Geen idee eigenlijk, vandaag niet gereden. Mijn duim echt fucking volop gekneusd. Met het halen van die betonnen bbq mijn duim vast gezet tussen de vuurplaat (80 kilo ofzo) en de trapquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej Rednek Makster, antwoord es [afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:13 schreef Rib-i het volgende:SadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hij startte dus al die tijd niet? Wat is het probleem![]()
De startmotorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sad[afbeelding]
Tof man!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sad[afbeelding]
Nou, ik denk heel waarschijnlijk dat ie niet startquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sad[afbeelding]
De spoel van de startmotor is ooit te heet geworden, je ziet het net niet op de volgende fotoquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou, ik denk heel waarschijnlijk dat ie niet startmaar ik kan er ook naast zitten hoor
![]()
Heb je de bok gezienquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, vandaag niet gereden. Mijn duim echt fucking volop gekneusd. Met het halen van die betonnen bbq mijn duim vast gezet tussen de vuurplaat (80 kilo ofzo) en de trap![]()
Maar vorige week lag het dus naar Avelingen toe open, geen idee hoe het nu is
@ Rib![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:00 schreef Gawaine het volgende:
Nou, ik denk heel waarschijnlijk dat ie niet startmaar ik kan er ook naast zitten hoor
![]()
Bijdehandjes ...quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:16 schreef Rib-i het volgende:
De spoel van de startmotor is ooit te heet geworden, je ziet het net niet op de volgende foto
[afbeelding]
Dat wordt voorlopig nog ff op the same old barrel blijven rijden voor jouquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:13 schreef Snelwagen het volgende:
GVD stelletje ********* ambtenaren
Krijg ik net zo'n brief van die lui, een of andere belastings bende. Klas al bedragen van ¤1000,- enzo
,
En tis van 2005vage shit men
![]()
Waarom kunnen die lui nooit gewoon fokking duidelijk zeggen wat er aan de hand is maar staat het in een hele brief waar je niet wijs uit kan worden. Daar zullen ze wel een economische studie voor hebben afgerond
.
Wat.. piccies posten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:27 schreef no1uknow het volgende:
Het werkt niet..
Op de getoonde plek zit bij driekwart, zo niet alle oude motoren de startmotor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:44 schreef worldpimber het volgende:
Bijdehandjes ...![]()
Gelukkig Ribi to the rescue
[..]
[afbeelding]
Oh, blijft p00b voor je
zow, die zit weer in elkaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Handig zo een fighterin twee tellen gestript
...maar nu weet ik nog niet welke relais die van de knippers is
Hij vroeg zich af wat er precies mis is met de startmotor, niet met de motor in het geheelquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op de getoonde plek zit bij driekwart, zo niet alle oude motoren de startmotor.![]()
Zie ook de filenaam.![]()
Rib-i couldn't be more clear.![]()
Verder moest bro op de laatste meet de Soes aanduwen.Need I say more.
Lekker makkelijk voor jou jahquote:
Sow, die gele krant zal wel heel oud zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zow, die zit weer in elkaarmaar niet gelukt dus
dit zijn de relais' die ik kon vinden
ook in WPH niet echt duidelijk..dude maar ff gemaild waar ik die relais van heb overgenomen
?
geen moto, geen commentquote:
is inmiddels tot tafel/krant gegroeidquote:Sow, die gele krant zal wel heel oud zijn
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goed verslag
![]()
strak kontje op die 1e pic
![]()
originelen naar opm aap post blah blah![]()
![]()
[..]
minderprobleem bekend
Ja, je vergat volgens mij deze belangrijke zin.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op de getoonde plek zit bij driekwart, zo niet alle oude motoren de startmotor.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Rib-i couldn't be more clear.![]()
Verder moest bro op de laatste meet de Soes aanduwen.Need I say more.[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:13 schreef Rib-i het volgende:
Helaas heeft het niet tot het gewenste resultaat geleid [afbeelding] en staat mijn motor nog steeds op de bok [afbeelding]
laookmaquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:48 schreef worldpimber het volgende:
Het is voor mij 1 uur rijden![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal maar niks zeggen, maar zal er wel pas rond 14.45 kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |