quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zoiets lukt een Nederlandse club misschien nog maar 1 keer in de komende 10 jaar.
Riquelme mag wel voor een paar miljoen weg, dat is het probleem niet. Het probleem is gewoon dat hij nooit van zijn leven naar de Eredivisie zal willen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb een voorstel. We bieden 25 miljoen op Requelme en betrekken Manu en Mitea in de deal. Zijn we ook meteen af van die twee glasplaten.
Malibu cola waarom post je in het ajax topic sinds makaay en die andere gehandicapten bij feyenoord zitten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie altijd zo hard schreeuwen dat je kampioen wordt bij tegenslag en/of verlies? Is dat om jullie onzekerheid te verbloemen?
Dat Feyenoord doet het momenteel op transfergebied anders een stuk beter dan Ajax.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is i.i.g. 1 keer vaker dan Feyenoord.
Drink toch eens wat minder.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat Feyenoord doet het momenteel op transfergebied anders een stuk beter dan Feyenoord.
Was ook keihard nodig...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat Feyenoord doet het momenteel op transfergebied anders een stuk beter dan Feyenoord.
Post hij er al 99 jaar dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Malibu cola waarom post je in het ajax topic sinds makaay en die andere gehandicapten bij feyenoord zitten?
wordtquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op de feiten worden gedrukt dat een speler van Ajax wél zijn geld dubbel en dwars waard is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:10 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat moet een kakkerlak in het Ajax topic?
Ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:14 schreef Grimm het volgende:
Woensdag is de cl wedstrijd?
Peking eend?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:15 schreef Madine het volgende:
Beter kopen we allemaal Koreanen, weet ik tenminste wat ik op m'n shirtje moet laten drukken.
Die hebben toch alleen een nummer?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:15 schreef Madine het volgende:
Beter kopen we allemaal Koreanen, weet ik tenminste wat ik op m'n shirtje moet laten drukken.
Ja makkelijk om het weer op het persoonlijke vlak te trekken in plaats van met inhoudelijke argumenten te komen.quote:
Ja, zijn de hapjes ook al besteld?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja.
Ik zal dr zijn, heb mooie plaatsen![]()
Sambal erbij?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:15 schreef Madine het volgende:
T probleem was vorig jaar juist dat Feyenoord helemaal geen echt dragende spelers had..quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja makkelijk om het weer op het persoonlijke vlak te trekken in plaats van met inhoudelijke argumenten te komen.
Heb bij Feyenoord nog geen dragende spelers weg zien en de spelers die gehaald zijn, zijn op Mols na stuk voor stuk aanwinsten. In het geval van Rommedahl, Delorge, Bakircioglu, opa van Athletico is dat nog maar afwachten...
Feyenoord had dan ook geen dragende spelers.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja makkelijk om het weer op het persoonlijke vlak te trekken in plaats van met inhoudelijke argumenten te komen.
Heb bij Feyenoord nog geen dragende spelers weg zien en de spelers die gehaald zijn, zijn op Mols na stuk voor stuk aanwinsten. In het geval van Rommedahl, Delorge, Bakircioglu, opa van Athletico is dat nog maar afwachten...
Ik moest lachenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De hele harde kern van Den Bosch doet vmbo papier vouwen ja.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Malibu cola waarom post je in het ajax topic sinds makaay en die andere gehandicapten bij feyenoord zitten?
Opsoute met die bosaap.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Nelisse is geen optie voor ajax dus?
Als steward misschien.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Nelisse is geen optie voor ajax dus?
Dat klopt, maar als Ajax talent Babel en daags voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen ook nog Wesley -ik blijf nog een jaar- Sneijder kwijtraakt. En er tot nu toe weinig sprankelends voor terug heeft gehaald dan kun je daar toch niet echt vrolijk van worden of wel? Heb in ieder geval de afgelopen tijd veel van dat soort berichten hier gelezen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
T probleem was vorig jaar juist dat Feyenoord helemaal geen echt dragende spelers had..
Gewoon moed in spreken, het is toch niet te geloven dat veel Ajacieden nu zeggen dat we geen kampioen worden. Dat raakt me wel, je moet er altijd alles aan doen om kampioen te worden. Ik ben niet onzeker erover, zal wel moeilijk worden maar we gaan ervoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie altijd zo hard schreeuwen dat je kampioen wordt bij tegenslag en/of verlies? Is dat om jullie onzekerheid te verbloemen?
Ok, daar heb je een puntquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Gewoon moed in spreken, het is toch niet te geloven dat veel Ajacieden nu zeggen dat we geen kampioen worden. Dat raakt me wel, je moet er altijd alles aan doen om kampioen te worden. Ik ben niet onzeker erover, zal wel moeilijk worden maar we gaan ervoor.
En ajax had die kwaliteit al: Huntelaar, Stam, Davids, Gabri, Urby, Heitinga en Vermaelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als Ajax talent Babel en daags voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen ook nog Wesley -ik blijf nog een jaar- Sneijder kwijtraakt. En er tot nu toe weinig sprankelends voor terug heeft gehaald dan kun je daar toch niet echt vrolijk van worden of wel? Heb in ieder geval de afgelopen tijd veel van dat soort berichten hier gelezen.
Feyenoord heeft daarentegen met Hofland, Sahin, Makaay, Bronckhorst, Cler al heel wat kwaliteit en ervaring binnengehaald.
quote:
Wij zijn er ook nog lang niet natuurlijk. We zijn nu qua (basis)selectie zo ongeveer gelijkwaardig aan Ajax en PSV. Alleen de banken van die 2 clubs zijn iets beter bezet, en bovendien is Ajax aardig ingespeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als Ajax talent Babel en daags voor een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen ook nog Wesley -ik blijf nog een jaar- Sneijder kwijtraakt. En er tot nu toe weinig sprankelends voor terug heeft gehaald dan kun je daar toch niet echt vrolijk van worden of wel? Heb in ieder geval de afgelopen tijd veel van dat soort berichten hier gelezen.
Feyenoord heeft daarentegen met Hofland, Sahin, Makaay, Bronckhorst, Cler al heel wat kwaliteit en ervaring binnengehaald.
preciesquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ok, daar heb je een puntHet is dus meer een reactie op de pessimisten onder de Ajacieden?
Kijk dat is voor nu zeker klote..quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oktober, uiterlijk november.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Davids? Die kan misschien met kerst weer eens meedoen...
Vind ik dan weer bullshit. Je moet het eens omdraaien. Ik begrijp een feyenoorder niet die nooit zal uitspreken dat hij zijn club de beste vindt. Echt niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ok, daar heb je een puntHet is dus meer een reactie op de pessimisten onder de Ajacieden?
Je verwart je met Leonardo. De selectie van Ajax is beter dan de aankopen van feyenoord.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Davids? Die kan misschien met kerst weer eens meedoen...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Nashje het volgende:
Gewoon Ali B op 10.
Nou, er is ook nog een verschil tussen uitspreken dat je je club de beste vindt en die manier waarop het door Ajacieden ondanks alles en wellicht tegen beter weten in??? als vaststaand feit wordt gedeponeerd dat Ajax de beste is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik dan weer bullshit. Je moet het eens omdraaien. Ik begrijp een feyenoorder niet die nooit zal uitspreken dat hij zijn club de beste vindt. Echt niet.
Jij bent wel ongelooflijk kansloos door hier serieus op in te gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou, er is ook nog een verschil tussen uitspreken dat je je club de beste vindt en die manier waarop het door Ajacieden ondanks alles en wellicht tegen beter weten in??? als vaststaand feit wordt gedeponeerd dat Ajax de beste is.
Huntelaar is beter dan Makaay jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je verwart je met Leonardo. De selectie van Ajax is beter dan de aankopen van feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |