quote:
Welk nummer van wie?quote:Come on
I'm talking to you
Come on
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:06 schreef Mark het volgende:
Shout van Tears for Fears
quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:03 schreef bartrid het volgende:
crazy for you van madonna....
quote:'Cause me say listen to the drummer, me say listen to the bass
Give me little music make me wind up me waist
Hoe raad je het zo?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef Neleos het volgende:
Gitarist?
quote:Deze folkzanger wordt door zijn collega’s en door muziekjournalisten gelauwerd als de man die in de zestiger jaren folkmuziek van een nieuw (gitaar)geluid voorzag en daarmee generaties muzikanten beïnvloedde. Een zekere Neil Young noemt hem zelfs de Hendrix van de akoestische gitaarmuziek.
Op zijn laatste album werd hij begeleid door o.a. Devendra Banhart en Beth Orton.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef belsen het volgende:
Ik geloof het niet, maar ik gok toch gewoon op Donovan Leich, omdat dat voor mij de Jimi van de akoestische gitaar is.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Neleos het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Sorry.
bukgeit +2 namens cafcaquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:12 schreef bukgeit het volgende:
Bert Jansch is dat.
Vind het nummer best geinigquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:14 schreef knars het volgende:
Ja, dat is Maiden - Invaders. Beetje een brakke albumopener voor hun doen.
Trusten
Waar haal ik deze quote vandaan en over welke band gaat dit?quote:"... and the moral of this story is that bands with no talent can easily amuse idiots with a stupid puppet show"
Vroeger, toen je vier wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:35 schreef horned_reaper het volgende:
Three Little Pigs was het![]()
draaide ik vroeger wel eens als ik zin had in iets vreemds![]()
quote:
Dat zou idd wel zeer apart zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:41 schreef knars het volgende:
ik was toch danig in de veronderstelling dat mijn gequote stukje niet op elpee was verschenen, ook niet op cd. Ik check het vanavond even, als ik weer bij mijn collectie kan.
Vanwaar dat uitroepteken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:32 schreef Deceit het volgende:
Tony Wilson!
Ow...quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:41 schreef knars het volgende:
Hmmm.
ik was toch danig in de veronderstelling dat mijn gequote stukje niet op elpee was verschenen, ook niet op cd. Ik check het vanavond even, als ik weer bij mijn collectie kan.
Omdat ik er EINDELIJK eentje weet!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:46 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Vanwaar dat uitroepteken?
Deceit +2
Eeh... EINDELIJKquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
Omdat ik er EINDELIJK eentje weet!![]()
Heb het altijd bekeken! maar wist het antw. nooit..! En ik ga ´hier niet beginnen met een post van 'ik weet het niet'quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eeh... EINDELIJK
Ik heb je hier nog nooit gezien.
Roef en Marian zijn in ieder geval juist uit elkaar...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:14 schreef ranja het volgende:
amerikaanse? grammy is toch amerikaans?
Le-Ann rhymes helemaal nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:31 schreef ranja het volgende:
Leann Rhymes?
?? He??quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:05 schreef Berkery het volgende:
'We play both kinds of music, country AND western'
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Shit..altijd de jaren '90 verkeerd geplaatst
Doe dan maar gelijk een rebus, anagram of galgje. Als dit trivialeger hierboven het al niet weet...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:35 schreef Deceit het volgende:
Hint: haar solomuziek bestaat uit Accoustic pop.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:44 schreef ranja het volgende:
Michelle Branch?
Jaaa ze is samen met euhm.. ben haar naam vergeten, anyway, band 'The Wreckers'.. Niet zo super als haar solo.. En country.. Jammer dat ze niet meer solo albums maakt.. Aja.. The Wreckers - Leave the pieces is wel goed!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:54 schreef ranja het volgende:
hm ik heb beide cd's van haar maar wist niks van haar nieuwe duo. of kindmaar ja, country...
dat is soms gewoon goed ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:28 schreef Mark het volgende:
Bij ranja roep ik standaard Juliana Hatfield
Da's 2 keer nul op het rekestquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef belsen het volgende:
Is dat Dinand daar rechts, zo ja: Kane, zo nee: Seven Mary Tree.
Hallo Jobbel!quote:
quote:Een actie van de telecom gigant AT&T heeft tot grote woede geleid bij de bandleden van. AT&T, die afgelopen zondag een webcast verzorgde van het Lollapalooza festival, bleek in de uitzending te hebben gesneden. De band kwam er pas achter toen ze vragen kregen van fans die niet begrepen waarom er een deel van de muziek niet te horen was.
AT&T verklaarde tegen de band dat achteraf bleek dat sommige stukken van de muziek zoek waren aangezien de censuur monitor een foute beslissing had genomen. Webcasts worden altijd gemonitord om bijvoorbeeld vloekwoorden te wissen.
Gedurende het nummer "" werd een stuk tekst van het Pink Floyd nummer "The Wall" gezongen. Daarbij werden twee zinnen uit het optreden gewist, te weten:
"George Bush, leave this world alone." en "George Bush find yourself another home."
Yep. Staat uiteraard al op uw tube: http://www.youtube.com/watch?v=bJPEAeI82-gquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:06 schreef n0r het volgende:
dat gaat over Pearl Jam
Had het nog niet gezien, Pearl Jam +2quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yep. Staat uiteraard al op uw tube: http://www.youtube.com/watch?v=bJPEAeI82-g
Als ik had geweten dat jij online was, had ik een andere vraag gesteldquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Larry Mullen Jr.
Nouja, op die foto staat ie er toch wel wat anders op dan het beeld dat iemand krijgt als je Larry Mullen Jr zegt, leek mequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:18 schreef MadMaster het volgende:
De drummert van U2.
Toch niet heel erg onbekend, lijkt me...
Transisterquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:50 schreef ranja het volgende:
Hoe heet de band van de zus van Chesney Hawkes?
Ja, shit.....zit ik hier met m'n lijstje...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:49 schreef belsen het volgende:
Slik...
Als we binnen tien minuten geen reactie hebben post ik de vraag alsnog, want hier was ik al bang voor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, shit.....zit ik hier met m'n lijstje...
Ik wel, maar die zijn het niet.quote:
In dat geval zouden het Editors moeten zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef cafca het volgende:
Doe anders nog een hint als: "Ze klinken als Interpol, of als Joy Division ofzo"
Ik wacht wel tot die CD uitkomt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef belsen het volgende:
Ik heb een CD gemaakt met 150 jaren 60 beat/popnummers1 per artiest, meestal de beste song soms hits, soms ook niet
ik wil van jullie 30 van deze nummers. Complete lijstjes.
the rifles?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:49 schreef grasmat het volgende:
Oke de vraag van Belsen zal wel voorgaan dan..
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn en for fun de band nog willen raden..
Nog 1 tip.. ze komen op lowlands!! Ze hebben ook samen met Alex Turner van the Arctic Monkeys een nummer gedaan.
hier nog een keer de leadzanger:
[afbeelding]
Die zeker niet, want die zijn Nederlandsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:56 schreef horned_reaper het volgende:
ik heb zon vermoeden dat het Alamo Race Track is,
Als het zo doorgaat, blijven ze dat ook...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:01 schreef grasmat het volgende:
het is een beginnende nogal onbekende band
Klopt inderdaad wél.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:21 schreef Mark het volgende:
David lee Roth? Stond vandaag in de krant, maar lijkt me nog geen 22 jaar geleden eigenlijk.
dat zijn geen bijnamen, dat zijn artiestenamenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Paul Hewson - Bono Vox
Dave Evans - The Edge
Saul Hudson - Slash
Waar ligt de scheidslijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:47 schreef ranja het volgende:
dat zijn geen bijnamen, dat zijn artiestenamen
Eens...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:02 schreef ranja het volgende:
Wat knars zegt. Slash en The Edge is net zoveel bijnaam als Andre van Duin of David Bowie.
Het is Reverend and the Makersquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:01 schreef grasmat het volgende:
[..]
nee! zoals ik al zei.. het is een beginnende nogal onbekende band
Die zijn zo'n beetje als laatste toegevoegd volgens mij. Een van de weinige bands waar ik echt nog nooit van gehoord had. Wel leuk dus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:13 schreef grasmat het volgende:
[..]
Het is Reverend and the Makers![]()
Jullie zouden er toch een wat van moeten gaan luisteren..
Zelfs ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Die zijn zo'n beetje als laatste toegevoegd volgens mij. Een van de weinige bands waar ik echt nog nooit van gehoord had. Wel leuk dus?
Nou, weer een carriere in de knop gebrokenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:22 schreef belsen het volgende:
Zelfs ik heb er nog nooit van gehoord.
Het lijkt mij iig een heel leuk energiek bandjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:23 schreef ranja het volgende:
Ze staan in elk geval op een gunstig moment waar ik niks te doen heb
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef cafca het volgende:
Arhem Maiden is een Meiden-band? (damesgezelschap, dus)
Nee, plaatje is een soort van synoniem, namelijk een mammoet(tanker)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:18 schreef lubje25 het volgende:
big ship?
Natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mastodon
Lullig he?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:28 schreef belsen het volgende:
Dan ze niet in het voorprogramma mogen bij het grote Dries Roelvink concert.
En Cafca had gisteren al 25,5 artiesten goed, maar slechts 10 nummers. En ik zei: ook veel nummer 1 hits en one (of two) hit wonders.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef belsen het volgende:
Het zal wel Enter Shikari zijn.
Ik doe mijn nieuwe vraag:
Ik heb een CD gemaakt met 150 jaren 60 beat/popnummers1 per artiest, meestal de beste song soms hits, soms ook niet
ik wil van jullie 30 van deze nummers. Complete lijstjes.
Ja, hé, Dries Roelvink kan toch ook niet iedereen zomaar in zijn voorprogramma zetten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:39 schreef ranja het volgende:
Dan ben je erg ver gezakt inderdaad.
Nog lulliger is dat iedereen het nu nog weet ook.
Ietsjes te veel dubbele artiesten, ze staan er allen maar 1 keer op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:28 schreef n0r het volgende:
Kinks -
Animals -
Herman's Hermits - No Milk Today
Manfred Mann - Pretty Flamingo
Small Faces - Lazy Sunday
Hollies - Bus stop
The Searchers - Needles And Pins
Byrds -
Chris Andrews - Yesterday Man
Beatles -
Yardbirds - For Your Love
Monkeys -
Beach Boys -
En dan krijg jij de punten zeker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef bukgeit het volgende:
Geef het toch op, Edwin.
Dat waren ze, was dat nu echt niet te bedenken.quote:Adamo - Vous permettez monsieur Animals - Don't let me be misunderstood Aphrodite's Child - I want to live Aretha Franklin - I say a little prayer Armand - Ben ik te min Arthur Conley - Sweet soul music Band - The weight Barry McGuire - Eve of destruction Barry Ryan - Eloise Beach Boys - Good vibrations Beatles - I feel fine Ben E. King - Stand by me Billy Joe Royal - Down in the boondocks Blue Cheer - Summer time blues Bob Dylan - Subterrean homesick blues Bobby Fuller Four - I fought the law Bonnie St. Claire - Tame me tiger Booker T. & the MG's - Green onions Boudewijn de Groot - Als de rook om je hoofd is verdwenen Buffalo Springfield - For what it's worth Byrds - Mr. tambourine man Cats - Why Chris Andrews - Yesterday man Cliff Richard - Summer holiday Conny Froboess - Zwei kleine Italiener Creation - Biff, bang, pow Creedence Clearwater Revival - Bad moon rising Crystals - Then he kissed me Cuby + Blizzards - Window of my eyes Dave Berry - This strange effect Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich - Bend it Del Shannon - Runaway Desmond Dekker - Israelites Dick Dale the Del-Tones - Miserlou Donovan - Sunshine superman Doors - Love her madly Drafi Deutscher - Marmor, Stein und Eisen bricht Dusty Springfield - Son of a preacher man Easybeats - Friday on my mind Edith Piaf - Non, je ne regrette rien Egbert Douwe - Toen viel die bril van m'n neus Elvis Presley - Suspicious minds Esther & Abi Ofarim - Cinderella rockafella Fleetwood Mac - Albatross Foundations - Build me up buttercup Four Tops - It's the same old song France Gall - Laisse tomber les filles Fran‡oise Hardy - Tous les gar‡ons et les filles George Baker Selection - Little green bag Gerry & The Pacemakers - How do you do it Golden Earrings - Please go Harry Nilsson - The puppy song Herman's Hermits - No milk today Het - Kejje nagaan Hollies - Bus stop Ike & Tina Turner - River deep mountain high Il silenzio - Nino rosso Jacques Brel - Le plat pays Jan & Dean - Surf city Jane Birkin & Serge Gainsbourg - Je t'aime moi non plus Jefferson Airplane - White Rabbit Jewel Akens - The birds and the bees Jimi Hendrix - All along the watchtower Johnny Cash & June Carter Cash - Jackson Julie Driscoll, Brian Auger and the Trinity - This wheels on fire Keith West - Excerpt from a teenage opera Kingsmen - Louie Louie Kinks - Waterloo sunset Led Zeppelin - Whole lotta love Leonard Cohen - Suzanne Linda Van Dyck with Boo & the Boo Boo's - Stengun Louis Armstrong - What a wonderful world Love - Alone again or Lovin' Spoonful - Summer in the city Mamas and the Papas - Monday monday Manfred Mann - Pretty flamingo Marc Bolan - The wizard Marianne Faithfull - As tears go by Marvin Gaye - Heard it through the grapevine Mary Hopkins - Goodbye Maytals - Pressure drop Monkees - Words Moody Blues - Nights in white satin Motions - Wasted words Nancy Sinatra - Bang bang (my baby shot me down) Napoleon XIV - There coming to take me away ha haa Neil Diamond - Sweet Caroline Nico - These days Otis Redding - (sittin' on) The dock of the bay Outsiders - Lying all the time P.P. Arnold - The first cut is the deepest Paragons - The tide is high Paul Revere & the Raiders - (I'm not your) Steppin' stone Peter J. Muller - Links de Kinks Phil Ochs - I ain't marching anymore Pink Floyd - Arnold Layne Pretty Things - Don't bring me down Procol Harum - A whiter shade of pale Q65 - You're the Victor Question Mark and the Mysterians - 96 tears Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale Righteous Brothers - Unchained melody Ro-D-ys - Take her home Rob de Nijs - Ritme van de regen Rolling Stones - It's all over now Ronettes - Be my baby Ronnie & De Ronnies - Beestjes Ronnie Tober - Geweldig Roy Orbison - In dreams Sam Cooke - A change is gonna come Sam The Sham and the Pharaos - Wooly bully Sandie Shaw - Always something there to remind me Sandy Coast - Subjects of my thoughts Scott Mckenzie - San Francisco Searchers - Needles and pins Shadows - Apache Shangri-Las - Give him a great big kiss Shirelles - Will you love me tomorrow Shocking Blue - Venus Shoes - Na na na Simon and Garfunkel - The sound of silence Sly & the Family Stone - Higher Small Faces - Lazy sunday Sonics - Do you love me Sonny and Cher - Little man Standells - Dirty water Steppenwolf - Born to be wild Stone - Fille ou gar‡on Supremes - You can't hurry love Sven Ingvars - Fr”ken Fr„ken Tee-Set - Don't you leave Temptations - Get ready Thirteenth Floor Elevators - You're gonna miss me Tom Jones - The green green grass of home Tommy James & the Shondells- Crimson and clover Tornados - Telstar Traffic - Pearly queen Tremeloes - Silence is golden Trio Hellenique - Zorba the greek Troggs - With a girl like you Turtles - Happy together Velvet Underground - Pale blue eyes Walker Brothers - The sun ain't gonna shine anymore Wayne Fontana & the Mindbenders - A groovy kind of love Who - Substitute Wilson Picket - Land of 1,000 dances Yardbirds - For your love Zen - Hair Zombies - She's not there ZZ en de Maskers - Ik heb genoeg van jou
Wat je maar gewoon noemt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef bukgeit het volgende:
Gewoon Madness.
Paul McCartney, wat die was dood.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef bukgeit het volgende:
Welke Beatle was nooit in Nederland, en waarom?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gewoon Ringo, die ziek was.
Ookniet..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef bukgeit het volgende:
Ring Of Fire?
quote:Diezelfde vent weer van daarnet, nu wint 'ie weer een autoped
Maar niet helemaal goed: Don't Let Me Down klopt niet (opgezocht).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:43 schreef knars het volgende:
helemaal zelf: Octupus's Garden en Don't let me down, en hij schreef mee aan Flying
Inderdaad, die titel klopt niet. Er zijn wel meer nummers waarop alle Beatles genoemd worden als schrijver, maar ik bedoel zijn twee nummers.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar niet helemaal goed: Don't Let Me Down klopt niet (opgezocht).
Nee, die is ook van John Lennon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:37 schreef cafca het volgende:
Bungalow Bill ?
hahaha dan MOET het don't pass me by zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, die is ook van John Lennon.
Knars zat hééél dicht bij.
Precies, dat zijn ze.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef grasmat het volgende:
[..]
hahaha dan MOET het don't pass me by zijn
ook niet correct trouwens, Flying is uniek als het enige nummer wat ze alle vier zouden hebben geschreven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Inderdaad, die titel klopt niet. Er zijn wel meer nummers waarop alle Beatles genoemd worden als schrijver, maar ik bedoel zijn twee nummers.
Octopus's garden is de eerste, de tweede staat op het witte album en is niet Don't let me down.
Nee, Maggie Mae bijvoorbeeld ook en misschien Dig it ook wel, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef knars het volgende:
die bedoelde ik dus.
![]()
[..]
ook niet correct trouwens, Flying is uniek als het enige nummer wat ze alle vier zouden hebben geschreven.
Weg met die vraag. Had je maar eerder moeten zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:31 schreef grasmat het volgende:
Hey tut tut tut tut IK mag een vraag stellen want IK had het antwoord goed, ditkeer zal ik wel een makkelijke doen..
Van wie zijn de hits: Blockbuster, Hell Raiser en Ballroom Blitz?
Is het Dalida?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:17 schreef ranja het volgende:
zo heeft ze er ook uitgezien
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Desireless van Voyage Voyage?
Ik ook niet echt, de hints naar Frankrijk en de spichtige blik op de 2e foto leidde naar deze gok.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:42 schreef bukgeit het volgende:
Knap! Niet herkend.
is het een vrouw of een man?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, de hints naar Frankrijk en de spichtige blik op de 2e foto leidde naar deze gok.
Ik vraag me af wat er aan haar dramatische metamorfose ten grondslag ligt...
En nu dan die vervolgvraag (Lubje heeft het fout):
[afbeelding]
Wie is dit?
Ik dacht even dat dit de dame van Ranja was...
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:03 schreef ranja het volgende:
Soeur Sourire?
Ik weet het niet hoor, katholiek maar dan uit het non-zijn stappen en later zelfmoord plegen, of je dan nog wel welkom bentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Maar die is dus al jaren bij den Here
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |