Dat is geen kutfilm ... hij kreeg alleen niet zoveel bezoekers, maar kreeg wel goede beoordelingen van critici.quote:
Geen kutfilm inderdaad, maar hij slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is geen kutfilm ... hij kreeg alleen niet zoveel bezoekers, maar kreeg wel goede beoordelingen van critici.
dat is voor mij eentje in de categorie: "topfilm die je kut vond"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is geen kutfilm ... hij kreeg alleen niet zoveel bezoekers, maar kreeg wel goede beoordelingen van critici.
Ah, ok. Maar Z-Boys is dan ook een docu inderdaad, toch een andere vergelijking. Vond ze beide prima, Z-Boys is idd beter maar dat maakt Lords nog geen kutfilmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Hij wordt meestal neergezet als kutfilm in vergelijking met de docu z-boys, omdat hij niet historisch accuraat is of zo
Maar ik vind het onzin.
Haha, ja, dat slaat vaak helemaal nergens opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Harold and Kumar.![]()
![]()
Ik heb zelf een abonnement op de Grazia en die doen (helaas) ook filmreviews. Nouja, "reviews" ... ze zijn in staat om een film als The Princess Diaries nog 5 sterren te geven.
Ik heb Spun op nr. 10 staan in mijn top 100, ook als enige vermelding.quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb in de FOK! film top 100 Pet Sematary op 1 gezet en dat is ook de enige keer dat die film door iemand genoemd is in het toernooi. Ain't nobody's blues but my own.
Dat vind ik gewoon een mooie en op sommige momenten een ontroerende filmquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:59 schreef jeoff het volgende:
Life met Eddie Murphy en Martin Lawrence.
Was toevallig vorige week nog op TV en de cast doet vermoeden dat deze film van die typische Murphy humor zou bevatten maar dat is helemaal niet zo. Wellicht dat de film daarom vrij ondergewaardeerd is. De film bevat goede humor maar ook ontroerende momenten.
'You gonna eat yo cornbread?!'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |