Die foto was echt schijt oudquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
OP iets ge-updateoude-scheitmotorenplaatje opzouteh
![]()
Even een Z insoepen, vooralsnogquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ook deze pic is alweer verouderd
Ridderkerk dinsdagavond bekeken, en was het helemaal, maar woensdagochtend ineens verkocht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:12 schreef Makster het volgende:
Nice
Waaro ergens? Ridderkerk hoorde ik je laatst zeggen toch?
Zeker doen voor dat geld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:48 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/176209
Als die alp weg is he, zal ik
wegens geen leuke bandit te vinden voor weinig
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemiddag.
Vandaag mijn A'tje 1 jaar:P
Biertjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemiddag.
Vanacht heb ik m terug gezetquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eindelijk weer een gewone avatar, ik keek helemaal scheel met bijlezen gisteren.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Halal bier? [afbeelding][afbeelding]
Ik volgens mij ook een paar dagen geleden ofzo, of over een paar dagenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef Geerd het volgende:
Goeiemiddag.
Durf je de begrenzer er dan af te halen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:19 schreef BazzieK het volgende:
Ik volgens mij ook een paar dagen geleden ofzo, of over een paar dagen![]()
Zoek het wel op als het eind van de 25KW er aan zit te komen
Is i nog sneller de weg kwijtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Durf je de begrenzer er dan af te halen..... als je het jaar daarna de zin hebt gevonden.
![]()
quote:
En dan wel weer zo origineel zijn om je avatar de andere kant op te laten draaienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
Durf je de begrenzer er dan af te halen..... als je het jaar daarna de zin hebt gevonden.
![]()
Ik had het toch wel een maandje of twee verzwegen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:35 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
Maar deze klapjosti heeft zijn begrenzing er toch allang uit laten halen??![]()
[/Pepijn die alles eruit flapt![]()
]
In tweede instantie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:35 schreef worldpimber het volgende:
En dan wel weer zo origineel zijn om je avatar de andere kant op te laten draaien![]()
![]()
Netjes is niet meer dan 3.000 euro bij mij .quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef MaartenGrendel het volgende:
'Middag.
Staat een mooie ZX9R te koop op MF btw...
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/175006
soep em maar in het plaatjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:17 schreef worldpimber het volgende:
Hej, doe eens die geweldige nieuwe OP foto die we hadden er weer in![]()
Was net geupdate met een Alexxxxx smiley, kun je toch niet maken
Die schijthonda's en poepkawa's gewoon even wegdenken
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef MaartenGrendel het volgende:
'Middag.
Staat een mooie ZX9R te koop op MF btw...
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/175006
Als het rijd is het een koopje ja. Maar het is niet bepaald een droommotor hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even een Z insoepen, vooralsnog![]()
de nieuwste motor in de Fok! MC.
![]()
[..]
Ridderkerk dinsdagavond bekeken, en was het helemaal, maar woensdagochtend ineens verkocht.
[..]
Zeker doen voor dat geld.
Dat heb je met/door andere dure hobbies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:52 schreef stinkie het volgende:
Als het rijd is het een koopje ja. Maar het is niet bepaald een droommotor he
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Verdullequote ik alsnog de verkeerd
quote:
Gastquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bekijken op 100% anders blijft er helemaal niks van overmaar hij is "wat" duidelijker nu, veel meer was er niet uit te halen
![]()
ps.... tof loopje
Nee prima het is meer dan ik had verwachtquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Bekijken op 100% anders blijft er helemaal niks van overmaar hij is "wat" duidelijker nu, veel meer was er niet uit te halen
![]()
ps.... tof loopje
Geluid is enkel versterktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee prima het is meer dan ik had verwachtzelfs muziek bij de bus
![]()
![]()
De kwaliteit van de post bij de MC iets omhoog te schroevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Waar the fuck sloeg dat hele filmpje sowieso op
![]()
Niet vergeten foto's te makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:14 schreef Roderick2085 het volgende:louis pakketje binnen
nu kan ik aan de slag
van het pakketje is niet zo interessant, maar zal proberen een wb waardig fotoverslag te maken als ik aan de slag gaquote:
Ik dacht eerst dat het het huis van Makster was (tuinhuisje)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:56 schreef Worldbeater het volgende:
Hopelijk de volgende keer hier meeten.![]()
jaaa, maar die inrichting zit niet in de prijs inbegrepen neem ik aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het het huis van Makster was (tuinhuisje)
Maar toen zag ik dat deze bewoners een flatscreen hebbenOnze Makster heeft een Phillips Matchline Type 28PW9527
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef Rib-i het volgende:
Wat een glasbakquote:Maar toen zag ik dat deze bewoners een flatscreen hebbenOnze Makster heeft een Phillips Matchline Type 28PW9527
Oooooooooooohhhhhhwwwwww...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
jaaa, maar die inrichting zit niet in de prijs inbegrepen neem ik aan
Probleem is als volgt:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef stinkie het volgende:
Damn, ga ik voor die '85 gsx voor 300 of moet ik wachten en voor 1000 een bandit halen
Geweldig Mike!!! Amazing!!! En wat kan de Myvtec nog meer Mike!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:28 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Druk in de koppeling!!!!!!![]()
M`en, eenmaal met zo'n Myvtec gewerkt is nooit meer zonder willen!![]()
Zelfs nog even de remmen voor ontlucht, en als je ziet wat er nog uitkomt.![]()
En de koppelings(rem)vloeistof deed met het dekseltje open PLOP! toen ik het remhandle op druk probeerde.
2 meter omhoog tegen het plafond die remvloeistof.![]()
Bazziek is er niks bij.![]()
Oh maar ik heb helemaal geen commentaar op de grootte van de woning hoor, het tuinhuisje viel me opquote:[..]
![]()
(tuin)Huisjes groter zijn ook een optie, maar vriendinnetje vind de locaties niet goed.![]()
Stad aan't Haringvliet.![]()
![]()
![]()
Netje idd voor 25kwquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:24 schreef -XX- het volgende:
Even getest! me topsnelheid
Met me 25 kw de 170 aangetiktkon nog door tot de 180
!! maar dat duurde heel lang
zag het wijzertje nog wel gaan!! Maar toen moest ik alweer een bocht naderen.
Best netjes voor een 1 pittertje op 25 denk ik zo.![]()
Bij de hondenbossenlaanweg richting Kamperduin? Nee...bij ..laat me zoekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Netje idd voor 25kwWaar test je zoal
![]()
Niet een beetje hobbelig daarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bij de hondenbossenlaanweg richting Kamperduin? Nee...bij ..laat me zoeken![]()
Ik zie het al!
De Hondsboscheweg.![]()
[afbeelding]
Hehequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Niet een beetje hobbelig daarnieuw grind en shit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Er is zelfs ruimte voor een totaal overbodige zitzakquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar toen zag ik dat deze bewoners een flatscreen hebbenOnze Makster heeft een Phillips Matchline Type 28PW9527
It sucks your finger as well.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:56 schreef Rib-i het volgende:
Geweldig Mike!!! Amazing!!! En wat kan de Myvtec nog meer Mike!!
I know.quote:Oh maar ik heb helemaal geen commentaar op de grootte van de woning hoor
Goede smaak die Maksterquote:, het tuinhuisje viel me opDe indeling, ook op de andere foto's, lijken erg op de Casa van senor Makster
Ik ga denken dat er geen begrenzing opzit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:24 schreef -XX- het volgende:
Even getest! me topsnelheid
Met me 25 kw de 170 aangetiktkon nog door tot de 180
!! maar dat duurde heel lang
zag het wijzertje nog wel gaan!! Maar toen moest ik alweer een bocht naderen.
Best netjes voor een 1 pittertje op 25 denk ik zo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot morgen all.
![]()
Twee kuur zO duur, maar ook bijna twee keer zo mooi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:55 schreef stinkie het volgende:
http://www.motoroccasion.(...)2911fc268bd9d6bff8e0
[afbeelding]
ik leste op een CB500quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Twee kuur zO duur, maar ook bijna twee keer zo mooi.
Mijn oude lesmotor.![]()
NOHquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:15 schreef -XX- het volgende:
Mannen...Zo mooi, charmant..zoveel passie zoooo zooo onweerstaanbaar..
maar tegelijkertijd..ook zo...ZO ...niets snappend!
leme tryquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:18 schreef worldpimber het volgende:
Kenkkererrlijp, na een maand mijn groene bolide gestarterd. 1200 bonkende en knarsende () CC's... wie o wie kan ze in bedwang houden
![]()
UGquote:Jeeeh, Ribi en OPM morgen??![]()
![]()
![]()
Tuurlijk meidquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:22 schreef -XX- het volgende:
Jammer dat ik moet werken!
Anders had ik ook wel gekomen.
HAHAHAHA GRAPPIE. je weet toch![]()
![]()
![]()
UG?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
leme try![]()
[..]
UG [afbeelding] jewetsch![]()
Welke zwerver heeft je los gemaakt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:45 schreef stinkie het volgende:
Zo, het is officieel, ik heb geen motor meer. Sinds ik mijn rijbewijs heb is de langste tijd zonder een week geweest
Het is over, finished![]()
erm, sinds december niet zo heel veel meer eigenlijk. In zoverre, eens per 3 maanden ofzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welke zwerver heeft je los gemaakt?![]()
En reed je eigenlijk nog weleens motor dan?![]()
Mjah, je kan het standaard verhaal gebruiken iig. Motors eruit, kinders derin.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef stinkie het volgende:
erm, sinds december niet zo heel veel meer eigenlijk. In zoverre, eens per 3 maanden ofzo
Maar daar gaat het niet om. Ik had kunnen rijden als ik had gewild
Aan Zot nog wel, die vuile vlegel.quote:Zot schreef op 10 augustus 2007 @ 16:40:
[...]
Ok, kratje bier is 15 euro, dus 440 euro.
Das 1000 gulden. Best geld voor een oude alp die ut niet doet
Ik kan hem vanavond komen halen.
Hej, mot je klappeh voor je bakkes?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:58 schreef worldpimber het volgende:
Hej, mot je klappeh voor je bakkes?
KBH of KBA of KBGquote:Stel maar wat voor, want ik kan nog niet rijden en weet niks van NL
eerst maar es beginnen op een 750jequote:Damn, die valblokken moet ik erop zetten, heb het idee dat ik hem morgen totall loss ga rijden![]()
Maar voorlopig heeft hij een alp die het niet doet en ik BE geld voor een andere motor de kinderkamerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, je kan het standaard verhaal gebruiken iig. Motors eruit, kinders derin.
[..]
Aan Zot nog wel, die vuile vlegel.![]()
Die met z'n bijdehandte ik weet alles en jullie weten niets instelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |