We zijn het hierover helemaal eens. En de boel wordt niet eens opgerakeld door de 'getroffenen', maar door mensen die volgens mij nog een varkentje hadden te wassen met kleinzusje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze niet lekker in dr vel zat of zich al die tijd in heeft zitten houden maakt niet uit, de manier waarop het gebeurd is heeft ook niet mijn voorkeur, maar er meer dan 24 uur later nog even een rel van maken vind ik wel heel triest. Zeker als er dan toevallig een "hulpmod" langskomt die het allemaal op mag ruimen.
Tuurlijk is het handiger als er altijd een mod online is, maar dat is nou eenmaal met dit weer, in het weekend, tijdens de vakantie niet altijd te garanderen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had modjes van andere subfora willen halen!?
Lijkt het jou ook niet iets simpeler om er gewoon voor te zorgen dat er hier een fucking DGK modje online is!?
edit: Dit komt mij iets te onaardig over![]()
Daarom:
![]()
![]()
![]()
Damn... ga jij de SC nou ook al terroriseren met infantiele smilie-bombardementen?!quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:15 schreef kleinzusje het volgende:
Truste lieve fokkertjes, Ik heb genoten van het bijlezen
Heerlijk, terwijl ik er niet wasmijn naam zo vaak voorbij te zien komen.
Bedankt voor alle aandacht![]()
Ps. Alleen ik weet wat er met mij gaat gebeuren, dus ga vooral nog even wat TR sturen, PM en en Msn en. Veel plezier![]()
ps. Ik kreeg net wel via PM een liefdesbrief, maar dat terzijde![]()
ps. En ben erg moe om te rellen, was niet makkelijk om Nadia te evenaren in het Faken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet trouwens zeggen dat dát inderdaad wel fucking irritant is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... ga jij de SC nou ook al terroriseren met infantiele smilie-bombardementen?!
vind je toch niet erg he, als ik je chef noem?quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is het handiger als er altijd een mod online is, maar dat is nou eenmaal met dit weer, in het weekend, tijdens de vakantie niet altijd te garanderen...
Op het moment zelf een mod uit een ander subforum trekken was dan IMHO een prima optie geweest... al was het alleen maar om een "ik lees mee" post te doen en de rel direct in de kiem te smoren.
koek koekquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
'Duitse moeder steekt 15-jarige dochter dood'![]()
Jij mag me gewoon bij m'n naam noemenquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
vind je toch niet erg he, als ik je chef noem?![]()
misschien een crew titel 'Oppercosser/sc'er'![]()
Prima en dat heb ik niet gedaan. Ik heb een mod gevonden die een al iets had met dit fora en dus best weet wat hier gebeurt. Verder heb ik nooit gezegd dat wat er moet gebeuren haast heeft, wel vind ik dat er wat moet gebeuren. Als iemand dit mag (al is het alleen maar het gebruik van een abnormale hoeveelheid scheldwoorden) dan mag iedereen het straks dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
Op het moment zelf een mod uit een ander subforum trekken was dan IMHO een prima optie geweest... al was het alleen maar om een "ik lees mee" post te doen en de rel direct in de kiem te smoren.
Het raakt je welquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
We zijn het hierover helemaal eens. En de boel wordt niet eens opgerakeld door de 'getroffenen', maar door mensen die volgens mij nog een varkentje hadden te wassen met kleinzusje.
Ik ook?quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag me gewoon bij m'n naam noemen
Ik snap wat je gedaan hebt en waarom je het gedaan hebt, maar persoonlijk vind ik dat je dit soort dingen niet 24 uur later op het bordje van een hulpmod kunt schuiven...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Prima en dat heb ik niet gedaan. Ik heb een mod gevonden die een al iets had met dit fora en dus best weet wat hier gebeurt. Verder heb ik nooit gezegd dat wat er moet gebeuren haast heeft, wel vind ik dat er wat moet gebeuren. Als iemand dit mag (al is het alleen maar het gebruik van een abnormale hoeveelheid scheldwoorden) dan mag iedereen het straks dus.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
http://youtube.com/watch?v=lqMv1UlYfPU![]()
![]()
![]()
Meezingen vanaf 03:25quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
http://youtube.com/watch?v=lqMv1UlYfPU![]()
![]()
![]()
Coldplay was een van de beste nieuwe bands van de afgelopen jaren (en dat zijn er veel).quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit loopt duidelijk de spuigaten uit.
Nu heb je nog smaak ook.![]()
Oh die is er wel degelijk. Maar ik vraag me af waarom ik al mijn acties hier aan jullie moet gaan zitten verantwoorden. Er zijn op dit moment precies 2 personen aanwezig die hinder hebben onder vonden aan KZ oprisping en ik ben daar 1 van.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
Ik snap wat je gedaan hebt en waarom je het gedaan hebt, maar persoonlijk vind ik dat je dit soort dingen niet 24 uur later op het bordje van een hulpmod kunt schuiven...
Dubbele topics sluiten was IMHO genoeg geweest, en de rest was kennelijk toen het gebeurde niet dringend genoeg om waar dan ook een mod vandaan te plukken, dus ik snap niet waarom dat nu per direct opgelost moet worden.
Ik had er alle begrip voor gehad als je op het moment zelf iemand ergens vandaan geplukt had, hier mis ik de logica gewoon van.
Coldplay isquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Coldplay was een van de beste nieuwe bands van de afgelopen jaren (en dat zijn er veel).
Je hoeft aan mij geen verantwoording af te leggen, maar net zoals jij jouw mening geeft, ben ik vrij de mijne te geven, en volgens mij doe ik dat vrij netjes, zonder op de man te spelen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh die is er wel degelijk. Maar ik vraag me af waarom ik al mijn acties hier aan jullie moet gaan zitten verantwoorden. Er zijn op dit moment precies 2 personen aanwezig die hinder hebben onder vonden aan KZ oprisping en ik ben daar 1 van.
En ik heb werkelijk geen zin om verantwoording te gaan zitten afleggen aan mensen die niet betrokken waren bij dat gesprek (en dat was het voor mij tot het moment dat ik uitgescholden werd).
Verder is elk mens vrij om te doen en laten wat ie wil. Dus als jullie allemaal vinden dat ik het niet goed doe prima. En als je vind dat kz heel onschuldig is prima. Zeg dat dan lekker tegen SF die neemt dat dan vast wel mee in z'n verslagje.
Verder ben ik er voor nu even klaar mee.
Ik heb geen poll gezien waarin ik mijn mening heb gegeven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh die is er wel degelijk. Maar ik vraag me af waarom ik al mijn acties hier aan jullie moet gaan zitten verantwoorden. Er zijn op dit moment precies 2 personen aanwezig die hinder hebben onder vonden aan KZ oprisping en ik ben daar 1 van.
En ik heb werkelijk geen zin om verantwoording te gaan zitten afleggen aan mensen die niet betrokken waren bij dat gesprek (en dat was het voor mij tot het moment dat ik uitgescholden werd).
Verder is elk mens vrij om te doen en laten wat ie wil. Dus als jullie allemaal vinden dat ik het niet goed doe prima. En als je vind dat kz heel onschuldig is prima. Zeg dat dan lekker tegen SF die neemt dat dan vast wel mee in z'n verslagje.
Verder ben ik er voor nu even klaar mee.
De Logica:quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap wat je gedaan hebt en waarom je het gedaan hebt, maar persoonlijk vind ik dat je dit soort dingen niet 24 uur later op het bordje van een hulpmod kunt schuiven...
Dubbele topics sluiten was IMHO genoeg geweest, en de rest was kennelijk toen het gebeurde niet dringend genoeg om waar dan ook een mod vandaan te plukken, dus ik snap niet waarom dat nu per direct opgelost moet worden.
Ik had er alle begrip voor gehad als je op het moment zelf iemand ergens vandaan geplukt had, hier mis ik de logica gewoon van.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag me gewoon bij m'n naam noemen
Euh...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
disappatate wordt.
Vind hem ook mooi. En hun live optreden met Richard Ashcroft was ook fantastisch... een Verve nummer met een vleugje authentieke Coldplay.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Coldplay is![]()
![]()
![]()
En dit is echt een überkekke live uitvoering.![]()
Oeh... ik ben allang blij dat m'n moeder niet weet wat ik doequote:Op maandag 13 augustus 2007 02:35 schreef Soury het volgende:
Heeeee tis allemaal lekker NIET belangrijk ... Relax en doe de dingen die je van je moeder niet mag![]()
Pssst die nog 1 is SFquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
De Logica:
Als je alleen op DGK zit heb je modjes á la Gert/Avonne/day en daarnaast nog Yvonne en vroeger Danny om je heen. Wanneer er een mod op weekend en/of vakantie ging kreeg je een sub/vakantiemod toegewezen. In dit geval dus 2 : Petre en nog 1.
Als er dan een weekend geen mod is en er gebeurt wat, dan kan ik me voorstellen dat als de nood hoog is, in het geval voor enkelen gisteren er op de TR-knop geduwd wordt.
In de afwachting dus dat er wel ergens een vervangende Mod verdwijnseld disappatate wordt.
Die dus niet kwam![]()
Mijn dank daarvoor. Laten we het nu verder even rusten okee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
Je hoeft aan mij geen verantwoording af te leggen, maar net zoals jij jouw mening geeft, ben ik vrij de mijne te geven, en volgens mij doe ik dat vrij netjes, zonder op de man te spelen...
Zoals ik al zei: ik begrijp wat je doet en waarom je het doet, maar ik zou het anders gedaan hebben
Jij neemt gewoon mijn mening aan. Dat doen brave jongens namelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb geen poll gezien waarin ik mijn mening heb gegeven.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn dank daarvoor. Laten we het nu verder even rusten okee.
Tsja... sorry, maar een deel van de users zit niet alleen op DGK, en een ander deel zit dusdanig vastgeroest in de COS, ook als ze daar op dat moment niet horen te zitten, dat het wel eens tijd wordt dat ze eens op "index" of "Active topics" gaan klikken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
De Logica:
Als je alleen op DGK zit heb je modjes á la Gert/Avonne/day en daarnaast nog Yvonne en vroeger Danny om je heen. Wanneer er een mod op weekend en/of vakantie ging kreeg je een sub/vakantiemod toegewezen. In dit geval dus 2 : Petre en nog 1.
Als er dan een weekend geen mod is en er gebeurt wat, dan kan ik me voorstellen dat als de nood hoog is, in het geval voor enkelen gisteren er op de TR-knop geduwd wordt.
In de afwachting dus dat er wel ergens een vervangende Mod verdwijnseld disapparate wordt.
Die dus niet kwam![]()
Oeh, die is inderdaad ook érg kek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind hem ook mooi. En hun live optreden met Richard Ashcroft was ook fantastisch... een Verve nummer met een vleugje authentieke Coldplay.
http://www.youtube.com/watch?v=Yr4Ts5B78y0
Toch vind ik dit nummer beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Coldplay is![]()
![]()
![]()
En dit is echt een überkekke live uitvoering.![]()
Twee zomers geleden... hittegolf, alle ramen en deuren open en te heet om veel te doen... en dan maar dit en andere nummers draaien van Coldplay. Zucht.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch vind ik dit nummer beter![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=qI8I6qcxWyU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |