Dat was deze:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef wijsneus het volgende:
Mag ik even de eerste reactie quoten van iemand die het niet met me eens is?
En de eerste ludieke (welkom op Fok!) reactie was:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is leuk en aardig, maar jij bent niet degene die daar toestemming voor moet verlenen. Dat is nog altijd de gemeente. En dan weet je ook gelijk wat je kunt doen; ga uitzoeken of ze een vergunning nodig hadden, nagaan of ze die hebben en zoniet kunt je ongetwijfeld bij de gemeente afdwingen dat het ongedaan gemaakt wordt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:05 schreef MaddoxX het volgende:
Bel de rijdende rechterik wil jou op TV zien
![]()
![]()
![]()
!!!!
WIjsneus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat was deze:
[..]
En de eerste ludieke (welkom op Fok!) reactie was:
[..]
Nee dank je, teveel eer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:42 schreef wijsneus het volgende:
WIjsneus.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:25 schreef wijsneus het volgende:
Rot op - voor mij is het onoverkomelijk. Wat jij er van vindt zal me worst wezen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee dank je, teveel eer.
De fraaiste staat trouwens nog steeds op jouw naam:
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:53 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Het is beide dan - en ik ben een beetje pissig - vandaar mijn reactie
Je bent nog niet anders dan constant pissig geweest. En dat geeft jou kennelijk bepaalde voorrechten boven andere users? En jouw waarheid daarmee de enige waarheid?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:53 schreef wijsneus het volgende:
Het is beide dan - en ik ben een beetje pissig - vandaar mijn reactie
Vind je het gek, ik dacht hier serieuze tips of aanbevelingen te kunnen krijgen. Een beetje humor ben in niet vies van. Sarcastische, arrogante kut-opmerkingen van een paar eikels kan ik ook wel hebben, maar concequent het topic volgooien met gezeik, dat had ik in dit hoekje van Fok! niet verwacht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Je bent nog niet anders dan constant pissig geweest. En dat geeft jou kennelijk bepaalde voorrechten boven andere users? En jouw waarheid daarmee de enige waarheid?
Gevalletje pot - ketel dus. Of wie wind zaait .....
Heb je meteen bij het begin van de bouw dat riet er tegenaan gezet? Of stond er eerst al een schutting, waar ze een schuurtje van gemaakt hebben?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:00 schreef wijsneus het volgende:
Eergisteren kwam ik terug van mijn werk - en de buurman leek zich keurig aan de afspraak te houden.
[[url=http://img3.freeimagehosting.net/uploads/th.ae51a15c63.jpg]afbeelding][/url]
Gisteren kwam ik terug van mijn werk - en de buurman - wel...
[[url=http://img3.freeimagehosting.net/uploads/th.d5ae591d0b.jpg]afbeelding][/url]
Je bent een kunstenaar in het goochelen met zinnen (je dikt de meningen van anderen zelf nog even aan).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:09 schreef wijsneus het volgende:
maar nu ben ik plotseling het hele topic al pissig geweest en een zeikerd en heb ik de Enige Waarheid verkondigd.
Uiteraard is de fout volledig voor een (groot) deel bij mij te zoeken.
In principe klopt dat, maar is ook afhankelijk van wat er in het bestemmingsplan bepaald is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Even een vraagje, is het niet zo dat je maar een bapaald deel van je grond vol mag bouwen?
(dus niet dat als je een tuin hebt, je die helemaal vol kan bouwen met schuurtjes en/of aanbouw enzo)
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:58 schreef Wombcat het volgende:
TS, nog bij de gemeente geïnformeerd?
vergunningvrij mag alleen als minder dan 50% bebouwd is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Even een vraagje, is het niet zo dat je maar een bapaald deel van je grond vol mag bouwen?
(dus niet dat als je een tuin hebt, je die helemaal vol kan bouwen met schuurtjes en/of aanbouw enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |