Umm Death Race 2000 (1975) is niet met Jason Statham. David Carradine en Sylvester Stallone enzo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:14 schreef hellandor het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens! Jason Statham is voor mij een van de beste acteurs
Starship Troopers is zo'n typische 'love or hate movie'.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:22 schreef jeoff het volgende:
[..]
Starship troopers is niet eens zo'n slechte film hoor, als je hem bekijkt voor wat hij echt is (en dus niet super serieus).
http://www.imdb.com/title/tt0120201/
The penis is evil!quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef dekatophetspek het volgende:
Zardoz (de Zeds Dead dialoog uit Pulp Fiction kwam uit deze film!!!)
1: Ontzettend zwakke CGIquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:32 schreef chroestjov het volgende:
Skyline
Zwaar ondergewaardeerd, waarom al die haat
Russ Meyer !!!!!!! Wat een held was die man.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
The penis is evil!
Wat dacht je van deze?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:14 schreef hellandor het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens! Jason Statham is voor mij een van de beste acteurs
Elke Nederlandse film wordt slecht gevonden, dus elke goede Nederlandse film is automatisch ondergewaardeerd, lijkt het wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:23 schreef Meike26 het volgende:
Qua Nederlandse film doet Simon het erg goed bij mij, niet echt een slechte film, wel erg ondergewardeerd imo !
En Cees Geel is daarbij nog eens een erg fijne acteur om naar te kijken
En de Veronica gids is wel echt een autoriteit als het aankomt op films beoordelen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Dude, Where's My Car?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kreeg maar 2 sterren van de Veronicagids.![]()
Het blijft voor mij toch een van de weinige comedyfilms waar ik écht om heb moeten lachen.
De Veronicagids is heilig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:58 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
En de Veronica gids is wel echt een autoriteit als het aankomt op films beoordelen!
Okay, okayquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De Veronicagids is heilig.
Nee, maar serieus: de Veronicagids heeft meestal wel beoordelingen die kloppen, in tegenstelling tot bepaalde andere bladen ...
Die leest m'n vriendinnetje ook altijd. Daar staat ECHT niets zinvols inquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Harold and Kumar.![]()
![]()
Ik heb zelf een abonnement op de Grazia en die doen (helaas) ook filmreviews. Nouja, "reviews" ... ze zijn in staat om een film als The Princess Diaries nog 5 sterren te geven.
Echt wel! Mode, roddels, health, beauty, waargebeurde verhalen. Kortom: alles wat een mens nodig heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die leest m'n vriendinnetje ook altijd. Daar staat ECHT niets zinvols in.
QFTquote:Op zondag 10 mei 2009 10:54 schreef Fortitudo het volgende:
dodgeball
een van de meest grappige films ooit wmb.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Echt wel! Mode, roddels, health, beauty, waargebeurde verhalen. Kortom: alles wat een mens nodig heeft.
De Grazia.
quote:Kortom: alles wat een mens vrouw nodig heeft.
Scream 4 heb ik afgelopen weekend ook gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef Xan21 het volgende:
Scream 2 & Scream 4 ;-)
[ afbeelding ]
Nightmare On Elmstreet Remake
Wrong Turn
Dude where's my car vind ik ook geweldig
Waarom zou dat in godsnaam een kutfilm zijn? Vond 'm ook erg leuk, met een paar leuke minder bekende acteurs als Emile Hirsch (inmiddels wat bekender) en Elden Henson.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef Waaghals het volgende:
Lords of Dogtown
http://www.imdb.com/title/tt0355702/
Hij wordt meestal neergezet als kutfilm in vergelijking met de docu z-boys, omdat hij niet historisch accuraat is of zoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waarom zou dat in godsnaam een kutfilm zijn? Vond 'm ook erg leuk, met een paar leuke minder bekende acteurs als Emile Hirsch (inmiddels wat bekender) en Elden Henson.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |