Kun je nagaan hoe diep wij gezonken zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:24 schreef DrsH het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de komst van Palma tegenwoordig het leukste van DGK vind, dat levert meestal nog enig spektakel op![]()
![]()
![]()
zo had ik het nog niet bekekenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe diep wij gezonken zijn.![]()
nee ze is gewoon een en al nepquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:28 schreef Katewalker het volgende:
Palma liep met een enorme pluk donkerbruin lang haar, meer een haarstuk ofzo...gebruikt Nadia haarstukken?...
is nep haar van Sylviaquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:28 schreef Katewalker het volgende:
Palma liep met een enorme pluk donkerbruin lang haar, meer een haarstuk ofzo...gebruikt Nadia haarstukken?...
Het heeft geen zin om te douchen omdat ze zich vandaag enorm gaat inspannen en ze dus beter vanavond alle werkzweet van haar lijf kan af wassen? Of het wicht heeft zelf geen zin?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:28 schreef beequeen het volgende:
Nada doucht niet , heeft geen zin zegt ze. Bovendien maakt ze haar ogen ook niet schoon maar brengt een nieuwe laag aan.
Is vast nog een fetish van haar..Net als dat geschreeuw iedere nacht...quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om te douchen omdat ze zich vandaag enorm gaat inspannen en ze dus beter vanavond alle werkzweet van haar lijf kan af wassen? Of het wicht heeft zelf geen zin?
Als brian er niet meer zou zijn, dan hoeft huub haar alleen maar een paar glazen drank te voeren en hij kan doorgaan waar hij destijds is gebleven..quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:37 schreef riri het volgende:
Amanda....Voordat ze een relatie zou beginnen met die kutkabouter zou ze zich liever laten uitwonen door 6 paarden....
We weten allemaal wie de ordi personen zijn in dat huis
Ik snap niet wat Fries daar nog doet, dat arme beest. Ze zijn te belazerd om hem te berijden of longeren, schandalig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:39 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda is degene die fries het meest heeft bereden
Ze heeft brain het meest bereden zal ze bedoelen
Ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Fries daar nog doet, dat arme beest. Ze zijn te belazerd om hem te berijden of longeren, schandalig.
In de talpa versie was fries het hoofdgerecht geweest aankomende kerst..quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Fries daar nog doet, dat arme beest. Ze zijn te belazerd om hem te berijden of longeren, schandalig.
lIEKE wil altijd wel rijden maar die mag niet alleen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef cobain94 het volgende:
[..]
In de talpa versie was fries het hoofdgerecht geweest aankomende kerst..
Rtl doet het extremer..Die kijken er helemaal niet meer naar om..
Dat vind ik dus niet. Dat paard geeft extra status en ik zie het meer als taak van de eigenaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk jou weer te zien hier, hopelijk heb je een fijne vakantie gehadquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef beequeen het volgende:
Nada noemt het haar van Amanda een dooie takkenzooi.![]()
Status, voor dat zooitje ongeregeld? De taak van de eigenaar is om er op toe te zien dat Fries behoorlijk en regelmatig bereden wordt, zoniet, weghalen dat beest. Ellen heeft dit al zo vaak aangegeven maar ze hebben er schijt aan, behalve Lieke.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Dat paard geeft extra status en ik zie het meer als taak van de eigenaar.
Mogguh...quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mogguh![]()
Mooie OP Akveor. Goede samenvatting van het hele weekend.![]()
Ik ben weer helemaal op de hoogte van alles , dus ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Leuk jou weer te zien hier, hopelijk heb je een fijne vakantie gehad![]()
Heb je nog een beetje bijgelezen? hoe nadia het bed deelt met dennis? en het gemak waarmee ze van dennis naar dimi schakelt doet ons vermoeden alleen maar bevestigen![]()
Ik vind ook dat, als het regelmatig berijden na herhaaldelijk verzoek niet gebeurt, het de taak is van de eigenaar om dat beest ergens te stallen waar er wel tijd en aandacht aan wordt besteed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Status, voor dat zooitje ongeregeld? De taak van de eigenaar is om er op toe te zien dat Fries behoorlijk en regelmatig bereden wordt, zoniet, weghalen dat beest. Ellen heeft dit al zo vaak aangegeven maar ze hebben er schijt aan, behalve Lieke.
Ik vind dat je dat de wannabees niet in de schoenen moet schuiven. Maak er maar een tennisveld voor Brian van...quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Status, voor dat zooitje ongeregeld? De taak van de eigenaar is om er op toe te zien dat Fries behoorlijk en regelmatig bereden wordt, zoniet, weghalen dat beest. Ellen heeft dit al zo vaak aangegeven maar ze hebben er schijt aan, behalve Lieke.
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocksquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef akveor het volgende:
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Wanneer ik in een topic ben wordt mij CPU door Internet Explorer voor 50 procent belast. Het maakt mijn hele PC langzaam.
Of millimetert.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:04 schreef blomst het volgende:
de kapper is er weer, hoop dat hij Amanda haar haar kortwiekt.
Nieuwe kapper.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Van wie is die leuke Mini Cooper?
Van de vervanger van DOB (of is het nou Hizihair?). De nieuwe kapper.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Van wie is die leuke Mini Cooper?
DOB komen binnenkort weer hoor. Net zoals Tilly.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Van de vervanger van DOB. De nieuwe kapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |