Heel goed jongen....quote:
Schandalig. Daar drink ik bij de albquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
OT ik heb trouwens besloten geen gebruik meer te maken van de Servex-koffie op het station, sinds een beetje bak van 1,65 naar een echt schandalige 1,75 gegaan isDan wacht ik wel even een half uurtje tot ik het op kantoor voor niks kan krijgen
Nu mét volledige OPquote:
Albrquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Schandalig. Daar drink ik bij de albon bijna 6 bakken voor
![]()
quote:
Eenschquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:45 schreef OA het volgende:
[..]
Albrn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Sorry, maar wel gemeend....
Had jij er niet onlangs ook 2?quote:
383 en 384quote:
Morgen ga je weg.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:49 schreef MPG het volgende:
kut dubbel
Maar wel goed voor de postcount en de ranking![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:52 schreef MPG het volgende:
Eens zien of we nog ff de toptien kunnen halen voor we op vakantie gaan![]()
15 augustus vertrekken we in de loop van de ochtend uit Sölden. Dan ben ik de 16e thuis, om de 17e op Lowlands te zittenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:52 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen ga je weg.....
Maar belangrijker... wanneer ben e=je terug?![]()
Ben aardig op dreef heb ik het ideequote:
Albron? Bestaat dat nog ja? Die reden vroegah met karretjes door de treinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Schandalig. Daar drink ik bij de albon bijna 6 bakken voor
![]()
Servex doet nu zoiets op de intercity Alkmaar - Eindhoven VVquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Albron? Bestaat dat nog ja? Die reden vroegah met karretjes door de trein![]()
20e weer thuis, 21+22 dronken... 23 weer aanspreekbaar... 24 komt je geheugen terug en ben je hier weer!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
15 augustus vertrekken we in de loop van de ochtend uit Sölden. Dan ben ik de 16e thuis, om de 17e op Lowlands te zitten. 20 augustus ben ik daar weer van thuis.
Zoals Albron vele (school)kantines exploiteert...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Servex doet nu zoiets op de intercity Alkmaar - Eindhoven VV
Albon exploiteert onze kantine
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:57 schreef OA het volgende:
[..]
20e weer thuis, 21+22 dronken... 23 weer aanspreekbaar... 24 komt je geheugen terug en ben je hier weer!![]()
Tot over 16 dagen!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik de 21e weer dronken ben![]()
quote:
Oh die vlammenwerpers ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Servex doet nu zoiets op de intercity Alkmaar - Eindhoven VV
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die vlammenwerpers ja.
Dat heeft Memento-Mori ook nogeens een paar weken gedaan trouwens
Verklap ik nu een goedbewaard geheim of zo?quote:
Nee. Ik wist het alleen nog nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verklap ik nu een goedbewaard geheim of zo?![]()
Neukse HF MPGquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:17 schreef MPG het volgende:
Owja. Iedereen bedankt voor de goede vakantiewensen. Tot gauw
Haa lekker dingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey kerel....![]()
![]()
..wat leuk jij hier....
![]()
Als het zo uitkomtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dus jij bent ook een koffieleut....????![]()
![]()
![]()
jah, ik dribbel maar achter wat loungers aan hoor, vbalt een beetje stil daar de laatste tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool.......welkom dan op de gezelligste en oms hards lopende topic van Fok!....
![]()
![]()
![]()
![]()
waar heb je het over....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
tijd om onder dat uur te duiken
daar moeten we eens een keer voor gaan zitten
tis hier ALTIJD gezellie....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah, ik dribbel maar achter wat loungers aan hoor, vbalt een beetje stil daar de laatste tijd
Zie mijn postquote:
Frutseltje....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:44 schreef Frutsel het volgende:
hey Flashie![]()
![]()
idd.. binnen het uur moet kunnen
Is dat zo raar dan? Iemand post een lijstje met snelste KSC's. Record op 1:01:26.quote:
owww...owkey....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Iemand post een lijstje met snelste KSC's. Record op 1:01:26.
Ik zeg: Tijd om onder dat uur te gaan zitten
En dat kan heul makkelijk: Userstats (lees de OP!), de grote usergrafiek en meer! #5
Vette kans dat dat verband houdt met bijvoorbeeld Ruimtelijk inzichtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
trouwens OA..je hebt antwoord op je vraag over vrouwen in het middeltse rijbaan..![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vette kans dat dat verband houdt met bijvoorbeeld Ruimtelijk inzicht
maareeuuhh..Flash..vertel..hoe kom je hier...???quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi topic!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
trouwens OA..je hebt antwoord op je vraag over vrouwen in het middeltse rijbaan..![]()
![]()
waarom worden vrouwen nu zo vaak met koeien vergeleken....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi topic!![]()
Domme koeien....![]()
[..]
Thanks!![]()
Gewoon, forum slesj drie en dan een eind raak klikken tot je wat gezelligs tegenkomt. Duh.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maareeuuhh..Flash..vertel..hoe kom je hier...???
Vrouwen die zich gedragen als domme koeien zonder ruimtelijk inzicht worden aangesproken op wat ze zijn. Domme koeien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom worden vrouwen nu zo vaak met koeien vergeleken.......gaat het nou om die uiers of zo...
![]()
![]()
ja duh...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, forum slesj drie en dan een eind raak klikken tot je wat gezelligs tegenkomt. Duh.
Amen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen die zich gedragen als domme koeien zonder ruimtelijk inzicht worden aangesproken op wat ze zijn. Domme koeien.
ja maar waarom koeien...zo dom zijn die beesten niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen die zich gedragen als domme koeien zonder ruimtelijk inzicht worden aangesproken op wat ze zijn. Domme koeien.
Dom?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...en domme mannen zijn...![]()
Domme mannen zijn grappigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...en domme mannen zijn...![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Domme mannen zijn grappigen zeldzaam, maar des te grappiger. Een man zonder ruimtelijk inzicht, dat wordt erg lastig. Dat is net zoiets als een vierkant zonder hoeken.
Een vrouw MET ruimtelijk inzicht daarentegen, dat is net zoiets als een cirkel MET hoeken.
Hmmm dat is vast te ruimtelijk voor je
Nou ja, je bent wel lief en zo![]()
Hmmm Luiaard, miereneter, zoiets. Iets wat zich langzaam, lomp, totaal ongeīnteresseerd door het leven beweegt. Neem nou Nelis Naveltruitje uit Amersfoort. Ken je Nelis? Wel johquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vergelijk eens domme mannen met een dier..welke zou het dan zijn...????![]()
Whehe...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm Luiaard, miereneter, zoiets. Iets wat zich langzaam, lomp, totaal ongeīnteresseerd door het leven beweegt. Neem nou Nelis Naveltruitje uit Amersfoort. Ken je Nelis? Wel johIk ga Nelis painten.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm Luiaard, miereneter, zoiets. Iets wat zich langzaam, lomp, totaal ongeīnteresseerd door het leven beweegt. Neem nou Nelis Naveltruitje uit Amersfoort. Ken je Nelis? Wel johIk ga Nelis painten.
Varken...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vergelijk eens domme mannen met een dier..welke zou het dan zijn...????![]()
en daar zeg IK dan AMEN op...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:07 schreef OA het volgende:
[..]
Varken...
Domme mannen zijn vaak ook ongemanierd, grof, vies, etc....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |