Appels en peren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huntelaar is beter dan Makaay ja![]()
Ik hoop nog steeds op de return van Wamberto, desnoods voor een jaarsalaris van 27 miljoen. In één jaar maakt hij ons meteen kampioen en CL-winnaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zou pas echt kicken zijn als ze Stanley Aborah voor 30 miljoen terughalen.
Ik zie Huntelaar er dit seizoen meer inschoppen dan Makaay. Bovendien moet Makaay wel juist gebruikt worden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tja, het is mijn zorg niet dat alle woorden uitgesproken door Ajacieden zo onder de loep worden gelegd hoor...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou, er is ook nog een verschil tussen uitspreken dat je je club de beste vindt en die manier waarop het door Ajacieden ondanks alles en wellicht tegen beter weten in??? als vaststaand feit wordt gedeponeerd dat Ajax de beste is.
Laat die oude rot het ook nog maar eens gaan laten zien in rotjeknorquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
We kunnen Ivan Gabrich nog een 2e kans geven. Of Andrei Demchenko op 10quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op de return van Wamberto, desnoods voor een jaarsalaris van 27 miljoen. In één jaar maakt hij ons meteen kampioen en CL-winnaar.
Makaay gaat floppen bij feyenoord. Schiet er 6 in volgend seizoen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee mijn zorg niet dat jij je niet kan voorstellen dat Feyenoorders niet uitspreken dat ze hun club de beste vinden....quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, het is mijn zorg niet dat alle woorden uitgesproken door Ajacieden zo onder de loep worden gelegd hoor...
In zn eigen doelquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Makaay gaat floppen bij feyenoord. Schiet er 6 in volgend seizoen.
Huntelaar niet, die functioneert in elke systeem en scoort altijd en overal.......quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Fides het volgende:
Bovendien moet Makaay wel juist gebruikt worden.
Zoals ik al eerder zei, drink toch eens wat minder. En kom dan vervolgens eens met een normale post terug. Ik blijf de dingen niet voorkouwen hoor...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee mijn zorg niet dat jij je niet kan voorstellen dat Feyenoorders niet uitspreken dat ze hun club de beste vinden....
Waar wil je nou heen met dit soort loze uitspraken???
Ik had Zlatan als voorbeeld genomen als ik jou was!quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huntelaar niet, die functioneert in elke systeem en scoort altijd en overal.......
![]()
Gek he.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Topics gaan hard hier.
Ah je lult je weer vast. Morgen samen met Ub40 boy weer naar het VMBO?? Wel eventjes kijken of je moeder je broodtrommeltje wel heeft ingepakt he???quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, drink toch eens wat minder. En kom dan vervolgens eens met een normale post terug. Ik blijf de dingen niet voorkouwen hoor...
Ik wil Kinkladze graag als opvolger van Sneijder.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:36 schreef Fides het volgende:
[..]
We kunnen Ivan Gabrich nog een 2e kans geven. Of Andrei Demchenko op 10![]()
Hangt natuurlijk niet 100 % van v. Geel af, spelers moeten ook happen. En veel spelers zullen bang zijn dat Ajax nog verder leeg gaat lopen dus dat wordt lastig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Het seizoen zal afhangen van wat Van Geel nu met al die miljoen gaat doen. Van Geel wat doe je?
De almachtige universitair opgeleide TerroRobbie concludeert dat ik me vast heb geluld. Geef me een touw alsjeblieftquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah je lult je weer vast. Morgen samen met Ub40 boy weer naar het VMBO?? Wel eventjes kijken of je moeder je broodtrommeltje wel heeft ingepakt he???
Wat is dat laatste nou weer voor een onzinquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk niet 100 % van v. Geel af, spelers moeten ook happen. En veel spelers zullen bang zijn dat Ajax nog verder leeg gaat lopen dus dat wordt lastig.
nee voor toilet juffrouwquote:
Volgend seizoen is -hoogstwaarschijnlijk- bijna de hele as weg?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is dat laatste nou weer voor een onzin.
Ik kijk nergens meer van op nuquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is dat laatste nou weer voor een onzin.
dat denk ik ook niet. maarja ze moeten wel haast maken. ik had toch liever gehad dat met sneijder al in juli richting real gingquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax is nog niet klaar op de transfermarkt, dus reden voor twijfel is er wat mij betreft niet, ook nu spelen ze denk ik nog wel top 3. Mbark is geen optie, die wil niet.
Ja, maar dat is toch volgend seizoen? Dan denk je toch als speler, he, ik word dan een van de nieuwe leiders van Ajax?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgend seizoen is -hoogstwaarschijnlijk- bijna de hele as weg?
Vind ik erg verstandig. Geen paniekaankopen, de rust bewaren. De individuele kwaliteiten van Wesley waren zeer fijn om te hebben, nu moeten ze als collectief een stapje erbij doen, kan best.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:47 schreef BonJovi het volgende:
Precies, Van Geel zei dat ze snel worden gehaald maar na woensdag dat in ieder geval.
Nee dat denken ze niet. Ze denken: geld geld geld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch volgend seizoen? Dan denk je toch als speler, he, ik word dan een van de nieuwe leiders van Ajax?
en als die volgend jaar ook weggaat? wat dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee dat denken ze niet. Ze denken: geld geld geld.
Misschien niet eens zo slecht om Sneijder nu te laten vertrekken. Volgend jaar komt er toch een leegloop, kun je nu alvast een nieuwe spelmaker binnenhalen.
Zou kunnen, maar het levert ook veel onzekerheid op natuurlijk. En blijft ten Cate wel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch volgend seizoen? Dan denk je toch als speler, he, ik word dan een van de nieuwe leiders van Ajax?
Nee, die heeft al gezegd dat ie na dit seizoen kapt als trainer. Al blijken woorden natuurlijk niets waard in het voetbal tegenwoordig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik kan me ook voorstellen dat ze denken, maar het levert ook veel onzekerheid op natuurlijk. En blijft ten Cate wel?
Ten Cate blijft niet denk ik, Adriaanse komt terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het levert ook veel onzekerheid op natuurlijk. En blijft ten Cate wel?
Kut Peagot![]()
Dan is er iets vreemds aan de gang, want een speler voor 1 jaar binnenhalen is niet echt het beleid van Ajax.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:52 schreef WEST het volgende:
[..]
en als die volgend jaar ook weggaat? wat dan?
Behalve als ie Perez heetquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan is er iets vreemds aan de gang, want een speler voor 1 jaar binnenhalen is niet echt het beleid van Ajax.
Ik heb het vorige topic anders helemaal volgehuild.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Opvallend wel dat niemand Sneijder iets verwijt, terwijl hij het toch was die niet zo lang geleden aankondigde nog een jaar bij Ajax te blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |