quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:52 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Normale mensen: Snel, snel, het tapijt, pak een doekje!! [afbeelding]
Pepijn: Whooaaa, waar's de camera, waar's de camera [afbeelding]
Waar dan, ik wil ook ff rijdenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:55 schreef ikookhier het volgende:
Over foto's gesproken ik ga m zo weer op een mooi plekje zettten en foto's maken![]()
![]()
![]()
In NH ergens ik plan nooit een route of zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar dan, ik wil ook ff rijden![]()
You've been p00bed!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:04 schreef ikookhier het volgende:
In NH ergens ik plan nooit een route of zo![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
You've been p00bed!!![]()
![]()
Op naar de dealer dan maar![]()
Wherever the -XX- radar takes you huH?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
In NH ergens ik plan nooit een route of zo![]()
ik sluit het niet uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Wherever the -XX- radar takes you huH?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:52 schreef hicham het volgende:![]()
Normale mensen: Snel, snel, het tapijt, pak een doekje!! [afbeelding]
Pepijn: Whooaaa, waar's de camera, waar's de camera [afbeelding]
In de prullenbak? Wat zonde!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Er lag al een handdoek onder de tank. Drijf en drijf nat.Die ligt nu in de vuilnisbak.
![]()
Ik mis nog de ph4tte kontquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef nitraM_Br het volgende:
Vooruit dan. Deze zijn genomen met mijn telefoon (N95).
Veranderd aan de fiets :
Witte kipperlichten voor
LED achterlicht met ingebouwde knipperlichten
Undertray (rood)
Back hugger
BOS sport performance uitlaten (carbon)
heb em gekocht in april 2006, daarvoor had ik een Honda blackbird uit 1998.
[afbeelding]
[afbeelding]
Grootste voordeel van de busa :
SNEL!!! acceleratie is echt ongekend, hij blijft trekken tot zekker 270 kmh, veel harder durf ik niet echt te rijden op de openbare weg
Grootste nadelen
Log en lomp, snelle bochten zitten er niet echt in (maar daar issie ook niet echt voor gemaakt)
Remmen zijn echt abominabel slecht
18.00u @ G'domequote:
Hejquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef nitraM_Br het volgende:
leuke combiquote:Grootste voordeel van de busa :
SNEL!!! acceleratie is echt ongekend, hij blijft trekken tot zekker 270 kmh, veel harder durf ik niet echt te rijden op de openbare weg
thx nogquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:00 schreef Gawaine het volgende:
Note:
Dijk tussen Amerongen en Wijk bij Duurstede staan ze tegenwoordig ook te laseren![]()
oja nog bijna van de dijk afgetieft door een tegemoetkomende sjonnie die een cd aan het zoeken was in zijn dash ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx nogvandaag langs geweest
en niks gezien, geloof ik
Zijn deze foto's geplaatst om mij te intimiderenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:42 schreef nitraM_Br het volgende:
Veranderd aan de fiets :
Witte kipperlichten voor
LED achterlicht met ingebouwde knipperlichten
Undertray (rood)
Back hugger
BOS sport performance uitlaten (carbon)
heb em gekocht in april 2006, daarvoor had ik een Honda blackbird uit 1998.
[afbeelding]
[afbeelding]
Grootste voordeel van de busa :
Grootste nadelen
Log en lomp, snelle bochten zitten er niet echt in (maar daar issie ook niet echt voor gemaakt)
Ejzzz OPMquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oops ik moet bewegentozzo pimb
![]()
Je weetsch dat een zx12r een busa er met gemak uit p00pt tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zijn deze foto's geplaatst om mij te intimideren [afbeelding] Denk erom he ... [afbeelding]Maar weet je zeker dat de beperkingen van deze logge motor ook niet deels bij de rijder liggen?
Wat heb je hiervoor gereden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |