abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52343527
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik laat dit topic graag een dag of 25 langer open
Jammer, je vat de analogie niet.
  Licht Ontvlambaar maandag 13 augustus 2007 @ 22:03:23 #152
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52343731
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik denk het wel
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52343808
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik kom op een lichte bouwvergunning uit.
Ik niet, dus ik post hieronder even de vragen + antwoorden
quote:
Komt het bijgebouw op de grond te staan? JA
Heeft het bijgebouw meerdere verdiepingen? NEE
Wordt het bijgebouw gebouwd bij een bestaande woning/woongebouw? JA
Is het bouwwerk bedoeld om het woongenot te vergroten? JA
Gaat het om een monument of een beschermd stads- of dorpsgezicht? NEE
Wordt het bijgebouw gebouwd bij een tijdelijk bouwwerk, een recreatiewoning of een woonwagen? NEE
Waar wordt het bijgebouw gebouwd? ACHTERERF
Wat is de oppervlakte van het bijgebouw? MINDER DAN 10m2
Is het erf na uitvoering van de werkzaamheden voor meer dan de helft bebouwd? NEE
Wat is de oppervlakte van het bijgebouw en andere vergunningvrije bijgebouwen? Minder dan 30m2
Wat is de hoogte van het bijgebouw? Minder dan 3 meter al zou je gezien het topic denken dat het minimaal 8 meter hoog moet zijn
Wat is de afstand tot de weg of het openbaar groen? Meer dan 1 meter
Wat is de afstand tot het voorerf? Meer dan 1 meter

U heeft geen bouwvergunning nodig
Het enige waardoor er een lichte bouwvergunning nodig zou zijn, is de oppervlakte. Die heb ik aangenomen als "minder dan 10m2".
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_52343841
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef r_one het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij de mijne niet.....
pi_52344182
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:05 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik niet, dus ik post hieronder even de vragen + antwoorden
[..]

Het enige waardoor er een lichte bouwvergunning nodig zou zijn, is de oppervlakte. Die heb ik aangenomen als "minder dan 10m2".
Jij bent uitgegaan van een bijgebouw. Ik van een aanbouw, omdat uit de foto's blijkt dat het tegen de woning is aangebouwd.

Overigens heb ik mijn post inmiddels geëdit met mijn antwoorden en een tweede poging, waar ik ook op geen vergunning uitkwam.

Als TS zekerheid wil hebben, moet 'ie de gemeente bellen en de situatie uitleggen. Maar op zichzelf is er een redelijke kans dat geen bouwvergunning nodig is.
in a crowd you lose humanity
pi_52344570
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef Sjeen het volgende:
Ik denk het wel
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Volgens mij snap jij de mijne niet.....
Nu pas

Scherp
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:38:04 #157
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_52345176
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik laat dit topic graag een dag of 25 langer open
Maar als je er niet mee uitkomt, dan mag je hem gerust iets langer open houden. Als je maar wel aan mijn afspraken houdt..
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:53:14 #158
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52345807
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:19 schreef Étoile het volgende:

[..]

Lees het topic eens?
ohw die deden het niet op me werk
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  maandag 13 augustus 2007 @ 23:50:33 #159
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_52347690
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef r_one het volgende:

[..]

Was er niet de afspraak dat er een slotje op dit topic zou komen? TS wil dit immers graag.
Afspraak = afspraak.
Ben jij nog niet weg?
Siamo Tutti Antifascisti!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:07:25 #160
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_52348117
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:14 schreef Wombcat het volgende:

Als TS zekerheid wil hebben, moet 'ie de gemeente bellen en de situatie uitleggen. Maar op zichzelf is er een redelijke kans dat geen bouwvergunning nodig is.
Ik ben bang dat je gelijk hebt - alles hang samen met het feit dat dit achter huis is. Zodra hij dit op het voorerf had gedaan moest hij een vergunning aanvragen.

En nog even hierover:
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Iedereen die jouw mening niet deelt, snapt er blijkbaar niets van.
Mag ik even de eerste reactie quoten van iemand die het niet met me eens is?
quote:
naam verwijderd om de onschuldigen te beschermen
ach gossie hey. Wel een hele 25 cm.. Hoe durven ze..
pi_52348649
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef wijsneus het volgende:
Mag ik even de eerste reactie quoten van iemand die het niet met me eens is?
Dat was deze:
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is leuk en aardig, maar jij bent niet degene die daar toestemming voor moet verlenen. Dat is nog altijd de gemeente. En dan weet je ook gelijk wat je kunt doen; ga uitzoeken of ze een vergunning nodig hadden, nagaan of ze die hebben en zoniet kunt je ongetwijfeld bij de gemeente afdwingen dat het ongedaan gemaakt wordt.
En de eerste ludieke (welkom op Fok!) reactie was:
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:05 schreef MaddoxX het volgende:
Bel de rijdende rechter ik wil jou op TV zien !!!!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:42:22 #162
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_52348846
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:33 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat was deze:
[..]

En de eerste ludieke (welkom op Fok!) reactie was:
[..]
WIjsneus.
pi_52348871
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:42 schreef wijsneus het volgende:
WIjsneus.
Nee dank je, teveel eer.

De fraaiste staat trouwens nog steeds op jouw naam:
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:25 schreef wijsneus het volgende:
Rot op - voor mij is het onoverkomelijk. Wat jij er van vindt zal me worst wezen.
pi_52348911
25 cm? Koop jij toch lekker ff laarzen met hakken?
je zei zelf dat het niet uitmaakte of ze wat uitschoten!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:52:10 #165
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_52349041
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:43 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee dank je, teveel eer.

De fraaiste staat trouwens nog steeds op jouw naam:
[..]
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:53 schreef wijsneus het volgende:

[..]

Het is beide dan - en ik ben een beetje pissig - vandaar mijn reactie
pi_52349083
Goed topic!

Dhr. wijsneus krijgt het elke keer te heet onder zijn voeten tijdens gesprekken en loopt weg.

Zo maak je het jezelf en je buurman natuurlijk makkelijker.
pi_52349507
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:53 schreef wijsneus het volgende:
Het is beide dan - en ik ben een beetje pissig - vandaar mijn reactie
Je bent nog niet anders dan constant pissig geweest. En dat geeft jou kennelijk bepaalde voorrechten boven andere users? En jouw waarheid daarmee de enige waarheid?

Gevalletje pot - ketel dus. Of wie wind zaait .....
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:09:21 #168
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_52353699
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 01:21 schreef r_one het volgende:

[..]

Je bent nog niet anders dan constant pissig geweest. En dat geeft jou kennelijk bepaalde voorrechten boven andere users? En jouw waarheid daarmee de enige waarheid?

Gevalletje pot - ketel dus. Of wie wind zaait .....
Vind je het gek, ik dacht hier serieuze tips of aanbevelingen te kunnen krijgen. Een beetje humor ben in niet vies van. Sarcastische, arrogante kut-opmerkingen van een paar eikels kan ik ook wel hebben, maar concequent het topic volgooien met gezeik, dat had ik in dit hoekje van Fok! niet verwacht.

Maar goed - ik weet waar ik aan toe ben. Ik heb inderdaad een aantal goede tips gekregen, Ik heb inderdaad hier en daar begrip gekregen - ook onbegrip en kritiek - maar dan geuit op een normale manier. Voor mij is het topic nuttig genoeg geweest.

Het enige dat ik geprobeerd heb is mijn standpunt inzichtelijk maken tegenover jouw en andere users. Mijn initiele reactie was emotioneel en dat heb ik uitgelegd, maar nu ben ik plotseling het hele topic al pissig geweest en een zeikerd en heb ik de Enige Waarheid verkondigd.

Uiteraard is de fout volledig bij mij te zoeken.

Grow.the.fuck.up.dude.

[last post]

Mocht je nog willen reageren? Ga vooral je gang via PM.

[ Bericht 1% gewijzigd door wijsneus op 14-08-2007 11:17:06 (even een deurtje open houden...) ]
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:17:59 #169
3542 Gia
User under construction
pi_52353900
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:00 schreef wijsneus het volgende:
Eergisteren kwam ik terug van mijn werk - en de buurman leek zich keurig aan de afspraak te houden.

[[url=http://img3.freeimagehosting.net/uploads/th.ae51a15c63.jpg]afbeelding][/url]

Gisteren kwam ik terug van mijn werk - en de buurman - wel...

[[url=http://img3.freeimagehosting.net/uploads/th.d5ae591d0b.jpg]afbeelding][/url]
Heb je meteen bij het begin van de bouw dat riet er tegenaan gezet? Of stond er eerst al een schutting, waar ze een schuurtje van gemaakt hebben?

Ik vind het er overigens heel netjes uitzien. Op de tweede foto lijkt het inderdaad alsof het een stuk donkerder wordt, maar daar heb je dan ook weer een luifel naar beneden of zo?
pi_52356350
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:09 schreef wijsneus het volgende:
maar nu ben ik plotseling het hele topic al pissig geweest en een zeikerd en heb ik de Enige Waarheid verkondigd.

Uiteraard is de fout volledig voor een (groot) deel bij mij te zoeken.
Je bent een kunstenaar in het goochelen met zinnen (je dikt de meningen van anderen zelf nog even aan).

Dát maakt discussiëren met jou nou juist zo moeilijk, je denkt zo zwart-wit.
pi_52358490
Ik vind trouwens dat TS wel gelijk heeft, als mijn buurman zoiets zou flikken stond zijn schuurtje niet lang.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_52408916
Ik vind ook dat TS een goede reden heeft om pissig te zijn.
Je maakt van tevoren duidelijke afspraken en dan blijkt dat de buurman toch zijn eigen gang gaat en boven de afgesproken grens gaat zitten om het maximale eruit te halen.

Bovendien is het gebruikelijk om de schuur niet ver boven de schutting te laten uitkomen.
pi_52409028
Het is wel heel leuk, maar nergens staat vermeld dat dit de daadwerkelijk afspraken zijn. De TS zegt het. En dan? Gezien het, in mijn ogen en ik ben niet de enige, belachelijke verhaal, ben ik heel benieuwd naar het échte verhaal.
pi_52413579
TS, nog bij de gemeente geïnformeerd?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:05:20 #175
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_52413631
Even een vraagje, is het niet zo dat je maar een bapaald deel van je grond vol mag bouwen?
(dus niet dat als je een tuin hebt, je die helemaal vol kan bouwen met schuurtjes en/of aanbouw enzo)
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:30:53 #176
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52413821
Leuk.. nu wordt TS ook al leugenaar genoemd door de mod hier. Het moet niet veel gekker worden...
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_52415345
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Even een vraagje, is het niet zo dat je maar een bapaald deel van je grond vol mag bouwen?
(dus niet dat als je een tuin hebt, je die helemaal vol kan bouwen met schuurtjes en/of aanbouw enzo)
In principe klopt dat, maar is ook afhankelijk van wat er in het bestemmingsplan bepaald is.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:22:58 #178
84328 Lllaura
painting pictures
pi_52415727
't Wordt hier steeds interessanter.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 augustus 2007 @ 10:25:23 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52415782
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 07:58 schreef Wombcat het volgende:
TS, nog bij de gemeente geïnformeerd?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52417135
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
vergunningvrij mag alleen als minder dan 50% bebouwd is.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_52419237
Wat moet je met een schuurtje van 1m80 hoog.
Ik kan er niet eens rechtop in staan.

2m25
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:41:31 #182
3542 Gia
User under construction
pi_52419604
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef floris_ het volgende:

Bovendien is het gebruikelijk om de schuur niet ver boven de schutting te laten uitkomen.
Maar dat is nu toch ook zo. Ons, vroeger door de woningbouw gebouwde, schuurtje, komt ongeveer even ver boven de schutting uit, als het schuurtje waar TS het over heeft.
pi_52419958
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is wel heel leuk, maar nergens staat vermeld dat dit de daadwerkelijk afspraken zijn. De TS zegt het. En dan? Gezien het, in mijn ogen en ik ben niet de enige, belachelijke verhaal, ben ik heel benieuwd naar het échte verhaal.
Wat wil jij nou ? Wil jij dat als de buurman van TS een schuurtje gaat bouwen, dat TS een contract gaat opstellen ofzo met de buurman over de hoogte zodat dat contract hier geplaatst wordt alvorens TS geloofd word ?

Erg trieste opmerking. TS heeft groot gelijk om ontevreden te zijn over de actie van de buurman. Als je zulks een afspraak maakt met de buren, dan moet je ervan uit kunnen gaan dat iedereen zich aan de afspraken houdt.

Evengoed als TS een topic opent dat wij ervanuit kunnen gaan dat dat inderdaad de afspraken waren.
pi_52420220
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Ik zou zeggen, laat hem nou eindelijk eens bij de buurman gaan vragen waarom het hoger is geworden dan afgesproken.
Of het nu wel of niet zoveel verschil oplevert voor TS maakt m.i. niet uit. Als in onderling overleg besloten is tot een bepaalde hoogte, dan vind ik dat de buurman zich er gewoon aan had moeten houden, gewoon kwestie van fatsoen. Buurman heeft zich er niet aan gehouden, bewust danwel onbewust.

TS, ga voor de lol eens een keer met hem praten, en probeer dat korte lontje van je in toom te houden. Al dat 'daar ben ik nu te pissig voor' gepraat (en je reacties hier op meningen die je niet bevallen) belooft niet veel goeds. Straks ben je niet meer pissig, ga je met de buurman praten, vervolgens zegt de buurman iets verkeerds, en we lezen in het NWS forum een verhaal over hoe iemand twee planken van 25 cm rectaal bij zijn buurman heeft ingebracht ...
pi_52420978
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:54 schreef Sjummie het volgende:
Wat wil jij nou ? Wil jij dat als de buurman van TS een schuurtje gaat bouwen, dat TS een contract gaat opstellen ofzo met de buurman over de hoogte zodat dat contract hier geplaatst wordt alvorens TS geloofd word ?

Erg trieste opmerking. TS heeft groot gelijk om ontevreden te zijn over de actie van de buurman. Als je zulks een afspraak maakt met de buren, dan moet je ervan uit kunnen gaan dat iedereen zich aan de afspraken houdt.

Evengoed als TS een topic opent dat wij ervanuit kunnen gaan dat dat inderdaad de afspraken waren.
Het zit 'm eerder in de manier van reageren van TS zelf. Ik vraag niet om een contract, ik vraag om meer duidelijkheid dan alleen maar zijn credo "afspraak is afspraak":
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:51 schreef r_one het volgende:
Tot 3 keer toe afgesproken (heb je "akkoord buurman Wijsneus" gehoord?) of heb je ze tot 3 keer toe "Denk erom: als je hoger dan m'n schuur bouwt, heb je een probleem!" toegeworpen?

Oftewel: wat in jouw beleving een "afspraak" is, hoeft voor een ander niet meer dan een eenzijdige wens/eis/mededeling te zijn. Met andere woorden, je bent niet echt helder over (de inhoudelijke kant van) jullie "afspraken".
Reactie van TS, trek zelf je conclusie:
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:16 schreef wijsneus het volgende:
Kan ik nog fucking duidelijker zijn? We hadden een afspraak. Niet hoger dan mijn schuurtje.

Als ik nu in mijn tuin sta kan ik de bovenkant van zijn schuur niet aanraken. Meer dan 2 en een halve meter dus.

En - leuk een discussieforum - ik zoek advies - geen huilies die mij komen vertellen dat ik m'n bek moet houden omdat ik een zeikerd ben.
pi_52421615
Mijn conclusie is dat TS een afspraak had met de buurman dat die schutting niet hoger zou worden dat zijn schuurtje. Lijkt mij vrij duidelijk. Ook al zou de buurman dat anders geinterpreteerd hebben, dan nog mag TS hier om advies komen vragen. Ik kan me de reactie van TS ook goed voorstellen gezien de reacties.
pi_52421735
TS heeft al van verschillende kanten te horen gekregen dat hij met de gemeente contact op moet nemen als 'ie wil dat er überhaupt nog iets gebeurd. Die kunnen namelijk checken of dat schuurtje er legaal staat of niet.
TS kan zeuren wat 'ie wil over de afspraak die hij met de buurman gemaakt heeft, maar die is juridisch gezien geen stuiver waard. Daar komt 'ie dus niet verder mee.
Maar het ziet er niet naar uit dat TS nog contact heeft opgenomen met de gemeente, dus kennelijk wil TS alleen maar wat zeuren over zijn buurman.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:05:05 #188
45722 Dromer
pi_52421825
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:57 schreef Sjummie het volgende:
Mijn conclusie is dat TS een afspraak had met de buurman dat die schutting niet hoger zou worden dat zijn schuurtje. Lijkt mij vrij duidelijk. Ook al zou de buurman dat anders geinterpreteerd hebben, dan nog mag TS hier om advies komen vragen. Ik kan me de reactie van TS ook goed voorstellen gezien de reacties.
idd.
Dat TS niet altijd even fantastisch reageert (en wellicht ook rustiger richting zijn buurman had mogen reageren) mag waar zijn, maar om hem voor leugenaar te gaan uitmaken gaat imo veel en veel te ver.
pi_52422825
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:57 schreef Sjummie het volgende:
Mijn conclusie is, door het telkenmale ontwijken van dit soort concrete vragen, dus duidelijk anders.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:48:28 #190
45722 Dromer
pi_52423049
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:25 schreef wijsneus het volgende:
Het gaat erom dat we een afspraak hadden. Niet om 35 centimeter. Het had 50 centimeter kunnen zijn, het had 20 centimeter kunnen zijn. Allemaal worst. Er is een grens gesteld, daar is akkoord mee gegaan en achteraf is de afspraak met voeten getreden.
Ik haal hier toch duidelijk uit dat de buurman akkoord is gegaan.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:57:57 #191
3542 Gia
User under construction
pi_52423337
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:48 schreef Dromer het volgende:

[..]

Tja, het was netter geweest als die buurman even had laten weten dat het schuurtje iets hoger uit zou vallen dan eigenlijk afgesproken was. Maar aan de andere kant, denk ik niet dat TS hier nog iets tegen kan doen.

Kan me zo voorstellen dat ik een afspraak met de buren maak over de hoogte van een te bouwen schuurtje. 'Ongeveer even hoog als jullie schuurtje'. Dan komt degene die het moet bouwen en die constateert dat het een beetje lastig is om dan de afwerking van het dak goed te maken en zegt dat je volgens de wet gerust wat hoger mag bouwen. Oftewel, je buurman kan zeggen wat ie wil, maar wettelijk gezien mag je hoger. Dus bouw je hoger.

Wat ik als zei, hij had dit ook even kunnen laten weten, hoewel ik betwijfel of TS dan niet boos zou zijn geworden.
pi_52423713
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:48 schreef Dromer het volgende:
Vind jij dit duidelijk? Ik niet.
Alleen al door de woordkeuze "Er is ....."
pi_52427147
Zeg Dromertje Jij leest ook echt alleen maar wat je wilt lezen, hè? Ik heb alleen maar gezegd dat ik benieuwd ben naar het echte verhaal. Dat is toch echt wat anders dan zeggen dat iemand liegt. Dit geldt ook voor die andere user wiens snappertje een beetje klein is, zoals bleek uit z'n post.
pi_52428970
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb alleen maar gezegd dat ik benieuwd ben naar het echte verhaal. Dat is toch echt wat anders dan zeggen dat iemand liegt.
pi_52429624
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:04 schreef Sjummie het volgende:

[..]

Je snapt niet wat ik bedoel
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:34:43 #196
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_52429733
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:29 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Hij snapt TS, dat zegt toch al genoeg..
pi_52430154
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zie jij een vraagteken in die smilie ?

Nieuwe poging:
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb alleen maar gezegd dat ik benieuwd ben naar het echte verhaal. Dat is toch echt wat anders dan zeggen dat iemand liegt.

pi_52430264
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:51 schreef Sjummie het volgende:

[..]

Zie jij een vraagteken in die smilie ?

Nieuwe poging:
[..]

Je snapt het dus niet.

Ik zal het met één steekwoord en een aanvulling uitleggen: interpretatie.
TS zegt/denkt dat er een "duidelijke afspraak" is. Volgens mij is die afspraak helemaal niet zo duidelijk, dat blijkt wel. (en dan heb ik het niet eens over het feit dat TS dit zegt, maar nogmaals, da's makkelijk een discussie winnen)

Dan vraag ik me dus oprecht af wat de waarheid is van de afspraak. Ik vrees dat TS die "afspraak" wat eenzijdig begrepen heeft.

Ik heb dus nergens beweerd dat 'ie heeft staan liegen.
pi_52430423
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef wijsneus het volgende:
Hiervoor stonden op die plek coniferen, aan het begin van dit jaar hebben wij gevraagd of ze deze wilden snoeien vanwege het licht dat ze wegnamen. Toen ze deze weghaalden had ik plotseling veel meer licht in mijn woonkamer.
Je hebt nu dus niet minder licht dan voorheen, je hebt ruim een half jaar méér licht gehad.
pi_52430590
Die Google-ads bij dit topic blijven overigens fantastisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')