Ja hoor, laten we lekker gaan overdrijven met z'n allenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax is nu gehandicapt. 4de in de competitie is mijn voorspelling. Op dit moment hebben AZ, PSV en Feyenoord op alle linies over de gehele selectie gezien betere spelers.
Veel succes met het overleven in dit overgangsjaar. Tenzij Ajax met Modric en Kerlon ofzo gaat komen.
Schei toch uit zeg... Ajax heeft op papier nog steeds een hele goeie selectie... PSV schat ik veel lager in zonder Cocu en Alex... mark my words... en ook daar kan nog wel wat vertrekken... als Gomez gaat zijn de gevolgen helemaal desastreus daarquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ajax is nu gehandicapt. 4de in de competitie is mijn voorspelling. Op dit moment hebben AZ, PSV en Feyenoord op alle linies over de gehele selectie gezien betere spelers.
Veel succes met het overleven in dit overgangsjaar. Tenzij Ajax met Modric en Kerlon ofzo gaat komen.
Die hebben dat gewoon net van Youri overgenomen!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Raffie naar Valencia aldus Voetbalprimeur.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
komende tijd is ie nog gebleseerd , maar ja er stond er laatst een brief over in de VI , wellicht dat Van Geel die heeft gelezenquote:
Urzaiz en Suarez waren ook zo fit als een hoentjequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
komende tijd is ie nog gebleseerd , maar ja er stond er laatst een brief over in de VI , wellicht dat Van Geel die heeft gelezen![]()
Ajax krijgt er echt nog wel een paar fatsoenlijke spelers bij. Minder dan Feyenoord qua selectie zijn we ondanks hun aankopen en het vertrek van Sneijder in ieder geval ook niet. PSV twijfel ik over, AZ denk ik wel. Er blijft nog zo veel kwaliteit over met : Gabri, Huntelaar, Heitinga, Davids, Stam, Vermaelen,(Suarez). Feit is dat we creativiteit misten en met het vertrek van Sneijder missen we dat helemaal.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft ook een goed schotquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef Pritt het volgende:
Trouwens over eventuele aankopen gesproken.
Ajax zou eens achter Manuel Fernandes moeten aangaan.
Die kerel vond ik echt heel goed en volwassen spelen tijdens het EK.
Mooie versterking voor het middenveld en hij heeft de capaciteiten om er meteen te staan.
Geen '10', gewoon een middenvelder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef Pritt het volgende:
Trouwens over eventuele aankopen gesproken.
Ajax zou eens achter Manuel Fernandes moeten aangaan.
Die kerel vond ik echt heel goed en volwassen spelen tijdens het EK.
Mooie versterking voor het middenveld en hij heeft de capaciteiten om er meteen te staan.
hij sprak het wel raar uit: Waisley Snaiderquote:
Jij ook veel succes.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
ik ook nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Engelaar hoef ik niet te zien...
Suarez was toch zeker iets fitter als Theoquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef sjimz het volgende:
Urzaiz en Suarez waren ook zo fit als een hoentje![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef Jasza het volgende:
Alsl dikke Theo komt dan schop ik persoonlijk iemand van de tribune bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Ajax daarna
Wie zijn je bronnen? Die moeten je dan beter inlichten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jij ook veel succes.
Voor welke club je deze week ook mag zijn
Neem PLAE@ maar, kijken of je hem van de grond krijgtquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:46 schreef Jasza het volgende:
Alsl dikke Theo komt dan schop ik persoonlijk iemand van de tribune bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Ajax daarna
Zal dinsdag op woensdag wel zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer wordt Wesley gepresenteerd?
Ik weet dat het geen 10 is maar van Geel heeft het idee anders te gaan voetballen en dan komt zo'n jongen wel van pas. Enorm atletisch vermogen, goed schot. Meerdere plekken inzetbaar. Lijkt me iets wat we nodig hebben aangezien we niet zo breed zitten in onze middenvelders. Daarnaast als 10 natuurlijk een Defour of Aissati.quote:
Rot op gek, ik ben van de generatie die zag dat Rijk de Gooijer zijn vers gewonnen gouden kalf uit de taxi flikkerde.Ik kan me 200% voorstellen dat Perez zich genaaid voelt. Er wordt nu een aankoop gedaan voor ZIJN positie en hij kan ophoeren.quote:
Hehehehe, nee dat gaat niet lukken in me 1tjequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Neem PLAE@ maar, kijken of je hem van de grond krijgt![]()
Febo Jansenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Oprotten met die papzak Febo Jansen.
En daar is het zuigertje uit wierden weer!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:50 schreef PinhoSouza het volgende:
Volgend jaar Ajax - Cork City voor de interto![]()
Als je de play-offs tenminste haalt![]()
![]()
![]()
Zo, wat goed van je. En nu verwacht je dat we je serieus nemen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie zijn je bronnen? Die moeten je dan beter inlichten.
Wel weten dat ik eens Ajax-supporter ben geweest maar niet weten dat ik nu een neutrale supporter ben.![]()
Ze hebben op heden wel de grootste begroting, als ze een beetje handig inkopen, kan het nog wat worden, maar gezien het aankoopbeleid tot heden (Colin, Bakircioglu, Urzaiz, Rommeldahl) hoef je daar niet op te rekenen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:50 schreef PinhoSouza het volgende:
![]()
![]()
Wist hij veel dat Sneijder zou vertrekken toen hij begon te mokken dat 'ie weg wilde.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Rot op gek, ik ben van de generatie die zag dat Rijk de Gooijer zijn vers gewonnen gouden kalf uit de taxi flikkerde.Ik kan me 200% voorstellen dat Perez zich genaaid voelt. Er wordt nu een aankoop gedaan voor ZIJN positie en hij kan ophoeren.
Nee, dan verwacht ik zeker niet in dit topic waar over het algemeen alleen VMBO-zwakstroom types komen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zo, wat goed van je. En nu verwacht je dat we je serieus nemen?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef Apfel. het volgende:
Geachte heer / mevrouw,
Vandaag reikte mij het nieuws dat Ajax-speler Wesley Sneijder per direct naar Real Madrid verhuist. In de optiek van een supporter is dit natuurlijk een beslissing waar wij ziek van worden. Je beste speler verkopen terwijl je je doelstellingen voor dit seizoen wilt nastreven. Eerder deze maand bracht Ajax nog trots uit dat Wesley wel zou blijven, en pas volgend jaar zou vertrekken. Menig supporter heeft hierdoor zijn seizoenskaart verlengd zo niet aangeschaft. Met in het achterhoofd dat je een prachtig seizoen tegemoet gaat. Nu is onze beste speler weg voor heel wat geld, en nemen de kansen om de doelstellingen te halen een heel stuk kleiner. Ik voel me door Ajax in ootje genomen. Ze beloven ons dat Wesley zou blijven, zodat meer mensen een seizoenkaart aan gaan schaffen. En nadat alle betalingen van de seizoenskaarten voldaan waren is Sneijder verkocht. Dit zie ik als een valkuil om toch mijn seizoenskaart te verlengen. Ik wil graag vragen of er enige vorm van restitutie te verwachten is van jullie kant.
Met vriendelijke groet,
Een seizoenskaarthouder
Ja Slim-FIt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Suarez was toch zeker iets fitter als Theo![]()
Enige manier om kampioen te worden, heeft ook nog meer creativiteit dan Sneijder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zie ik liever Boussoufa komen op 10 inplaats van Kennedy
Donder aub op hier, want jij komt ook niet bepaald intelligent over nu.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, dan verwacht ik zeker niet in dit topic waar over het algemeen alleen VMBO-zwakstroom types komen.![]()
Gelukkig maar, word je iig niet teleurgesteld.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, dan verwacht ik zeker niet in dit topic waar over het algemeen alleen VMBO-zwakstroom types komen.![]()
kickje -----------> truquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef Apfel. het volgende:
Geachte heer / mevrouw,
Vandaag reikte mij het nieuws dat Ajax-speler Wesley Sneijder per direct naar Real Madrid verhuist. In de optiek van een supporter is dit natuurlijk een beslissing waar wij ziek van worden. Je beste speler verkopen terwijl je je doelstellingen voor dit seizoen wilt nastreven. Eerder deze maand bracht Ajax nog trots uit dat Wesley wel zou blijven, en pas volgend jaar zou vertrekken. Menig supporter heeft hierdoor zijn seizoenskaart verlengd zo niet aangeschaft. Met in het achterhoofd dat je een prachtig seizoen tegemoet gaat. Nu is onze beste speler weg voor heel wat geld, en nemen de kansen om de doelstellingen te halen een heel stuk kleiner. Ik voel me door Ajax in ootje genomen. Ze beloven ons dat Wesley zou blijven, zodat meer mensen een seizoenkaart aan gaan schaffen. En nadat alle betalingen van de seizoenskaarten voldaan waren is Sneijder verkocht. Dit zie ik als een valkuil om toch mijn seizoenskaart te verlengen. Ik wil graag vragen of er enige vorm van restitutie te verwachten is van jullie kant.
Met vriendelijke groet,
Een seizoenskaarthouder
Whehequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:50 schreef PinhoSouza het volgende:
![]()
![]()
Nou nou zegquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:54 schreef oYo het volgende:
[..]
Enige manier om kampioen te worden, heeft ook nog meer creativiteit dan Sneijder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |