iets ja. Wat weet ik nog nietquote:
Ehhrzz, jij moet vaker de straat opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hehis die nou vet of is die nou lelijk
![]()
![]()
Heb jij nou ook een andere motor of niet ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehhrzz, jij moet vaker de straat op
Die tanga's balleh [/Ribi]
KBH is altijd KANKERDRUK met die fucking hoerige kut vrachtwagens en ander verkeer dat kennelijk richting Groningen enquote:
nu al getjektquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:07 schreef worldpimber het volgende:
Ehhrzz, jij moet vaker de straat op
Die tanga's balleh [/Ribi]
blijft dur maar één overquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:09 schreef worldpimber het volgende:
KBH is altijd KANKERDRUK met die fucking hoerige kut vrachtwagens en ander verkeer dat kennelijk richting Groningen enDen Bosch
moet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mejeh, en ligt KBG niet nog steeds open
Is zo'n elektronisch ding niks ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
veel harder gaat de mijne toch niet
Neh, behalve dan als je die ZX-12 bedoelt.. maar dat wist je al volgens mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:09 schreef Gawaine het volgende:
Heb jij nou ook een andere motor of niet ?![]()
Volgens mij is er weer een A27 afsluiting dit weekend dus zal het daar wel druk metquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
KBH is altijd KANKERDRUK met die fucking hoerige kut vrachtwagens en ander verkeer dat kennelijk richting Groningen enDen Bosch
moet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mejeh, en ligt KBG niet nog steeds open
Waar heb je mooie plaatjes staan ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, behalve dan als je die ZX-12 bedoelt.. maar dat wist je al volgens mij![]()
Ik heb mijn handen vol aan het temmen van die 186 paarden [afbeelding]![]()
Pfff, nu alweer kindervakantie voorbijquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:12 schreef Gawaine het volgende:
Volgens mij is er weer een A27 afsluiting dit weekend dus zal het daar wel druk met
verkeer zijn. De scholen beginnen hier maandag weer dus ook extra vakantie drukte![]()
Geen ideequote:
Hmm, nog geen mooie picca's eikquote:
Die moet je bewarenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geen idee
Ff kijken
Ik heb er wel eentje van een Soes die blijft haken aan een tanktas en recht de weg overragt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, nog geen mooie picca's eikEn ga hem ook al niet meer schoonmaken, misschien een grote beurt, wat aanpassingen en daarna spuit ik hem onder het vet tot ik de fase heb bereikt dat ik toch alle tijd heb om hem schoon te houden
Dus ik heb slechts deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alexxxxxx kan je morgen plaatjes schieten??![]()
Jah, dat sowieso gezamenlijk met de kentekenplaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:27 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Misschien kleinere knippers erop zetten![]()
POSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, nog geen mooie picca's eikEn ga hem ook al niet meer schoonmaken, misschien een grote beurt, wat aanpassingen en daarna spuit ik hem onder het vet tot ik de fase heb bereikt dat ik toch alle tijd heb om hem schoon te houden
Dus ik heb slechts deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alexxxxxx kan je morgen plaatjes schieten??![]()
Waarom gaan jullie altijd op de voor mij meest onmogelijke tijden meetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
groen![]()
[..]
photoshootmeet![]()
Hmm, kan hem zo ff niet vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:23 schreef Gawaine het volgende:
Die moet je bewarenoh ja dat had je al gedaan
![]()
![]()
Ja die kont valt me reuze meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, dat sowieso gezamenlijk met de kentekenplaat![]()
Maar geef toe, heb wel een strakke kont he op die ZX-12?
eej dat is wel in 1983.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, kan hem zo ff niet vinden![]()
[afbeelding]
Houden we het bij deze![]()
Maar mag ie nu eindelijk vrijgegeven worden of moet ie nog steeds diep verborgen blijven dat filmpje?![]()
edit: goed gefocussed trouwens![]()
heh hoe oud was U ook alweerquote:
omvallen kun je der toch niet mee...met die koffers staat ie altijd rechtopquote:Oh ja, let ook even op de beschermende kledingnie zeike maar rijde
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heh hoe oud was U ook alweer![]()
scherPPPPPquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
Die Gawaine foto is in spiegelbeeld.
Uhquote:En van wie is die rode Bandit bij die ZX-12.![]()
ik ben 4$, shit toe&se#bo*d hap%rtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heh hoe oud was U ook alweer![]()
[..]
omvallen kun je der toch niet mee...met die koffers staat ie altijd rechtop![]()
Note:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]m off
lees straks wel wat de heren paupers hebben bedacht
ik zeg dijkje hier of daar
evt binnendoorroute met als leider rib
(voor mij wordt het pas rond 14.00u
)
Jij HEBT tenminste nog een motor om aan te sleutelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:27 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Vandaag aan de motor sleutelen, of het moet zijn da t Hicham mee gaat, kan hij me aanduwen
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:10 schreef Makster het volgende:
Neieieieieieeeeeeeenn, niet WEER die usericon switch![]()
we hebben een goede kopie cq. vervangerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:27 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Vandaag aan de motor sleutelen, of het moet zijn da t Hicham mee gaat, kan hij me aanduwen
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jij HEBT tenminste nog een motor om aan te sleutelen
Mooie easteregg weer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
WB was vannacht even wakker, en heeft de linkeruitlaat gepoetst.![]()
[afbeelding]
En nu ben ik er net pas uit.![]()
jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:27 schreef worldpimber het volgende:
Touristenfahrten is toch hetzelfde als vrij rijden?![]()
jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:27 schreef worldpimber het volgende:
neequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:34 schreef Gawaine het volgende:
Heeft er iemand een TomTom One ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ben 4$, shit toe&se#bo*d hap%rt![]()
Duitsland standaarddemberquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:27 schreef worldpimber het volgende:
Montag, 13.08.07 13:00 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 13.08.2007
(Nordschleife)
Ff retourtje doen
Incluis E-keur vuige redneck?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb een killer voor de dember.![]()
![]()
Anders werden de uitlaatjes zo klein @580 Px. Dus li+re even opgeschoven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen de was opgeruimd, Louis dozen verschrot, Nick zijn bed opgemaakt.
Zal ik nu wel of niet de bougies gaan vervangen van de Trophy.![]()
Eigenlijk zou ik naar de sportschool gaanen alleen de olie verversen vandaag.
![]()
routes rijden is zoow 2004quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
evt een rondje Veluwe doen dan maar![]()
![]()
![]()
Hoe ouder je bent, hoe meer onderhoud je nodig hebt.quote:
Mit E-koeahr!!quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
Anders werden de uitlaatjes zo klein @580 Px. Dus li+re even opgeschoven.
Je bent iig wel een man die knopen door kan hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen de was opgeruimd, Louis dozen verschrot, Nick zijn bed opgemaakt.
Zal ik nu wel of niet de bougies gaan vervangen van de Trophy.![]()
!
Ik zou me bijvoorbeeld uren bezig kunnen houden of ik die doos nog weleens zou kunnen gebruiken en waar op te bergen dan.![]()
Ja,ja ik ben hard voor mijzelfquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:49 schreef worldpimber het volgende:
Je bent iig wel een man die knopen door kan hakken!
Ik zou me bijvoorbeeld uren bezig kunnen houden of ik die doos nog weleens zou kunnen gebruiken en waar op te bergen dan.
En nu moet je ze zelf nog gaan maken ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hehanders vind je een setje 40x40x10 mm tiet in je bus
had er over gemaild, gegevens gedaan enzow maar vergeten over te maken
![]()
[afbeelding]
Nice easter egg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
[afbeelding]
zelfquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:55 schreef worldpimber het volgende:
En nu moet je ze zelf nog gaan maken ook?
5-jaren plan![]()
mjejeh toch bijna 20 euriquote:
Je weet dat je met tiet sliders niet op het circuit mag heH?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
[afbeelding]
Bij MSL welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:12 schreef hicham het volgende:
Je weet dat je met tiet sliders niet op het circuit mag heH?
Dus wel even een extra setje sliders halen
En goed dat je eerst even met mij overlegd![]()
had al 2 setjes zondertietjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:12 schreef hicham het volgende:
Je weet dat je met tiet sliders niet op het circuit mag heH?
Dus wel even een extra setje sliders halen
oops excuses oh almightyquote:En goed dat je eerst even met mij overlegd![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
Noise reduction uit. [afbeelding]![]()
Nutteloos dit weer. Had de tank er al af kunnen hebben.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:35 schreef hicham het volgende:![]()
Wacht nog even met de tank >> Pepijn fappagina
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]m off
lees straks wel wat de heren paupers hebben bedacht
ik zeg dijkje hier of daar
evt binnendoorroute met als leider rib
(voor mij wordt het pas rond 14.00u
)
Dat weten we al twee weken.quote:Rijksstraatweg 356 Ridderkerk is gewijzigd op 10-08-2007.
Status: Verkocht onder voorbehoud (oude status: Beschikbaar )
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:35 schreef hicham het volgende:![]()
Wacht nog even met de tank >> Pepijn fappagina
Bro!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles goed man !?quote:
Meeten is oke geef me wel nog een uur of 1 1/2quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Still alive and backflipping.![]()
En jij?Alive and eager to pose@(motor)meet anybody?
![]()
Pazzo's van de 6 passen 1 op 1 op de 12. Zonet ff erop gezet, helaas geen WB fotoverslag.. maarjah. Wat moet je met foto's die slechts een groene waas weergeven. 
Welkomquote:
Hello my dear fellow, do you fancy a cup of tea?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:25 schreef nitraM_Br het volgende:
Goeie,
FOK heeft zelfs een eigen motorclub (!) ZOu grag een keer meerijden, echter wordt wat lastig aangezien ik in de UK woon, maar lezen over brommers is altijd goed.
Mijn babytje :
Een Suzuki Hayabusa uit 2000 (de ongelimiteerde versie!) rood/zwart en een beetje gepimpt (lampjes, ledjes, undertray, uitlaatjes etc) Als iemand weet waar ik een foto kan uploaden zal ik er een paar plaatsen mits er interesse is. De foto in mijn avatar doet em nou niet echt eer aan. Engeland is een mooi land voor een motor, rechte wegen, weinig camera's (in ieder geval waar ik zit) en ik heb nou niet echt een motor om strakke bochtjes mee te trekken (226kg). Ik probeer zoveel mogelijk te rijden, maar ben een mooi weer rijder, regen doe ik niet aan. Ook probeer ik zeker twee keer per jaar naar een british superbikes race te gaan, er zitten twee circuits op ongeveer een uur rijden, dus die pak ik bijna altijd mee.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
Even geen tijd tot reageren, alleen ga ik dan naar het circuit dinsdag met 250 kilo.![]()
Het ging weer lekker.![]()
![]()
Kraan on/of/Pri, maakt geen fl#$% uit. Net als bij de Trident vorige maand.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |