Vroeger, toen je vier wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:35 schreef horned_reaper het volgende:
Three Little Pigs was het![]()
draaide ik vroeger wel eens als ik zin had in iets vreemds![]()
quote:
Dat zou idd wel zeer apart zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:41 schreef knars het volgende:
ik was toch danig in de veronderstelling dat mijn gequote stukje niet op elpee was verschenen, ook niet op cd. Ik check het vanavond even, als ik weer bij mijn collectie kan.
Vanwaar dat uitroepteken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:32 schreef Deceit het volgende:
Tony Wilson!
Ow...quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:41 schreef knars het volgende:
Hmmm.
ik was toch danig in de veronderstelling dat mijn gequote stukje niet op elpee was verschenen, ook niet op cd. Ik check het vanavond even, als ik weer bij mijn collectie kan.
Omdat ik er EINDELIJK eentje weet!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:46 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Vanwaar dat uitroepteken?
Deceit +2
Eeh... EINDELIJKquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
Omdat ik er EINDELIJK eentje weet!![]()
Heb het altijd bekeken! maar wist het antw. nooit..! En ik ga ´hier niet beginnen met een post van 'ik weet het niet'quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eeh... EINDELIJK
Ik heb je hier nog nooit gezien.
Roef en Marian zijn in ieder geval juist uit elkaar...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:14 schreef ranja het volgende:
amerikaanse? grammy is toch amerikaans?
Le-Ann rhymes helemaal nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:31 schreef ranja het volgende:
Leann Rhymes?
?? He??quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:05 schreef Berkery het volgende:
'We play both kinds of music, country AND western'
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Shit..altijd de jaren '90 verkeerd geplaatst
Doe dan maar gelijk een rebus, anagram of galgje. Als dit trivialeger hierboven het al niet weet...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:35 schreef Deceit het volgende:
Hint: haar solomuziek bestaat uit Accoustic pop.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:44 schreef ranja het volgende:
Michelle Branch?
Jaaa ze is samen met euhm.. ben haar naam vergeten, anyway, band 'The Wreckers'.. Niet zo super als haar solo.. En country.. Jammer dat ze niet meer solo albums maakt.. Aja.. The Wreckers - Leave the pieces is wel goed!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:54 schreef ranja het volgende:
hm ik heb beide cd's van haar maar wist niks van haar nieuwe duo. of kindmaar ja, country...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |