Ik denk dat ze de nieuwe 10 al hebben, dat wordt Kennedy... Rommedahl op rechts en daar komt nog iemand bij... misschien jong talentje uit Z-Amerika ofzo....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:31 schreef jna het volgende:
[..]
Precies
Maar hij zei ook dat het op een andere manier ingevuld zou worden, dus geen echte 10 meer?![]()
Ach gossie wat schattig! Probeer dit jaar eerst maar weer eens in het linker rijtje te komen..quote:
Ik denk dat ze de nieuwe 10 al hebben, dat wordt Kennedy... Rommedahl op rechts en daar komt nog iemand bij... misschien jong talentje uit Z-Amerika ofzo....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef TheVulture het volgende:
quote]Op zondag 12 augustus 2007 23:31 schreef jna het volgende:
[..]
Precies
Maar hij zei ook dat het op een andere manier ingevuld zou worden, dus geen echte 10 meer?![]()
Heb 't lef aub niet met je fucking Intertoto cup.quote:
Paste niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef Bananenman het volgende:
27 miljoen en gratis seizoenskaarten voor volgend seizoen!
Hihi dat 2equote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef Bananenman het volgende:
27 miljoen en gratis seizoenskaarten voor volgend seizoen!
Welke intertoto cupquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb 't lef aub niet met je fucking Intertoto cup.
We hadden al lang geld. Althans, sinds 2005.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:30 schreef Chivu het volgende:
niks te besteden
Geweldig jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Dat Perez-filmpje bij Studio Voetbal
quote:
12-08-2007
OFFICIAL ANNOUNCEMENT
Wesley Sneijder new Real Madrid player
Real Madrid and Ajax Amsterdam have reached an agreement for the transfer of Dutch player Wesley Sneijder to the Spanish club for the following five seasons.
Realmadrid.com
ik hoop het nietquote:
quote:
ja en John de Wolf word erelid AJAX zekerquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Het schijnt dat Fortis komt... ipv ABN-Amro
Ja omdat youri mulder het net zegtquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Raffie naar Valencia aldus Voetbalprimeur.
Nounou, verdediging Ajax blijft nog altijd beter dan die van die 3 hoor, en verdedigende blok op het middenveld is mits Davids fit ook het sterkste.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax is nu gehandicapt. 4de in de competitie is mijn voorspelling. Op dit moment hebben AZ, PSV en Feyenoord op alle linies over de gehele selectie gezien betere spelers.
Veel succes met het overleven in dit overgangsjaar. Tenzij Ajax met Modric en Kerlon ofzo gaat komen.
Ja hoor, laten we lekker gaan overdrijven met z'n allenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax is nu gehandicapt. 4de in de competitie is mijn voorspelling. Op dit moment hebben AZ, PSV en Feyenoord op alle linies over de gehele selectie gezien betere spelers.
Veel succes met het overleven in dit overgangsjaar. Tenzij Ajax met Modric en Kerlon ofzo gaat komen.
Schei toch uit zeg... Ajax heeft op papier nog steeds een hele goeie selectie... PSV schat ik veel lager in zonder Cocu en Alex... mark my words... en ook daar kan nog wel wat vertrekken... als Gomez gaat zijn de gevolgen helemaal desastreus daarquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Die hebben dat gewoon net van Youri overgenomen!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Raffie naar Valencia aldus Voetbalprimeur.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
komende tijd is ie nog gebleseerd , maar ja er stond er laatst een brief over in de VI , wellicht dat Van Geel die heeft gelezenquote:
Urzaiz en Suarez waren ook zo fit als een hoentjequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
komende tijd is ie nog gebleseerd , maar ja er stond er laatst een brief over in de VI , wellicht dat Van Geel die heeft gelezen![]()
Ajax krijgt er echt nog wel een paar fatsoenlijke spelers bij. Minder dan Feyenoord qua selectie zijn we ondanks hun aankopen en het vertrek van Sneijder in ieder geval ook niet. PSV twijfel ik over, AZ denk ik wel. Er blijft nog zo veel kwaliteit over met : Gabri, Huntelaar, Heitinga, Davids, Stam, Vermaelen,(Suarez). Feit is dat we creativiteit misten en met het vertrek van Sneijder missen we dat helemaal.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft ook een goed schotquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef Pritt het volgende:
Trouwens over eventuele aankopen gesproken.
Ajax zou eens achter Manuel Fernandes moeten aangaan.
Die kerel vond ik echt heel goed en volwassen spelen tijdens het EK.
Mooie versterking voor het middenveld en hij heeft de capaciteiten om er meteen te staan.
Geen '10', gewoon een middenvelder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef Pritt het volgende:
Trouwens over eventuele aankopen gesproken.
Ajax zou eens achter Manuel Fernandes moeten aangaan.
Die kerel vond ik echt heel goed en volwassen spelen tijdens het EK.
Mooie versterking voor het middenveld en hij heeft de capaciteiten om er meteen te staan.
hij sprak het wel raar uit: Waisley Snaiderquote:
Jij ook veel succes.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
ik ook nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Engelaar hoef ik niet te zien...
Suarez was toch zeker iets fitter als Theoquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef sjimz het volgende:
Urzaiz en Suarez waren ook zo fit als een hoentje![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef Jasza het volgende:
Alsl dikke Theo komt dan schop ik persoonlijk iemand van de tribune bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Ajax daarna
Wie zijn je bronnen? Die moeten je dan beter inlichten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jij ook veel succes.
Voor welke club je deze week ook mag zijn
Neem PLAE@ maar, kijken of je hem van de grond krijgtquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef Jasza het volgende:
Alsl dikke Theo komt dan schop ik persoonlijk iemand van de tribune bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Ajax daarna
Zal dinsdag op woensdag wel zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer wordt Wesley gepresenteerd?
Ik weet dat het geen 10 is maar van Geel heeft het idee anders te gaan voetballen en dan komt zo'n jongen wel van pas. Enorm atletisch vermogen, goed schot. Meerdere plekken inzetbaar. Lijkt me iets wat we nodig hebben aangezien we niet zo breed zitten in onze middenvelders. Daarnaast als 10 natuurlijk een Defour of Aissati.quote:
Rot op gek, ik ben van de generatie die zag dat Rijk de Gooijer zijn vers gewonnen gouden kalf uit de taxi flikkerde.Ik kan me 200% voorstellen dat Perez zich genaaid voelt. Er wordt nu een aankoop gedaan voor ZIJN positie en hij kan ophoeren.quote:
Hehehehe, nee dat gaat niet lukken in me 1tjequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Neem PLAE@ maar, kijken of je hem van de grond krijgt![]()
Febo Jansenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Oprotten met die papzak Febo Jansen.
En daar is het zuigertje uit wierden weer!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:50 schreef PinhoSouza het volgende:
Volgend jaar Ajax - Cork City voor de interto![]()
Als je de play-offs tenminste haalt![]()
![]()
![]()
Zo, wat goed van je. En nu verwacht je dat we je serieus nemen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie zijn je bronnen? Die moeten je dan beter inlichten.
Wel weten dat ik eens Ajax-supporter ben geweest maar niet weten dat ik nu een neutrale supporter ben.![]()
Ze hebben op heden wel de grootste begroting, als ze een beetje handig inkopen, kan het nog wat worden, maar gezien het aankoopbeleid tot heden (Colin, Bakircioglu, Urzaiz, Rommeldahl) hoef je daar niet op te rekenen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:50 schreef PinhoSouza het volgende:
![]()
![]()
Wist hij veel dat Sneijder zou vertrekken toen hij begon te mokken dat 'ie weg wilde.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Rot op gek, ik ben van de generatie die zag dat Rijk de Gooijer zijn vers gewonnen gouden kalf uit de taxi flikkerde.Ik kan me 200% voorstellen dat Perez zich genaaid voelt. Er wordt nu een aankoop gedaan voor ZIJN positie en hij kan ophoeren.
Nee, dan verwacht ik zeker niet in dit topic waar over het algemeen alleen VMBO-zwakstroom types komen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zo, wat goed van je. En nu verwacht je dat we je serieus nemen?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef Apfel. het volgende:
Geachte heer / mevrouw,
Vandaag reikte mij het nieuws dat Ajax-speler Wesley Sneijder per direct naar Real Madrid verhuist. In de optiek van een supporter is dit natuurlijk een beslissing waar wij ziek van worden. Je beste speler verkopen terwijl je je doelstellingen voor dit seizoen wilt nastreven. Eerder deze maand bracht Ajax nog trots uit dat Wesley wel zou blijven, en pas volgend jaar zou vertrekken. Menig supporter heeft hierdoor zijn seizoenskaart verlengd zo niet aangeschaft. Met in het achterhoofd dat je een prachtig seizoen tegemoet gaat. Nu is onze beste speler weg voor heel wat geld, en nemen de kansen om de doelstellingen te halen een heel stuk kleiner. Ik voel me door Ajax in ootje genomen. Ze beloven ons dat Wesley zou blijven, zodat meer mensen een seizoenkaart aan gaan schaffen. En nadat alle betalingen van de seizoenskaarten voldaan waren is Sneijder verkocht. Dit zie ik als een valkuil om toch mijn seizoenskaart te verlengen. Ik wil graag vragen of er enige vorm van restitutie te verwachten is van jullie kant.
Met vriendelijke groet,
Een seizoenskaarthouder
Ja Slim-FIt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Suarez was toch zeker iets fitter als Theo![]()
Enige manier om kampioen te worden, heeft ook nog meer creativiteit dan Sneijder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zie ik liever Boussoufa komen op 10 inplaats van Kennedy
Donder aub op hier, want jij komt ook niet bepaald intelligent over nu.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, dan verwacht ik zeker niet in dit topic waar over het algemeen alleen VMBO-zwakstroom types komen.![]()
Gelukkig maar, word je iig niet teleurgesteld.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, dan verwacht ik zeker niet in dit topic waar over het algemeen alleen VMBO-zwakstroom types komen.![]()
kickje -----------> truquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef Apfel. het volgende:
Geachte heer / mevrouw,
Vandaag reikte mij het nieuws dat Ajax-speler Wesley Sneijder per direct naar Real Madrid verhuist. In de optiek van een supporter is dit natuurlijk een beslissing waar wij ziek van worden. Je beste speler verkopen terwijl je je doelstellingen voor dit seizoen wilt nastreven. Eerder deze maand bracht Ajax nog trots uit dat Wesley wel zou blijven, en pas volgend jaar zou vertrekken. Menig supporter heeft hierdoor zijn seizoenskaart verlengd zo niet aangeschaft. Met in het achterhoofd dat je een prachtig seizoen tegemoet gaat. Nu is onze beste speler weg voor heel wat geld, en nemen de kansen om de doelstellingen te halen een heel stuk kleiner. Ik voel me door Ajax in ootje genomen. Ze beloven ons dat Wesley zou blijven, zodat meer mensen een seizoenkaart aan gaan schaffen. En nadat alle betalingen van de seizoenskaarten voldaan waren is Sneijder verkocht. Dit zie ik als een valkuil om toch mijn seizoenskaart te verlengen. Ik wil graag vragen of er enige vorm van restitutie te verwachten is van jullie kant.
Met vriendelijke groet,
Een seizoenskaarthouder
Whehequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:50 schreef PinhoSouza het volgende:
![]()
![]()
Nou nou zegquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:54 schreef oYo het volgende:
[..]
Enige manier om kampioen te worden, heeft ook nog meer creativiteit dan Sneijder.
Ten Cate moest 'm niet, en een paar spelers ook niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef Chivu het volgende:
Wist hij veel dat Sneijder zou vertrekken toen hij begon te mokken dat 'ie weg wilde.
Ja en daarom denk je dat Perez wel even een dagje vrij neemt om samen met een cameraman van de NOS gezellig een filmpje te gaan makenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Rot op gek, ik ben van de generatie die zag dat Rijk de Gooijer zijn vers gewonnen gouden kalf uit de taxi flikkerde.Ik kan me 200% voorstellen dat Perez zich genaaid voelt. Er wordt nu een aankoop gedaan voor ZIJN positie en hij kan ophoeren.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en daarom denk je dat Perez wel even een dagje vrij neemt om samen met een cameraman van de NOS gezellig een filmpje te gaan maken[afbeelding]
Oh en dat gouden kalf incident was in 1995 kneus, dat heeft iedereen hier meegemaakt![]()
Gast, je komt zelf net van de middelbare school of zit er nog opquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En jij hebt enig idee wat ik studeer?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De humor is vaak van een bedenkelijk niveau, maar soms heb je van die grappen!quote:
+ davidsquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef markisboer het volgende:
ajax wordt kampioen met stam gabri huntelaar
Rest van de selectie vertrekt ook nog?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef markisboer het volgende:
ajax wordt kampioen met stam gabri huntelaar
Zie deze josti eens semi intelligent proberen over te komen terwijl hij nog maar net van zijn pampers verlost isquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan zijn we allang kampioen man!quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:01 schreef Fides het volgende:
Het enige nadeel van Boussoufa is dat we hem zouden moeten missen tijdens de Africa Cup.
Doet er niet toe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:56 schreef jna het volgende:
Oh en dat gouden kalf incident was in 1995 kneus, dat heeft iedereen hier meegemaakt![]()
Heeft al interlands gespeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan zijn we allang kampioen man!
Maar hij speelt nog geen interlands voor Marokko volgens mij, dus als 'ie bij Ajax tekent zit hij zo bij Oranje.
ga daar maar niet vanuitquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Worden de SCC's nu goedkoper volgend jaar?
Nou loop je te stoken, let's go bowling.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:08 schreef BB-boy het volgende:
Adu zou een mooie aankoop zijn geweest.
Die komt niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Aissati zou ik erg blij mee zijn. Maar ik ben bang dat hij of niet wil of psv te veel vraagt.
maar dan heb je het ook over Hugoquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef Pritt het volgende:
Trouwens wel grappig dat Hugo Borst eerder Sneijder een overrated sleutelhange noemde en hem nu de hemel inprees en Ajax zonder hem geen kans op het kampioenschap had. So long voor zijn geloofwaardigheid.
13,6 voor Marinus Dijkhuizen, maar verder nog niks.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Is er al 18 miljoen voor Pryor geboden?
Die penis verandert nog vaker van mening dan de snor. Ook al niet serieus te nemen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef Pritt het volgende:
Trouwens wel grappig dat Hugo Borst eerder Sneijder een overrated sleutelhange noemde en hem nu de hemel inprees en Ajax zonder hem geen kans op het kampioenschap had. So long voor zijn geloofwaardigheid.
Waar zie jij datquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:22 schreef SteveBallmer het volgende:
Fuckin' druk bij de aankomst van Drenthe.![]()
Bij de aankomst van Sneijder ligt de stad stil?
Hugo: Ajax 3.
Nein!![]()
Die gast hoef ik niet hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Aissati zou ik erg blij mee zijn. Maar ik ben bang dat hij of niet wil of psv te veel vraagt.
En z'n mindere tweelingbroer al helemaal nietquote:
Je vergeet Boussoufa, die wordt ook al 2 jaar lang genoemdquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Enchanter het volgende:
* Enchanter trekt vast de oude doos met namen open
Motta
Milevsky
Delgado
Engelaar
Adu
Aisatti
Zo dat hebben we ook weer gehad![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En z'n mindere tweelingbroer al helemaal niet
Pisventje.
Dat is gewoon een haalbare speler.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:20 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Je vergeet Boussoufa, die wordt ook al 2 jaar lang genoemd
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Is er al 18 miljoen voor Pryor geboden?
Die wil niet. Anders moet ie elke keer zo ver reizen om holmaat Afellay in z'n kont te kunnen neuken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
ik moest lachenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die wil niet. Anders moet ie elke keer zo ver reizen om holmaat Afellay in z'n kont te kunnen neuken.
Nee, want ze wonen allebei in Utrecht, ik zie ze wel eens. (je mag me aanraken)quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die wil niet. Anders moet ie elke keer zo ver reizen om holmaat Afellay in z'n kont te kunnen neuken.
Tja, Anderlecht zal niet erg happig zijn om hem zo vlak voor de CL-voorronde te verkopen, hetzelfde geldt voor Modric bij Zagreb (maargoed, die wil persé naar de PL)quote:
Dat hoeft niet , we zetten gewoon een geit of een schaap neer in de kleedkamerquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar is hij te verlegen voor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat hoeft niet , we zetten gewoon een geit of een schaap neer in de kleedkamer![]()
Anderlecht zal ongetwijfeld voor 8-10M zwichten. Defour lijkt me ook wel redelijk haalbaar (wel duur, zal ook tegen de 8M) aanzitten ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tja, Anderlecht zal niet erg happig zijn om hem zo vlak voor de CL-voorronde te verkopen, hetzelfde gelft voor Modric bij Zagreb (maargoed, die wil persé naar de PL)
Steven Defour misschien, Motta kan een optie zijn (wel een dure jongen) , Engelaar of eventueel Martens of Medunjanin. Dusan Djuric van Halmstad BK is ook wel eens gelinkt aan Ajax. En Xabi Prieto natuurlijk...
Ik ga voor Jeffrey Sarpong of Jan-Arie van der Heijden. [afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef Scorpie het volgende:
"Duur", man we hebben net 27 miljoen gekregen, daar mag best een 15 miljoen kostende vervanger tegenover staan!
Nouja, je moet wel bedenken dat ik denk ong. 20% van de transfersom sowiezo niet in handen komt van Ajax maar in handen van de speler/zaakwaarnemer/ex-club (ok bij Sneijder niet t geval)/belastingdienst etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef Scorpie het volgende:
"Duur", man we hebben net 27 miljoen gekregen, daar mag best een 10 miljoen kostende vervanger tegenover staan!
Ik zou ook wel weer eens (minimaal) de halve finales van de CL willen halen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:34 schreef Chivu het volgende:
nationaal goed genoeg.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
Als we nou eens gewoon Messi wegkapen bij Barcelona ofzo, dat moet lukken voor 40 miljoen, en dan leggen we met zijn allen wat bij elkaar voor zijn salaris
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef Scorpie het volgende:
"Duur", man we hebben net 27 miljoen gekregen, daar mag best een 10 miljoen kostende vervanger tegenover staan!
waar is je arrogantie gebleven gastquote:
Uitgeweest in de kinderdisco?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:39 schreef Rossoneri het volgende:
Leuke terugkomst van het stappen zeg![]()
50,7 miljoen ontvangen en 9,75 miljoen uitgegeven. Zoiets.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:37 schreef Mindstate het volgende:
Ajax heeft nu iets van 50 miljoen ontvangen aan transfergeld en 10 uitgegeven oid? Dan mag er inderdaad nog wel een leuke aankoop bij..
Nee de kroeg, ja ben vroeg thuis moet werken morgen (vandaag)quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
Als we nou eens gewoon Messi wegkapen bij Barcelona ofzo, dat moet lukken voor 140 miljoen, en dan leggen we met zijn allen wat bij elkaar voor zijn salaris
zoiets zal het zijn ja, krijg je 2 spelers voor 5 miljoen. Die zijn samen niet eens zo goed bij elkaar dan Sneijder alleen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
50,7 miljoen ontvangen en 9,75 miljoen uitgegeven. Zoiets.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
quote:
Zoveel heeft Ajax natuurliijk niet ontvangen. Zoveel hebben de andere clubs betaald.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
50,7 miljoen ontvangen en 9,75 miljoen uitgegeven. Zoiets.
Arrogante ajaciedenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:57 schreef BonJovi het volgende:
DOE MET ME MEE
WE WORDEN KAMPIOEN!
WE ZIJN DE BESTE!
Als opvolger van Wesley?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:54 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien wil Frank "da's duidelijk natuurlijk" de Boer nog wel terugkeren?
Klopt. Foutje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:55 schreef Fides het volgende:
[..]
Zoveel heeft Ajax natuurliijk niet ontvangen. Zoveel hebben de andere clubs betaald.
We zijn ook de beste van Nederland en 1 van de beste van Europa.. alleen de laatste tijd komt t er niet zo goed uit.. maar een topclub zal Ajax altijd blijven, en voorlopig blijven ze ook de beste van Nederland..quote:
wordtquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja van geel moet zich nu echt gaan waarmaken als TD. Dit word de eerste serieuze test voor hem.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat maar, al gezegd.
Snappen jullie nu waarom ze paddos willen verbieden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Wat ik ECHT een stunt zou vinden is als Ronaldinho, Kaka, of Gerrard ofzo ineens wordt gepresenteerd
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Wat ik ECHT een stunt zou vinden is als Ronaldinho, Kaka, of Gerrard ofzo ineens wordt gepresenteerd
dat is net zo goed voorstellen dat Danny Buijs naar Ajax zal komenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Hehe, neem er nog één.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Zoiets lukt een Nederlandse club misschien nog maar 1 keer in de komende 10 jaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:37 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik zou ook wel weer eens (minimaal) de halve finales van de CL willen halen.
en ook nog eens binnen een paar dagenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja van geel moet zich nu echt gaan waarmaken als TD. Dit word de eerste serieuze test voor hem.
Dream on Keesquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom gaan jullie altijd zo hard schreeuwen dat je kampioen wordt bij tegenslag en/of verlies? Is dat om jullie onzekerheid te verbloemen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:57 schreef BonJovi het volgende:
DOE MET ME MEE
WE WORDEN KAMPIOEN!
WE ZIJN DE BESTE!
Dat is i.i.g. 1 keer vaker dan Feyenoord.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zoiets lukt een Nederlandse club misschien nog maar 1 keer in de komende 10 jaar.
Het zou pas echt kicken zijn als ze Stanley Aborah voor 30 miljoen terughalen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:03 schreef Saekerhett het volgende:
Kleine jochies worden groot, misschien dat hij zichzelf klaar acht voor de stap.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat is net zo goed voorstellen dat Danny Buijs naar Ajax zal komen
Dat is onzin..quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zoiets lukt een Nederlandse club misschien nog maar 1 keer in de komende 10 jaar.
BonJovi representatief vindenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie altijd zo hard schreeuwen dat je kampioen wordt bij tegenslag en/of verlies? Is dat om jullie onzekerheid te verbloemen?
Wat moet een kakkerlak in het Ajax topic?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie altijd zo hard schreeuwen dat je kampioen wordt bij tegenslag en/of verlies? Is dat om jullie onzekerheid te verbloemen?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Riquelme mag wel voor een paar miljoen weg, dat is het probleem niet. Het probleem is gewoon dat hij nooit van zijn leven naar de Eredivisie zal willen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb een voorstel. We bieden 25 miljoen op Requelme en betrekken Manu en Mitea in de deal. Zijn we ook meteen af van die twee glasplaten.
Malibu cola waarom post je in het ajax topic sinds makaay en die andere gehandicapten bij feyenoord zitten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord doet het momenteel op transfergebied anders een stuk beter dan Ajax.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is i.i.g. 1 keer vaker dan Feyenoord.
Drink toch eens wat minder.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat Feyenoord doet het momenteel op transfergebied anders een stuk beter dan Feyenoord.
Was ook keihard nodig...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat Feyenoord doet het momenteel op transfergebied anders een stuk beter dan Feyenoord.
Post hij er al 99 jaar dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Malibu cola waarom post je in het ajax topic sinds makaay en die andere gehandicapten bij feyenoord zitten?
wordtquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op de feiten worden gedrukt dat een speler van Ajax wél zijn geld dubbel en dwars waard is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:10 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat moet een kakkerlak in het Ajax topic?
Ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:14 schreef Grimm het volgende:
Woensdag is de cl wedstrijd?
Peking eend?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:15 schreef Madine het volgende:
Beter kopen we allemaal Koreanen, weet ik tenminste wat ik op m'n shirtje moet laten drukken.
Die hebben toch alleen een nummer?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:15 schreef Madine het volgende:
Beter kopen we allemaal Koreanen, weet ik tenminste wat ik op m'n shirtje moet laten drukken.
Ja makkelijk om het weer op het persoonlijke vlak te trekken in plaats van met inhoudelijke argumenten te komen.quote:
Ja, zijn de hapjes ook al besteld?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja.
Ik zal dr zijn, heb mooie plaatsen![]()
Sambal erbij?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:15 schreef Madine het volgende:
T probleem was vorig jaar juist dat Feyenoord helemaal geen echt dragende spelers had..quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja makkelijk om het weer op het persoonlijke vlak te trekken in plaats van met inhoudelijke argumenten te komen.
Heb bij Feyenoord nog geen dragende spelers weg zien en de spelers die gehaald zijn, zijn op Mols na stuk voor stuk aanwinsten. In het geval van Rommedahl, Delorge, Bakircioglu, opa van Athletico is dat nog maar afwachten...
Feyenoord had dan ook geen dragende spelers.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja makkelijk om het weer op het persoonlijke vlak te trekken in plaats van met inhoudelijke argumenten te komen.
Heb bij Feyenoord nog geen dragende spelers weg zien en de spelers die gehaald zijn, zijn op Mols na stuk voor stuk aanwinsten. In het geval van Rommedahl, Delorge, Bakircioglu, opa van Athletico is dat nog maar afwachten...
Ik moest lachenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De hele harde kern van Den Bosch doet vmbo papier vouwen ja.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Malibu cola waarom post je in het ajax topic sinds makaay en die andere gehandicapten bij feyenoord zitten?
Opsoute met die bosaap.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Nelisse is geen optie voor ajax dus?
Als steward misschien.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Nelisse is geen optie voor ajax dus?
Dat klopt, maar als Ajax talent Babel en daags voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen ook nog Wesley -ik blijf nog een jaar- Sneijder kwijtraakt. En er tot nu toe weinig sprankelends voor terug heeft gehaald dan kun je daar toch niet echt vrolijk van worden of wel? Heb in ieder geval de afgelopen tijd veel van dat soort berichten hier gelezen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
T probleem was vorig jaar juist dat Feyenoord helemaal geen echt dragende spelers had..
Gewoon moed in spreken, het is toch niet te geloven dat veel Ajacieden nu zeggen dat we geen kampioen worden. Dat raakt me wel, je moet er altijd alles aan doen om kampioen te worden. Ik ben niet onzeker erover, zal wel moeilijk worden maar we gaan ervoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ok, daar heb je een puntquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Gewoon moed in spreken, het is toch niet te geloven dat veel Ajacieden nu zeggen dat we geen kampioen worden. Dat raakt me wel, je moet er altijd alles aan doen om kampioen te worden. Ik ben niet onzeker erover, zal wel moeilijk worden maar we gaan ervoor.
En ajax had die kwaliteit al: Huntelaar, Stam, Davids, Gabri, Urby, Heitinga en Vermaelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als Ajax talent Babel en daags voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen ook nog Wesley -ik blijf nog een jaar- Sneijder kwijtraakt. En er tot nu toe weinig sprankelends voor terug heeft gehaald dan kun je daar toch niet echt vrolijk van worden of wel? Heb in ieder geval de afgelopen tijd veel van dat soort berichten hier gelezen.
Feyenoord heeft daarentegen met Hofland, Sahin, Makaay, Bronckhorst, Cler al heel wat kwaliteit en ervaring binnengehaald.
quote:
Wij zijn er ook nog lang niet natuurlijk. We zijn nu qua (basis)selectie zo ongeveer gelijkwaardig aan Ajax en PSV. Alleen de banken van die 2 clubs zijn iets beter bezet, en bovendien is Ajax aardig ingespeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als Ajax talent Babel en daags voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen ook nog Wesley -ik blijf nog een jaar- Sneijder kwijtraakt. En er tot nu toe weinig sprankelends voor terug heeft gehaald dan kun je daar toch niet echt vrolijk van worden of wel? Heb in ieder geval de afgelopen tijd veel van dat soort berichten hier gelezen.
Feyenoord heeft daarentegen met Hofland, Sahin, Makaay, Bronckhorst, Cler al heel wat kwaliteit en ervaring binnengehaald.
preciesquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ok, daar heb je een puntHet is dus meer een reactie op de pessimisten onder de Ajacieden?
Kijk dat is voor nu zeker klote..quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oktober, uiterlijk november.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Davids? Die kan misschien met kerst weer eens meedoen...
Vind ik dan weer bullshit. Je moet het eens omdraaien. Ik begrijp een feyenoorder niet die nooit zal uitspreken dat hij zijn club de beste vindt. Echt niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ok, daar heb je een puntHet is dus meer een reactie op de pessimisten onder de Ajacieden?
Je verwart je met Leonardo. De selectie van Ajax is beter dan de aankopen van feyenoord.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Davids? Die kan misschien met kerst weer eens meedoen...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Nashje het volgende:
Gewoon Ali B op 10.
Nou, er is ook nog een verschil tussen uitspreken dat je je club de beste vindt en die manier waarop het door Ajacieden ondanks alles en wellicht tegen beter weten in??? als vaststaand feit wordt gedeponeerd dat Ajax de beste is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik dan weer bullshit. Je moet het eens omdraaien. Ik begrijp een feyenoorder niet die nooit zal uitspreken dat hij zijn club de beste vindt. Echt niet.
Jij bent wel ongelooflijk kansloos door hier serieus op in te gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou, er is ook nog een verschil tussen uitspreken dat je je club de beste vindt en die manier waarop het door Ajacieden ondanks alles en wellicht tegen beter weten in??? als vaststaand feit wordt gedeponeerd dat Ajax de beste is.
Huntelaar is beter dan Makaay jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je verwart je met Leonardo. De selectie van Ajax is beter dan de aankopen van feyenoord.
Appels en peren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huntelaar is beter dan Makaay ja![]()
Ik hoop nog steeds op de return van Wamberto, desnoods voor een jaarsalaris van 27 miljoen. In één jaar maakt hij ons meteen kampioen en CL-winnaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zou pas echt kicken zijn als ze Stanley Aborah voor 30 miljoen terughalen.
Ik zie Huntelaar er dit seizoen meer inschoppen dan Makaay. Bovendien moet Makaay wel juist gebruikt worden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tja, het is mijn zorg niet dat alle woorden uitgesproken door Ajacieden zo onder de loep worden gelegd hoor...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou, er is ook nog een verschil tussen uitspreken dat je je club de beste vindt en die manier waarop het door Ajacieden ondanks alles en wellicht tegen beter weten in??? als vaststaand feit wordt gedeponeerd dat Ajax de beste is.
Laat die oude rot het ook nog maar eens gaan laten zien in rotjeknorquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
We kunnen Ivan Gabrich nog een 2e kans geven. Of Andrei Demchenko op 10quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op de return van Wamberto, desnoods voor een jaarsalaris van 27 miljoen. In één jaar maakt hij ons meteen kampioen en CL-winnaar.
Makaay gaat floppen bij feyenoord. Schiet er 6 in volgend seizoen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee mijn zorg niet dat jij je niet kan voorstellen dat Feyenoorders niet uitspreken dat ze hun club de beste vinden....quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, het is mijn zorg niet dat alle woorden uitgesproken door Ajacieden zo onder de loep worden gelegd hoor...
In zn eigen doelquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Makaay gaat floppen bij feyenoord. Schiet er 6 in volgend seizoen.
Huntelaar niet, die functioneert in elke systeem en scoort altijd en overal.......quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Fides het volgende:
Bovendien moet Makaay wel juist gebruikt worden.
Zoals ik al eerder zei, drink toch eens wat minder. En kom dan vervolgens eens met een normale post terug. Ik blijf de dingen niet voorkouwen hoor...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee mijn zorg niet dat jij je niet kan voorstellen dat Feyenoorders niet uitspreken dat ze hun club de beste vinden....
Waar wil je nou heen met dit soort loze uitspraken???
Ik had Zlatan als voorbeeld genomen als ik jou was!quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huntelaar niet, die functioneert in elke systeem en scoort altijd en overal.......
![]()
Gek he.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Topics gaan hard hier.
Ah je lult je weer vast. Morgen samen met Ub40 boy weer naar het VMBO?? Wel eventjes kijken of je moeder je broodtrommeltje wel heeft ingepakt he???quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, drink toch eens wat minder. En kom dan vervolgens eens met een normale post terug. Ik blijf de dingen niet voorkouwen hoor...
Ik wil Kinkladze graag als opvolger van Sneijder.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:36 schreef Fides het volgende:
[..]
We kunnen Ivan Gabrich nog een 2e kans geven. Of Andrei Demchenko op 10![]()
Hangt natuurlijk niet 100 % van v. Geel af, spelers moeten ook happen. En veel spelers zullen bang zijn dat Ajax nog verder leeg gaat lopen dus dat wordt lastig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Het seizoen zal afhangen van wat Van Geel nu met al die miljoen gaat doen. Van Geel wat doe je?
De almachtige universitair opgeleide TerroRobbie concludeert dat ik me vast heb geluld. Geef me een touw alsjeblieftquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah je lult je weer vast. Morgen samen met Ub40 boy weer naar het VMBO?? Wel eventjes kijken of je moeder je broodtrommeltje wel heeft ingepakt he???
Wat is dat laatste nou weer voor een onzinquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk niet 100 % van v. Geel af, spelers moeten ook happen. En veel spelers zullen bang zijn dat Ajax nog verder leeg gaat lopen dus dat wordt lastig.
nee voor toilet juffrouwquote:
Volgend seizoen is -hoogstwaarschijnlijk- bijna de hele as weg?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is dat laatste nou weer voor een onzin.
Ik kijk nergens meer van op nuquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is dat laatste nou weer voor een onzin.
dat denk ik ook niet. maarja ze moeten wel haast maken. ik had toch liever gehad dat met sneijder al in juli richting real gingquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax is nog niet klaar op de transfermarkt, dus reden voor twijfel is er wat mij betreft niet, ook nu spelen ze denk ik nog wel top 3. Mbark is geen optie, die wil niet.
Ja, maar dat is toch volgend seizoen? Dan denk je toch als speler, he, ik word dan een van de nieuwe leiders van Ajax?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgend seizoen is -hoogstwaarschijnlijk- bijna de hele as weg?
Vind ik erg verstandig. Geen paniekaankopen, de rust bewaren. De individuele kwaliteiten van Wesley waren zeer fijn om te hebben, nu moeten ze als collectief een stapje erbij doen, kan best.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:47 schreef BonJovi het volgende:
Precies, Van Geel zei dat ze snel worden gehaald maar na woensdag dat in ieder geval.
Nee dat denken ze niet. Ze denken: geld geld geld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch volgend seizoen? Dan denk je toch als speler, he, ik word dan een van de nieuwe leiders van Ajax?
en als die volgend jaar ook weggaat? wat dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee dat denken ze niet. Ze denken: geld geld geld.
Misschien niet eens zo slecht om Sneijder nu te laten vertrekken. Volgend jaar komt er toch een leegloop, kun je nu alvast een nieuwe spelmaker binnenhalen.
Zou kunnen, maar het levert ook veel onzekerheid op natuurlijk. En blijft ten Cate wel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch volgend seizoen? Dan denk je toch als speler, he, ik word dan een van de nieuwe leiders van Ajax?
Nee, die heeft al gezegd dat ie na dit seizoen kapt als trainer. Al blijken woorden natuurlijk niets waard in het voetbal tegenwoordig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik kan me ook voorstellen dat ze denken, maar het levert ook veel onzekerheid op natuurlijk. En blijft ten Cate wel?
Ten Cate blijft niet denk ik, Adriaanse komt terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het levert ook veel onzekerheid op natuurlijk. En blijft ten Cate wel?
Kut Peagot![]()
Dan is er iets vreemds aan de gang, want een speler voor 1 jaar binnenhalen is niet echt het beleid van Ajax.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:52 schreef WEST het volgende:
[..]
en als die volgend jaar ook weggaat? wat dan?
Behalve als ie Perez heetquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan is er iets vreemds aan de gang, want een speler voor 1 jaar binnenhalen is niet echt het beleid van Ajax.
Ik heb het vorige topic anders helemaal volgehuild.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Opvallend wel dat niemand Sneijder iets verwijt, terwijl hij het toch was die niet zo lang geleden aankondigde nog een jaar bij Ajax te blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |