Omdat ze dan commentaar krijgen op hun amateurisme?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef Anderkeertje het volgende:
DOB vindt het niet goed als iemand aan Amanda's haar zit.
Thanks... maar is nog niet helemaal perfect... ik mis nog een haakje aan het begin.quote:
Amanda zei erna tegen Nadia : het zijn natuurlijk ook dure extensions.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ze dan commentaar krijgen op hun amateurisme?
Op deze foto kun je goed zien dat er van haar eigen haar weinig overblijft. Jammer dat de DOB dames er weer aan te pas gaan komen, want ik heb het idee dat ze van Stanley een eerlijker/beter advies zal krijgen.quote:
Ik snap ook nog steeds niet wat DOB daar doet. Ze maken de bewoners alleen maar ordinairderquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Op deze foto kun je goed zien dat er van haar eigen haar weinig overblijft. Jammer dat de DOB dames er weer aan te pas gaan komen, want ik heb het idee dat ze van Stanley een eerlijker/beter advies zal krijgen.
Ik kijk 100 keer liever naar Stanley dan naar Amanda.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:03 schreef StephanL het volgende:
Laat Amanda maar zien hoor, kapper hoef ik niet in beeld te zien.
Maar Stanley doet niet mee met het spel, Amanda welquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk 100 keer liever naar Stanley dan naar Amanda.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |