Ookniet..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef bukgeit het volgende:
Ring Of Fire?
quote:Diezelfde vent weer van daarnet, nu wint 'ie weer een autoped
Maar niet helemaal goed: Don't Let Me Down klopt niet (opgezocht).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:43 schreef knars het volgende:
helemaal zelf: Octupus's Garden en Don't let me down, en hij schreef mee aan Flying
Inderdaad, die titel klopt niet. Er zijn wel meer nummers waarop alle Beatles genoemd worden als schrijver, maar ik bedoel zijn twee nummers.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar niet helemaal goed: Don't Let Me Down klopt niet (opgezocht).
Nee, die is ook van John Lennon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:37 schreef cafca het volgende:
Bungalow Bill ?
hahaha dan MOET het don't pass me by zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, die is ook van John Lennon.
Knars zat hééél dicht bij.
Precies, dat zijn ze.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef grasmat het volgende:
[..]
hahaha dan MOET het don't pass me by zijn
ook niet correct trouwens, Flying is uniek als het enige nummer wat ze alle vier zouden hebben geschreven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Inderdaad, die titel klopt niet. Er zijn wel meer nummers waarop alle Beatles genoemd worden als schrijver, maar ik bedoel zijn twee nummers.
Octopus's garden is de eerste, de tweede staat op het witte album en is niet Don't let me down.
Nee, Maggie Mae bijvoorbeeld ook en misschien Dig it ook wel, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef knars het volgende:
die bedoelde ik dus.
![]()
[..]
ook niet correct trouwens, Flying is uniek als het enige nummer wat ze alle vier zouden hebben geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |