Leuke afleidingsmanoeuvrequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je nou alweer schelden? Kies gewoon een passende leeftijd voor me en behandel me als zodanig![]()
Nu maar hopen dat Leandra niet denkt dat ik 14 ben
Je moet ook niet te hard aan dat tuitje rukken... dan gaat het altijd misquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat tuitje is ruk.... Er lag meer wijn op de vloer dan in ut glas. Gelukkig heb ik me niet bezeerd
Hmmz.. ik dacht dat jij 35 was?? Als je een zwijn bent dan moet je van 1973 zijn en als maagd moet je nog jarig worden, dus dan ben je nu 33quote:
Da's niet mooi. Maar goed, je bent jarig en ik wens je een fijne dag. Ik moet nu naar bed, en ik hoop je morgen in goede gezondheid (maar wel een jaartje ouder dus) terug te zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat tuitje is ruk.... Er lag meer wijn op de vloer dan in ut glas. Gelukkig heb ik me niet bezeerd
Zal best maar ik nou een doos met wijn op me aanreacht hangen en dat stoort mequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet ook niet te hard aan dat tuitje rukken... dan gaat het altijd mis![]()
![]()
9 september 1971 schat, goed kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.. ik dacht dat jij 35 was?? Als je een zwijn bent dan moet je van 1973 zijn en als maagd moet je nog jarig worden, dus dan ben je nu 33
Ik ben echt wel een paard. Een paard dat zo naar bed gaat, dat wel. De moede gelederen te ruste leggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuke afleidingsmanoeuvre![]()
14?? Dan ben je geen paard![]()
Truste Disanaquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's niet mooi. Maar goed, je bent jarig en ik wens je een fijne dag. Ik moet nu naar bed, en ik hoop je morgen in goede gezondheid (maar wel een jaartje ouder dus) terug te zien![]()
Je hebt 'um al aardig zittenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal best maar ik nou een doos met wijn op me aanreacht hangen en dat stoort me![]()
Dat is een mooi jaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
9 september 1971 schat, goed kijken
Truste mopquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een paard. Een paard dat zo naar bed gaat, dat wel. De moede gelederen te ruste leggen![]()
En dan zwijn?? Volgens mij is datquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
9 september 1971 schat, goed kijken
Tuitje? Denk je dat ik het daarvoor doe? Een boorpijp, mevrouw!quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste Disana![]()
![]()
And remember: don't ruk to hard aan het tuitje![]()
Trustequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuitje? Denk je dat ik het daarvoor doe? Een boorpijp, mevrouw!
Ja mag ik !!!! Tis echt lelijk ... Poets je je huis op en dan ligt er zo'n wanstalitg ding op je aanrecht..quote:
Puur Hollands. Welterusten alvast, mijn favoriete servernerdquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=STu1l8r4lqY
quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal best maar ik nou een doos met wijn op me aanreacht hangen en dat stoort me![]()
Hé hé, gelukkig, je bent ook maar een mens, die wel 'ns een foutje maakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zwijn?? Volgens mij is dat![]()
Fuck... je hebt gelijk.... ik was in de war met de buffel, die is van 1973
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |