sjeah hoe vaak hebben wij je gelaptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:32 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, die 3 die ik toch maar heb laten winnen.
mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:46 schreef -XX- het volgende:
Yeahhh! me!!!
flaporenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:49 schreef -XX- het volgende:
Mijn laars schraapte over het wegdek.
niet om het even, maar kan nog best een eind weg zijnquote:Als ik wat meer mijn knie uit stak. Was mijn knie zijn plastica nu ook beschadigd...beh!!!!!!!!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kenker, zeg ..Jij zal de eerste zijn die vraagt alsjeblieft niet in het gezicht te schieten
![]()
![]()
Alhoewel BazzieK ook veel kans maakt, maar die is te fag om gewoon meteen te zeggen of ie wel of niet komt
Overdag heb ik daar vrij van, s'avonds begint het echt werkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee hoor, we prikken er echt niet zo doorheen dat er iemand bewust rondjes gaat rijden om -XX- locaties. Nee hoor, het valt echt niet op. [afbeelding]
Stalker [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:57 schreef BazzieK het volgende:
-XX- wordt juist graag in het gezicht geschpoten hoor.
![]()
Overigens als jij komt is het wel heel aanlokkelijk te komen![]()
Verder haal je dat 11+ gemiddelde nevernooit niet wie er ook komt zolang Den_Haag komt
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet om het even,
pronolink ban, tenzij je met me mee op pijpvakantie gaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:07 schreef -XX- het volgende:
dit xx dat![]()
daar xje te veel voor jullie! www.XXX.NL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yupquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:08 schreef worldpimber het volgende:
Jij op dit moment vakantie trouwens![]()
Hej Alexxxx, buiten dat je ff je vertyfde muil moet houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pronolink ban, tenzij je met me mee op pijpvakantie gaat.
Whehehe geniaalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej Alexxxx, buiten dat je ff je vertyfde muil moet houdenhad je de nieuwe op foto al gezien.
?
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Ola 10+'ers [afbeelding]
Ohjaaaaaaaaaaaaa.... Wie heeft de tekst in de OP veranderdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej Alexxxx, buiten dat je ff je vertyfde muil moet houdenhad je de nieuwe op foto al gezien.
?
![]()
Hahahaha is dat de straf?!?!?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pronolink ban, tenzij je met me mee op pijpvakantie gaat.
Wat is er week 33?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehehe geniaal
Jij moet zeker werken week 33? Of heb je een andere kutsmoes om niet mee tegaan?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:14 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Morgen ben ik in AmsterdamEn om 11:00 alweer terug
Ik drink geen alcoholquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:18 schreef Rib-i het volgende:
En Alexxxxx, een vrouw is meer dan alleen een kruin om je bierflesje op te leggen
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zoek nog steeds een reisgenoot voro mn vakantiezaterdagochtend vertrek ik.
Ach, t is in ieder geval een leuk ritjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik ga idd niet werken, heb ik gecancelled omdat ik toch wel naar school wil na augustus.
Maar om die goedkope trip van jou nu een vakantie te noemen???![]()
![]()
![]()
10+ zit duidelijk op minstens 18 cm +quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Ola 10+'ers [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, t is in ieder geval een leuk ritje
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:21 schreef Rib-i het volgende:
VGV (Vaak Gestelde Vragen):Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Niet. Wij selecteren jou wel. Hoor je niks ben je niet welkom![]()
Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. Dan lachen we je uit op het forum na de meet.Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Utrecht, omgeving Utrecht en ook Utrecht niet te vergetenHoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 á 3 uur van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een minuut van tevoren afspreken.Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Ja, opbokken.![]()
Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Rijden? Pr0bben bij de Mac bedoel je?![]()
Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Nee![]()
Om 11.00 weer terug, dus er is vast kans dat ik hem ff een tik op ze reet kan gefequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
denk dat rib moet werkenen minimeet is zoow 2006
![]()
![]()
Prachtigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:21 schreef Rib-i het volgende:
VGV (Vaak Gestelde Vragen):Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. Dan lachen we je uit op het forum na de meet.Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Utrecht, omgeving Utrecht en ook Utrecht niet te vergetenHoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 á 3 uur van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een minuut van tevoren afspreken.Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Ja, opbokken.![]()
[..]Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
[..]Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Nee![]()
Ja, opbokken.![]()
Nee![]()
Ja, opbokken.![]()
Nee![]()
Ja, opbokken.![]()
Nee![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:21 schreef Makster het volgende:
10+ zit duidelijk op minstens 18 cm +![]()
Zondagmiddag rij ik langs A'damquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Om 11.00 weer terug, dus er is vast kans dat ik hem ff een tik op ze reet kan gefe
Moet dat pluspuntje weer van Den_Haag afkomen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:23 schreef hicham het volgende:
Whehehe, de nieuwe OPtekst![]()
Pluspuntje voor Bazziek
Deze houden we erin
Nee, broertje vertrekt naar Bali om daar een leven op te bouwenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk dat rib moet werken![]()
SSsssstttquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar wel een bloedlul toch?
Beter, ik ga volgend jaar mee op vakantiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, broertje vertrekt naar Bali om daar een leven op te bouwen
Kan ie eindelijk zijn zwartgeld kwijtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:30 schreef Rib-i het volgende:
Nee, broertje vertrekt naar Bali om daar een leven op te bouwen
De zin begon zo veelbelovendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef -XX- het volgende:
Ik geef jullie met de meet allemaal een
Moet je ons toch echt iets anders gevenquote:Mag ik nu 10+!?![]()
![]()
Volgend jaar heb ik andere plannen voor de grote vakantie maar met de herfstvakantie is zeker een optiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter, ik ga volgend jaar mee op vakantie![]()
Of nog meer geld uit de zakken van de toeristen kloppen verdienenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kan ie eindelijk zijn zwartgeld kwijt [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgend jaar heb ik andere plannen voor de grote vakantie maar met de herfstvakantie is zeker een optie![]()
Voor jou 2 zakjes Duyvis.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De zin begon zo veelbelovend
[..]
Moet je ons toch echt iets anders geven
Ja, opbokken.![]()
Nee![]()
Denk je daar nu al weer aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De zin begon zo veelbelovend
[..]
Moet je ons toch echt iets anders geven
Damnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor jou 2 zakjes Duyvis.
OMG
SOP
[afbeelding]
What do you know what we don't know what you know what we don't know what you know etc......:')quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
What do you know what we don't know what you know what we don't know what you know etc......:')
Denk het niet,hoop van nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:11 schreef Roderick2085 het volgende:
heel plotseling ook... was best druk
iedereen spelletje van xx aan het spelen ofzo![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:18 schreef -XX- het volgende:
ze zitten allemaal met xxx te spelen.
butt spelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:56 schreef -XX- het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/indoor_racing.html haha![]()
Net 2 rapportages gemaakt, nu nog 6quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
Pfatte remontluchter[afbeelding]
[afbeelding]
Pfatte platte aerodynamische achterkant helm[afbeelding]
[afbeelding]
Pfatte geheugenkaartfout reeds. [afbeelding]![]()
ligt hier op de bankquote:
Jargontaal, een kenner.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:47 schreef Rib-i het volgende:
Zat ik maar op een vorkheftruck, stellinkje hier, dokje daar, colli afvinken, koffie drinken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice gerenderedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
Zo stoer ook als er meerdere typen vorkheftrucken in het magazijn warehouse rondrijden. Dan worden niet de nummers genoemd maar de bijnamenquote:
Je was niet de enige die het opvielquote:
ik deed mee he, krijg je datquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:04 schreef -XX- het volgende:
Dit toipc is wel erg hard gegaan vandaag![]()
mafkeesquote:
Heftruckrace bij Rib-i?? Is te lang geleden!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zo stoer ook als er meerdere typen vorkheftrucken in het magazijn warehouse rondrijden. Dan worden niet de nummers genoemd maar de bijnamen
Tenzij het een "reachtruck" betreft, dan noemen ze het gewoon "rietsjtruuk"![]()
Nou ja, check Fok! MC #754 topictitel.quote:
Bergschenhoek, dus enigzins landelijk qua omgeving. Langs het water, polderweggetjes etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef Den_Haag het volgende:
Net huisje. Waar staat het? Tuinfeestje moet daar lukken. en een klusschuur
Nicequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:56 schreef Worldbeater het volgende:
Hopelijk de volgende keer hier meeten.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet Hicham hier ook straks de cola light te vinden?![]()
[afbeelding]
En voor het tuinfeestje hier..
[afbeelding]
Makster heeft verstand van goedkoop grondplaten inkopen, en rustigplannen hoe ze te leggen.
De harde kern kan dan als ervaren back up dienst doen.![]()
![]()
En dit is restricted area.![]()
[afbeelding]
Maar het zal wel weer verkocht zijn. Zoals de vorige drie huizen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |