Oké, thanks!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat kan je alleen bepalen als je goed kijkt waar het precies vandaan komt.
Je zei toch eerder van een overloop?
Dan misschien je thermostaat, dop van de radiator
, ventilator
, temperatuursensor.
![]()
En anders is het inderdaad een gescheurde slang. Dat komt bij motoren overigens nauwelijks voor.![]()
Een motor is net een mens, het kunnen verschillende dingen zijn, of een combinatie van dingen.
Of ze beelden het in, en het gaat vanzelf weer over.![]()
Tholenquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon likken, als het zout is weet je genoeg.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:12 schreef -XX- het volgende:
Als het in me gehemelte/keel blijft plakken, weet ik inderdaad genoeg.
Nee, ik weet het niet, laat eens zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef Makster het volgende:
Je kent ze wel, van die betonnen element BBQ's die een vlezige spies praktisch garanderen. Zo eentje waar de gezelligheid van af druipt op het moment dat je hem ziet staan. Weegt wat, maar dan hebbie ook wat
quote:Gangbangen kan altijd, ik heb nog een bejaard echtpaar 2 huizen verderop wonen, denk dat jij het wel kan op die ouwe lui![]()
![]()
quote:Meneer Berendsen idd![]()
Van horen zeggen zekerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als het in me gehemelte/keel blijft plakken, weet ik inderdaad genoeg.
Het is zaad, met een ongezonde kleur!!!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Worldbeater op 09-08-2007 11:49:04 ]![]()
Pauze voorbij![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Ik post hier tien keer zo veelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op MF ben je langer van stof.![]()
![]()
![]()
-XX- leest meequote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar geen hele zinnen. Meestal.![]()
![]()
iemand moet toch jou post compeseren
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stond net 3 / 7, woorden@Fok!/MF@9-08-07.![]()
Zie net dat je ook bezig ben met je LurklicentieDan is het goed man
Hoe dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef ikookhier het volgende:
Zie net dat je ook bezig ben met je LurklicentieDan is het goed man
![]()
![]()
![]()
![]()
Transalp voor weinig niks voor jouquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad al, destijds gekocht voor de Fighter (die van OPM nu dus)Ding echter weer verkocht omdat dat bij de RAptor ook niet echt lekker werkte.
Heb dus zo een normale bok met van die steuntjes maar dat vind ik ook ruk omdat ik weinig ruimte over heb op de brug omdat mijn achterremklauw in de weg zit. Ik wl godver gewoon dingeties op mijn brug
Of beter, ik verkoop die ellendige pauperbak en haal weer een SM, dat was pas makkelijk bokken![]()
beetje sleutelen en klaar
hodfr, kan niet meer reageren op MFDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
http://www.blue-flame.nl/
Nice innitiatief, uitvoering website wat minder.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef stinkie het volgende:
hodfr, kan niet meer reageren op MF![]()
Anders soufleer je mij even voor je verkooptopic.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.blue-flame.nl/
Nice innitiatief, uitvoering website wat minder.![]()
[..]
![]()
Anders soufleer je mij even voor je verkooptopic.![]()
tis alleen mijn eigen topic waar ik niet kan reageren
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Makkie en een Transalp.quote:![]()
Dus kilometerstand, kappen wel/niet compleet, wat moet er nog allemaal aan gebeuren..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:22 schreef stinkie het volgende:
tis alleen mijn eigen topic waar ik niet kan reageren![]()
![]()
86K gelopen, die ontbrekende achterkappen zijn heel misschien nog te vinden langs de A12 en de A20.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Makkie en een Transalp.![]()
![]()
[..]
Dus kilometerstand, kappen wel/niet compleet, wat moet er nog allemaal aan gebeuren..![]()
Enige dat ie niet doet is aanslaan (arme startmotortje werkt helemaal voor niets), voorband oppompen en de accu vervangen. Verder heb ik er tot december/januari elke dag normaal op gereden.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Begin jij nou ook al.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
Zie weer een sleutelproject voor je WB. Maar eerst de Triumph af!![]()
![]()
Ja, ik ook. Leuke Alp om aan te werkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
Zie weer een sleutelproject voor je WB.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik was die bok nog zelf bij hem op komen halen een keertje. Kenker wat dom, zoveel moeite terwijl ik hem ook voor 10 euro kon laten verzendenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
Mailadres aanwezig@WB.![]()
Op MF mocht hij niet meer adverteren spammen.![]()
Maar was wel gezellig, want die brompot maakte hem daarna helemaal op maat
![]()
Aniweg, nooit iets over posten op MF, want toen ik dat 1 keertje deed kreeg ik meteen een mail van hem met links naar 5 topics... of ik het daar ook even wilde posten voor hem![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wel interessant om te lezen dat de propellors van -XX- d'r motor het wellicht niet doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:54 schreef BazzieK het volgende:
Goed om te zien dat het niveau zich aan mij heeft aangepast![]()
![]()
WB bedankt voor het waarnemen![]()
Misschien even testen op Schiphol of ie nog op wil stijgen.
Mijn propelleor slaat trouwens elke rit wel aan.![]()
![]()
Een Alp is alles behalve leukquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:55 schreef stinkie het volgende:
Ja, ik ook. Leuke Alp om aan te werken![]()
![]()
Echt een plaatje wat nog internet generaties lang als icoon gebruikt gaat wordenquote:
En jij die dag maar nietsvermoedend met je rugtasje al meetend geschiedenis schrijven![]()
![]()
En dat was nog meer werk dan ik dacht. Voor een noobstroll zonder geharde boortjes in huis.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:59 schreef worldpimber het volgende:
Ik was die bok nog zelf bij hem op komen halen een keertje. Kenker wat dom, zoveel moeite terwijl ik hem ook voor 10 euro kon laten verzendenMaar was wel gezellig, want die brompot maakte hem daarna helemaal op maat
![]()
quote:Aniweg, nooit iets over posten op MF, want toen ik dat 1 keertje deed kreeg ik meteen een mail van hem met links naar 5 topics... of ik het daar ook even wilde posten voor hem![]()
![]()
![]()
Deze of deze roepen omdat ik in 1992 met motorrijden begon, en de getoonde motoren toen de absolute top waren, nog steeds wel hebzucht op. Of een Fireblade uit die jaren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Of past er nog een motor in de woonkamer?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voor de rest past er niets bij.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:06 schreef worldpimber het volgende:
Echt een plaatje wat nog internet generaties lang als icoon gebruikt gaat worden
En jij die dag maar nietsvermoedend met je rugtasje al meetend geschiedenis schrijven
Jij ook met je burnout midden op de weg.![]()
![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 09-08-2007 14:39:19 ]![]()
Is er trouwens nog volk nodig voor de 18eanders weet ik er nog een paar die evt willen
hoor 't wel i guess....![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vorig jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je blijft bezig hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
Deze of deze roepen omdat ik in 1992 met motorrijden begon, en de getoonde motoren toen de absolute top waren, nog steeds wel hebzucht op. Of een Fireblade uit die jaren.![]()
![]()
![]()
![]()
Corrected link.quote:![]()
Maar ik blijf niet bezig, zal dit jaar niet op een historie van 25 motoren uitkomen.![]()
I guess.
Jaren terug, en dan het jaar ervoor.quote:Waarom post ik het.
![]()
![]()
![]()
Jaren terug, toen je nog maar met je vingers hoefde te knippen om hem in werkende houding te krijgen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef Worldbeater het volgende:
Jaren terug, en dan het jaar ervoor.Waarom post ik het.
![]()
![]()
![]()
Ik moest keihard lachen toen ik het lasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jaren terug, en dan het jaar ervoor.Waarom post ik het.
![]()
![]()
![]()
-XX- gespot
![]()
9 euro om op marktplaats dat ding te koop te zetten. Ik wacht MF nog wel ff af.
Of tot WB tot bezinnen komt en zegt dat ie 'm komt halen
Zo even een rondje doen,volgende week wo 1000kmbeurt
Nee hoor, we prikken er echt niet zo doorheen dat er iemand bewust rondjes gaat rijden om -XX- locaties. Nee hoor, het valt echt niet op.quote:
Stalker![]()
![]()
8 hebben nu bevestigd.... WB weet het nog niet of ie kanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Is er trouwens nog volk nodig voor de 18eanders weet ik er nog een paar die evt willen
hoor 't wel i guess....
en Bazziek heeft nog altijd niet bevestigt![]()
maar 1 of 2 mensen extra al is het maar voor de zekerheid kan geen kwaad denk ik zo![]()
![]()
Ze bedoelde het serieus.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:01 schreef Rib-i het volgende:
Ik moest keihard lachen toen ik het las![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou ook even wachten .quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:10 schreef stinkie het volgende:
9 euro om op marktplaats dat ding te koop te zetten. Ik wacht MF nog wel ff af.
Of tot WB tot bezinnen komt en zegt dat ie 'm komt halenKomt vast goed.
Misschien kan je voor de zeikers nog 30.000 km er af draaien met de boormachine. ()
En zelf doe ik voor 500 euro nog zat andere leuke dingen met motoren.
Rare discussie ditquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:51 schreef worldpimber het volgende:
Jaren terug, toen je nog maar met je vingers hoefde te knippen om hem in werkende houding te krijgen?![]()
, oh nee, het zijn grapjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: