Klopt inderdaad wél.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:21 schreef Mark het volgende:
David lee Roth? Stond vandaag in de krant, maar lijkt me nog geen 22 jaar geleden eigenlijk.
dat zijn geen bijnamen, dat zijn artiestenamenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Paul Hewson - Bono Vox
Dave Evans - The Edge
Saul Hudson - Slash
Waar ligt de scheidslijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:47 schreef ranja het volgende:
dat zijn geen bijnamen, dat zijn artiestenamen
Eens...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:02 schreef ranja het volgende:
Wat knars zegt. Slash en The Edge is net zoveel bijnaam als Andre van Duin of David Bowie.
Het is Reverend and the Makersquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:01 schreef grasmat het volgende:
[..]
nee! zoals ik al zei.. het is een beginnende nogal onbekende band
Die zijn zo'n beetje als laatste toegevoegd volgens mij. Een van de weinige bands waar ik echt nog nooit van gehoord had. Wel leuk dus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:13 schreef grasmat het volgende:
[..]
Het is Reverend and the Makers![]()
Jullie zouden er toch een wat van moeten gaan luisteren..
Zelfs ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Die zijn zo'n beetje als laatste toegevoegd volgens mij. Een van de weinige bands waar ik echt nog nooit van gehoord had. Wel leuk dus?
Nou, weer een carriere in de knop gebrokenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:22 schreef belsen het volgende:
Zelfs ik heb er nog nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |