Die foto was echt schijt oudquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
OP iets ge-updateoude-scheitmotorenplaatje opzouteh
![]()
Even een Z insoepen, vooralsnogquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ook deze pic is alweer verouderd
Ridderkerk dinsdagavond bekeken, en was het helemaal, maar woensdagochtend ineens verkocht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:12 schreef Makster het volgende:
Nice
Waaro ergens? Ridderkerk hoorde ik je laatst zeggen toch?
Zeker doen voor dat geld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:48 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/176209
Als die alp weg is he, zal ik
wegens geen leuke bandit te vinden voor weinig
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemiddag.
Vandaag mijn A'tje 1 jaar:P
Biertjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemiddag.
Vanacht heb ik m terug gezetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eindelijk weer een gewone avatar, ik keek helemaal scheel met bijlezen gisteren.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Halal bier? [afbeelding][afbeelding]
Ik volgens mij ook een paar dagen geleden ofzo, of over een paar dagenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemiddag.
Durf je de begrenzer er dan af te halen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:19 schreef BazzieK het volgende:
Ik volgens mij ook een paar dagen geleden ofzo, of over een paar dagen![]()
Zoek het wel op als het eind van de 25KW er aan zit te komen
Is i nog sneller de weg kwijtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Durf je de begrenzer er dan af te halen..... als je het jaar daarna de zin hebt gevonden.
![]()
quote:
En dan wel weer zo origineel zijn om je avatar de andere kant op te laten draaienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
Durf je de begrenzer er dan af te halen..... als je het jaar daarna de zin hebt gevonden.
![]()
Ik had het toch wel een maandje of twee verzwegen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:35 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
Maar deze klapjosti heeft zijn begrenzing er toch allang uit laten halen??![]()
[/Pepijn die alles eruit flapt![]()
]
In tweede instantie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:35 schreef worldpimber het volgende:
En dan wel weer zo origineel zijn om je avatar de andere kant op te laten draaien![]()
![]()
Netjes is niet meer dan 3.000 euro bij mij .quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef MaartenGrendel het volgende:
'Middag.
Staat een mooie ZX9R te koop op MF btw...
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/175006
soep em maar in het plaatjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:17 schreef worldpimber het volgende:
Hej, doe eens die geweldige nieuwe OP foto die we hadden er weer in![]()
Was net geupdate met een Alexxxxx smiley, kun je toch niet maken
Die schijthonda's en poepkawa's gewoon even wegdenken
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef MaartenGrendel het volgende:
'Middag.
Staat een mooie ZX9R te koop op MF btw...
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/175006
Als het rijd is het een koopje ja. Maar het is niet bepaald een droommotor hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even een Z insoepen, vooralsnog![]()
de nieuwste motor in de Fok! MC.
![]()
[..]
Ridderkerk dinsdagavond bekeken, en was het helemaal, maar woensdagochtend ineens verkocht.
[..]
Zeker doen voor dat geld.
Dat heb je met/door andere dure hobbies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:52 schreef stinkie het volgende:
Als het rijd is het een koopje ja. Maar het is niet bepaald een droommotor he
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Verdullequote ik alsnog de verkeerd
quote:
Gastquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bekijken op 100% anders blijft er helemaal niks van overmaar hij is "wat" duidelijker nu, veel meer was er niet uit te halen
![]()
ps.... tof loopje
Nee prima het is meer dan ik had verwachtquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Bekijken op 100% anders blijft er helemaal niks van overmaar hij is "wat" duidelijker nu, veel meer was er niet uit te halen
![]()
ps.... tof loopje
Geluid is enkel versterktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee prima het is meer dan ik had verwachtzelfs muziek bij de bus
![]()
![]()
De kwaliteit van de post bij de MC iets omhoog te schroevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Waar the fuck sloeg dat hele filmpje sowieso op
![]()
Niet vergeten foto's te makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:14 schreef Roderick2085 het volgende:louis pakketje binnen
nu kan ik aan de slag
van het pakketje is niet zo interessant, maar zal proberen een wb waardig fotoverslag te maken als ik aan de slag gaquote:
Ik dacht eerst dat het het huis van Makster was (tuinhuisje)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:56 schreef Worldbeater het volgende:
Hopelijk de volgende keer hier meeten.![]()
jaaa, maar die inrichting zit niet in de prijs inbegrepen neem ik aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het het huis van Makster was (tuinhuisje)
Maar toen zag ik dat deze bewoners een flatscreen hebbenOnze Makster heeft een Phillips Matchline Type 28PW9527
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef Rib-i het volgende:
Wat een glasbakquote:Maar toen zag ik dat deze bewoners een flatscreen hebbenOnze Makster heeft een Phillips Matchline Type 28PW9527
Oooooooooooohhhhhhwwwwww...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
jaaa, maar die inrichting zit niet in de prijs inbegrepen neem ik aan
Probleem is als volgt:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef stinkie het volgende:
Damn, ga ik voor die '85 gsx voor 300 of moet ik wachten en voor 1000 een bandit halen
Geweldig Mike!!! Amazing!!! En wat kan de Myvtec nog meer Mike!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:28 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Druk in de koppeling!!!!!!![]()
M`en, eenmaal met zo'n Myvtec gewerkt is nooit meer zonder willen!![]()
Zelfs nog even de remmen voor ontlucht, en als je ziet wat er nog uitkomt.![]()
En de koppelings(rem)vloeistof deed met het dekseltje open PLOP! toen ik het remhandle op druk probeerde.
2 meter omhoog tegen het plafond die remvloeistof.![]()
Bazziek is er niks bij.![]()
Oh maar ik heb helemaal geen commentaar op de grootte van de woning hoor, het tuinhuisje viel me opquote:[..]
![]()
(tuin)Huisjes groter zijn ook een optie, maar vriendinnetje vind de locaties niet goed.![]()
Stad aan't Haringvliet.![]()
![]()
![]()
Netje idd voor 25kwquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:24 schreef -XX- het volgende:
Even getest! me topsnelheid
Met me 25 kw de 170 aangetiktkon nog door tot de 180
!! maar dat duurde heel lang
zag het wijzertje nog wel gaan!! Maar toen moest ik alweer een bocht naderen.
Best netjes voor een 1 pittertje op 25 denk ik zo.![]()
Bij de hondenbossenlaanweg richting Kamperduin? Nee...bij ..laat me zoekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Netje idd voor 25kwWaar test je zoal
![]()
Niet een beetje hobbelig daarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bij de hondenbossenlaanweg richting Kamperduin? Nee...bij ..laat me zoeken![]()
Ik zie het al!
De Hondsboscheweg.![]()
[afbeelding]
Hehequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Niet een beetje hobbelig daarnieuw grind en shit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Er is zelfs ruimte voor een totaal overbodige zitzakquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar toen zag ik dat deze bewoners een flatscreen hebbenOnze Makster heeft een Phillips Matchline Type 28PW9527
It sucks your finger as well.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:56 schreef Rib-i het volgende:
Geweldig Mike!!! Amazing!!! En wat kan de Myvtec nog meer Mike!!
I know.quote:Oh maar ik heb helemaal geen commentaar op de grootte van de woning hoor
Goede smaak die Maksterquote:, het tuinhuisje viel me opDe indeling, ook op de andere foto's, lijken erg op de Casa van senor Makster
Ik ga denken dat er geen begrenzing opzit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:24 schreef -XX- het volgende:
Even getest! me topsnelheid
Met me 25 kw de 170 aangetiktkon nog door tot de 180
!! maar dat duurde heel lang
zag het wijzertje nog wel gaan!! Maar toen moest ik alweer een bocht naderen.
Best netjes voor een 1 pittertje op 25 denk ik zo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot morgen all.
![]()
Twee kuur zO duur, maar ook bijna twee keer zo mooi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:55 schreef stinkie het volgende:
http://www.motoroccasion.(...)2911fc268bd9d6bff8e0
[afbeelding]
ik leste op een CB500quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Twee kuur zO duur, maar ook bijna twee keer zo mooi.
Mijn oude lesmotor.![]()
NOHquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:15 schreef -XX- het volgende:
Mannen...Zo mooi, charmant..zoveel passie zoooo zooo onweerstaanbaar..
maar tegelijkertijd..ook zo...ZO ...niets snappend!
leme tryquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:18 schreef worldpimber het volgende:
Kenkkererrlijp, na een maand mijn groene bolide gestarterd. 1200 bonkende en knarsende () CC's... wie o wie kan ze in bedwang houden
![]()
UGquote:Jeeeh, Ribi en OPM morgen??![]()
![]()
![]()
Tuurlijk meidquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:22 schreef -XX- het volgende:
Jammer dat ik moet werken!
Anders had ik ook wel gekomen.
HAHAHAHA GRAPPIE. je weet toch![]()
![]()
![]()
UG?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
leme try![]()
[..]
UG [afbeelding] jewetsch![]()
Welke zwerver heeft je los gemaakt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:45 schreef stinkie het volgende:
Zo, het is officieel, ik heb geen motor meer. Sinds ik mijn rijbewijs heb is de langste tijd zonder een week geweest
Het is over, finished![]()
erm, sinds december niet zo heel veel meer eigenlijk. In zoverre, eens per 3 maanden ofzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welke zwerver heeft je los gemaakt?![]()
En reed je eigenlijk nog weleens motor dan?![]()
Mjah, je kan het standaard verhaal gebruiken iig. Motors eruit, kinders derin.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef stinkie het volgende:
erm, sinds december niet zo heel veel meer eigenlijk. In zoverre, eens per 3 maanden ofzo
Maar daar gaat het niet om. Ik had kunnen rijden als ik had gewild
Aan Zot nog wel, die vuile vlegel.quote:Zot schreef op 10 augustus 2007 @ 16:40:
[...]
Ok, kratje bier is 15 euro, dus 440 euro.
Das 1000 gulden. Best geld voor een oude alp die ut niet doet
Ik kan hem vanavond komen halen.
Hej, mot je klappeh voor je bakkes?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:58 schreef worldpimber het volgende:
Hej, mot je klappeh voor je bakkes?
KBH of KBA of KBGquote:Stel maar wat voor, want ik kan nog niet rijden en weet niks van NL
eerst maar es beginnen op een 750jequote:Damn, die valblokken moet ik erop zetten, heb het idee dat ik hem morgen totall loss ga rijden![]()
Maar voorlopig heeft hij een alp die het niet doet en ik BE geld voor een andere motor de kinderkamerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, je kan het standaard verhaal gebruiken iig. Motors eruit, kinders derin.
[..]
Aan Zot nog wel, die vuile vlegel.![]()
Die met z'n bijdehandte ik weet alles en jullie weten niets instelling.
iets ja. Wat weet ik nog nietquote:
Ehhrzz, jij moet vaker de straat opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hehis die nou vet of is die nou lelijk
![]()
![]()
Heb jij nou ook een andere motor of niet ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehhrzz, jij moet vaker de straat op
Die tanga's balleh [/Ribi]
KBH is altijd KANKERDRUK met die fucking hoerige kut vrachtwagens en ander verkeer dat kennelijk richting Groningen enquote:
nu al getjektquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:07 schreef worldpimber het volgende:
Ehhrzz, jij moet vaker de straat op
Die tanga's balleh [/Ribi]
blijft dur maar één overquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:09 schreef worldpimber het volgende:
KBH is altijd KANKERDRUK met die fucking hoerige kut vrachtwagens en ander verkeer dat kennelijk richting Groningen enDen Bosch
moet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mejeh, en ligt KBG niet nog steeds open
Is zo'n elektronisch ding niks ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
veel harder gaat de mijne toch niet
Neh, behalve dan als je die ZX-12 bedoelt.. maar dat wist je al volgens mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:09 schreef Gawaine het volgende:
Heb jij nou ook een andere motor of niet ?![]()
Volgens mij is er weer een A27 afsluiting dit weekend dus zal het daar wel druk metquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
KBH is altijd KANKERDRUK met die fucking hoerige kut vrachtwagens en ander verkeer dat kennelijk richting Groningen enDen Bosch
moet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar heb je mooie plaatjes staan ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, behalve dan als je die ZX-12 bedoelt.. maar dat wist je al volgens mij![]()
Ik heb mijn handen vol aan het temmen van die 186 paarden [afbeelding]![]()
Pfff, nu alweer kindervakantie voorbijquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:12 schreef Gawaine het volgende:
Volgens mij is er weer een A27 afsluiting dit weekend dus zal het daar wel druk met
verkeer zijn. De scholen beginnen hier maandag weer dus ook extra vakantie drukte![]()
Geen ideequote:
Hmm, nog geen mooie picca's eikquote:
Die moet je bewarenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geen idee
Ff kijken
Ik heb er wel eentje van een Soes die blijft haken aan een tanktas en recht de weg overragt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, nog geen mooie picca's eikEn ga hem ook al niet meer schoonmaken, misschien een grote beurt, wat aanpassingen en daarna spuit ik hem onder het vet tot ik de fase heb bereikt dat ik toch alle tijd heb om hem schoon te houden
Dus ik heb slechts deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alexxxxxx kan je morgen plaatjes schieten??![]()
Jah, dat sowieso gezamenlijk met de kentekenplaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:27 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Misschien kleinere knippers erop zetten![]()
POSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, nog geen mooie picca's eikEn ga hem ook al niet meer schoonmaken, misschien een grote beurt, wat aanpassingen en daarna spuit ik hem onder het vet tot ik de fase heb bereikt dat ik toch alle tijd heb om hem schoon te houden
Dus ik heb slechts deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alexxxxxx kan je morgen plaatjes schieten??![]()
Waarom gaan jullie altijd op de voor mij meest onmogelijke tijden meetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
groen![]()
[..]
photoshootmeet![]()
Hmm, kan hem zo ff niet vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:23 schreef Gawaine het volgende:
Die moet je bewarenoh ja dat had je al gedaan
![]()
![]()
Ja die kont valt me reuze meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, dat sowieso gezamenlijk met de kentekenplaat![]()
Maar geef toe, heb wel een strakke kont he op die ZX-12?
eej dat is wel in 1983.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, kan hem zo ff niet vinden![]()
[afbeelding]
Houden we het bij deze![]()
Maar mag ie nu eindelijk vrijgegeven worden of moet ie nog steeds diep verborgen blijven dat filmpje?![]()
edit: goed gefocussed trouwens![]()
heh hoe oud was U ook alweerquote:
omvallen kun je der toch niet mee...met die koffers staat ie altijd rechtopquote:Oh ja, let ook even op de beschermende kledingnie zeike maar rijde
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heh hoe oud was U ook alweer![]()
scherPPPPPquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
Die Gawaine foto is in spiegelbeeld.
Uhquote:En van wie is die rode Bandit bij die ZX-12.![]()
ik ben 4$, shit toe&se#bo*d hap%rtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heh hoe oud was U ook alweer![]()
[..]
omvallen kun je der toch niet mee...met die koffers staat ie altijd rechtop![]()
Note:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]m off
lees straks wel wat de heren paupers hebben bedacht
ik zeg dijkje hier of daar
evt binnendoorroute met als leider rib
(voor mij wordt het pas rond 14.00u
)
Jij HEBT tenminste nog een motor om aan te sleutelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:27 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Vandaag aan de motor sleutelen, of het moet zijn da t Hicham mee gaat, kan hij me aanduwen
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:10 schreef Makster het volgende:
Neieieieieieeeeeeeenn, niet WEER die usericon switch![]()
we hebben een goede kopie cq. vervangerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:27 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Vandaag aan de motor sleutelen, of het moet zijn da t Hicham mee gaat, kan hij me aanduwen
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jij HEBT tenminste nog een motor om aan te sleutelen
Mooie easteregg weer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
WB was vannacht even wakker, en heeft de linkeruitlaat gepoetst.![]()
[afbeelding]
En nu ben ik er net pas uit.![]()
jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:27 schreef worldpimber het volgende:
Touristenfahrten is toch hetzelfde als vrij rijden?![]()
jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:27 schreef worldpimber het volgende:
neequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:34 schreef Gawaine het volgende:
Heeft er iemand een TomTom One ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ben 4$, shit toe&se#bo*d hap%rt![]()
Duitsland standaarddemberquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:27 schreef worldpimber het volgende:
Montag, 13.08.07 13:00 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 13.08.2007
(Nordschleife)
Ff retourtje doen
Incluis E-keur vuige redneck?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb een killer voor de dember.![]()
![]()
Anders werden de uitlaatjes zo klein @580 Px. Dus li+re even opgeschoven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen de was opgeruimd, Louis dozen verschrot, Nick zijn bed opgemaakt.
Zal ik nu wel of niet de bougies gaan vervangen van de Trophy.![]()
Eigenlijk zou ik naar de sportschool gaanen alleen de olie verversen vandaag.
![]()
routes rijden is zoow 2004quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
evt een rondje Veluwe doen dan maar![]()
![]()
![]()
Hoe ouder je bent, hoe meer onderhoud je nodig hebt.quote:
Mit E-koeahr!!quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
Anders werden de uitlaatjes zo klein @580 Px. Dus li+re even opgeschoven.
Je bent iig wel een man die knopen door kan hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen de was opgeruimd, Louis dozen verschrot, Nick zijn bed opgemaakt.
Zal ik nu wel of niet de bougies gaan vervangen van de Trophy.![]()
!
Ik zou me bijvoorbeeld uren bezig kunnen houden of ik die doos nog weleens zou kunnen gebruiken en waar op te bergen dan.![]()
Ja,ja ik ben hard voor mijzelfquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:49 schreef worldpimber het volgende:
Je bent iig wel een man die knopen door kan hakken!
Ik zou me bijvoorbeeld uren bezig kunnen houden of ik die doos nog weleens zou kunnen gebruiken en waar op te bergen dan.
En nu moet je ze zelf nog gaan maken ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hehanders vind je een setje 40x40x10 mm tiet in je bus
had er over gemaild, gegevens gedaan enzow maar vergeten over te maken
![]()
[afbeelding]
Nice easter egg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
[afbeelding]
zelfquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:55 schreef worldpimber het volgende:
En nu moet je ze zelf nog gaan maken ook?
5-jaren plan![]()
mjejeh toch bijna 20 euriquote:
Je weet dat je met tiet sliders niet op het circuit mag heH?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
[afbeelding]
Bij MSL welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:12 schreef hicham het volgende:
Je weet dat je met tiet sliders niet op het circuit mag heH?
Dus wel even een extra setje sliders halen
En goed dat je eerst even met mij overlegd![]()
had al 2 setjes zondertietjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:12 schreef hicham het volgende:
Je weet dat je met tiet sliders niet op het circuit mag heH?
Dus wel even een extra setje sliders halen
oops excuses oh almightyquote:En goed dat je eerst even met mij overlegd![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
Noise reduction uit. [afbeelding]![]()
Nutteloos dit weer. Had de tank er al af kunnen hebben.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:35 schreef hicham het volgende:![]()
Wacht nog even met de tank >> Pepijn fappagina
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]m off
lees straks wel wat de heren paupers hebben bedacht
ik zeg dijkje hier of daar
evt binnendoorroute met als leider rib
(voor mij wordt het pas rond 14.00u
)
Dat weten we al twee weken.quote:Rijksstraatweg 356 Ridderkerk is gewijzigd op 10-08-2007.
Status: Verkocht onder voorbehoud (oude status: Beschikbaar )
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:35 schreef hicham het volgende:![]()
Wacht nog even met de tank >> Pepijn fappagina
Bro!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles goed man !?quote:
Meeten is oke geef me wel nog een uur of 1 1/2quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Still alive and backflipping.![]()
En jij?Alive and eager to pose@(motor)meet anybody?
![]()
Welkomquote:
Hello my dear fellow, do you fancy a cup of tea?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:25 schreef nitraM_Br het volgende:
Goeie,
FOK heeft zelfs een eigen motorclub (!) ZOu grag een keer meerijden, echter wordt wat lastig aangezien ik in de UK woon, maar lezen over brommers is altijd goed.
Mijn babytje :
Een Suzuki Hayabusa uit 2000 (de ongelimiteerde versie!) rood/zwart en een beetje gepimpt (lampjes, ledjes, undertray, uitlaatjes etc) Als iemand weet waar ik een foto kan uploaden zal ik er een paar plaatsen mits er interesse is. De foto in mijn avatar doet em nou niet echt eer aan. Engeland is een mooi land voor een motor, rechte wegen, weinig camera's (in ieder geval waar ik zit) en ik heb nou niet echt een motor om strakke bochtjes mee te trekken (226kg). Ik probeer zoveel mogelijk te rijden, maar ben een mooi weer rijder, regen doe ik niet aan. Ook probeer ik zeker twee keer per jaar naar een british superbikes race te gaan, er zitten twee circuits op ongeveer een uur rijden, dus die pak ik bijna altijd mee.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
Even geen tijd tot reageren, alleen ga ik dan naar het circuit dinsdag met 250 kilo.![]()
Het ging weer lekker.![]()
![]()
Kraan on/of/Pri, maakt geen fl#$% uit. Net als bij de Trident vorige maand.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:52 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Normale mensen: Snel, snel, het tapijt, pak een doekje!! [afbeelding]
Pepijn: Whooaaa, waar's de camera, waar's de camera [afbeelding]
Waar dan, ik wil ook ff rijdenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:55 schreef ikookhier het volgende:
Over foto's gesproken ik ga m zo weer op een mooi plekje zettten en foto's maken![]()
![]()
![]()
In NH ergens ik plan nooit een route of zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar dan, ik wil ook ff rijden![]()
You've been p00bed!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:04 schreef ikookhier het volgende:
In NH ergens ik plan nooit een route of zo![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
You've been p00bed!!![]()
![]()
Op naar de dealer dan maar![]()
Wherever the -XX- radar takes you huH?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
In NH ergens ik plan nooit een route of zo![]()
ik sluit het niet uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Wherever the -XX- radar takes you huH?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:52 schreef hicham het volgende:![]()
In de prullenbak? Wat zonde!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Er lag al een handdoek onder de tank. Drijf en drijf nat.Die ligt nu in de vuilnisbak.
![]()
Ik mis nog de ph4tte kontquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef nitraM_Br het volgende:
Vooruit dan. Deze zijn genomen met mijn telefoon (N95).
Veranderd aan de fiets :
Witte kipperlichten voor
LED achterlicht met ingebouwde knipperlichten
Undertray (rood)
Back hugger
BOS sport performance uitlaten (carbon)
heb em gekocht in april 2006, daarvoor had ik een Honda blackbird uit 1998.
[afbeelding]
[afbeelding]
Grootste voordeel van de busa :
SNEL!!! acceleratie is echt ongekend, hij blijft trekken tot zekker 270 kmh, veel harder durf ik niet echt te rijden op de openbare weg
Grootste nadelen
Log en lomp, snelle bochten zitten er niet echt in (maar daar issie ook niet echt voor gemaakt)
Remmen zijn echt abominabel slecht
18.00u @ G'domequote:
Hejquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef nitraM_Br het volgende:
leuke combiquote:Grootste voordeel van de busa :
SNEL!!! acceleratie is echt ongekend, hij blijft trekken tot zekker 270 kmh, veel harder durf ik niet echt te rijden op de openbare weg
thx nogquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:00 schreef Gawaine het volgende:
Note:
Dijk tussen Amerongen en Wijk bij Duurstede staan ze tegenwoordig ook te laseren![]()
oja nog bijna van de dijk afgetieft door een tegemoetkomende sjonnie die een cd aan het zoeken was in zijn dash ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx nogvandaag langs geweest
en niks gezien, geloof ik
Zijn deze foto's geplaatst om mij te intimiderenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef nitraM_Br het volgende:
Veranderd aan de fiets :
Witte kipperlichten voor
LED achterlicht met ingebouwde knipperlichten
Undertray (rood)
Back hugger
BOS sport performance uitlaten (carbon)
heb em gekocht in april 2006, daarvoor had ik een Honda blackbird uit 1998.
[afbeelding]
[afbeelding]
Grootste voordeel van de busa :
Grootste nadelen
Log en lomp, snelle bochten zitten er niet echt in (maar daar issie ook niet echt voor gemaakt)
Ejzzz OPMquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oops ik moet bewegentozzo pimb
![]()
Je weetsch dat een zx12r een busa er met gemak uit p00pt tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zijn deze foto's geplaatst om mij te intimideren [afbeelding] Denk erom he ... [afbeelding]Maar weet je zeker dat de beperkingen van deze logge motor ook niet deels bij de rijder liggen?
Wat heb je hiervoor gereden?![]()
Dohquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:27 schreef Snelwagen het volgende:
Je weetsch dat een zx12r een busa er met gemak uit p00pt toch, filmpje van FB
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ehhz was kort maar krachtig hee![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:52 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Nogalquote:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2273051835443208591&q=fastbikes&total=328&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=2quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:41 schreef nitraM_Br het volgende:
[..]
NogalLees je ook overal terug dat de remmen niet echt gemaakt zijn op wat de brommer kan. Staat ook als eerstvolgende op het lijstje om te vervangen. Het schijnt dat de nieuwe schijven en blokken voor de 07 busa wel beter zijn, dus ff kijken of die erop passen.
Ik probeer helemaal niemand te intimideren, en in het stukje staat wat ik hiervoor had, een blackbird. Overigens heeft een collega van me een ZX12R, echter kan hij op dat geval me niet bijhouden, maar dat kan inderdaad ook aan de rijder liggen, hij is namelijk nogal zwaarIk heb gewoon een zwak voor snelle apparaten. (mijn auto heeft 230 PK)
En misschien ligt het ook wel aan mij, maar op een cbr600 ga ik toch wat makkelijker een bocht om dat op de busa
korrel zout topic is ditquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:41 schreef nitraM_Br het volgende:
Ik probeer helemaal niemand te intimideren
en dat is een ...quote:mijn auto heeft 230 PK
awesome movie. "150mph in 3rd gear", het klopt nog ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=2273051835443208591&q=fastbikes&total=328&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=2
Ligt aan die collega![]()
Ach joh, geef je toch een van je motoren aan je vrouw. Zul je zien dat ze binnen de kortste tijd gigantische progressie laat zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:49 schreef nitraM_Br het volgende:
[..]
awesome movie. "150mph in 3rd gear", het klopt nog ook.damn, moet ik nog een zx12r gaan kopen ook, mijn vrouw maakt me af
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:52 schreef worldpimber het volgende:
Kan er niemand naar Duitsland ofzo en Ringen? Gewoon ff dagje derheen, wegen onveilig maken, motor totall loss rijden en 3 weken in coma liggen?OPM, met je fuckface en je kutmotor met veel te luide dämbener
Altijd tegendraads he.
beetje jammer dat ze geen rijbewijs heeftquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh, geef je toch een van je motoren aan je vrouw. Zul je zien dat ze binnen de kortste tijd gigantische progressie laat zien![]()
![]()
Hej Rednek Makster, antwoord esquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:09 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:52 schreef worldpimber het volgende:
Kan er niemand naar Duitsland ofzo en Ringen? Gewoon ff dagje derheen, wegen onveilig maken, motor totall loss rijden en 3 weken in coma liggen?OPM, met je fuckface en je kutmotor met veel te luide dämbener
Altijd tegendraads he.
Opa Gawaine had al gereageerd...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej Redneck Makster, antwoord es [afbeelding]![]()
Br zijn de eerste twee letter van mijn achternaam.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
korrel zout topic is dit
[..]
en dat is een ...
en oja; waar staat die Br voor, Martin![]()
dóïihquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:56 schreef worldpimber het volgende:
Opa Gawaine had al gereageerd...en ja, de snelweg is deels afgesloten daarvoor. Sowieso kans op drukte en sowieso kans dat dat klaverblad niet eens zo jofel is op het moment
http://www.vananaarbeter.nl
maandag is sowieso 2 soonquote:Zie mailEn maandag Ring.
dikke bakquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:08 schreef nitraM_Br het volgende:
De auto is een mondeo ST 220 3liter V6
I agreequote:
nlp!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:31 schreef nitraM_Br het volgende:
[..]
I agreealle gadgets zitten er ook in, nadeel is alleen dattie nogal dorstig is (1 op 7 a 8 als ik rustig aan doe), als het niet regent zit ik toch liever op de brommer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
minderquote:Helaas heeft het niet tot het gewenste resultaat geleid [afbeelding] en staat mijn motor nog steeds op de bok [afbeelding]
Geen idee eigenlijk, vandaag niet gereden. Mijn duim echt fucking volop gekneusd. Met het halen van die betonnen bbq mijn duim vast gezet tussen de vuurplaat (80 kilo ofzo) en de trapquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej Rednek Makster, antwoord es [afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:13 schreef Rib-i het volgende:SadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hij startte dus al die tijd niet? Wat is het probleem![]()
De startmotorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sad[afbeelding]
Tof man!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sad[afbeelding]
Nou, ik denk heel waarschijnlijk dat ie niet startquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sad[afbeelding]
De spoel van de startmotor is ooit te heet geworden, je ziet het net niet op de volgende fotoquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou, ik denk heel waarschijnlijk dat ie niet startmaar ik kan er ook naast zitten hoor
![]()
Heb je de bok gezienquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, vandaag niet gereden. Mijn duim echt fucking volop gekneusd. Met het halen van die betonnen bbq mijn duim vast gezet tussen de vuurplaat (80 kilo ofzo) en de trap![]()
Maar vorige week lag het dus naar Avelingen toe open, geen idee hoe het nu is
@ Rib![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:00 schreef Gawaine het volgende:
Nou, ik denk heel waarschijnlijk dat ie niet startmaar ik kan er ook naast zitten hoor
![]()
Bijdehandjes ...quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:16 schreef Rib-i het volgende:
De spoel van de startmotor is ooit te heet geworden, je ziet het net niet op de volgende foto
[afbeelding]
Dat wordt voorlopig nog ff op the same old barrel blijven rijden voor jouquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:13 schreef Snelwagen het volgende:
GVD stelletje ********* ambtenaren
Krijg ik net zo'n brief van die lui, een of andere belastings bende. Klas al bedragen van ¤1000,- enzo
,
En tis van 2005vage shit men
![]()
Waarom kunnen die lui nooit gewoon fokking duidelijk zeggen wat er aan de hand is maar staat het in een hele brief waar je niet wijs uit kan worden. Daar zullen ze wel een economische studie voor hebben afgerond
.
Wat.. piccies posten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:27 schreef no1uknow het volgende:
Het werkt niet..
Op de getoonde plek zit bij driekwart, zo niet alle oude motoren de startmotor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:44 schreef worldpimber het volgende:
Bijdehandjes ...![]()
Gelukkig Ribi to the rescue
[..]
[afbeelding]
Oh, blijft p00b voor je
zow, die zit weer in elkaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Handig zo een fighterin twee tellen gestript
...maar nu weet ik nog niet welke relais die van de knippers is
Hij vroeg zich af wat er precies mis is met de startmotor, niet met de motor in het geheelquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op de getoonde plek zit bij driekwart, zo niet alle oude motoren de startmotor.![]()
Zie ook de filenaam.![]()
Rib-i couldn't be more clear.![]()
Verder moest bro op de laatste meet de Soes aanduwen.Need I say more.
Lekker makkelijk voor jou jahquote:
Sow, die gele krant zal wel heel oud zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zow, die zit weer in elkaarmaar niet gelukt dus
dit zijn de relais' die ik kon vinden
ook in WPH niet echt duidelijk..dude maar ff gemaild waar ik die relais van heb overgenomen
geen moto, geen commentquote:
is inmiddels tot tafel/krant gegroeidquote:Sow, die gele krant zal wel heel oud zijn
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goed verslag
![]()
strak kontje op die 1e pic
![]()
originelen naar opm aap post blah blah![]()
![]()
[..]
minderprobleem bekend
Ja, je vergat volgens mij deze belangrijke zin.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op de getoonde plek zit bij driekwart, zo niet alle oude motoren de startmotor.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Rib-i couldn't be more clear.![]()
Verder moest bro op de laatste meet de Soes aanduwen.Need I say more.[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:13 schreef Rib-i het volgende:
Helaas heeft het niet tot het gewenste resultaat geleid [afbeelding] en staat mijn motor nog steeds op de bok [afbeelding]
laookmaquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:48 schreef worldpimber het volgende:
Het is voor mij 1 uur rijden![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal maar niks zeggen, maar zal er wel pas rond 14.45 kunnen zijn
Helaas niet, ik ben tot vrijdag a.s. aan huis gebonden vanwege storingsdienst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |