Ten Cate moest 'm niet, en een paar spelers ook niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef Chivu het volgende:
Wist hij veel dat Sneijder zou vertrekken toen hij begon te mokken dat 'ie weg wilde.
Ja en daarom denk je dat Perez wel even een dagje vrij neemt om samen met een cameraman van de NOS gezellig een filmpje te gaan makenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Rot op gek, ik ben van de generatie die zag dat Rijk de Gooijer zijn vers gewonnen gouden kalf uit de taxi flikkerde.Ik kan me 200% voorstellen dat Perez zich genaaid voelt. Er wordt nu een aankoop gedaan voor ZIJN positie en hij kan ophoeren.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en daarom denk je dat Perez wel even een dagje vrij neemt om samen met een cameraman van de NOS gezellig een filmpje te gaan maken[afbeelding]
Oh en dat gouden kalf incident was in 1995 kneus, dat heeft iedereen hier meegemaakt![]()
Gast, je komt zelf net van de middelbare school of zit er nog opquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, dan verwacht ik zeker niet in dit topic waar over het algemeen alleen VMBO-zwakstroom types komen.![]()
En jij hebt enig idee wat ik studeer?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, dan verwacht ik zeker niet in dit topic waar over het algemeen alleen VMBO-zwakstroom types komen.![]()
De humor is vaak van een bedenkelijk niveau, maar soms heb je van die grappen!quote:
+ davidsquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef markisboer het volgende:
ajax wordt kampioen met stam gabri huntelaar
Rest van de selectie vertrekt ook nog?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef markisboer het volgende:
ajax wordt kampioen met stam gabri huntelaar
Zie deze josti eens semi intelligent proberen over te komen terwijl hij nog maar net van zijn pampers verlost isquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan zijn we allang kampioen man!quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:01 schreef Fides het volgende:
Het enige nadeel van Boussoufa is dat we hem zouden moeten missen tijdens de Africa Cup.
Doet er niet toe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:56 schreef jna het volgende:
Oh en dat gouden kalf incident was in 1995 kneus, dat heeft iedereen hier meegemaakt![]()
Heeft al interlands gespeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan zijn we allang kampioen man!
Maar hij speelt nog geen interlands voor Marokko volgens mij, dus als 'ie bij Ajax tekent zit hij zo bij Oranje.
ga daar maar niet vanuitquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Worden de SCC's nu goedkoper volgend jaar?
Nou loop je te stoken, let's go bowling.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:08 schreef BB-boy het volgende:
Adu zou een mooie aankoop zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |