Ik ben toch niet de enige blijkbaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 05:13 schreef Kreupeldicht het volgende:
Ik hou van dit soort topics, dus kutkick mag
Postal (4.2) alles en iedereen wordt in de zeik gezet, puriteinse amerikanen verketteren het, vandaar het lage cijfer. De ultieme fuck you all hypocrits - film, maar niemand hiero die de genialiteit ervan in wil zien.
Equilibrium heeft een 7.7 op IMDB, een 8.4 op metacritic en 82% op RottenTomatoes, alleen de critici zijn kritisch.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Open Season Een mager 6je maar veel meer waard dan dat.
Equilibrium
Los van the Matrix gewoon een goede film, te laag gewaardeerd.
Wat mij betreft hoort die film gewoon in de top 250 van imdb.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Equilibrium heeft een 7.7 op IMDB, een 8.4 op metacritic en 82% op RottenTomatoes, alleen de critici zijn kritisch.
Ben ik het helemaal mee eens! Jason Statham is voor mij een van de beste acteursquote:
Equilibrium vind ik echt een toffe filmquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Open Season Een mager 6je maar veel meer waard dan dat.
Equilibrium
Los van the Matrix gewoon een goede film, te laag gewaardeerd.
Starship troopers is niet eens zo'n slechte film hoor, als je hem bekijkt voor wat hij echt is (en dus niet super serieus).quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:09 schreef larry_flynt het volgende:
- Super Trooper
- Beerfest
- Postal
- Freddy got Fingered.
- Hot Shots (1 en 2)
- Alle Naked Gun films
- Black Dynamite
- Starship Trooper
- Crank
Zijn er nog al wat
Ja dat kan je ook bij de Hot Shot en Naked Gun films zeggen. Ik vind ze geniaal.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:22 schreef jeoff het volgende:
[..]
Starship troopers is niet eens zo'n slechte film hoor, als je hem bekijkt voor wat hij echt is (en dus niet super serieus).
http://www.imdb.com/title/tt0120201/
Oke maar Hot Shots en Naked Gun zijn flauwekul komedie (en ik vond ze ook geweldig) maar Starship Troopers is meer satire.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja dat kan je ook bij de Hot Shot en Naked Gun films zeggen. Ik vind ze geniaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |