We zijn het hierover helemaal eens. En de boel wordt niet eens opgerakeld door de 'getroffenen', maar door mensen die volgens mij nog een varkentje hadden te wassen met kleinzusje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze niet lekker in dr vel zat of zich al die tijd in heeft zitten houden maakt niet uit, de manier waarop het gebeurd is heeft ook niet mijn voorkeur, maar er meer dan 24 uur later nog even een rel van maken vind ik wel heel triest. Zeker als er dan toevallig een "hulpmod" langskomt die het allemaal op mag ruimen.
Tuurlijk is het handiger als er altijd een mod online is, maar dat is nou eenmaal met dit weer, in het weekend, tijdens de vakantie niet altijd te garanderen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had modjes van andere subfora willen halen!?
Lijkt het jou ook niet iets simpeler om er gewoon voor te zorgen dat er hier een fucking DGK modje online is!?
edit: Dit komt mij iets te onaardig over![]()
Daarom:
![]()
![]()
![]()
Damn... ga jij de SC nou ook al terroriseren met infantiele smilie-bombardementen?!quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:15 schreef kleinzusje het volgende:
Truste lieve fokkertjes, Ik heb genoten van het bijlezen
Heerlijk, terwijl ik er niet wasmijn naam zo vaak voorbij te zien komen.
Bedankt voor alle aandacht![]()
Ps. Alleen ik weet wat er met mij gaat gebeuren, dus ga vooral nog even wat TR sturen, PM en en Msn en. Veel plezier![]()
ps. Ik kreeg net wel via PM een liefdesbrief, maar dat terzijde![]()
ps. En ben erg moe om te rellen, was niet makkelijk om Nadia te evenaren in het Faken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet trouwens zeggen dat dát inderdaad wel fucking irritant is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... ga jij de SC nou ook al terroriseren met infantiele smilie-bombardementen?!
vind je toch niet erg he, als ik je chef noem?quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is het handiger als er altijd een mod online is, maar dat is nou eenmaal met dit weer, in het weekend, tijdens de vakantie niet altijd te garanderen...
Op het moment zelf een mod uit een ander subforum trekken was dan IMHO een prima optie geweest... al was het alleen maar om een "ik lees mee" post te doen en de rel direct in de kiem te smoren.
koek koekquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
'Duitse moeder steekt 15-jarige dochter dood'![]()
Jij mag me gewoon bij m'n naam noemenquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
vind je toch niet erg he, als ik je chef noem?![]()
misschien een crew titel 'Oppercosser/sc'er'![]()
Prima en dat heb ik niet gedaan. Ik heb een mod gevonden die een al iets had met dit fora en dus best weet wat hier gebeurt. Verder heb ik nooit gezegd dat wat er moet gebeuren haast heeft, wel vind ik dat er wat moet gebeuren. Als iemand dit mag (al is het alleen maar het gebruik van een abnormale hoeveelheid scheldwoorden) dan mag iedereen het straks dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
Op het moment zelf een mod uit een ander subforum trekken was dan IMHO een prima optie geweest... al was het alleen maar om een "ik lees mee" post te doen en de rel direct in de kiem te smoren.
Het raakt je welquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
We zijn het hierover helemaal eens. En de boel wordt niet eens opgerakeld door de 'getroffenen', maar door mensen die volgens mij nog een varkentje hadden te wassen met kleinzusje.
Ik ook?quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag me gewoon bij m'n naam noemen
Ik snap wat je gedaan hebt en waarom je het gedaan hebt, maar persoonlijk vind ik dat je dit soort dingen niet 24 uur later op het bordje van een hulpmod kunt schuiven...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Prima en dat heb ik niet gedaan. Ik heb een mod gevonden die een al iets had met dit fora en dus best weet wat hier gebeurt. Verder heb ik nooit gezegd dat wat er moet gebeuren haast heeft, wel vind ik dat er wat moet gebeuren. Als iemand dit mag (al is het alleen maar het gebruik van een abnormale hoeveelheid scheldwoorden) dan mag iedereen het straks dus.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
http://youtube.com/watch?v=lqMv1UlYfPU![]()
![]()
![]()
Meezingen vanaf 03:25quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
http://youtube.com/watch?v=lqMv1UlYfPU![]()
![]()
![]()
Coldplay was een van de beste nieuwe bands van de afgelopen jaren (en dat zijn er veel).quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit loopt duidelijk de spuigaten uit.
Nu heb je nog smaak ook.![]()
Oh die is er wel degelijk. Maar ik vraag me af waarom ik al mijn acties hier aan jullie moet gaan zitten verantwoorden. Er zijn op dit moment precies 2 personen aanwezig die hinder hebben onder vonden aan KZ oprisping en ik ben daar 1 van.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
Ik snap wat je gedaan hebt en waarom je het gedaan hebt, maar persoonlijk vind ik dat je dit soort dingen niet 24 uur later op het bordje van een hulpmod kunt schuiven...
Dubbele topics sluiten was IMHO genoeg geweest, en de rest was kennelijk toen het gebeurde niet dringend genoeg om waar dan ook een mod vandaan te plukken, dus ik snap niet waarom dat nu per direct opgelost moet worden.
Ik had er alle begrip voor gehad als je op het moment zelf iemand ergens vandaan geplukt had, hier mis ik de logica gewoon van.
Coldplay isquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Coldplay was een van de beste nieuwe bands van de afgelopen jaren (en dat zijn er veel).
Je hoeft aan mij geen verantwoording af te leggen, maar net zoals jij jouw mening geeft, ben ik vrij de mijne te geven, en volgens mij doe ik dat vrij netjes, zonder op de man te spelen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh die is er wel degelijk. Maar ik vraag me af waarom ik al mijn acties hier aan jullie moet gaan zitten verantwoorden. Er zijn op dit moment precies 2 personen aanwezig die hinder hebben onder vonden aan KZ oprisping en ik ben daar 1 van.
En ik heb werkelijk geen zin om verantwoording te gaan zitten afleggen aan mensen die niet betrokken waren bij dat gesprek (en dat was het voor mij tot het moment dat ik uitgescholden werd).
Verder is elk mens vrij om te doen en laten wat ie wil. Dus als jullie allemaal vinden dat ik het niet goed doe prima. En als je vind dat kz heel onschuldig is prima. Zeg dat dan lekker tegen SF die neemt dat dan vast wel mee in z'n verslagje.
Verder ben ik er voor nu even klaar mee.
Ik heb geen poll gezien waarin ik mijn mening heb gegeven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh die is er wel degelijk. Maar ik vraag me af waarom ik al mijn acties hier aan jullie moet gaan zitten verantwoorden. Er zijn op dit moment precies 2 personen aanwezig die hinder hebben onder vonden aan KZ oprisping en ik ben daar 1 van.
En ik heb werkelijk geen zin om verantwoording te gaan zitten afleggen aan mensen die niet betrokken waren bij dat gesprek (en dat was het voor mij tot het moment dat ik uitgescholden werd).
Verder is elk mens vrij om te doen en laten wat ie wil. Dus als jullie allemaal vinden dat ik het niet goed doe prima. En als je vind dat kz heel onschuldig is prima. Zeg dat dan lekker tegen SF die neemt dat dan vast wel mee in z'n verslagje.
Verder ben ik er voor nu even klaar mee.
De Logica:quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap wat je gedaan hebt en waarom je het gedaan hebt, maar persoonlijk vind ik dat je dit soort dingen niet 24 uur later op het bordje van een hulpmod kunt schuiven...
Dubbele topics sluiten was IMHO genoeg geweest, en de rest was kennelijk toen het gebeurde niet dringend genoeg om waar dan ook een mod vandaan te plukken, dus ik snap niet waarom dat nu per direct opgelost moet worden.
Ik had er alle begrip voor gehad als je op het moment zelf iemand ergens vandaan geplukt had, hier mis ik de logica gewoon van.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag me gewoon bij m'n naam noemen
Euh...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
disappatate wordt.
Vind hem ook mooi. En hun live optreden met Richard Ashcroft was ook fantastisch... een Verve nummer met een vleugje authentieke Coldplay.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Coldplay is![]()
![]()
![]()
En dit is echt een überkekke live uitvoering.![]()
Oeh... ik ben allang blij dat m'n moeder niet weet wat ik doequote:Op maandag 13 augustus 2007 02:35 schreef Soury het volgende:
Heeeee tis allemaal lekker NIET belangrijk ... Relax en doe de dingen die je van je moeder niet mag![]()
Pssst die nog 1 is SFquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
De Logica:
Als je alleen op DGK zit heb je modjes á la Gert/Avonne/day en daarnaast nog Yvonne en vroeger Danny om je heen. Wanneer er een mod op weekend en/of vakantie ging kreeg je een sub/vakantiemod toegewezen. In dit geval dus 2 : Petre en nog 1.
Als er dan een weekend geen mod is en er gebeurt wat, dan kan ik me voorstellen dat als de nood hoog is, in het geval voor enkelen gisteren er op de TR-knop geduwd wordt.
In de afwachting dus dat er wel ergens een vervangende Mod verdwijnseld disappatate wordt.
Die dus niet kwam![]()
Mijn dank daarvoor. Laten we het nu verder even rusten okee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
Je hoeft aan mij geen verantwoording af te leggen, maar net zoals jij jouw mening geeft, ben ik vrij de mijne te geven, en volgens mij doe ik dat vrij netjes, zonder op de man te spelen...
Zoals ik al zei: ik begrijp wat je doet en waarom je het doet, maar ik zou het anders gedaan hebben
Jij neemt gewoon mijn mening aan. Dat doen brave jongens namelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb geen poll gezien waarin ik mijn mening heb gegeven.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn dank daarvoor. Laten we het nu verder even rusten okee.
Tsja... sorry, maar een deel van de users zit niet alleen op DGK, en een ander deel zit dusdanig vastgeroest in de COS, ook als ze daar op dat moment niet horen te zitten, dat het wel eens tijd wordt dat ze eens op "index" of "Active topics" gaan klikken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
De Logica:
Als je alleen op DGK zit heb je modjes á la Gert/Avonne/day en daarnaast nog Yvonne en vroeger Danny om je heen. Wanneer er een mod op weekend en/of vakantie ging kreeg je een sub/vakantiemod toegewezen. In dit geval dus 2 : Petre en nog 1.
Als er dan een weekend geen mod is en er gebeurt wat, dan kan ik me voorstellen dat als de nood hoog is, in het geval voor enkelen gisteren er op de TR-knop geduwd wordt.
In de afwachting dus dat er wel ergens een vervangende Mod verdwijnseld disapparate wordt.
Die dus niet kwam![]()
Oeh, die is inderdaad ook érg kek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind hem ook mooi. En hun live optreden met Richard Ashcroft was ook fantastisch... een Verve nummer met een vleugje authentieke Coldplay.
http://www.youtube.com/watch?v=Yr4Ts5B78y0
Toch vind ik dit nummer beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Coldplay is![]()
![]()
![]()
En dit is echt een überkekke live uitvoering.![]()
Twee zomers geleden... hittegolf, alle ramen en deuren open en te heet om veel te doen... en dan maar dit en andere nummers draaien van Coldplay. Zucht.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch vind ik dit nummer beter![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=qI8I6qcxWyU
Lekke band dus. Leandra was niet in de buurt om hem te plakken.quote:
Mijn favoriet blijft toch echt "Spies".quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch vind ik dit nummer beter![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=qI8I6qcxWyU
Ik was niet in de COSquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja... sorry, maar een deel van de users zit niet alleen op DGK, en een ander deel zit dusdanig vastgeroest in de COS, ook als ze daar op dat moment niet horen te zitten, dat het wel eens tijd wordt dat ze eens op "index" of "Active topics" gaan klikken.
Het is jammer voor ze dat ze het niet doen, maar dat vind ik net zoiets als iemand die alleen maar in z'n stamcafé de weg naar het toilet weet te vinden en in iedere andere kroeg dan maar tegen de muur gaat staan zeiken.
Dat is waar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja... sorry, maar een deel van de users zit niet alleen op DGK, en een ander deel zit dusdanig vastgeroest in de COS, ook als ze daar op dat moment niet horen te zitten, dat het wel eens tijd wordt dat ze eens op "index" of "Active topics" gaan klikken.
Het is jammer voor ze dat ze het niet doen, maar dat vind ik net zoiets als iemand die alleen maar in z'n stamcafé de weg naar het toilet weet te vinden en in iedere andere kroeg dan maar tegen de muur gaat staan zeiken.
Mooi. Ik vind het moeilijk om één favoriet van Coldplay te noemen. Misschien The Scientist.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn favoriet blijft toch echt "Spies".
http://www.youtube.com/watch?v=F_o006DUzcg
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je wel eens de posts gezien van de users hier? 95% zit 98% hier.
Ik wissel per dag geloof ik...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Ik vind het moeilijk om één favoriet van Coldplay te noemen. Misschien The Scientist.
Ik las de zin verkeerdquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet ik deze even veranderen en op laten nemen door danny ;-)
Dat hadden die 'ze' niet moeten doen. Schoonheid met mate. Ik neem trouwens aan dat je deze wel kent:quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wissel per dag geloof ik...
De enige die ik echt niet meer kan horen is "In My Place".
Puur en alleen omdat ze dat nummer grijs/kapot hebben zitten draaien.
Echt veel te vaak gehoord.
Nee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hadden die 'ze' niet moeten doen. Schoonheid met mate. Ik neem trouwens aan dat je deze wel kent:
http://www.youtube.com/watch?v=S6P-2GY-SgA
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was niet eens in de buurt van een PC......![]()
[afbeelding]
Die klinkt alsof hij een downer teveel heeft en hij zingt valsquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hadden die 'ze' niet moeten doen. Schoonheid met mate. Ik neem trouwens aan dat je deze wel kent:
http://www.youtube.com/watch?v=S6P-2GY-SgA
Lieverd, ik denk dat je nu eea door elkaar haalt.... SF zou bij mij komen om onder het genot van eenquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lekke band dus. Leandra was niet in de buurt om hem te plakken.![]()
Ik was er...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was niet eens in de buurt van een PC......![]()
[afbeelding]
Grappig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=J_PybUCAWZY
Even een ander geluig
Dat gaat mij niet bij live-optredens van Coldplay weglokken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=J_PybUCAWZY
Even een ander geluig
Volgens mij is dat ook zo ongeveer de bedoeling. Het is een parodie op de bandjes en zangers die probeerden op het sukses van Coldplay mee te varen, en die dus gewoon slappe aftreksels waren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die klinkt alsof hij een downer teveel heeft en hij zingt vals![]()
Hoeft ook niet...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaat mij niet bij live-optredens van Coldplay weglokken.![]()
Ah jij weet ook hoe je mannen voor je karretje moet spannenquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
Lieverd, ik denk dat je nu eea door elkaar haalt.... SF zou bij mij komen om onder het genot van eeneen paar lekke banden te komen plakken
Daar begin ik niet meer aan![]()
Dat heet delegeren![]()
Túúrlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah jij weet ook hoe je mannen voor je karretje moet spannen
Waar is hier de emancipatie
Dat valt over het algemeen redelijk tegen... het kost nogal wat moeite om een "zou je me kunnen helpen met..." uit m'n strot te krijgenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah jij weet ook hoe je mannen voor je karretje moet spannen
Waar is hier de emancipatie
Ik neem toch aan van welquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
Is Soury eigenlijk nog jarig?
Nog 21 uur langquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
Jahhaaaquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
Citroenbrandewijntjequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:03 schreef Soury het volgende:
[..]
JahhaaaNog een hele dag
Wijntje erbij![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:03 schreef Soury het volgende:
[..]
JahhaaaNog een hele dag
Wijntje erbij![]()
Ik ook van jou schat.quote:
Truste veulenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat.
Ik ben naar me bed. Even snurken. Tot later.
Oh mooi, ik dacht al, waar is de jarige... toch niet onder de tafel gezakt ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:03 schreef Soury het volgende:
[..]
JahhaaaNog een hele dag
Wijntje erbij![]()
Morgen weer liev zijn hè?quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat.
Weltrustequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat.
Truste Veulenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat.
Mwha ... Dan zou ik niet reageren... Maar ja het is wel es leuker geweest iidquote:
I en L, ik dacht dat ze weer met het tuitje van haar doosje aan het spelen was. Niet zeggen hoor.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
I en L, ik dacht dat ze weer met het tuitje van haar doosje aan het spelen was. Niet zeggen hoor.
Ik zwijg als het graf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
I en L, ik dacht dat ze weer met het tuitje van haar doosje aan het spelen was. Niet zeggen hoor.
Welke "L" is dat?? Die van mij of die van Lobasca??quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe die klep dan es dichtquote:
Die van jou natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke "L" is dat?? Die van mij of die van Lobasca??![]()
Zo is zo'n cursus speedposting wel heel effectief hè![]()
Volgens mij was het niet de bedoeling dat jij die kleine lettertjes nog kon lezen....quote:
Lolita.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke "L" is dat?? Die van mij of die van Lobasca??![]()
Zo is zo'n cursus speedposting wel heel effectief hè![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, mijn sessie zit er weer op voor vandaag.
Eensch kijken of dat bed daadwerkelijk warm gehouden isch.
Adieux Leannemais, Insana, Jarigmuist en ander gespuis.
Slaap lekker kutnewbie Schnitzeltjequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zou je in je vuilniszak vindenquote:
Lolita en ik hebben geen geheimen voor je hoor... het is puur platonischquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval negeer ik je vorige post inhoudelijk verder
Juist ja.... geen geheimen?? 1 woord: Paard.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Lolita en ik hebben geen geheimen voor je hoor... het is puur platonisch![]()
Laterquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ga je nou alweer schelden? Kies gewoon een passende leeftijd voor me en behandel me als zodanigquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist ja.... geen geheimen?? 1 woord: Paard.....![]()
Biefstukquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=SFbDhbl3QPY ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
Hoe heet dat nummer van Duran Duran, met die clip met dat water wat de zaal inkomt?
Oh, eerder op de avond was het je tuitje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:24 schreef Soury het volgende:
Zal me worst zijn
Wat zijn jullie toch lekker retro bezigquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=JxrkFtvE67c
Nou dat tuitje is ruk.... Er lag meer wijn op de vloer dan in ut glas. Gelukkig heb ik me niet bezeerdquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, eerder op de avond was het je tuitje.
Leuke afleidingsmanoeuvrequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je nou alweer schelden? Kies gewoon een passende leeftijd voor me en behandel me als zodanig![]()
Nu maar hopen dat Leandra niet denkt dat ik 14 ben
Je moet ook niet te hard aan dat tuitje rukken... dan gaat het altijd misquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat tuitje is ruk.... Er lag meer wijn op de vloer dan in ut glas. Gelukkig heb ik me niet bezeerd
Hmmz.. ik dacht dat jij 35 was?? Als je een zwijn bent dan moet je van 1973 zijn en als maagd moet je nog jarig worden, dus dan ben je nu 33quote:
Da's niet mooi. Maar goed, je bent jarig en ik wens je een fijne dag. Ik moet nu naar bed, en ik hoop je morgen in goede gezondheid (maar wel een jaartje ouder dus) terug te zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat tuitje is ruk.... Er lag meer wijn op de vloer dan in ut glas. Gelukkig heb ik me niet bezeerd
Zal best maar ik nou een doos met wijn op me aanreacht hangen en dat stoort mequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet ook niet te hard aan dat tuitje rukken... dan gaat het altijd mis![]()
![]()
9 september 1971 schat, goed kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.. ik dacht dat jij 35 was?? Als je een zwijn bent dan moet je van 1973 zijn en als maagd moet je nog jarig worden, dus dan ben je nu 33
Ik ben echt wel een paard. Een paard dat zo naar bed gaat, dat wel. De moede gelederen te ruste leggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuke afleidingsmanoeuvre![]()
14?? Dan ben je geen paard![]()
Truste Disanaquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's niet mooi. Maar goed, je bent jarig en ik wens je een fijne dag. Ik moet nu naar bed, en ik hoop je morgen in goede gezondheid (maar wel een jaartje ouder dus) terug te zien![]()
Je hebt 'um al aardig zittenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal best maar ik nou een doos met wijn op me aanreacht hangen en dat stoort me![]()
Dat is een mooi jaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
9 september 1971 schat, goed kijken
Truste mopquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een paard. Een paard dat zo naar bed gaat, dat wel. De moede gelederen te ruste leggen![]()
En dan zwijn?? Volgens mij is datquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
9 september 1971 schat, goed kijken
Tuitje? Denk je dat ik het daarvoor doe? Een boorpijp, mevrouw!quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste Disana![]()
![]()
And remember: don't ruk to hard aan het tuitje![]()
Trustequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuitje? Denk je dat ik het daarvoor doe? Een boorpijp, mevrouw!
Ja mag ik !!!! Tis echt lelijk ... Poets je je huis op en dan ligt er zo'n wanstalitg ding op je aanrecht..quote:
Puur Hollands. Welterusten alvast, mijn favoriete servernerdquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=STu1l8r4lqY
quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal best maar ik nou een doos met wijn op me aanreacht hangen en dat stoort me![]()
Hé hé, gelukkig, je bent ook maar een mens, die wel 'ns een foutje maakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zwijn?? Volgens mij is dat![]()
Fuck... je hebt gelijk.... ik was in de war met de buffel, die is van 1973
Opzuipen is een remediequote:
Niet slecht voor een oud wijfquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuitje? Denk je dat ik het daarvoor doe? Een boorpijp, mevrouw!
Tuurlijk mag je, tis letterlijk jouw feestje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mag ik !!!! Tis echt lelijk ... Poets je je huis op en dan ligt er zo'n wanstalitg ding op je aanrecht..![]()
Gelukkig welquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hé hé, gelukkig, je bent ook maar een mens, die wel 'ns een foutje maakt.![]()
Ik zei niet voor niets tegen Lobasca dat '71 een goed jaar is... en 't is niet het mijne.quote:
Als ik nu vast begin te schelden hè.... hoeveel moeite moet jij dan doen om niet te reageren??quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zei niet voor niets tegen Lobasca dat '71 een goed jaar is... en 't is niet het mijne.
En nu, als ik nog 1 keer post, scheld me de huid vol! Ik ben weg.
moet in dit geval met dtquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zei niet voor niets tegen Lobasca dat '71 een goed jaar is... en 't is niet het mijne.
En nu, als ik nog 1 keer post, scheld me de huid vol! Ik ben weg.
Oeh... m'n liedjequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=W7yrchVA204
Je was weer precies op tijd voor een plaatje..quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=1BmSscVzNYM
Ik heb de link even aangepast, deze stopquote:
En dan een leuk sprongetje: http://nl.youtube.com/watch?v=Ab1sTU2xMNwquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=1BmSscVzNYM
Maar net niet helemaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
Stichtelijk filmpje voor het slapen gaan (behalve voor HiDiHo). Leandra negeer ik gewoon![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=qgrNyu3PB14
En nou optieven verschrikkelijk lelijke prikkelplant dat je er bent!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas, nee. Je kunt het ook zo lezen: dan scheld je me de huid vol.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=rNrl2k6o-Rc
heel erg fout
Ik moest m'n mail nog doorploegenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En nou optieven verschrikkelijk lelijke prikkelplant dat je er bent!!!
gelukt!!!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
Stichtelijk filmpje voor het slapen gaan (behalve voor HiDiHo). Leandra negeer ik gewoon![]()
story of my lifequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest m'n mail nog doorploegen![]()
PS Die Vanessa was inderdaad behoorlijk fout. Toch wel raar dat jij al die ellende weet te vinden![]()
Uit je bouwjaar?? Het is wel een Paard-jaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
Trust jarige Jop, fijne dag!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:54 schreef Soury het volgende:
Voor een ieder die het niet heeft aangeklikt
http://www.youtube.com/watch?v=bNF_P281Uu4
Truste en geniet![]()
![]()
Welterusten Souryquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:54 schreef Soury het volgende:
Truste en geniet![]()
![]()
Klopt... ik zat toen te zwijmelen bij Elvis... maar inmiddels wel gekeken dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu weet ik dat je niet hebt gekeken. En je was nog wel zo'n nieuwsgierig aagje.
Prachtig filmpje, heel origineel. Welterusten jarigequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:54 schreef Soury het volgende:
Truste en geniet![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vooruit, omdat Soury jarig is, mag je wat langer opblijven...
![]()
Slaap lekker Souryquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:54 schreef Soury het volgende:
Truste en geniet![]()
![]()
Ja, maar dan klopt het natuurlijk niet met die '71 he...quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uit je bouwjaar?? Het is wel een Paard-jaar![]()
Jouw langharige partner is van '71quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt het natuurlijk niet met die '71 he...![]()
Mwah.. voor dat soort kortzichtige opmerkingen moet je niet bij mij wezenquote:Op maandag 13 augustus 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt het natuurlijk niet met die '71 he...![]()
Klopt.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw langharige partner is van '71![]()
Of je moet het geweldig treffen natuurlijk. Of het is liefde op het eerste gezicht; dan doe je er niks aan hoezeer je 'moraal' ook staat te tetteren dat het niet kan en zo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. voor dat soort kortzichtige opmerkingen moet je niet bij mij wezen
Ik had op m'n 28ste een relatie met een knul van 21 (uit 1973 dus) en ik moet zeggen dat het me nu (nog) tegenstaat om voor jonger dan 1980 te gaan, maar dat ligt vaker aan mij dan aan de ander![]()
Dan nog...quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Of je moet het geweldig treffen natuurlijk. Of het is liefde op het eerste gezicht; dan doe je er niks aan hoezeer je 'moraal' ook staat te tetteren dat het niet kan en zo.
Okee, ik denk dat het dan anders is. Maar je moet het niet afwijzen als het wezenlijk klikt - vind ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog...
Het komt dan allemaal wel erg in de buurt van de leeftijd van mijn zoon.... en dat zie ik (nog) niet zo zitten
Ik weet niet wat ik zou doen als het echt aan alle kanten klikt... waarschijnlijk komen er dan weer van die "dat kan niet, hij is te jong" alarmbellen waar ik me dan (weer) nix van aantrekquote:Op maandag 13 augustus 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik denk dat het dan anders is. Maar je moet het niet afwijzen als het wezenlijk klikt - vind ik.
Oeh... hele foute wijn avondjes met een dinnetje..... en deze muziekquote:Op maandag 13 augustus 2007 04:11 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=cU_9-uuKz0I
Weltruste Lobascaquote:Op maandag 13 augustus 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
Ik neem ook alvast afscheid, tot ZIENS!!
Truste Lquote:Op maandag 13 augustus 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
Ik neem ook alvast afscheid, tot ZIENS!!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mijn water, daar voel ik het aan..![]()
Pink Floydquote:Op maandag 13 augustus 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=M_bvT-DGcWw
jeugd sentiment?quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:20 schreef Leandra het volgende:
Oeh... een karaokeversie.... (wel het origineel dus, maar met karaoke ondertiteling)
http://nl.youtube.com/watch?v=mq5pLi0huhw
quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn het de Youtube's die gepost worden?![]()
![]()
Ik ga ook slapen, weltruste Leandraquote:
Sorry.. ff niet opgelet... ik was aan het verdwalen met de Carpentersquote:Op maandag 13 augustus 2007 04:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, weltruste Leandra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:02 schreef akveor het volgende:
[FB # 12] 2 Feedback or not 2 Feedback
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
of PM HiDiHo
Die heeft een progje om dit probleem te verhelpen.
Succes![]()
Mij knippen en plakken liep in de soep.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Mij knippen en plakken liep in de soep.
dank je waarmee ?quote:
Dus je kunt wèl PM's ontvangen? Dan heb ik je blijkbaar verkeerd begrepen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:15 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Ik kreeg net wel via PM een liefdesbrief, maar dat terzijde![]()
Op zondag 12 augustus 2007 03:50 schreef HiDiHo het volgende:quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:02 schreef akveor het volgende:
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Wanneer ik in een topic ben wordt mij CPU door Internet Explorer voor 50 procent belast. Het maakt mijn hele PC langzaam.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus je kunt wèl PM's ontvangen? Dan heb ik je blijkbaar verkeerd begrepen.
Helleu Lobbertjequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:37 schreef Lobasca het volgende:
Middag altesaam!
Of je post je streamcommentaren even in de COS....quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef ikreageer het volgende:
wahahaha. Nadia huilt vanwege de kleur van haar haar.
Ze moet highlights hebben anders gaat ze dood!!!
Wat een wijf , niet normaal!!
Mogguh tijgerquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je post je streamcommentaren even in de COS....![]()
Môgguh all![]()
Da's toch mooi, dat je zoiets in je hebt. Ik ken twee vrouwen die 10 jaar ouder zijn, en zelfs een psychologe die 16 jaar ouder is... en ik weet van meer die ouder zijn. Hoe zat dat ook alweer met Paay en Curry?quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zou doen als het echt aan alle kanten klikt... waarschijnlijk komen er dan weer van die "dat kan niet, hij is te jong" alarmbellen waar ik me dan (weer) nix van aantrek
Maar vooralsnog hebben we dat probleem even niet
Wel humor: als ik wat leuks tegengekomen ben dan is de eerste vraag van m'n vriendinnen: Hoe jong?![]()
Heeeeeej jij daar!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's toch mooi, dat je zoiets in je hebt. Ik ken twee vrouwen die 10 jaar ouder zijn, en zelfs een psychologe die 16 jaar ouder is... en ik weet van meer die ouder zijn. Hoe zat dat ook alweer met Paay en Curry?
In elk geval, je leeft maar 1 keer, dus is er een klik: doen.
Gelukkig nog niets van begin 20 waarmee het zo erg klikt dat ik ervoor overstag zou gaan.... dat zou ik echt een probleem vinden zolang de kid nog thuiswoontquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's toch mooi, dat je zoiets in je hebt. Ik ken twee vrouwen die 10 jaar ouder zijn, en zelfs een psychologe die 16 jaar ouder is... en ik weet van meer die ouder zijn. Hoe zat dat ook alweer met Paay en Curry?
In elk geval, je leeft maar 1 keer, dus is er een klik: doen.
Laten we zeggen... vanaf 25 voor jou. Ja, dat lijkt me wel wat, ik vind dat het kan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig nog niets van begin 20 waarmee het zo erg klikt dat ik ervoor overstag zou gaan.... dat zou ik echt een probleem vinden zolang de kid nog thuiswoont
Mwoah... wat is raar?!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zwaai. Toch wel raar dat ik mijn DGK dag in de SC begin...
Vanaf 25 maak ik ook al weinig drama meer over.... hoewel ik zelf nog in die de helft plus 7 berekening zat dus dan zou ik op 27 uitkomenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we zeggen... vanaf 25 voor jou. Ja, dat lijkt me wel wat, ik vind dat het kan.
Je begint idd aardig van slag te rakenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongewoon, zeg maar. Ik begon al die tijd in de COS.
Dat moet je ook niet doen, he. Stoppen bij leuk vinden en gauw het knopje omdraaienquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanaf 25 maak ik ook al weinig drama meer over.... hoewel ik zelf nog in die de helft plus 7 berekening zat dus dan zou ik op 27 uitkomen
Maar goed, het maakt momenteel geen ruk uit want ik ben weer eens hopeloos (maar onmogelijk) verliefd dus zelfs als er een andere "Mr. Right" voor m'n neus staat zie ik hem waarschijnlijk nog niet
Ik wou dat ik dat kon... maar helaas, zo werkt het bij mij nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen, he. Stoppen bij leuk vinden en gauw het knopje omdraaien![]()
Maar als het echt heftig is, helemaal in het begin, dan eet je niet en kun je je niet concentreren, en voel je je doodongelukkig als je weet dat je een dagje geen contact kunt hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:30 schreef Leandra het volgende:
Dat dan wel weer... je wordt er wel vrolijk van
Dat is al geweest...... nu is het hoogstens frustrerendquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als het echt heftig is, helemaal in het begin, dan eet je niet en kun je je niet concentreren, en voel je je doodongelukkig als je weet dat je een dagje geen contact kunt hebben![]()
Maar je zegt dat je er vrolijk van wordtquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al geweest...... nu is het hoogstens frustrerend
Klopt, van verliefd zijn word ik uitermate vrolijk (en dat ben ik dus ook) maar doordat het onmogelijk is is het wel frustrerendquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je er vrolijk van wordt![]()
Raar. Je wilt toch gewoon hebben wat je leuk vindt, en als je het dan niet kunt krijgen, is die frustratie toch niet echt iets om vrolijk van te worden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, van verliefd zijn word ik uitermate vrolijk (en dat ben ik dus ook) maar doordat het onmogelijk is is het wel frustrerend
dat weet ik wel zeker..quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
Hoe heet dat nummer van Duran Duran, met die clip met dat water wat de zaal inkomt?
edit. waarschijnlijk bedoel ik The Reflex![]()
De vrolijkheid is dus groter dan de frustratiequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar. Je wilt toch gewoon hebben wat je leuk vindt, en als je het dan niet kunt krijgen, is die frustratie toch niet echt iets om vrolijk van te worden.
Misschien wel net zo oud als het jouwe?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:14 schreef Jappie het volgende:
Feli Soury..mooie dag heb je uitgekozen om jarig te zijn
...ennuh hou oud was jouw kadaver nu ook alweer zei je ?
![]()
Zó oud is Soury toch nog niet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien wel net zo oud als het jouwe?Heb je veel kadootjes gekregen?
![]()
Het is je gegunt, muizemeis...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:23 schreef Soury het volgende:
Goedemiddag dames, heren en Jappie![]()
IId een mooie dag en ik ben super verwend met leuke cadeaus's![]()
Er zit toch niet weer iets met tuitjes bij, mag ik voor je hopen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:23 schreef Soury het volgende:
Goedemiddag dames, heren en Jappie![]()
IId een mooie dag en ik ben super verwend met leuke cadeaus's![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit toch niet weer iets met tuitjes bij, mag ik voor je hopen?![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:14 schreef Jappie het volgende:
Feli Soury..mooie dag heb je uitgekozen om jarig te zijn
...ennuh hou oud was jouw kadaver nu ook alweer zei je ?
![]()
KZ!quote:
hoe gaat het met je?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
Nieuws: IK ga mn kusjes tot het minimum beperken![]()
WAT!?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
Helemaal in de Tennisquote:
Eerst mij nog ff aflebberen aub....quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
Dat was het, maar ik heb geleerd dat je altijd op je hoogtepunt moet stoppenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WAT!?wrom?
![]()
da's camp toch...
in bed ja....quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat was het, maar ik heb geleerd dat je altijd op je hoogtepunt moet stoppen![]()
ok komt ie:quote:
Die laatste worden vaak verward met de eerte cattegoriequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
Ik zit net te denken... zijn het de slobberkusjes of de valse kusjes die geminderd gaan worden... Die laatste mogen wat mij betreft wel blijven.
Alleen door zelfingenomen sukkels.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die laatste worden vaak verward met de eerte cattegorie( sorry voor de taalfout)
Jij weerd ze altijd afquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen door zelfingenomen sukkels.
ik zag je gaan... was een beetje onnavolgbaar, voor mij dan...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helemaal in de Tennisen andere dingen
![]()
Geen DGK streams, gaat niet samen met mn tennisstreams en ik vind het niet meer zo leuk.
Dus kijk en post bijna niet meer. Verder heb ik het zaterdagavond een beetje druk gehad in de FB.
Maar tot ongeveer 24.00 uur, toen moest ik me IRL weer netjes gedragen![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Omdat jij Klein Zusje bent mag je een tijdje met Karl Noten gaan spelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, en verder krijg je van mij een mute want ik speel niet met Kleine Meisjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij niet, alleen dacht men dat ik een slok op had, helaas ben ik zonder drank gemenerquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zag je gaan... was een beetje onnavolgbaar, voor mij dan...![]()
Oooohhhh... maar hee, jij bent geen foute lebberaar, KZ trouwens ook niet... ik zal maar geen voorbeelden noemen van foute lebberaars. Maar het is waar: ik ben er zelf geen, het zit gewoon niet in me.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij beantwoord mijn lebbers nooit, maar ik ben een doorzetter![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Zet maar door hoor, wat je niet weet is dat ik ze hier gewoon doorgeef aan mijn poes![]()
leuk! beter dan verwacht. hier en daar wat apen en beren gezien vantevoren, en die bleken er niet te zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor mij niet, alleen dacht men dat ik een slok op had, helaas ben ik zonder drank gemener![]()
Maar hoe was je vakantie ?![]()
Ik ben doodsbang voor haar schopstoel, daarom doe ik ook zo lief tegen haar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
leuk! beter dan verwacht. hier en daar wat apen en beren gezien vantevoren, en die bleken er niet te zijn.![]()
ik vind je zelfs gemeen wel lief, maar goed ik zat deze keer niet in de schopstoel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |