!
QFT.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef SolarX het volgende:
Het bewijst denk ik eerder dat mensen die pretenderen paranormaal begaafd te zijn, niet in staat zijn om fatsoenlijke fotocamera's te kopen.
is dit nou het bewijs dat ie een metalen plaat in z'n kop heeft zitten ?quote:
Nog sterker? Gaat ie dan ook strijkbouten aantrekken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:17 schreef Hillstone het volgende:
Ik hoop voor hem dat hij een beetje meer is gaan begrijpen hoe en waarom hij zo vreselijk onderuit is gegaan. En dat hij inziet dat hij niet meer bezig hoeft te zijn met al die verschillende oordelen, want dat kost alleen maar energie en die kan hij beter voor zichzelf gebruiken. Zodat hij zijn eigen plan met zijn eigen waardevolle talenten durft te gaan trekken. Hij kan van alles wat er is gebeurd alleen maar sterker worden![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef FatalException het volgende:
Ja inderdaad, Nancy is aardig bekend in die wereld, en zou zeker niet meewerken aan een hoax. Als zij erbij was dat Robbert die vorken verboog, zonder dat hij ze aanraakte, geloof ik dat dat echt gebeurd is.
Hij is het niet of hij moet al tijden een dubbelganger hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef FatalException het volgende:
Nou vraagt u het hem. Volgens velen is de TS de beroemderuchte Robbert van den Broeke himself.
Nou ja, het zou me ook niks verbazen als jij het bent en weer doet alsof je van niks weet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef FatalException het volgende:
Nou vraagt u het hem. Volgens velen is de TS de beroemde Robbert van den Broeke himself.
Ik kan anders geen enkel peer-reviewed publicatie van deze mensen vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:37 schreef Zyggie het volgende:
Die organisatie ziet er inderdaad zeer wetenschappelijke uit? Een beetje spelen met metingen is geen wetenschap.
Eens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef FatalException het volgende:
Ja inderdaad, Nancy is aardig bekend in die wereld, en zou zeker niet meewerken aan een hoax. Als zij erbij was dat Robbert die vorken verboog, zonder dat hij ze aanraakte, geloof ik dat dat echt gebeurd is.
Klopt. Het verschil met Uri Geller echter is dat Geller met zijn vinger over de lepel wrijft. Naar zeggen van de site, doet Robbert dat niet, die wijst slechts naar de plek, aldus Nancy.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:52 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Eens.
Maar aan de andere kant, Uri Gellar doet het ook zomaar ff op de bank bij Jensen voor heel Nederland zijn ogen en die gast vertrouw ik eigenlijk helemaal niet zo.
Het blijft lastig, ze hebben allen hun sterke en zwakke kanten, maar dit met Nancy erbij.. tsja.. ik weet zeker dat veel mensen die e.e.a. van het UFO/graancirkel fenomeen afweten het met ons eens zijn dat Nancy toch zeker geen onbetrouwbaar iemand is.
Moeilijk.
Dit zegt alweer genoeg over de geloofwaardigheid lijkt me.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:13 schreef StallionJack het volgende:
Bron: www.skepsis.nl
(...)Nancy Talbot is een ex-laborante die gedurende twintig jaar muziekfestivals organiseerde. In 1992 richtte zij samen met de zakenman John Burke en de bejaarde biofysicus William C. Levengood het Burke-Levengood-Talbot (BTL) Crop Circle Research Team op (...)
Nancy Talbot kent vd Broeke 11 jaar lang, volgens haar website.
oja?, leg eens uit danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:14 schreef zoutig het volgende:
[..]
Dit zegt alweer genoeg over de geloofwaardigheid lijkt me.
hier wat publicatiesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:21 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Ik kan anders geen enkel peer-reviewed publicatie van deze mensen vinden.
Ze wordt wel genoemd in "Zu den Hintergrunden des Kornkreis-
phanomens und der Kornkreisforschung" [duits alert] [pdf alert]
Samenvatting:
On the backgrounds of the crop circle phenomenon and crop circle research
Abstract-- This paper analyses the social context of the crop circle phenomenon and its historical development. Fabricators of crop circles, researchers, believers, farmers and the media constitute a reinforcing social network that keeps the alleged crop circle mystery going.
prik, prik, prik
omdat het een aardse voorstelling is moet hij perse door mensen zijn gemaakt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:20 schreef L.Denninger het volgende:
Toch leuk dat ze de Mandelbrot-set cropcircle als voorbeeld op de site laten zien (links onderaan op de link die je geeft), een uitvinding van meneer Benoit Mandelbrot
( Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Mandelbrot_set )
Hoe zie je het voor je dat die dan niet door mensenhand gemaakt zou zijn ?
Dat is net zoiets als dat er een reclame van Levi's in een veld zou staan...
Wiskunde is universeel, maar de mandelbrot-set is het resultaat van een willekeurig gekozen formule.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:55 schreef huupia het volgende:
[..]
omdat het een aardse voorstelling is moet hij perse door mensen zijn gemaakt?
het is gewoon een wiskundig figuur van de chaos theorie en wiskunde is universeel
dat zegt nog steeds helemaal niets over de herkomst van de formatie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wiskunde is universeel, maar de mandelbrot-set is het resultaat van een willekeurig gekozen formule.
De kans dat iemand anders met diezelfde formule aan komt zetten is nihil, zeker omdat die formule geen enkel praktisch nut heeft behalve dat ie esthetisch aantrekkelijk is.
Da's net zoiets als een koffiezetapparaat buiten zien staan en zeggen dat dat daar best zo gegroeid kan zijn.
Nee, natuurlijk niet, een tractor die in een graanveld staat hoeft daar ook niet door mensen te zijn neergezet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:50 schreef huupia het volgende:
[..]
dat zegt nog steeds helemaal niets over de herkomst van de formatie.![]()
leuk en ook nog grappigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:51 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, een tractor die in een graanveld staat hoeft daar ook niet door mensen te zijn neergezet.
getuigen? Ze hadden zelfs camera's bij zich en het enige wat ze hebben is een zwart 'plaatje'quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef huupia het volgende:
[..]
hier nog ff een interessant verhaal van een aantal mensen die getuigen waren van het ontstaan van een formatie van meer dan 100 cirkels in max. 90 minuten
Kortom iemand met 0 wetenschappelijke achtergrond. Blijkbaar well goed in het organiseren van stuff.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:13 schreef StallionJack het volgende:
Bron: www.skepsis.nl
(...)Nancy Talbot is een ex-laborante die gedurende twintig jaar muziekfestivals organiseerde. In 1992 richtte zij samen met de zakenman John Burke en de bejaarde biofysicus William C. Levengood het Burke-Levengood-Talbot (BTL) Crop Circle Research Team op (...)
Nancy Talbot kent vd Broeke 11 jaar lang, volgens haar website.
WAT VERSTA JA ONDER NIETS?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:22 schreef The_End het volgende:
Dat 'assistent-advocaat' viel mij ook al op.
Ik vond het wel een interessant verhaal. Zeker omdat ze iig drie video camera's bij zich hadden en het nog voor elkaar kregen om helemaal niks te filmen.
tja, dat moet je zelf wetenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef L.Denninger het volgende:
Die 'getuige' Gary King is net zo'n Robert type, hij beweert van tevoren aan te voelen waar er graancirkels komen etc..
Verder zeggen ze dat ie "U.K. assistent-advocaat" is, maar hij heeft slechts 2 jaar als paralegal gewerkt (Dat is geen "assistent-advocaat", maar assistent VAN een advocaat - heel wat anders) en begon daarna een detectivebureautje.
Dat "U.K. assistent-advocaat" lijkt er meer bij gezet om indruk te maken.
Sorry, maar ik hecht niet zo veel waarde aan dat verhaal.
sure dude, je vergeet de biofysicus william levengood. dat is wel een wetenschapper en de laborante is zijn assistent . so whatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:14 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Kortom iemand met 0 wetenschappelijke achtergrond. Blijkbaar well goed in het organiseren van stuff.
Voor de duidelijkheid. Een laborante is dus geen wetenschapper he. Lobarante is een anderwoord voor klusjevrouw op het laboratorium. Die hoeven zelf niet na te denken, maar voeren slechts experimenten uit van wetenschappers.
Dat ik niet goedgelovig ben en je me niet zomaar alles op de mouw kunt spelden ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:58 schreef huupia het volgende:
[..]
tja, dat moet je zelf weten
iemand om die redenen onbetrouwbaar vinden zegt meer over jou denk ik![]()
ik ook niet. ik loop alleen niet als een kip zonder kop allerlei lolligheden te verkondigen zonder kennis van zaken en getuigen bij voorbaat al als onbetrouwbaar af te schilderenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat ik niet goedgelovig ben en je me niet zomaar alles op de mouw kunt spelden ?
Dat ik niet roep "Nou MOET het wel waar zijn !" zodra iemand zegt dat er een heuse assistent-advocaat bij betrokken was ?
Toon maar aan dat het te doen is in krap een paar uur... toon dat maar aan, dat moet natuurlijk makkelijker zijn dat aantonen dat het door andere dingen (niet menselijk) gemaakt is ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:10 schreef Rasing het volgende:
Het zijn cirkels van platgestampt graan. Er zijn grapjassen die aantonen dat zoeen cirkel gemakkelijk te maken is. En dan houden mensen nog steeds vol dat dergelijke cirkels bovennatuurlijk van oorsprong zijn?
Zelfs chemtrails zijn logischer.
ga jij ff verder met je legoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:10 schreef Rasing het volgende:
Het zijn cirkels van platgestampt graan. Er zijn grapjassen die aantonen dat zoeen cirkel gemakkelijk te maken is. En dan houden mensen nog steeds vol dat dergelijke cirkels bovennatuurlijk van oorsprong zijn?
Zelfs chemtrails zijn logischer.
Leg me eens uit waarom het niet wetenschappelijk zou zijn om te zeggen dat je het zaakje niet vertrouwt als je rare / onjuiste dingen in het verhaal aantreft ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:04 schreef huupia het volgende:
[..]
ik ook niet. ik loop alleen niet als een kip zonder kop allerlei lolligheden te verkondigen zonder kennis van zaken en getuigen bij voorbaat al als onbetrouwbaar af te schilderen
niet erg wetenschappelijk als je het mij vraagt![]()
EEN ZWART BEELD!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:56 schreef huupia het volgende:
[..]
WAT VERSTA JA ONDER NIETS?
er zijn iig geen hoaxers gefilmd die in negentig minuten een formatie van 100+ cirkels maakten( wat op zich al veel te weinig tijd is voor zo een formatie)
een lichtflits is gefilmd. het geeft dus aan hoe snel zo een formatie onstaat. binnen enkele seconden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:36 schreef The_End het volgende:
[..]
EEN ZWART BEELD!
Natuurlijk zijn er geen hoaxers gefilmd. Er is helemaal niks gefilmd! Of heb ik de film gemist? Waar kan ik die downloaden?
Die 'dus' volg ik niet helemaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:40 schreef huupia het volgende:
[..]
een lichtflits is gefilmd. het geeft dus aan hoe snel zo een formatie onstaat. binnen enkele seconden.
Ik zie geen film van een lichtflits. Ik zie ook niet een film van een veld zonder formatie, een lichtflits en daarna een met formatie. Nogmaals waar kan ik die downloaden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:40 schreef huupia het volgende:
[..]
een lichtflits is gefilmd. het geeft dus aan hoe snel zo een formatie onstaat. binnen enkele seconden.
dit is al eens eerder door getuigen bevestigd. dat het niet langer als enkele seconden duurd om zo een formatie te doen onstaan.
hoaxers zouden voor zo een formatie de hele nacht nodig hebben met een heel team.
Goede voorbereiding, een klein beetje verstand van grafisch ontwerpen, oefening, genoeg mensen, et voilà.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:13 schreef Bastard het volgende:
Toon maar aan dat het te doen is in krap een paar uur... toon dat maar aan, dat moet natuurlijk makkelijker zijn dat aantonen dat het door andere dingen (niet menselijk) gemaakt is ?
En dan doel ik dus op de grotere en ingewikkelde graancirkels he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |