Jij neemt gewoon mijn mening aan. Dat doen brave jongens namelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb geen poll gezien waarin ik mijn mening heb gegeven.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn dank daarvoor. Laten we het nu verder even rusten okee.
Tsja... sorry, maar een deel van de users zit niet alleen op DGK, en een ander deel zit dusdanig vastgeroest in de COS, ook als ze daar op dat moment niet horen te zitten, dat het wel eens tijd wordt dat ze eens op "index" of "Active topics" gaan klikken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
De Logica:
Als je alleen op DGK zit heb je modjes á la Gert/Avonne/day en daarnaast nog Yvonne en vroeger Danny om je heen. Wanneer er een mod op weekend en/of vakantie ging kreeg je een sub/vakantiemod toegewezen. In dit geval dus 2 : Petre en nog 1.
Als er dan een weekend geen mod is en er gebeurt wat, dan kan ik me voorstellen dat als de nood hoog is, in het geval voor enkelen gisteren er op de TR-knop geduwd wordt.
In de afwachting dus dat er wel ergens een vervangende Mod verdwijnseld disapparate wordt.
Die dus niet kwam![]()
Oeh, die is inderdaad ook érg kek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind hem ook mooi. En hun live optreden met Richard Ashcroft was ook fantastisch... een Verve nummer met een vleugje authentieke Coldplay.
http://www.youtube.com/watch?v=Yr4Ts5B78y0
Toch vind ik dit nummer beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Coldplay is![]()
![]()
![]()
En dit is echt een überkekke live uitvoering.![]()
Twee zomers geleden... hittegolf, alle ramen en deuren open en te heet om veel te doen... en dan maar dit en andere nummers draaien van Coldplay. Zucht.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch vind ik dit nummer beter![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=qI8I6qcxWyU
Lekke band dus. Leandra was niet in de buurt om hem te plakken.quote:
Mijn favoriet blijft toch echt "Spies".quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch vind ik dit nummer beter![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=qI8I6qcxWyU
Ik was niet in de COSquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja... sorry, maar een deel van de users zit niet alleen op DGK, en een ander deel zit dusdanig vastgeroest in de COS, ook als ze daar op dat moment niet horen te zitten, dat het wel eens tijd wordt dat ze eens op "index" of "Active topics" gaan klikken.
Het is jammer voor ze dat ze het niet doen, maar dat vind ik net zoiets als iemand die alleen maar in z'n stamcafé de weg naar het toilet weet te vinden en in iedere andere kroeg dan maar tegen de muur gaat staan zeiken.
Dat is waar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja... sorry, maar een deel van de users zit niet alleen op DGK, en een ander deel zit dusdanig vastgeroest in de COS, ook als ze daar op dat moment niet horen te zitten, dat het wel eens tijd wordt dat ze eens op "index" of "Active topics" gaan klikken.
Het is jammer voor ze dat ze het niet doen, maar dat vind ik net zoiets als iemand die alleen maar in z'n stamcafé de weg naar het toilet weet te vinden en in iedere andere kroeg dan maar tegen de muur gaat staan zeiken.
Mooi. Ik vind het moeilijk om één favoriet van Coldplay te noemen. Misschien The Scientist.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn favoriet blijft toch echt "Spies".
http://www.youtube.com/watch?v=F_o006DUzcg
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je wel eens de posts gezien van de users hier? 95% zit 98% hier.
Ik wissel per dag geloof ik...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Ik vind het moeilijk om één favoriet van Coldplay te noemen. Misschien The Scientist.
Ik las de zin verkeerdquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet ik deze even veranderen en op laten nemen door danny ;-)
Dat hadden die 'ze' niet moeten doen. Schoonheid met mate. Ik neem trouwens aan dat je deze wel kent:quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wissel per dag geloof ik...
De enige die ik echt niet meer kan horen is "In My Place".
Puur en alleen omdat ze dat nummer grijs/kapot hebben zitten draaien.
Echt veel te vaak gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |