Het is geen gevoelskwestie maar een principekwestie. Voor het gevoel maakt 2.10 of 2.35 weinig tot niks uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:25 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Rot op - voor mij is het onoverkomelijk. Wat jij er van vindt zal me worst wezen. Het is een gevoelskwestie. Ik wilde zowieso daar geen hok hebben staan. Maar ik ben geen lul en gun de buren prima hun hok.
Het gaat erom dat we een afspraak hadden. Niet om 35 centimeter. Het had 50 centimeter kunnen zijn, het had 20 centimeter kunnen zijn. Allemaal worst. Er is een grens gesteld, daar is akkoord mee gegaan en achteraf is de afspraak met voeten getreden.
Daar gaat het om.
Dus - als je nog nuttige tips hebt - ga je gang - anders kun je mischien beter een ander topic gaan lezen.
Ja - tegen de uitbouw. Nee niet te betredenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:42 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
staat die schuur tegen de uitbouw aan? kunnen ze via de woning de schuur betreden?
plz some more details
Het is beide dan - en ik ben een beetje pissig - vandaar mijn reactiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Het is geen gevoelskwestie maar een principekwestie. Voor het gevoel maakt 2.10 of 2.35 weinig tot niks uit.
Een "rot op" maakt voor het gevoel dan wel weer veel uit en is niet echt nodig.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:54 schreef weasel85 het volgende:
hallo.. post eens foto's we kunnen hier niets mee..
Dat je pissig bent op je buurman was me al duidelijk (en begrijpelijk) maar is nog geen reden om dat o zo'n manier op een mede-fokker te projecteren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:53 schreef wijsneus het volgende:
Het is beide dan - en ik ben een beetje pissig - vandaar mijn reactie
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:17 schreef r_one het volgende:
Met 2.10 heb je licht zat en met 2.35 zit je plotsklaps in het donker?![]()
Eergisteren zat er nog een gele kikker in je achtertuin en gisteren heeft de buurman een hok voor 'm getimmerd?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:00 schreef wijsneus het volgende:
Eergisteren kwam ik terug van mijn werk - en de buurman leek zich keurig aan de afspraak te houden.
http://img515.imageshack.us/img515/3403/totnutoeallesprimars8.jpg
Gisteren kwam ik terug van mijn werk - en de buurman - wel...
http://img508.imageshack.us/my.php?image=bastardsbd9.jpg
Wat ik dus al zeg. Dat merk je niet eens. Dat licht was je:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:00 schreef wijsneus het volgende:
Eergisteren kwam ik terug van mijn werk - en de buurman leek zich keurig aan de afspraak te houden.
[[url=http://img3.freeimagehosting.net/uploads/th.ae51a15c63.jpg]afbeelding][/url]
Gisteren kwam ik terug van mijn werk - en de buurman - wel...
[[url=http://img3.freeimagehosting.net/uploads/th.d5ae591d0b.jpg]afbeelding][/url]
Serieus - als ik de bergruimte niet nodig had ging hij vandaag nog plat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:05 schreef _Arthur het volgende:
De buurman wilde gewoon die lelijke kut schuur van jou niet meer zien.
Afspraak is afspraak. Het hat niet gehoeven - en toch is het gedaan. Persoonlijk zou ik er niet over denken om dan hoger te gaan dan afgesproken.quote:En dit is 1 plank hoger + de dakbedekking, nou nou.
Ga eens bij mij op de bank zitten en kom dan nog eens zeggen dat het niet uitmaakt. Het verschil is aanmerkelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Daarnaast waren de afspraken niet zo geheel duidelijk. Je liet zelf open dat er een lat hoger mocht. Daarnaast is die alleen nog voor de afwerking van het dakje nog een plank omhoog gegaan.
Maar ik zou voor zo'n lullig verschil waar je in licht toch al weinig van zult merken geen ruzie met mijn buren aanspannen. En al helemaal geen rechtzaak proberen..
Dan nog wat Athmozz zegt:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:12 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Serieus - als ik de bergruimte niet nodig had ging hij vandaag nog plat.
[..]
Afspraak is afspraak. Het hat niet gehoeven - en toch is het gedaan. Persoonlijk zou ik er niet over denken om dan hoger te gaan dan afgesproken.
Zou het hoger uitkomen dan was ik naar de buren gegaan voor OVERLEG.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:04 schreef Athmozz het volgende:
dat zal écht geen licht afpakken hoor, en 2 platen. Komaan jong, het zijn amper 2 latjes. Dat dak erop monteren is trouwens niet eens makkelijk als het op jouw hoogte moet komen, dan staat jouw schuurtje in de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |