Kun je nagaan hoe diep wij gezonken zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:24 schreef DrsH het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de komst van Palma tegenwoordig het leukste van DGK vind, dat levert meestal nog enig spektakel op![]()
![]()
![]()
zo had ik het nog niet bekekenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe diep wij gezonken zijn.![]()
nee ze is gewoon een en al nepquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:28 schreef Katewalker het volgende:
Palma liep met een enorme pluk donkerbruin lang haar, meer een haarstuk ofzo...gebruikt Nadia haarstukken?...
is nep haar van Sylviaquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:28 schreef Katewalker het volgende:
Palma liep met een enorme pluk donkerbruin lang haar, meer een haarstuk ofzo...gebruikt Nadia haarstukken?...
Het heeft geen zin om te douchen omdat ze zich vandaag enorm gaat inspannen en ze dus beter vanavond alle werkzweet van haar lijf kan af wassen? Of het wicht heeft zelf geen zin?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:28 schreef beequeen het volgende:
Nada doucht niet , heeft geen zin zegt ze. Bovendien maakt ze haar ogen ook niet schoon maar brengt een nieuwe laag aan.
Is vast nog een fetish van haar..Net als dat geschreeuw iedere nacht...quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om te douchen omdat ze zich vandaag enorm gaat inspannen en ze dus beter vanavond alle werkzweet van haar lijf kan af wassen? Of het wicht heeft zelf geen zin?
Als brian er niet meer zou zijn, dan hoeft huub haar alleen maar een paar glazen drank te voeren en hij kan doorgaan waar hij destijds is gebleven..quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:37 schreef riri het volgende:
Amanda....Voordat ze een relatie zou beginnen met die kutkabouter zou ze zich liever laten uitwonen door 6 paarden....
We weten allemaal wie de ordi personen zijn in dat huis
Ik snap niet wat Fries daar nog doet, dat arme beest. Ze zijn te belazerd om hem te berijden of longeren, schandalig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:39 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda is degene die fries het meest heeft bereden
Ze heeft brain het meest bereden zal ze bedoelen
Ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Fries daar nog doet, dat arme beest. Ze zijn te belazerd om hem te berijden of longeren, schandalig.
In de talpa versie was fries het hoofdgerecht geweest aankomende kerst..quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Fries daar nog doet, dat arme beest. Ze zijn te belazerd om hem te berijden of longeren, schandalig.
lIEKE wil altijd wel rijden maar die mag niet alleen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef cobain94 het volgende:
[..]
In de talpa versie was fries het hoofdgerecht geweest aankomende kerst..
Rtl doet het extremer..Die kijken er helemaal niet meer naar om..
Dat vind ik dus niet. Dat paard geeft extra status en ik zie het meer als taak van de eigenaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk jou weer te zien hier, hopelijk heb je een fijne vakantie gehadquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef beequeen het volgende:
Nada noemt het haar van Amanda een dooie takkenzooi.![]()
Status, voor dat zooitje ongeregeld? De taak van de eigenaar is om er op toe te zien dat Fries behoorlijk en regelmatig bereden wordt, zoniet, weghalen dat beest. Ellen heeft dit al zo vaak aangegeven maar ze hebben er schijt aan, behalve Lieke.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Dat paard geeft extra status en ik zie het meer als taak van de eigenaar.
Mogguh...quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mogguh![]()
Mooie OP Akveor. Goede samenvatting van het hele weekend.![]()
Ik ben weer helemaal op de hoogte van alles , dus ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Leuk jou weer te zien hier, hopelijk heb je een fijne vakantie gehad![]()
Heb je nog een beetje bijgelezen? hoe nadia het bed deelt met dennis? en het gemak waarmee ze van dennis naar dimi schakelt doet ons vermoeden alleen maar bevestigen![]()
Ik vind ook dat, als het regelmatig berijden na herhaaldelijk verzoek niet gebeurt, het de taak is van de eigenaar om dat beest ergens te stallen waar er wel tijd en aandacht aan wordt besteed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Status, voor dat zooitje ongeregeld? De taak van de eigenaar is om er op toe te zien dat Fries behoorlijk en regelmatig bereden wordt, zoniet, weghalen dat beest. Ellen heeft dit al zo vaak aangegeven maar ze hebben er schijt aan, behalve Lieke.
Ik vind dat je dat de wannabees niet in de schoenen moet schuiven. Maak er maar een tennisveld voor Brian van...quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Status, voor dat zooitje ongeregeld? De taak van de eigenaar is om er op toe te zien dat Fries behoorlijk en regelmatig bereden wordt, zoniet, weghalen dat beest. Ellen heeft dit al zo vaak aangegeven maar ze hebben er schijt aan, behalve Lieke.
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocksquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:52 schreef akveor het volgende:
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Wanneer ik in een topic ben wordt mij CPU door Internet Explorer voor 50 procent belast. Het maakt mijn hele PC langzaam.
Of millimetert.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:04 schreef blomst het volgende:
de kapper is er weer, hoop dat hij Amanda haar haar kortwiekt.
Nieuwe kapper.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Van wie is die leuke Mini Cooper?
Van de vervanger van DOB (of is het nou Hizihair?). De nieuwe kapper.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Van wie is die leuke Mini Cooper?
DOB komen binnenkort weer hoor. Net zoals Tilly.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Van de vervanger van DOB. De nieuwe kapper.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Van de vervanger van DOB (of is het nou Hizihair?). De nieuwe kapper.
Ik denk dat een kort koppie Amanda wel zal staan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil dat Stanley haar uitgroei verft, Ik hoop dat haar haar helemaal afbreekt, dit kan toch niet meer.
Ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
Zegt Dennix nou dat Tillie weer komt?
Klopt, zoals ik al eerder zei komt ze ook. Net zoals DOB.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
Zegt Dennix nou dat Tillie weer komt?
Moggu schatje. Wil je de TT even aanpassen in:quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt, zoals ik al eerder zei komt ze ook. Net zoals DOB.
Gedaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Moggu schatje. Wil je de TT even aanpassen in:
[COS #2269] Waar de dag weer begonnen is.
Dank je.
Hij heet Stanleyquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:24 schreef StephanL het volgende:
Amanda heeft kapotte stukjes, komt door het tangen zegt Stijn
dat gelooft Amanda toch niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:24 schreef StephanL het volgende:
Niet dat ze zich daar iets van aantrekt. Die gaat straks weer lekker met tang in de weer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:24 schreef StephanL het volgende:
Omdat ze dan commentaar krijgen op hun amateurisme?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef Anderkeertje het volgende:
DOB vindt het niet goed als iemand aan Amanda's haar zit.
Thanks... maar is nog niet helemaal perfect... ik mis nog een haakje aan het begin.quote:
Amanda zei erna tegen Nadia : het zijn natuurlijk ook dure extensions.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ze dan commentaar krijgen op hun amateurisme?
Op deze foto kun je goed zien dat er van haar eigen haar weinig overblijft. Jammer dat de DOB dames er weer aan te pas gaan komen, want ik heb het idee dat ze van Stanley een eerlijker/beter advies zal krijgen.quote:
Ik snap ook nog steeds niet wat DOB daar doet. Ze maken de bewoners alleen maar ordinairderquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Op deze foto kun je goed zien dat er van haar eigen haar weinig overblijft. Jammer dat de DOB dames er weer aan te pas gaan komen, want ik heb het idee dat ze van Stanley een eerlijker/beter advies zal krijgen.
Ik kijk 100 keer liever naar Stanley dan naar Amanda.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:03 schreef StephanL het volgende:
Laat Amanda maar zien hoor, kapper hoef ik niet in beeld te zien.
Maar Stanley doet niet mee met het spel, Amanda welquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk 100 keer liever naar Stanley dan naar Amanda.![]()
en weer zeurt om een 2e snoepjequote:Op maandag 13 augustus 2007 11:19 schreef StephanL het volgende:
Nadia gedraagt zich weer als een kind dat een snoepje krijgt.
Met welke reden? Wat een nonsens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
En wederom mag er aan Lieke's haar niks gebeuren, alleen bij Amanda en Nada. Het is toch niet te geloven.![]()
Kijk dat bedoel ik nou het is 1 brok ergernis op de streams, RTL maakt van het hele programma een huiskamer TV show, waarin we de exessen uit het dagelijks leven van een paar geobsedeerde mensen kunnen volgen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef tipsch het volgende:
dit wordt weer een dagje "beauty" - gatverdamme, kutredactie
de uitgroei toch wel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
En wederom mag er aan Lieke's haar niks gebeuren, alleen bij Amanda en Nada. Het is toch niet te geloven.![]()
De smoes dat eerst DOB naar haar extentions moet kijken, BS dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met welke reden? Wat een nonsens.
Ook bij Nadia en Amanda mag niet veel veranderen, ze zijn achter bang dat dat het teveel verandert, of teveel op elkaar gaat lijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met welke reden? Wat een nonsens.
Volgens mij mag er niks, raar verhaal dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:22 schreef riri het volgende:
[..]
de uitgroei toch wel?
zou heel raar zijn als dat niet mocht
Volgens mij met het verschil dat daar nog de gebruikelijke kappersroddels over het scherm gingen, hier gaat het over niets.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
DGK gaat steeds meer op die TROS rls van een aantal jaar terug lijken: de kapsalon (oid).
en zelfs dat overgebleven plukkie wordt nog tussen de stijltang geperstquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Op deze foto kun je goed zien dat er van haar eigen haar weinig overblijft. Jammer dat de DOB dames er weer aan te pas gaan komen, want ik heb het idee dat ze van Stanley een eerlijker/beter advies zal krijgen.
Nou pas .quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef riri het volgende:
wat een verwend zeurkind die nadia
dat kind komt me de keel uit
Op een sumoworstelaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Op wie lijkt ze nu toch?
[afbeelding]
Op een boerin net klaar met de KI van een van haar paardenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Op wie lijkt ze nu toch?
[afbeelding]
Die indruk kon wel eens kloppenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef yvonne het volgende:
Ik heb de indruk dat het programma vakkundig de nek is omgedraaid, weinig COSsen, weinig te beleven, saai kijkwerk naar kleffe stelletjes, er gebeurt gewoon niks
Ik kijk hier vaak de COS-sen na, en dan met name de schreeuwerige TT's, maar de laatste tijd is het weinig interessants om na te lezen idd,.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef yvonne het volgende:
Ik heb de indruk dat het programma vakkundig de nek is omgedraaid, weinig COSsen, weinig te beleven, saai kijkwerk naar kleffe stelletjes, er gebeurt gewoon niks
Juist die tijd had DGK moeten aangrijpen om het programma naar een hoger niveau te dragen, aangezien er nu amper concurrentie op de buis is. Helaas hebben ze het alleen maar dieper laten zakken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:06 schreef Marrije het volgende:
Tis gewoon komkommertijd.
En Nederlanse Aardbeien met slagroomquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:06 schreef Marrije het volgende:
Tis gewoon komkommertijd.
Van dit zooitje ongeregeld valt volgens mij niks meer te maken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist die tijd had DGK moeten aangrijpen om het programma naar een hoger niveau te dragen, aangezien er nu amper concurrentie op de buis is. Helaas hebben ze het alleen maar dieper laten zakken.
Het zit volledig op een dood spoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef yvonne het volgende:
De alcohol heeft haar hersens redelijk aangetast(korte termijn geheugenprobleemquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:12 schreef beequeen het volgende:
Amanda ging wat te eten maken voor Stanley, maar dat is ze onderweg naar de keuken alweer vergeten, ze heeft alleen drinken meegenomen.
Lieke doet het maar weer.
DOB komt binnen kort weer en dan is er zo weer een cos vol over het uiterlijk van Bianca.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef DrsH het volgende:
Is niet ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRG over een week is 1 Cos per 24 uur de gewoonste zaak van de wereld
Please, niet nog een instrument voor Brian.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:20 schreef DrsH het volgende:
Brian begint steeds meer op een ROMA te lijken. Hij kan IPV een gitaar beter een viool aanschaffen
tja, tis nu alleen een beetje veel dagen achter elkaar rustig zeg maarquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:22 schreef blomst het volgende:
[..]
DOB komt binnen kort weer en dan is er zo weer een cos vol over het uiterlijk van Bianca.
Of waarom ze met drie man sterk komen.
De kapper die er nu is hebben de meesten weinig op aan te merken.
Met andere woorden: het is wel vaker een rustige dag geweest.Alleen is alles al gezegd over de haren , het iq enz van Amanda en of Nadia.
Is Bianca degene die ze tijdens de lipo hebben opgeblazen ipv afgezogen????????quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:22 schreef blomst het volgende:
[..]
DOB komt binnen kort weer en dan is er zo weer een cos vol over het uiterlijk van Bianca.
Of waarom ze met drie man sterk komen.
De kapper die er nu is hebben de meesten weinig op aan te merken.
Met andere woorden: het is wel vaker een rustige dag geweest.
Alleen is alles al gezegd over de haren , het iq enz van Amanda en of Nadia.
Ik vond hem wel toepasselijk brian speelt in zijn "relatie" ook graag de eerste vioolquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Please, niet nog een instrument voor Brian.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Is Bianca degene die ze tijdens de lipo hebben opgeblazen ipv afgezogen????????
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Is Bianca degene die ze tijdens de lipo hebben opgeblazen ipv afgezogen????????
Doe de groeten aan haarquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:32 schreef DrsH het volgende:
Zo ik ga kappen want ik krijg zo mijn eerste patient van vandaag. Ik moet dit wel even voorbereiden want het goede mens komt helemaal uit Amsterdam en heeft een hekel aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik doenquote:
dat hij dan mag stikken in het broodje wat Lieke voor hem heeft klaar gemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:49 schreef Desii het volgende:
Stanley zit nu af te geven op Lieke???? hoor ik dat goed
Dit is de zus van Lieke, ook zo'n halve man.... please correct me if i'am wrong
want ik mocht die man wel
Je hoorde het helemaal goed, wat een eikel en een afknapper zeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:49 schreef Desii het volgende:
Hij zat vanochtend ook al te vissen naar Lieke bij Nadia en Amanda en lachtte hij schaapachtig mee met de bekende Lieke-bash opmerkingen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:49 schreef Desii het volgende:
Je begint toch bijna aan je verstand te twijfelen. Komt er iemand in dat huis die Lieke wel mag?quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoorde het helemaal goed, wat een eikel en een afknapper zeg.
Ik begrijp het ook niet. Net als haar kleding, ze heeft bijna niets. Nada zet de duurste geurtjes en make-upzooi op de boodschappenlijst en het komt nog binnen ook. Lieke was stomverbaasd en zei tegen Nada: Ik heb nog nooit een geurtje gekregen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Je begint toch bijna aan je verstand te twijfelen. Komt er iemand in dat huis die Lieke wel mag?
Wat zeg je dat keurig, ik vind haar gewoon een kutwijf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gvd, wat zit die Naad toch weer ontevreden te zeiken, tis nou weer te donker. Verwend kreng.![]()
En de rest Lieke maar betichten van kraaltjesgedrag en gierigheid. Zijn wij dan met zijn allen zo enorm blind voor het verrotte karakter van Lieke?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp het ook niet. Net als haar kleding, ze heeft bijna niets. Nada zet de duurste geurtjes en make-upzooi op de boodschappenlijst en het komt nog binnen ook. Lieke was stomverbaasd en zei tegen Nada: Ik heb nog nooit een geurtje gekregen.
Bah, misselijke lui bij de FEBO.![]()
Eerst dacht ik altijd dat het te maken had met het feit of iemand genoeg tv maakte of zo, als een soort ' beloning'. Maar van Nadia kunnen ze helemaal niks uitzenden dus dat kan het niet zijn. Ik heb nou nog lachstuipen als ik terugdenk aan het filmpje van van de week; Nadia die 'klaarkomt'.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Net als haar kleding, ze heeft bijna niets. Nada zet de duurste geurtjes en make-upzooi op de boodschappenlijst en het komt nog binnen ook. Lieke was stomverbaasd en zei tegen Nada: Ik heb nog nooit een geurtje gekregen.
Bah, misselijke lui bij de FEBO.![]()
Nou heeft ze weer buikpijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat zeg je dat keurig, ik vind haar gewoon een kutwijf.![]()
Nou ja, het went ook niet echt he; het aanzicht van Palma.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:09 schreef SiRojK het volgende:
Het is ook niet normaal... Het grootste 'terrormoment' is als Palma binnenkomt
Er is echt iets niet goed met Naadquote:
Voor Amanda en heeeeeeeeeel misschien voor Lieke, maar dat laatste twijfel ik aan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
Waarom komen DOB weer ?????
De dokter mag haar houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er is echt iets niet goed met NaadNa vijf dagen opnieuw ongesteld en veel buikpijn. Die moet binnenkort naar de dokter.
Ik haat dat, als je een statement maakt hou je er dn ook aan!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor Amanda en heeeeeeeeeel misschien voor Lieke, maar dat laatste twijfel ik aan.
Opgeruimd staat netjes met die 2quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:15 schreef 2live het volgende:
[..]
En mss kan Denniks mee gaan, mag hij ook blijven.![]()
Ik denk dat hij dan verplicht wordt opgenomen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:15 schreef 2live het volgende:
[..]
En mss kan Denniks mee gaan, mag hij ook blijven.![]()
Zelden zulke leeghoofden gezien, ze zouden het goed doen als vervanging van de Beckhams. Alleen dicht ik die nog een beetje intelligentie toe, die hoop heb ik bij Nadia en denniks al opgegeven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
![]()
[..]
Opgeruimd staat netjes met die 2
Ik denk dat ze het hem achter hebben verteld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:19 schreef riri het volgende:
Ik denk dat die DOB helemaal niet komen.
Die Stanley riep zoiets tussen neus en lippen door en dat is nou niet een persoon die nou zoveel begrijpt van hoe het daar reilt en zeilt.
Amanda vangt dan zoiets op en roept het tegen iedereen ....van die kan je ook geen echt denkwerk verwachten
Het lijkt me ook echt raar als ze weer zouden komen, ze hadden hele verklaring opgesteld, met het hoe en waarom ze niet meer in de kooi kwamen en ik vind dat als ze nu zouden komen ze echt gezichtsverlies zouden leiden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:19 schreef riri het volgende:
Ik denk dat die DOB helemaal niet komen.
Die Stanley riep zoiets tussen neus en lippen door en dat is nou niet een persoon die nou zoveel begrijpt van hoe het daar reilt en zeilt.
Amanda vangt dan zoiets op en roept het tegen iedereen ....van die kan je ook geen echt denkwerk verwachten
En zeker niet van Dennix-types, veel te gestyled.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:21 schreef Desii het volgende:
whahaha.... Stanley valt op Huubtypes
Net alsof ze dat snappenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt raar als ze weer zouden komen, ze hadden hele verklaring opgesteld, met het hoe en waarom ze niet meer in de kooi kwamen en ik vind dat als ze nu zouden komen ze echt gezichtsverlies zouden leiden.
Gelukkig zijn ze te dom om dat zelf zo te zien.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt raar als ze weer zouden komen, ze hadden hele verklaring opgesteld, met het hoe en waarom ze niet meer in de kooi kwamen en ik vind dat als ze nu zouden komen ze echt gezichtsverlies zouden leiden.
Die enorme van Brian zeker weer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
In de kapsalone gaat het weer over sex en grote leuters.![]()
Het kinderarmpje mag natuurlijk niet ontbreken.quote:
Tuurlijk niet, Amanda's voornaamste criterium bij een man is de maat en zijn uiterlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kinderarmpje mag natuurlijk niet ontbreken.
Weer een uitzending gevuld...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
In de kapsalone gaat het weer over sex en grote leuters.![]()
En dan straks in de uitzending zeker de voice-over die zegt dat Lieke als enige van de drie dames niets aan haar uiterlijk doet, terwijl dat bij haar het hardst nodig isquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef blomst het volgende:
Volgens de kapper moet lieke wachten met haar uitgroei bij te verven totdat ze nieuwe extensieons heeft, terwijl hij Amanda net heeft bijgeverfd, en die krijgt ook nieuwe extensieons?????
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef blomst het volgende:
Volgens de kapper moet lieke wachten met haar uitgroei bij te verven totdat ze nieuwe extensieons heeft, terwijl hij Amanda net heeft bijgeverfd, en die krijgt ook nieuwe extensieons?????
Die stem, echt waar.....MUTE.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
Ooooooow mn haar is zo donker, Steeeeen..... dat heb ik weer, vind ik echt niet mooi hoor, ik voel me meteen niet lekker...... jankjank...
Dat truukje werkt ws al heel haar leven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
Omg wat een kleuter die Nadia....... moet je die verongelijkte kop zien!!!
Ze wil absoluut niet op haar vader lijken, onze zwartharige jankende krullenkop.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:49 schreef Meganog het volgende:
Nee ik wil het niet, Ik wil het niet zo donker.
Ze wordt hysterisch nu.
Hahahaha schitterend.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:52 schreef Copycat het volgende:
Hulde voor degene die dit miezerige mokkeltje door de screening heeft laten gaan.
Dit is meer het bewijs dat ze geestelijk compleet gestoord is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:50 schreef riri het volgende:
het bewijs is geleverd dat het gewoon een kind is....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:53 schreef wie.. het volgende:
Lieke:Je hebt hier niet alles voor het zeggen. Lekker bezig Febo
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:53 schreef ericahysterica het volgende:
ik wordt voor de pc geroepen ..............jahaaaaaaaa en weet je waarom /? omdat het haar van nadiaaaaaaaaaaa zooooooooooo donker isssssssss en ze voelt zich al kut ze heeft pijn in haar buik en het is veel te donker.
En dat is dan zo n moment dat ik denk wat kan DGK toch leuk zijn.
Dan ga ik toch maar weer eens streams kopen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:55 schreef Borga het volgende:
Nada: ''wat kan ik doen om mijn normale kleur terug te krijgen?'' Veel wassen is het antwoord..
Die staat de komende dagen dus onder de douche.
Chloor!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:55 schreef Borga het volgende:
Nada: ''wat kan ik doen om mijn normale kleur terug te krijgen?'' Veel wassen is het antwoord..
Die staat de komende dagen dus onder de douche.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef riri het volgende:
scheer al dat haar af stanley....ben je gelijk van dat gezeur af
Beter: pak je Stanleymes en snijd d'r strot door.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef riri het volgende:
scheer al dat haar af stanley....ben je gelijk van dat gezeur af
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beter: pak je Stanleymes en snijd d'r strot door.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat ze nu lopen janken om een kleurtje in d'r haar? Dit is toch wel het trieste toppunt van DGK.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat ze nu lopen janken om een kleurtje in d'r haar? Dit is toch wel het trieste toppunt van DGK.
Dat deed ik ook altijd, compleet met stampvoeten en hysterisch gillen. Toen ik vijf was.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Palma vindt Nada een actrice, als je maar lang genoeg jankt krijg je je zin wel.
Lieke kan het dus weer shaken, hij wil het zelfs niet wassen en stylen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef Desii het volgende:
nou jah.... ze krijgt highlights..... en Lieke moet weer wachten
Stanley zegt dan moet je wel je eigen haar stylen.
Nada: jij moet dan nog wel mijn pony doen
Wat een verschrikkelijke verwend nest... bah
Ja maar Lieke jankt er ook niet om, als ze dat wel doet heeft ze meer kans denk ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:59 schreef farceman het volgende:
Belachelijk wat een zwakke Febo tegenwoordig zeg.
Meteen weet toegeven aan dat jankend kind.
Wat zitten daar voor een lafaards tegenwoordig?
En Lieke mag weer niks doen met haar haar
ja dat zal ze al wel haar leven lang doen. De kapper is flink pissig hij kan zijn ding niet doen en als iemand gaat huilen krijgt hij zijn zin,weet je wel hoe erg dat isquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:02 schreef riri het volgende:
sommige mensen krijgen altijd hun zin...even tranen laten zien en ze krijgen alles voor elkaar
zo weten ze alles en iedereen te bespelen....maar zijn en worden het alleen aar super verwende types
hiertoe gaf de Febo opdracht.. niet Stanleyquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef mootie het volgende:
Stanley zit nu wel te zeggen dat hij niet in dit soort gedrag trapt, maar Nadia krijgt wel highlights.
dat is wel een kotspartijtje waardquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:04 schreef Meganog het volgende:
Stanley vindt het eigenlijk niet kunnen dat iemand gaat zitten piepen en huilen en dan ook nog haar zin krijgt. (Nadia is even naar het toilet).
Hij wil wel weten waar hij aan toe is. Anders kapt hij ermee.
Hele mooie cap van dat kutkind.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:51 schreef Desii het volgende:
Nada huilt dikke tranen, want haar haar is te donker gekleurd![]()
[afbeelding]
ja en hij heeft toch ook zijn eigen planning wat denkt dat mokkel wel. Heel de wereld lijkt om nadia te draaienquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
Stanley moet gewoon zeggen dat hij de spullen niet bij zich heeft.
Wat hij nu allemaal zegt moet hij ook tegen NAdia zeggen, niet tegen Lieke en Amanda.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:04 schreef Desii het volgende:
[..]
hiertoe gaf de Febo opdracht.. niet Stanley
eenschquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat hij nu allemaal zegt moet hij ook tegen NAdia zeggen, niet tegen Lieke en Amanda.
Vrouwen zijn van de theeleut middagen, mannen meer van de terror-nachten, maar ook die zijn heeeeeeeel schaars, maar we blijven hopen....quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:04 schreef oldschoolf00l het volgende:
Valt me op dat 95% van de posters hier vrouw is. DGK is een saaie soap geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |