abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52348649
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef wijsneus het volgende:
Mag ik even de eerste reactie quoten van iemand die het niet met me eens is?
Dat was deze:
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is leuk en aardig, maar jij bent niet degene die daar toestemming voor moet verlenen. Dat is nog altijd de gemeente. En dan weet je ook gelijk wat je kunt doen; ga uitzoeken of ze een vergunning nodig hadden, nagaan of ze die hebben en zoniet kunt je ongetwijfeld bij de gemeente afdwingen dat het ongedaan gemaakt wordt.
En de eerste ludieke (welkom op Fok!) reactie was:
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:05 schreef MaddoxX het volgende:
Bel de rijdende rechter ik wil jou op TV zien !!!!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:42:22 #162
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_52348846
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:33 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat was deze:
[..]

En de eerste ludieke (welkom op Fok!) reactie was:
[..]
WIjsneus.
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_52348871
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:42 schreef wijsneus het volgende:
WIjsneus.
Nee dank je, teveel eer.

De fraaiste staat trouwens nog steeds op jouw naam:
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:25 schreef wijsneus het volgende:
Rot op - voor mij is het onoverkomelijk. Wat jij er van vindt zal me worst wezen.
pi_52348911
25 cm? Koop jij toch lekker ff laarzen met hakken?
je zei zelf dat het niet uitmaakte of ze wat uitschoten!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:52:10 #165
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_52349041
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:43 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee dank je, teveel eer.

De fraaiste staat trouwens nog steeds op jouw naam:
[..]
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:53 schreef wijsneus het volgende:

[..]

Het is beide dan - en ik ben een beetje pissig - vandaar mijn reactie
pi_52349083
Goed topic!

Dhr. wijsneus krijgt het elke keer te heet onder zijn voeten tijdens gesprekken en loopt weg.

Zo maak je het jezelf en je buurman natuurlijk makkelijker.
pi_52349507
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:53 schreef wijsneus het volgende:
Het is beide dan - en ik ben een beetje pissig - vandaar mijn reactie
Je bent nog niet anders dan constant pissig geweest. En dat geeft jou kennelijk bepaalde voorrechten boven andere users? En jouw waarheid daarmee de enige waarheid?

Gevalletje pot - ketel dus. Of wie wind zaait .....
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:09:21 #168
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_52353699
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 01:21 schreef r_one het volgende:

[..]

Je bent nog niet anders dan constant pissig geweest. En dat geeft jou kennelijk bepaalde voorrechten boven andere users? En jouw waarheid daarmee de enige waarheid?

Gevalletje pot - ketel dus. Of wie wind zaait .....
Vind je het gek, ik dacht hier serieuze tips of aanbevelingen te kunnen krijgen. Een beetje humor ben in niet vies van. Sarcastische, arrogante kut-opmerkingen van een paar eikels kan ik ook wel hebben, maar concequent het topic volgooien met gezeik, dat had ik in dit hoekje van Fok! niet verwacht.

Maar goed - ik weet waar ik aan toe ben. Ik heb inderdaad een aantal goede tips gekregen, Ik heb inderdaad hier en daar begrip gekregen - ook onbegrip en kritiek - maar dan geuit op een normale manier. Voor mij is het topic nuttig genoeg geweest.

Het enige dat ik geprobeerd heb is mijn standpunt inzichtelijk maken tegenover jouw en andere users. Mijn initiele reactie was emotioneel en dat heb ik uitgelegd, maar nu ben ik plotseling het hele topic al pissig geweest en een zeikerd en heb ik de Enige Waarheid verkondigd.

Uiteraard is de fout volledig bij mij te zoeken.

Grow.the.fuck.up.dude.

[last post]

Mocht je nog willen reageren? Ga vooral je gang via PM.

[ Bericht 1% gewijzigd door wijsneus op 14-08-2007 11:17:06 (even een deurtje open houden...) ]
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:17:59 #169
3542 Gia
User under construction
pi_52353900
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:00 schreef wijsneus het volgende:
Eergisteren kwam ik terug van mijn werk - en de buurman leek zich keurig aan de afspraak te houden.

[[url=http://img3.freeimagehosting.net/uploads/th.ae51a15c63.jpg]afbeelding][/url]

Gisteren kwam ik terug van mijn werk - en de buurman - wel...

[[url=http://img3.freeimagehosting.net/uploads/th.d5ae591d0b.jpg]afbeelding][/url]
Heb je meteen bij het begin van de bouw dat riet er tegenaan gezet? Of stond er eerst al een schutting, waar ze een schuurtje van gemaakt hebben?

Ik vind het er overigens heel netjes uitzien. Op de tweede foto lijkt het inderdaad alsof het een stuk donkerder wordt, maar daar heb je dan ook weer een luifel naar beneden of zo?
pi_52356350
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:09 schreef wijsneus het volgende:
maar nu ben ik plotseling het hele topic al pissig geweest en een zeikerd en heb ik de Enige Waarheid verkondigd.

Uiteraard is de fout volledig voor een (groot) deel bij mij te zoeken.
Je bent een kunstenaar in het goochelen met zinnen (je dikt de meningen van anderen zelf nog even aan).

Dát maakt discussiëren met jou nou juist zo moeilijk, je denkt zo zwart-wit.
pi_52358490
Ik vind trouwens dat TS wel gelijk heeft, als mijn buurman zoiets zou flikken stond zijn schuurtje niet lang.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_52408916
Ik vind ook dat TS een goede reden heeft om pissig te zijn.
Je maakt van tevoren duidelijke afspraken en dan blijkt dat de buurman toch zijn eigen gang gaat en boven de afgesproken grens gaat zitten om het maximale eruit te halen.

Bovendien is het gebruikelijk om de schuur niet ver boven de schutting te laten uitkomen.
pi_52409028
Het is wel heel leuk, maar nergens staat vermeld dat dit de daadwerkelijk afspraken zijn. De TS zegt het. En dan? Gezien het, in mijn ogen en ik ben niet de enige, belachelijke verhaal, ben ik heel benieuwd naar het échte verhaal.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_52413579
TS, nog bij de gemeente geïnformeerd?
in a crowd you lose humanity
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:05:20 #175
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_52413631
Even een vraagje, is het niet zo dat je maar een bapaald deel van je grond vol mag bouwen?
(dus niet dat als je een tuin hebt, je die helemaal vol kan bouwen met schuurtjes en/of aanbouw enzo)
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:30:53 #176
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52413821
Leuk.. nu wordt TS ook al leugenaar genoemd door de mod hier. Het moet niet veel gekker worden...
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_52415345
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Even een vraagje, is het niet zo dat je maar een bapaald deel van je grond vol mag bouwen?
(dus niet dat als je een tuin hebt, je die helemaal vol kan bouwen met schuurtjes en/of aanbouw enzo)
In principe klopt dat, maar is ook afhankelijk van wat er in het bestemmingsplan bepaald is.
in a crowd you lose humanity
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:22:58 #178
84328 Lllaura
painting pictures
pi_52415727
't Wordt hier steeds interessanter.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 augustus 2007 @ 10:25:23 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52415782
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 07:58 schreef Wombcat het volgende:
TS, nog bij de gemeente geïnformeerd?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52417135
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
vergunningvrij mag alleen als minder dan 50% bebouwd is.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')