Zal ik doenquote:
dat hij dan mag stikken in het broodje wat Lieke voor hem heeft klaar gemaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:49 schreef Desii het volgende:
Stanley zit nu af te geven op Lieke???? hoor ik dat goed
Dit is de zus van Lieke, ook zo'n halve man.... please correct me if i'am wrong
want ik mocht die man wel
Je hoorde het helemaal goed, wat een eikel en een afknapper zeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:49 schreef Desii het volgende:
Hij zat vanochtend ook al te vissen naar Lieke bij Nadia en Amanda en lachtte hij schaapachtig mee met de bekende Lieke-bash opmerkingen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:49 schreef Desii het volgende:
Je begint toch bijna aan je verstand te twijfelen. Komt er iemand in dat huis die Lieke wel mag?quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoorde het helemaal goed, wat een eikel en een afknapper zeg.
Ik begrijp het ook niet. Net als haar kleding, ze heeft bijna niets. Nada zet de duurste geurtjes en make-upzooi op de boodschappenlijst en het komt nog binnen ook. Lieke was stomverbaasd en zei tegen Nada: Ik heb nog nooit een geurtje gekregen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Je begint toch bijna aan je verstand te twijfelen. Komt er iemand in dat huis die Lieke wel mag?
Wat zeg je dat keurig, ik vind haar gewoon een kutwijf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gvd, wat zit die Naad toch weer ontevreden te zeiken, tis nou weer te donker. Verwend kreng.![]()
En de rest Lieke maar betichten van kraaltjesgedrag en gierigheid. Zijn wij dan met zijn allen zo enorm blind voor het verrotte karakter van Lieke?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp het ook niet. Net als haar kleding, ze heeft bijna niets. Nada zet de duurste geurtjes en make-upzooi op de boodschappenlijst en het komt nog binnen ook. Lieke was stomverbaasd en zei tegen Nada: Ik heb nog nooit een geurtje gekregen.
Bah, misselijke lui bij de FEBO.![]()
Eerst dacht ik altijd dat het te maken had met het feit of iemand genoeg tv maakte of zo, als een soort ' beloning'. Maar van Nadia kunnen ze helemaal niks uitzenden dus dat kan het niet zijn. Ik heb nou nog lachstuipen als ik terugdenk aan het filmpje van van de week; Nadia die 'klaarkomt'.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Net als haar kleding, ze heeft bijna niets. Nada zet de duurste geurtjes en make-upzooi op de boodschappenlijst en het komt nog binnen ook. Lieke was stomverbaasd en zei tegen Nada: Ik heb nog nooit een geurtje gekregen.
Bah, misselijke lui bij de FEBO.![]()
Nou heeft ze weer buikpijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat zeg je dat keurig, ik vind haar gewoon een kutwijf.![]()
Nou ja, het went ook niet echt he; het aanzicht van Palma.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:09 schreef SiRojK het volgende:
Het is ook niet normaal... Het grootste 'terrormoment' is als Palma binnenkomt
Er is echt iets niet goed met Naadquote:
Voor Amanda en heeeeeeeeeel misschien voor Lieke, maar dat laatste twijfel ik aan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
Waarom komen DOB weer ?????
De dokter mag haar houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er is echt iets niet goed met NaadNa vijf dagen opnieuw ongesteld en veel buikpijn. Die moet binnenkort naar de dokter.
Ik haat dat, als je een statement maakt hou je er dn ook aan!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor Amanda en heeeeeeeeeel misschien voor Lieke, maar dat laatste twijfel ik aan.
Opgeruimd staat netjes met die 2quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:15 schreef 2live het volgende:
[..]
En mss kan Denniks mee gaan, mag hij ook blijven.![]()
Ik denk dat hij dan verplicht wordt opgenomen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:15 schreef 2live het volgende:
[..]
En mss kan Denniks mee gaan, mag hij ook blijven.![]()
Zelden zulke leeghoofden gezien, ze zouden het goed doen als vervanging van de Beckhams. Alleen dicht ik die nog een beetje intelligentie toe, die hoop heb ik bij Nadia en denniks al opgegeven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
![]()
[..]
Opgeruimd staat netjes met die 2
Ik denk dat ze het hem achter hebben verteld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:19 schreef riri het volgende:
Ik denk dat die DOB helemaal niet komen.
Die Stanley riep zoiets tussen neus en lippen door en dat is nou niet een persoon die nou zoveel begrijpt van hoe het daar reilt en zeilt.
Amanda vangt dan zoiets op en roept het tegen iedereen ....van die kan je ook geen echt denkwerk verwachten
Het lijkt me ook echt raar als ze weer zouden komen, ze hadden hele verklaring opgesteld, met het hoe en waarom ze niet meer in de kooi kwamen en ik vind dat als ze nu zouden komen ze echt gezichtsverlies zouden leiden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:19 schreef riri het volgende:
Ik denk dat die DOB helemaal niet komen.
Die Stanley riep zoiets tussen neus en lippen door en dat is nou niet een persoon die nou zoveel begrijpt van hoe het daar reilt en zeilt.
Amanda vangt dan zoiets op en roept het tegen iedereen ....van die kan je ook geen echt denkwerk verwachten
En zeker niet van Dennix-types, veel te gestyled.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:21 schreef Desii het volgende:
whahaha.... Stanley valt op Huubtypes
Net alsof ze dat snappenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt raar als ze weer zouden komen, ze hadden hele verklaring opgesteld, met het hoe en waarom ze niet meer in de kooi kwamen en ik vind dat als ze nu zouden komen ze echt gezichtsverlies zouden leiden.
Gelukkig zijn ze te dom om dat zelf zo te zien.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt raar als ze weer zouden komen, ze hadden hele verklaring opgesteld, met het hoe en waarom ze niet meer in de kooi kwamen en ik vind dat als ze nu zouden komen ze echt gezichtsverlies zouden leiden.
Die enorme van Brian zeker weer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
In de kapsalone gaat het weer over sex en grote leuters.![]()
Het kinderarmpje mag natuurlijk niet ontbreken.quote:
Tuurlijk niet, Amanda's voornaamste criterium bij een man is de maat en zijn uiterlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kinderarmpje mag natuurlijk niet ontbreken.
Weer een uitzending gevuld...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:
In de kapsalone gaat het weer over sex en grote leuters.![]()
En dan straks in de uitzending zeker de voice-over die zegt dat Lieke als enige van de drie dames niets aan haar uiterlijk doet, terwijl dat bij haar het hardst nodig isquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef blomst het volgende:
Volgens de kapper moet lieke wachten met haar uitgroei bij te verven totdat ze nieuwe extensieons heeft, terwijl hij Amanda net heeft bijgeverfd, en die krijgt ook nieuwe extensieons?????
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef blomst het volgende:
Volgens de kapper moet lieke wachten met haar uitgroei bij te verven totdat ze nieuwe extensieons heeft, terwijl hij Amanda net heeft bijgeverfd, en die krijgt ook nieuwe extensieons?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |