quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hebben ze geneukt? Pics?
Zonder die belachelijke bril doe ik haar wel.quote:
Bij BLT moet ik altijd meteen denken aan Bacon, Lettuce, Tomatoquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:50 schreef ET-2012 het volgende:
Nancy Talbot van het BLT research
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonder die belachelijke bril doe ik haar wel.
Ja, hallo! Op deze foto is ze plotseling bejaard!quote:
* L.Denninger checkt http://forum.fok.nl/user/history/188452quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:50 schreef ET-2012 het volgende:
Nancy Talbot van het BLT research, heeft een maand in oktober 2006 , bij Robert vd Broeke in huis vertoeft en bericht hierover op: http://www.bltresearch.com/eyewitness7.html Veel opzienbarende foto's en opmerkelijke feiten.
Let op mensen, we zullen in de nabije toekomst weer veel over Robert in positieve ziin gaan vernemen. Dat hij gaves bezit die wij, de meesten althans nog niet kunnen begrijpen, mag uiteindelijk niet eindigen in negatievisme en belachelijk makerij. Laten we goed de onderzoeken volgen, de bewijzen beoordelen en dan komen tot een goed gefundeerde weloverwogen mening. Een mening niet gestoeld op negatieve berichten in de media, maar gestoeld op feiten en eigen onderzoek. Dan pas mag men zich gaan bemoeien met discussies en getrokken conclusies!
Ik kan mij voorstellen dat mensen daar niet al te vrolijk van worden als ze hun wereldje zo in elkaar zien stortenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef wijsneus het volgende:
Als de heer van den Broeke de gaven bezit die hij beweerd te hebben, kunnen we de helft van het wetenschappelijk onderzoek van de afgelopen honderd jaar weggooien.
Welk onderzoek?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef wijsneus het volgende:
Als de heer van den Broeke de gaven bezit die hij beweerd te hebben, kunnen we de helft van het wetenschappelijk onderzoek van de afgelopen honderd jaar weggooien.
samenvatting: Het lijkt me sterk
OMG!! Kijk die orbs!!! Ze is omgeven door entiteiten!11 OMFg!!!!!!! ORbs FTW !!! Geesten!!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |