Die stem, echt waar.....MUTE.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
Ooooooow mn haar is zo donker, Steeeeen..... dat heb ik weer, vind ik echt niet mooi hoor, ik voel me meteen niet lekker...... jankjank...
Dat truukje werkt ws al heel haar leven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
Omg wat een kleuter die Nadia....... moet je die verongelijkte kop zien!!!
Ze wil absoluut niet op haar vader lijken, onze zwartharige jankende krullenkop.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:49 schreef Meganog het volgende:
Nee ik wil het niet, Ik wil het niet zo donker.
Ze wordt hysterisch nu.
Hahahaha schitterend.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:52 schreef Copycat het volgende:
Hulde voor degene die dit miezerige mokkeltje door de screening heeft laten gaan.
Dit is meer het bewijs dat ze geestelijk compleet gestoord is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:50 schreef riri het volgende:
het bewijs is geleverd dat het gewoon een kind is....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:53 schreef wie.. het volgende:
Lieke:Je hebt hier niet alles voor het zeggen. Lekker bezig Febo
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:53 schreef ericahysterica het volgende:
ik wordt voor de pc geroepen ..............jahaaaaaaaa en weet je waarom /? omdat het haar van nadiaaaaaaaaaaa zooooooooooo donker isssssssss en ze voelt zich al kut ze heeft pijn in haar buik en het is veel te donker.
En dat is dan zo n moment dat ik denk wat kan DGK toch leuk zijn.
Dan ga ik toch maar weer eens streams kopen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:55 schreef Borga het volgende:
Nada: ''wat kan ik doen om mijn normale kleur terug te krijgen?'' Veel wassen is het antwoord..
Die staat de komende dagen dus onder de douche.
Chloor!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:55 schreef Borga het volgende:
Nada: ''wat kan ik doen om mijn normale kleur terug te krijgen?'' Veel wassen is het antwoord..
Die staat de komende dagen dus onder de douche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |