Citroenbrandewijntjequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:03 schreef Soury het volgende:
[..]
JahhaaaNog een hele dag
Wijntje erbij![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:03 schreef Soury het volgende:
[..]
JahhaaaNog een hele dag
Wijntje erbij![]()
Ik ook van jou schat.quote:
Truste veulenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat.
Ik ben naar me bed. Even snurken. Tot later.
Oh mooi, ik dacht al, waar is de jarige... toch niet onder de tafel gezakt ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:03 schreef Soury het volgende:
[..]
JahhaaaNog een hele dag
Wijntje erbij![]()
Morgen weer liev zijn hè?quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat.
Weltrustequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat.
Truste Veulenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat.
Mwha ... Dan zou ik niet reageren... Maar ja het is wel es leuker geweest iidquote:
I en L, ik dacht dat ze weer met het tuitje van haar doosje aan het spelen was. Niet zeggen hoor.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
I en L, ik dacht dat ze weer met het tuitje van haar doosje aan het spelen was. Niet zeggen hoor.
Ik zwijg als het graf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
I en L, ik dacht dat ze weer met het tuitje van haar doosje aan het spelen was. Niet zeggen hoor.
Welke "L" is dat?? Die van mij of die van Lobasca??quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe die klep dan es dichtquote:
Die van jou natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke "L" is dat?? Die van mij of die van Lobasca??![]()
Zo is zo'n cursus speedposting wel heel effectief hè![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |