Ja, die pindakaas scene deed het hem.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:08 schreef Edwinuss het volgende:
The war of the words.
de meest recente dan.
Dat zijn ook helemaal geen kut filmsquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
American Psycho
Lost in Translation
Ik vond ze vet, vooral wanneer je erachter komt dat het de 2de keer helemaal fout is gegaan en die deuren open bleven staan waardoor de zombies in de stad terecht zijn gekomen en het daar nu helemaal uitgestorven isquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dat zijn ook helemaal geen kut films![]()
Resident Evil zou alleen erger kunnen zijn met Uwe Boll als regisseur
Ja lekker danquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:21 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb deel 2 niet eens gezien..
Die film is geniaal !quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:32 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb bijna in mijn broek gepist bij Kung Pow - Enther The Fist, bij dit stukje:
Master Tang: I remember a long time ago, when a friend told me there would be a chosen one.
[flashback to a younger Tang talking to Master Doe]
Master Doe: There will be a chosen one.
Master Tang: He then told me of the significance.
[flashback]
Master Doe: It will be significant.
Ik kon helaas geen clipje vinden.
Sowieso een grappige film... maar heel erg fout natuurlijk.
Ook geniaal is dit stukje: http://nl.youtube.com/watch?v=aeUKmP3eDX8
Plaatje doet het niet, lieverd.quote:
Hier wel, popjequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, lieverd.
Dat komt omdat jij net nog op de site bent geweest waarvandaan hij gehotlinkt wordt, druifje.quote:
Zo dan, licht in mijn levenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij net nog op de site bent geweest waarvandaan hij gehotlinkt wordt, druifje.
Dun!quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:08 schreef Stereotomy het volgende:
Oooh, maar die ken ik!
Gezien toen ik klein was, inderdaad leuk, maar Airplane is leuker.
And don't call me Shirley.
Dat was toch ook geen kutfilm volgens de algemene opinie.quote:
als er iets een bewijs is dat een film een kutfilm is, is het wel dat de algemene opinie het geen kutfilm vindt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was toch ook geen kutfilm volgens de algemene opinie.
Ik zie Titanic altijd voorbij komen in "wat vind je een kutfilm?-topics" vandaar mijn post.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was toch ook geen kutfilm volgens de algemene opinie.
Titanicquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:42 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie Titanic altijd voorbij komen in "wat vind je een kutfilm?-topics" vandaar mijn post.
Oeh, ben jij een alto?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef Laton het volgende:
[..]
als er iets een bewijs is dat een film een kutfilm is, is het wel dat de algemene opinie het geen kutfilm vindt.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:57 schreef Sessy het volgende:
Top Gun
Die was leuk jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef fratsman het volgende:
Ik heb me doodgelachen bij Little Nicky!![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Sessy het volgende:
De Noorderlingen trouwens. Ook zo'n HELE slechte film maar wel grappig.
inderdaad, lopen hier een boel mensen rond in dit topic die gewoon goede films aandragen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:51 schreef DrDurden het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je erbij dat dat een slechte film zou zijn?
Fortress is een toffe film.quote:
die was echt geniaal gewoon.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef Buitendam het volgende:
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood.
Tja, Fok hè.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
inderdaad, lopen hier een boel mensen rond in dit topic die gewoon goede films aandragen.
Die, en Kung Powquote:Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef Buitendam het volgende:
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood.
Zo slecht vind ik Uwe Boll films nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Resident Evil zou alleen erger kunnen zijn met Uwe Boll als regisseur
dat is in zn genre gewoon een goede filmquote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Mirel het volgende:
Loaded Weapon is gaaf. Zoals Naked Gun, maar dan iets minder goed.
Gave cameo van niemand minder dan..
Waarom trekt ie zo'n kop?
![]()
One Man, One Visionquote:Op woensdag 29 april 2009 19:57 schreef Michael_Moore het volgende:
Iron Eagle
4,9![]()
http://www.imdb.com/title/tt0091278/
Don't disturb my friend, he is dead tiredquote:Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef jimjim1983 het volgende:
Commando met Arnolddraagt met gemak een complete boom naar zn huis en rukt altijd de autostoel uit een auto voor hij erin gaat zitten
Maar Starship Troopers is dan ook een topfilmquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar Starship Troopers is dan ook een topfilm![]()
Dude.. dat is een IMDB top 250 film. Die is gewoon goed!quote:
Ik moest het even 3 keer lezen, dacht dat er echt Pulp Fiction stond, maar plump fictionquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:45 schreef Arcee het volgende:
Hush
Out For Justice
Plump Fiction vond ik trouwens ook best leuk.
Sunshine is gewoon een goeie film. De haters houden gewoon niet van Sci-fi.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Sunshine heeft nogal wat negatieve kritiek gehad, terwijl ik hem super vind.
Barbarellaquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:21 schreef Scootmobiel het volgende:
Barbarella.
Ooit een keer op video opgenomen, en heel af en toe bekijk ik 'm nog steeds weleens.![]()
[ afbeelding ]
Pulp Fiction is dan ook gewoon middelmatig. Net als het gros van Tarantino's werkjes.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:29 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik moest het even 3 keer lezen, dacht dat er echt Pulp Fiction stond, maar plump fiction
Die is leuk.
Hij is echt niet kut hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:21 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]
Kentucky Fried Movie! Die film is zo verschrikkelijk kut, dat het gewoon weer gaaf is.
Ik ben toch niet de enige blijkbaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:13 schreef Kreupeldicht het volgende:
Ik hou van dit soort topics, dus kutkick mag
Postal (4.2) alles en iedereen wordt in de zeik gezet, puriteinse amerikanen verketteren het, vandaar het lage cijfer. De ultieme fuck you all hypocrits - film, maar niemand hiero die de genialiteit ervan in wil zien.
Equilibrium heeft een 7.7 op IMDB, een 8.4 op metacritic en 82% op RottenTomatoes, alleen de critici zijn kritisch.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Open Season Een mager 6je maar veel meer waard dan dat.
Equilibrium
Los van the Matrix gewoon een goede film, te laag gewaardeerd.
Wat mij betreft hoort die film gewoon in de top 250 van imdb.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Equilibrium heeft een 7.7 op IMDB, een 8.4 op metacritic en 82% op RottenTomatoes, alleen de critici zijn kritisch.
Ben ik het helemaal mee eens! Jason Statham is voor mij een van de beste acteursquote:
Equilibrium vind ik echt een toffe filmquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Open Season Een mager 6je maar veel meer waard dan dat.
Equilibrium
Los van the Matrix gewoon een goede film, te laag gewaardeerd.
Starship troopers is niet eens zo'n slechte film hoor, als je hem bekijkt voor wat hij echt is (en dus niet super serieus).quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:09 schreef larry_flynt het volgende:
- Super Trooper
- Beerfest
- Postal
- Freddy got Fingered.
- Hot Shots (1 en 2)
- Alle Naked Gun films
- Black Dynamite
- Starship Trooper
- Crank
Zijn er nog al wat
Ja dat kan je ook bij de Hot Shot en Naked Gun films zeggen. Ik vind ze geniaal.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:22 schreef jeoff het volgende:
[..]
Starship troopers is niet eens zo'n slechte film hoor, als je hem bekijkt voor wat hij echt is (en dus niet super serieus).
http://www.imdb.com/title/tt0120201/
Oke maar Hot Shots en Naked Gun zijn flauwekul komedie (en ik vond ze ook geweldig) maar Starship Troopers is meer satire.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja dat kan je ook bij de Hot Shot en Naked Gun films zeggen. Ik vind ze geniaal.
Umm Death Race 2000 (1975) is niet met Jason Statham. David Carradine en Sylvester Stallone enzo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:14 schreef hellandor het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens! Jason Statham is voor mij een van de beste acteurs
Starship Troopers is zo'n typische 'love or hate movie'.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:22 schreef jeoff het volgende:
[..]
Starship troopers is niet eens zo'n slechte film hoor, als je hem bekijkt voor wat hij echt is (en dus niet super serieus).
http://www.imdb.com/title/tt0120201/
The penis is evil!quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef dekatophetspek het volgende:
Zardoz (de Zeds Dead dialoog uit Pulp Fiction kwam uit deze film!!!)
1: Ontzettend zwakke CGIquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:32 schreef chroestjov het volgende:
Skyline
Zwaar ondergewaardeerd, waarom al die haat
Russ Meyer !!!!!!! Wat een held was die man.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
The penis is evil!
Wat dacht je van deze?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:14 schreef hellandor het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens! Jason Statham is voor mij een van de beste acteurs
Elke Nederlandse film wordt slecht gevonden, dus elke goede Nederlandse film is automatisch ondergewaardeerd, lijkt het wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:23 schreef Meike26 het volgende:
Qua Nederlandse film doet Simon het erg goed bij mij, niet echt een slechte film, wel erg ondergewardeerd imo !
En Cees Geel is daarbij nog eens een erg fijne acteur om naar te kijken
En de Veronica gids is wel echt een autoriteit als het aankomt op films beoordelen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Dude, Where's My Car?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kreeg maar 2 sterren van de Veronicagids.![]()
Het blijft voor mij toch een van de weinige comedyfilms waar ik écht om heb moeten lachen.
De Veronicagids is heilig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:58 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
En de Veronica gids is wel echt een autoriteit als het aankomt op films beoordelen!
Okay, okayquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De Veronicagids is heilig.
Nee, maar serieus: de Veronicagids heeft meestal wel beoordelingen die kloppen, in tegenstelling tot bepaalde andere bladen ...
Die leest m'n vriendinnetje ook altijd. Daar staat ECHT niets zinvols inquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Harold and Kumar.![]()
![]()
Ik heb zelf een abonnement op de Grazia en die doen (helaas) ook filmreviews. Nouja, "reviews" ... ze zijn in staat om een film als The Princess Diaries nog 5 sterren te geven.
Echt wel! Mode, roddels, health, beauty, waargebeurde verhalen. Kortom: alles wat een mens nodig heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die leest m'n vriendinnetje ook altijd. Daar staat ECHT niets zinvols in.
QFTquote:Op zondag 10 mei 2009 10:54 schreef Fortitudo het volgende:
dodgeball
een van de meest grappige films ooit wmb.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Echt wel! Mode, roddels, health, beauty, waargebeurde verhalen. Kortom: alles wat een mens nodig heeft.
De Grazia.
quote:Kortom: alles wat een mens vrouw nodig heeft.
Scream 4 heb ik afgelopen weekend ook gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef Xan21 het volgende:
Scream 2 & Scream 4 ;-)
[ afbeelding ]
Nightmare On Elmstreet Remake
Wrong Turn
Dude where's my car vind ik ook geweldig
Waarom zou dat in godsnaam een kutfilm zijn? Vond 'm ook erg leuk, met een paar leuke minder bekende acteurs als Emile Hirsch (inmiddels wat bekender) en Elden Henson.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef Waaghals het volgende:
Lords of Dogtown
http://www.imdb.com/title/tt0355702/
Hij wordt meestal neergezet als kutfilm in vergelijking met de docu z-boys, omdat hij niet historisch accuraat is of zoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waarom zou dat in godsnaam een kutfilm zijn? Vond 'm ook erg leuk, met een paar leuke minder bekende acteurs als Emile Hirsch (inmiddels wat bekender) en Elden Henson.
Dat is geen kutfilm ... hij kreeg alleen niet zoveel bezoekers, maar kreeg wel goede beoordelingen van critici.quote:
Geen kutfilm inderdaad, maar hij slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is geen kutfilm ... hij kreeg alleen niet zoveel bezoekers, maar kreeg wel goede beoordelingen van critici.
dat is voor mij eentje in de categorie: "topfilm die je kut vond"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is geen kutfilm ... hij kreeg alleen niet zoveel bezoekers, maar kreeg wel goede beoordelingen van critici.
Ah, ok. Maar Z-Boys is dan ook een docu inderdaad, toch een andere vergelijking. Vond ze beide prima, Z-Boys is idd beter maar dat maakt Lords nog geen kutfilmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hij wordt meestal neergezet als kutfilm in vergelijking met de docu z-boys, omdat hij niet historisch accuraat is of zo
Maar ik vind het onzin.
Haha, ja, dat slaat vaak helemaal nergens opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Harold and Kumar.![]()
![]()
Ik heb zelf een abonnement op de Grazia en die doen (helaas) ook filmreviews. Nouja, "reviews" ... ze zijn in staat om een film als The Princess Diaries nog 5 sterren te geven.
Ik heb Spun op nr. 10 staan in mijn top 100, ook als enige vermelding.quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb in de FOK! film top 100 Pet Sematary op 1 gezet en dat is ook de enige keer dat die film door iemand genoemd is in het toernooi. Ain't nobody's blues but my own.
Dat vind ik gewoon een mooie en op sommige momenten een ontroerende filmquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:59 schreef jeoff het volgende:
Life met Eddie Murphy en Martin Lawrence.
Was toevallig vorige week nog op TV en de cast doet vermoeden dat deze film van die typische Murphy humor zou bevatten maar dat is helemaal niet zo. Wellicht dat de film daarom vrij ondergewaardeerd is. De film bevat goede humor maar ook ontroerende momenten.
'You gonna eat yo cornbread?!'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |