Ja, die pindakaas scene deed het hem.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:08 schreef Edwinuss het volgende:
The war of the words.
de meest recente dan.
Dat zijn ook helemaal geen kut filmsquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
American Psycho
Lost in Translation
Ik vond ze vet, vooral wanneer je erachter komt dat het de 2de keer helemaal fout is gegaan en die deuren open bleven staan waardoor de zombies in de stad terecht zijn gekomen en het daar nu helemaal uitgestorven isquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dat zijn ook helemaal geen kut films![]()
Resident Evil zou alleen erger kunnen zijn met Uwe Boll als regisseur
Ja lekker danquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:21 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb deel 2 niet eens gezien..
Die film is geniaal !quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:32 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb bijna in mijn broek gepist bij Kung Pow - Enther The Fist, bij dit stukje:
Master Tang: I remember a long time ago, when a friend told me there would be a chosen one.
[flashback to a younger Tang talking to Master Doe]
Master Doe: There will be a chosen one.
Master Tang: He then told me of the significance.
[flashback]
Master Doe: It will be significant.
Ik kon helaas geen clipje vinden.
Sowieso een grappige film... maar heel erg fout natuurlijk.
Ook geniaal is dit stukje: http://nl.youtube.com/watch?v=aeUKmP3eDX8
Plaatje doet het niet, lieverd.quote:
Hier wel, popjequote:Op maandag 13 augustus 2007 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, lieverd.
Dat komt omdat jij net nog op de site bent geweest waarvandaan hij gehotlinkt wordt, druifje.quote:
Zo dan, licht in mijn levenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij net nog op de site bent geweest waarvandaan hij gehotlinkt wordt, druifje.
Dun!quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:08 schreef Stereotomy het volgende:
Oooh, maar die ken ik!
Gezien toen ik klein was, inderdaad leuk, maar Airplane is leuker.
And don't call me Shirley.
Dat was toch ook geen kutfilm volgens de algemene opinie.quote:
als er iets een bewijs is dat een film een kutfilm is, is het wel dat de algemene opinie het geen kutfilm vindt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was toch ook geen kutfilm volgens de algemene opinie.
Ik zie Titanic altijd voorbij komen in "wat vind je een kutfilm?-topics" vandaar mijn post.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat was toch ook geen kutfilm volgens de algemene opinie.
Titanicquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:42 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie Titanic altijd voorbij komen in "wat vind je een kutfilm?-topics" vandaar mijn post.
Oeh, ben jij een alto?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef Laton het volgende:
[..]
als er iets een bewijs is dat een film een kutfilm is, is het wel dat de algemene opinie het geen kutfilm vindt.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:57 schreef Sessy het volgende:
Top Gun
Die was leuk jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef fratsman het volgende:
Ik heb me doodgelachen bij Little Nicky!![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef Sessy het volgende:
De Noorderlingen trouwens. Ook zo'n HELE slechte film maar wel grappig.
inderdaad, lopen hier een boel mensen rond in dit topic die gewoon goede films aandragen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:51 schreef DrDurden het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je erbij dat dat een slechte film zou zijn?
Fortress is een toffe film.quote:
die was echt geniaal gewoon.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef Buitendam het volgende:
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood.
Tja, Fok hè.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
inderdaad, lopen hier een boel mensen rond in dit topic die gewoon goede films aandragen.
Die, en Kung Powquote:Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef Buitendam het volgende:
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood.
Zo slecht vind ik Uwe Boll films nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Resident Evil zou alleen erger kunnen zijn met Uwe Boll als regisseur
dat is in zn genre gewoon een goede filmquote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Mirel het volgende:
Loaded Weapon is gaaf. Zoals Naked Gun, maar dan iets minder goed.
Gave cameo van niemand minder dan..
Waarom trekt ie zo'n kop?
![]()
One Man, One Visionquote:Op woensdag 29 april 2009 19:57 schreef Michael_Moore het volgende:
Iron Eagle
4,9![]()
http://www.imdb.com/title/tt0091278/
Don't disturb my friend, he is dead tiredquote:Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef jimjim1983 het volgende:
Commando met Arnolddraagt met gemak een complete boom naar zn huis en rukt altijd de autostoel uit een auto voor hij erin gaat zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |