Oh geweldig!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
OMG!! Kijk die orbs!!! Ze is omgeven door entiteiten!11 OMFg!!!!!!! ORbs FTW !!! Geesten!!!!![]()
!!!
QFT.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef SolarX het volgende:
Het bewijst denk ik eerder dat mensen die pretenderen paranormaal begaafd te zijn, niet in staat zijn om fatsoenlijke fotocamera's te kopen.
is dit nou het bewijs dat ie een metalen plaat in z'n kop heeft zitten ?quote:
Nog sterker? Gaat ie dan ook strijkbouten aantrekken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:17 schreef Hillstone het volgende:
Ik hoop voor hem dat hij een beetje meer is gaan begrijpen hoe en waarom hij zo vreselijk onderuit is gegaan. En dat hij inziet dat hij niet meer bezig hoeft te zijn met al die verschillende oordelen, want dat kost alleen maar energie en die kan hij beter voor zichzelf gebruiken. Zodat hij zijn eigen plan met zijn eigen waardevolle talenten durft te gaan trekken. Hij kan van alles wat er is gebeurd alleen maar sterker worden![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef FatalException het volgende:
Ja inderdaad, Nancy is aardig bekend in die wereld, en zou zeker niet meewerken aan een hoax. Als zij erbij was dat Robbert die vorken verboog, zonder dat hij ze aanraakte, geloof ik dat dat echt gebeurd is.
Hij is het niet of hij moet al tijden een dubbelganger hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef FatalException het volgende:
Nou vraagt u het hem. Volgens velen is de TS de beroemderuchte Robbert van den Broeke himself.
Nou ja, het zou me ook niks verbazen als jij het bent en weer doet alsof je van niks weet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef FatalException het volgende:
Nou vraagt u het hem. Volgens velen is de TS de beroemde Robbert van den Broeke himself.
Ik kan anders geen enkel peer-reviewed publicatie van deze mensen vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:37 schreef Zyggie het volgende:
Die organisatie ziet er inderdaad zeer wetenschappelijke uit? Een beetje spelen met metingen is geen wetenschap.
Eens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef FatalException het volgende:
Ja inderdaad, Nancy is aardig bekend in die wereld, en zou zeker niet meewerken aan een hoax. Als zij erbij was dat Robbert die vorken verboog, zonder dat hij ze aanraakte, geloof ik dat dat echt gebeurd is.
Klopt. Het verschil met Uri Geller echter is dat Geller met zijn vinger over de lepel wrijft. Naar zeggen van de site, doet Robbert dat niet, die wijst slechts naar de plek, aldus Nancy.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:52 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Eens.
Maar aan de andere kant, Uri Gellar doet het ook zomaar ff op de bank bij Jensen voor heel Nederland zijn ogen en die gast vertrouw ik eigenlijk helemaal niet zo.
Het blijft lastig, ze hebben allen hun sterke en zwakke kanten, maar dit met Nancy erbij.. tsja.. ik weet zeker dat veel mensen die e.e.a. van het UFO/graancirkel fenomeen afweten het met ons eens zijn dat Nancy toch zeker geen onbetrouwbaar iemand is.
Moeilijk.
Dit zegt alweer genoeg over de geloofwaardigheid lijkt me.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:13 schreef StallionJack het volgende:
Bron: www.skepsis.nl
(...)Nancy Talbot is een ex-laborante die gedurende twintig jaar muziekfestivals organiseerde. In 1992 richtte zij samen met de zakenman John Burke en de bejaarde biofysicus William C. Levengood het Burke-Levengood-Talbot (BTL) Crop Circle Research Team op (...)
Nancy Talbot kent vd Broeke 11 jaar lang, volgens haar website.
oja?, leg eens uit danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:14 schreef zoutig het volgende:
[..]
Dit zegt alweer genoeg over de geloofwaardigheid lijkt me.
hier wat publicatiesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:21 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Ik kan anders geen enkel peer-reviewed publicatie van deze mensen vinden.
Ze wordt wel genoemd in "Zu den Hintergrunden des Kornkreis-
phanomens und der Kornkreisforschung" [duits alert] [pdf alert]
Samenvatting:
On the backgrounds of the crop circle phenomenon and crop circle research
Abstract-- This paper analyses the social context of the crop circle phenomenon and its historical development. Fabricators of crop circles, researchers, believers, farmers and the media constitute a reinforcing social network that keeps the alleged crop circle mystery going.
prik, prik, prik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |