En je denkt dat hij dit niet leest?quote:
Van voor naar achter en van achter naar voor, ben ik bang.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En je denkt dat hij dit niet leest?
Bluesdude is dan ook iemand die het seksleven van Reya, de humor van Lord_Vetinari en de schrijfstijl van Martijn_77 weet te combineren. Maar het houd de gemoederen dus bezig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Van voor naar achter en van achter naar voor, ben ik bang.
Laat maar, je wilt hem niet kennen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:11 schreef TomTancr3do het volgende:
Wie is bleusdude?
Zeker zo'n linkse negert?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Laat maar, je wilt hem niet kennen.
afzeiken is makkelijker dan een inhoudelijke discussie afmaken hee?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Bluesdude is dan ook iemand die het seksleven van Reya, de humor van Lord_Vetinari en de schrijfstijl van Martijn_77 weet te combineren. Maar het houd de gemoederen dus bezig.
wat is de lol om mij een ras op te dringen ?quote:
Is het zo dramatisch?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Bluesdude is dan ook iemand die het seksleven van Reya, de humor van Lord_Vetinari en de schrijfstijl van Martijn_77 weet te combineren. Maar het houd de gemoederen dus bezig.
Present.quote:
Pfff, ze moet haar benen bij elkaar houden om m op z´n plaats te houden.quote:
Ik praat liever tegen een muur dan tegen die drol.quote:
Je legt vaak woorden in de ander zijn mond, dat is vrij hinderlijk. Tegen je standpunten heb ik geen bezwaar. Laten we het hierbij houden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Bluesdude het volgende:
waarom die agressie , Gabry... ?
heb ik je iets aangedaan ergens.. mijn excuses..
of ... ben je gewoon intolerant omdat mijn standpunten je niet bevallen..?
ik heb diverse meningen gezien van je waar ik een eind in kon meegaan maar als ik je niet bevestig ergens, wilt dat niet zeggen dat ik het niet met je eens ben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |