en weer zeurt om een 2e snoepjequote:Op maandag 13 augustus 2007 11:19 schreef StephanL het volgende:
Nadia gedraagt zich weer als een kind dat een snoepje krijgt.
Met welke reden? Wat een nonsens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
En wederom mag er aan Lieke's haar niks gebeuren, alleen bij Amanda en Nada. Het is toch niet te geloven.![]()
Kijk dat bedoel ik nou het is 1 brok ergernis op de streams, RTL maakt van het hele programma een huiskamer TV show, waarin we de exessen uit het dagelijks leven van een paar geobsedeerde mensen kunnen volgen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef tipsch het volgende:
dit wordt weer een dagje "beauty" - gatverdamme, kutredactie
de uitgroei toch wel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
En wederom mag er aan Lieke's haar niks gebeuren, alleen bij Amanda en Nada. Het is toch niet te geloven.![]()
De smoes dat eerst DOB naar haar extentions moet kijken, BS dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met welke reden? Wat een nonsens.
Ook bij Nadia en Amanda mag niet veel veranderen, ze zijn achter bang dat dat het teveel verandert, of teveel op elkaar gaat lijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met welke reden? Wat een nonsens.
Volgens mij mag er niks, raar verhaal dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:22 schreef riri het volgende:
[..]
de uitgroei toch wel?
zou heel raar zijn als dat niet mocht
Volgens mij met het verschil dat daar nog de gebruikelijke kappersroddels over het scherm gingen, hier gaat het over niets.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:22 schreef Copycat het volgende:
DGK gaat steeds meer op die TROS rls van een aantal jaar terug lijken: de kapsalon (oid).
en zelfs dat overgebleven plukkie wordt nog tussen de stijltang geperstquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Op deze foto kun je goed zien dat er van haar eigen haar weinig overblijft. Jammer dat de DOB dames er weer aan te pas gaan komen, want ik heb het idee dat ze van Stanley een eerlijker/beter advies zal krijgen.
Nou pas .quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef riri het volgende:
wat een verwend zeurkind die nadia
dat kind komt me de keel uit
Op een sumoworstelaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Op wie lijkt ze nu toch?
[afbeelding]
Op een boerin net klaar met de KI van een van haar paardenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Op wie lijkt ze nu toch?
[afbeelding]
Die indruk kon wel eens kloppenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef yvonne het volgende:
Ik heb de indruk dat het programma vakkundig de nek is omgedraaid, weinig COSsen, weinig te beleven, saai kijkwerk naar kleffe stelletjes, er gebeurt gewoon niks
Ik kijk hier vaak de COS-sen na, en dan met name de schreeuwerige TT's, maar de laatste tijd is het weinig interessants om na te lezen idd,.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef yvonne het volgende:
Ik heb de indruk dat het programma vakkundig de nek is omgedraaid, weinig COSsen, weinig te beleven, saai kijkwerk naar kleffe stelletjes, er gebeurt gewoon niks
Juist die tijd had DGK moeten aangrijpen om het programma naar een hoger niveau te dragen, aangezien er nu amper concurrentie op de buis is. Helaas hebben ze het alleen maar dieper laten zakken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:06 schreef Marrije het volgende:
Tis gewoon komkommertijd.
En Nederlanse Aardbeien met slagroomquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:06 schreef Marrije het volgende:
Tis gewoon komkommertijd.
Van dit zooitje ongeregeld valt volgens mij niks meer te maken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist die tijd had DGK moeten aangrijpen om het programma naar een hoger niveau te dragen, aangezien er nu amper concurrentie op de buis is. Helaas hebben ze het alleen maar dieper laten zakken.
Het zit volledig op een dood spoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:03 schreef yvonne het volgende:
De alcohol heeft haar hersens redelijk aangetast(korte termijn geheugenprobleemquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:12 schreef beequeen het volgende:
Amanda ging wat te eten maken voor Stanley, maar dat is ze onderweg naar de keuken alweer vergeten, ze heeft alleen drinken meegenomen.
Lieke doet het maar weer.
DOB komt binnen kort weer en dan is er zo weer een cos vol over het uiterlijk van Bianca.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef DrsH het volgende:
Is niet ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRG over een week is 1 Cos per 24 uur de gewoonste zaak van de wereld
Please, niet nog een instrument voor Brian.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:20 schreef DrsH het volgende:
Brian begint steeds meer op een ROMA te lijken. Hij kan IPV een gitaar beter een viool aanschaffen
tja, tis nu alleen een beetje veel dagen achter elkaar rustig zeg maarquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:22 schreef blomst het volgende:
[..]
DOB komt binnen kort weer en dan is er zo weer een cos vol over het uiterlijk van Bianca.
Of waarom ze met drie man sterk komen.
De kapper die er nu is hebben de meesten weinig op aan te merken.
Met andere woorden: het is wel vaker een rustige dag geweest.Alleen is alles al gezegd over de haren , het iq enz van Amanda en of Nadia.
Is Bianca degene die ze tijdens de lipo hebben opgeblazen ipv afgezogen????????quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:22 schreef blomst het volgende:
[..]
DOB komt binnen kort weer en dan is er zo weer een cos vol over het uiterlijk van Bianca.
Of waarom ze met drie man sterk komen.
De kapper die er nu is hebben de meesten weinig op aan te merken.
Met andere woorden: het is wel vaker een rustige dag geweest.
Alleen is alles al gezegd over de haren , het iq enz van Amanda en of Nadia.
Ik vond hem wel toepasselijk brian speelt in zijn "relatie" ook graag de eerste vioolquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Please, niet nog een instrument voor Brian.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Is Bianca degene die ze tijdens de lipo hebben opgeblazen ipv afgezogen????????
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Is Bianca degene die ze tijdens de lipo hebben opgeblazen ipv afgezogen????????
Doe de groeten aan haarquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:32 schreef DrsH het volgende:
Zo ik ga kappen want ik krijg zo mijn eerste patient van vandaag. Ik moet dit wel even voorbereiden want het goede mens komt helemaal uit Amsterdam en heeft een hekel aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |