quote:Lierse blijft in de problemen zitten
De toekomst van Lierse ziet er steeds slechter en slechter uit. De tweedeklasser mag nog steeds geen transfers doen en ook de stad Lier weigerde het voorstel om het stadion over te kopen.
Lierse heeft aan de stad gevraagd om de gebouwen van het stadion -zonder de grond- over te nemen voor 4,9 miljoen euro. Maar de stad is niet van plan om het voorstel te aanvaarden. Momenteel heeft de stad nog 3,2 miljoen euro te goed van de club. Volgens de Gazet van Antwerpen een zoveelste opdoffer voor Lierse, dat de spelerslonen van juni nog steeds niet betaalde.
Bovendien weigert de licentiecommissie het transferverbod van de tweedeklasser op te heffen. Daardoor zijn de nieuwkomers Rimkus en Bojovic niet speelgerechtigd en mogelijk zelfs Charlie Miller niet.
Bron: Voetbalkrant
In 2de beginnen ze volgende week woensdag geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:01 schreef DarkShine het volgende:
In 2de en 3de lijkt het seizoen nog niet van start te gaan.Namen
Jij snapt wat lijkt is?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:08 schreef Saviola het volgende:
[..]
In 2de beginnen ze volgende week woensdag geloof ik
Ze hebben tenminste nog wel een overwinning behaald vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef Heero87 het volgende:
En Genk slaagt er voor de tweede keer in drie jaar in de Europese coëfficient te verpesten.![]()
Nou ja, beter nu eruit dan vaak verliezen en weinig puntjes halen in de groepsfase.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef Heero87 het volgende:
En Genk slaagt er voor de tweede keer in drie jaar in de Europese coëfficient te verpesten.![]()
Hoezo? Het had sowieso beter geweest als ze door hadden gegaan hoor, al was het maar om nog maar één keer ergens gelijk te spelen. Nu moeten we de prestaties van Club Brugge, Standard en Anderlecht door vier gaan delen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou ja, beter nu eruit dan vaak verliezen en weinig puntjes halen in de groepsfase.
Met Club Brugge, Standard (en ik verwacht ook Anderlecht) in de Uefa Cup kan Belgie misschien eindelijk meer punten gaan behalen dan de afgelopen jaren.
O, ik dacht dat die voorrondes nog niet meetelden. Foutje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:35 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Hoezo? Het had sowieso beter geweest als ze door hadden gegaan hoor, al was het maar om nog maar één keer ergens gelijk te spelen. Nu moeten we de prestaties van Club Brugge, Standard en Anderlecht door vier gaan delen.![]()
Nee, Intertoto telt niet mee, voorrondes wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
O, ik dacht dat die voorrondes nog niet meetelden. Foutje.
Daarnaast werken veel van die ploegen met vrijwilligers in België, staat het jeugdbudget vaak los van het budget zelf, en het geld dat omgaat voor transfers , die vaak worden betaald door privé-investeerders, zit daar meestal niet bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:00 schreef Heero87 het volgende:
Even over die budgetten: dat moet je toch met een serieuze korrel zout nemen. Om één of andere reden is het voor Belgische clubs heel ongebruikelijk om budgetten vrij te geven. Hetgeen je in de pers ziet, zijn dan ook meestal wilde goks. Afhankelijk van de krant die je leest, zul je ook steeds andere budgetten tegenkomen... De ene keer heeft Club Brugge bijvoorbeeld 15 miljoen, de andere keert 18 en nog een andere beweert dat het 20 is.
En dan hebben we het nog niet over de zwarte kas van elke club gehad.
Ja inderdaad, ik dacht dat er bij Club bijvoorbeeld ook een aparte firma bestond voor de inkomsten uit merchandising enzo, en dat die ook niet bij het budget geteld wordt. Enfin, ben er niet zo goed in thuis, dus weet het niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daarnaast werken veel van die ploegen met vrijwilligers in België, staat het jeugdbudget vaak los van het budget zelf, en het geld dat omgaat voor transfers , die vaak worden betaald door privé-investeerders, zit daar meestal niet bij.
Sarajevo, altijd lastigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef Heero87 het volgende:
vind je ?? Dan toch beter CL (of UEFA° spelen dan roemloos tenonder id 2de ronde hoor ...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou ja, beter nu eruit dan vaak verliezen en weinig puntjes halen in de groepsfase.
Ik dacht dat Genk niet mee zou tellen voor de Europese ranking omdat ze sneuvelen in de voorrondes, maar dat geldt dus alleen voor de Intertoto (AA Gent)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:16 schreef BramKVO het volgende:
[..]
vind je ?? Dan toch beter CL (of UEFA° spelen dan roemloos tenonder id 2de ronde hoor ...
Hij is dus weer terecht!quote:Yulu-Matondo tekent present in Roda
do 09/08/07 - Jeanvion Yulu-Matondo heeft de weg gevonden naar zijn nieuwe club Roda. Donderdag meldde de Belgische spits zich bij zijn nieuwe werkgever in Nederland.
Yulu-Matondo was twee dagen onbereikbaar, maar donderdag tekende hij present op de ochtendtraining.
De 21-jarige spits ging meteen tekst en uitleg geven aan trainer Raymond Atteveld en directeur Huub Narinx voor zijn afwezigheid.
"Omdat de reden in de familiale sfeer ligt, doet Roda JC hierover geen uitspraken", meldt de club op haar website.
Yulu-Matondo bood zowel aan Roda als aan zijn ex-club Club Brugge (foto) zijn excuses aan.
Zondag werd Yulu-Matondo voorgesteld op de fandag van Roda, maar dinsdag daagde hij niet op voor de medische keuring en ook woensdag liet hij de training bij Roda voor wat het was.
bron:vrt nieuws
Dan spreekt hij zichzelf tegen:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:09 schreef BramKVO het volgende:
Sorry hoor, maar Van Holsbeeck is Triguinho zelf gaan scouten. Zegt nog dat ie een schim is van de speler die hij in Brazilie ah werk zag.
quote:"«Dat is correct, dat moeten we ook durven vaststellen. Vorig jaar werkten we op een bepaalde manier aan transfers, nu deden we dat minder.»
Hoe bedoel je?
«Vorig jaar zijn Philippe Collin en ik elke speler die we aantrokken zelf minstens vier of vijf keer gaan bekijken, nu hebben wij er vooral alles aan gedaan om de groep te behouden. Het moet een les zijn: in het vervolg moeten we ze allemaal persoonlijk gaan bekijken.»
Och, een bepaalde club die 3 op 33 haalt lijkt me er ook geen goed aan te doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef Heero87 het volgende:
Dat klopt ... Merchandising wordt volledig beheerd door NV De Klokkequote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik dacht dat er bij Club bijvoorbeeld ook een aparte firma bestond voor de inkomsten uit merchandising enzo, en dat die ook niet bij het budget geteld wordt. Enfin, ben er niet zo goed in thuis, dus weet het niet helemaal zeker.
ja ok, maar je vergeet missch dat Anderlecht CL speelde en geen Uefa hé ...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:26 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Och, een bepaalde club die 3 op 33 haalt lijkt me er ook geen goed aan te doen
De Club bashers hier worden nu vast gek, maar eigenlijk is Club de enige ploeg die de afgelopen jaren iets betekent heeft in Europa en toch nog een paar puntjes gepakt heeft
Vreemd genoeg lijken we in de CL beter te presteren dan in de UEFA ... al vind ik wedstrijden tegen Djenpropredingskes moeilijker dan bv. tegen AC MIlan, hoe vreemd dat ook mag klinkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ja ok, maar je vergeet missch dat Anderlecht CL speelde en geen Uefa hé ...Ik herinner me nog hoe de clubfans lachten met anderlecht id CL, maar intussen werd Club de eerste ronde vd uefa eruit gewipt in een poule met oa Austria Wien en Djnepetrovsk of whatever ...
Hoe bedoel je dat ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:50 schreef blueangel_ het volgende:
En bij ons moet je ook niet 365 dagen per jaar 5 pg's in de gazet lezen over het feit dat we moeten presteren in Europa e.d
Dan kan je je natuurlijk ook gaan afvragen of Leverkusen en Dinamo Boekarest zwakker zijn dan Lille en AEK Athene...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ja ok, maar je vergeet missch dat Anderlecht CL speelde en geen Uefa hé ...Ik herinner me nog hoe de clubfans lachten met anderlecht id CL, maar intussen werd Club de eerste ronde vd uefa eruit gewipt in een poule met oa Austria Wien en Djnepetrovsk of whatever ...
bwa, ik weet zo niet eigenlijk. De gustibus et coloribus enzo.. Maar volgens Blueangel ben ik dan ook een pater en mijn smaak zal wel anders zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:53 schreef Necromancer het volgende:
Inderdaad oer-lelijk! Ik snap niet waarom dit ingevoerd is...
Zijn eerste balcontact voor ons was bijna een goalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:49 schreef blueangel_ het volgende:
Yulu is definitief naar Roda, dus een extra spits is welkom
Een heel deel van die spelers is natuurlijk vertrokken door de deal met Ajax, en vaak al op tamelijk jonge leeftijd. Ajax plukt(e) de vruchten in principe van de basisopleiding, maar ik ga niet beweren dat als ze hier waren gebleven net zo sterk waren geworden. Kijk overigens voor de aardigheid een keer waar een groot deel van de Belgische internationals gespeeld heeft, wat hun laatste club in België was, je komt wel erg vaak terecht bij Germinal Beerschot.quote:kijk naar welek spelers die in Nederland allemaal doorgebroken zijn van GBA, en anderzijds met welke kern GBA nu speelt
toch ongelooflijk, een land dat in voetbalcrisis zit, belangrijke beslissingen dringen zich op ... en wat vinden ze op een blauwe maandag uit de bij de bond ... ach, laten we de topschutter es met een gouden bal op de rug laten lopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Die gouden bal ziet er toch niet uit.
Ik zou als speler express geen topschutter willen zijn.
Het heeft niets met een licentie te maken maar met het minimale salaris van een niet Eu-speler.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu zou Club een soort van "satellietploeg" van Ajax worden waar die laatste hun jonge talenten die nog geen licentie in Nederland kunnen krijgen gaat stallen.![]()
Joden zijn niet welkom in Brugge ...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het heeft niets met een licentie te maken maar met het minimale salaris van een niet Eu-speler.
In Nederland moet een niet EU speler boven de 22 jaar minimaal 300.000 per jaar verdienen.
In belgie is dit veel minder.
Niet alle spelers zullen uit Israel komen hoor, er zijn meer niet EU landen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:36 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Joden zijn niet welkom in Brugge ...
Enfin, als dit er doorkomt zien ze mij daar nooit meer
Op Club valt er al zoveel niet meer leeg te zuigen, een opvallend groot deel van hun beste talenten uit de jeugd stapte het afgelopen seizoen over naar buren Cercle, Roeselare en het Noord-Franse Rijsel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:45 schreef Necromancer het volgende:
Brugge mag ze hebben, hebben op Germinal Beerschot de hele jeugdopleiding leeggezogen.
Daar zit natuurlijk wel een cruciaal verschil. Bij Germinal Beerschot was Ajax gewoon (meerderheids)aandeelhouder. Die waren gewoon baas van Germinal Beerschot. Als Ajax zei: wie willen die en die, kon Germinal Beerschot daar niks tegen doen. Terwijl het in het geval van Club Brugge over een samenwerkingsovereenkomst zou gaan, daar hou je als club wel je autonomie en kan je gewoon neen zeggen hé.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:45 schreef Necromancer het volgende:
Brugge mag ze hebben, hebben op Germinal Beerschot de hele jeugdopleiding leeggezogen.
Het gaat hier om aankopen van Ajax die bij Brugge worden gestald/verhuurd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:45 schreef Necromancer het volgende:
Tjah, dat klopt, maar ken jij eigenlijk één samenwerkingsverband in Europa van dat soort waarbij de kleine club er daadwerkelijk een voordeel uit gehaald heeft ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk wel een cruciaal verschil. Bij Germinal Beerschot was Ajax gewoon (meerderheids)aandeelhouder. Die waren gewoon baas van Germinal Beerschot. Als Ajax zei: wie willen die en die, kon Germinal Beerschot daar niks tegen doen. Terwijl het in het geval van Club Brugge over een samenwerkingsovereenkomst zou gaan, daar hou je als club wel je autonomie en kan je gewoon neen zeggen hé.
En moest er eens een héle goeie tussenzitten (bedenk het geval Westerlo waarbij ik ff niet op de naam van de speler kan komen), dan transfereren ze die tijdens de winterstop toch voor de gebruikelijke miljoenen waarna je een sterkhouder kwijt bent.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat hier om aankopen van Ajax die bij Brugge worden gestald/verhuurd.
Dus Ajax is gewoon eigenaar van die spelers.
Het verschil tussen Club Brugge en Ajax aan de ene kant en Man United en Antwerp aan de andere kant is wel een stukje groter hequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:24 schreef Necromancer het volgende:
[..]
En moest er eens een héle goeie tussenzitten (bedenk het geval Westerlo waarbij ik ff niet op de naam van de speler kan komen), dan transfereren ze die tijdens de winterstop toch voor de gebruikelijke miljoenen waarna je een sterkhouder kwijt bent.
Hierbij denk ik ook aan Antwerp, had vorig jaar met Dong in de selectie tot het einde van het seizoen best wel kampioen gespeeld, maar Man Utd riep de speler terug en de 't spel zakte in elkaar. Antwerp krijgt zelfs geen spelers meer omdat, ironie o ironie, ze niet zijn gepromoveerd.
Vergelijk de budgetten én prestaties van Ajax en Club Brugge, dit is geen samenwerking op gelijke voet hoor. Club Brugge zal steeds de ondergeschikte ploeg blijven...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het verschil tussen Club Brugge en Ajax aan de ene kant en Man United en Antwerp aan de andere kant is wel een stukje groter he
Ja maar vergelijk de status van Antwerp en Club Brugge eens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:44 schreef Necromancer het volgende:
[..]
Vergelijk de budgetten én prestaties van Ajax en Club Brugge, dit is geen samenwerking op gelijke voet hoor. Club Brugge zal steeds de ondergeschikte ploeg blijven...
Antwerp is eigenlijk eigendom van Manchester United en fungeert als een soort team parallel aan het beloftenteam van Man U , dat wil zeggen dat ze een voordurend komen en gaan van beloftenspelers krijgen, maar daar zitten voor hun niveau (2de klasse) wel telkens spelers bij die eigenlijk bij de beste van de hele reeks horen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar vergelijk de status van Antwerp en Club Brugge eens.
Chelsea en PSV werken heel nauw samen... En de komst van Gomes en Alex heeft PSV nu niet bepaald windeieren gelegd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, dat klopt, maar ken jij eigenlijk één samenwerkingsverband in Europa van dat soort waarbij de kleine club er daadwerkelijk een voordeel uit gehaald heeft ?
Ajax heeft de voorbije jaren Vermaelen en Vertonghen uitgeleend. Volgens mij zijn dat toch jongens die bij Club een basisplek zouden hebben.quote:Bij Club daarentegen zie ik niet echt in hoe die samenwerking kan werken. Ajax kan dan wel een talentvol jochie bij Club gaan installeren maar dat zal dan telkens toch iemand zijn waarvan ze denken dat ie nog niet goed genoeg is om in Amsterdam zelf te gaan spelen.
Jawel, want blijkbaar zou er gewerkt worden met percentages bij de doorverkoop. Als Club een speler stalt en die valt goed mee en wordt later doorverkocht, dan vangt Club een percentage van dat bedrag.quote:Club zal geen winstgevende transfergelden opstrijken als zo'n speler eens doorbreekt bij hen hé.
3-0 nu zelfs...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:14 schreef Heero87 het volgende:
AA Gent 2-0 voor tegen Racing Genk, vrij makkelijk eigenlijk. Genk staat weer serieus te klungelen, zowel de verdedigers als de doelman.![]()
Genk speelt ook gewoon ronduit zwak hoor. Onherkenbaar...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:30 schreef blueangel_ het volgende:
Een mens zou er zowaar schrik van krijgen, tot je beseft dat het (h)A (h)A Gent is, die wel weer voor hun gebruikelijke Intertoto plekje zullen spelen
Dit is zowaar nóg dramatischer... Hupsake, 5-0!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:43 schreef Necromancer het volgende:
Tegen Sarajevo was het ook al niks, ik schrik er niet van!
Vreselijk slechte wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:40 schreef Saviola het volgende:
Anderlecht 1-0 5 minuten voor tijd, what else is new
Dat is niet zo onlogisch gezien het feit dat hij net terugkomt uit blessure.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iachtjouk viel vandaag in bij Cercle blijkbaar, wat ook wel weer wat zegt over de luxe daar dit seizoen, als je dat nog op je bank kan zetten ...
Dé topper was toch wel Gent-Genk dacht ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:57 schreef Masanga het volgende:
[..]
Dat is niet zo onlogisch gezien het feit dat hij net terugkomt uit blessure.
Vandaag GBA-klup, dé topper van de speeldag duidelijk. Bovendien ook een wedstrijd op verplaatsing. Vanavond zullen we meer weten over de sterkte van klup!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:00 schreef Saviola het volgende:
[..]
Dé topper was toch wel Gent-Genk dacht ik![]()
Donderdag naar Luxemburg?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:25 schreef Afunados het volgende:
Standard speelde vrij aardig vanavond, al deed Brussels tot de rode kaart nog aardig mee. Verdiende overwinning
Wij gaan met zijn 2en maar er zullen er ongetwijfeld meer gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:52 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nee, ze fanatiek ben ik nog net niet. Waarschijnlijk wel gewoon de 30ste.
Jij/jullie wel?
Voor mij vindt de topper vanavond plaatsquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:00 schreef Saviola het volgende:
[..]
Dé topper was toch wel Gent-Genk dacht ik![]()
0-1 gewonnen uiteindelijk! Flauwe partij op zich, met een scheidsrechter die niet zijn beste dag had. Late penalty gescoord door Leko levert drie punten op. Cadeau-strafschop, dat zeker (al was het geel van Blondel ook goedkoop en was er een betwistbaar al dan niet doelpunt van Sterchele na drie minuten).quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
er zijn nog zekerheden in het leven, blondel met rood van het veld op speeldag 2.
Mathijssen is waarschijnlijk Anderlecht gaan scouten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:58 schreef Saviola het volgende:
Hehe, nauwelijks iets weggegeven en op een diefje 0-1 winstWat een contrast met vorig seizoen.
Tjah, als de eerste de beste kleinere ploeg op bezoek bij een grote ploeg gingen ze toch bijna 90 minuten voor hun doel hangen en speculeerden ze op de counter , als ik de radio mag geloven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:58 schreef Saviola het volgende:
Hehe, nauwelijks iets weggegeven en op een diefje 0-1 winstWat een contrast met vorig seizoen.
Vind je dat onbegrijpelijk dan? Als je 5 jaar lang naar lange ballen vooruit zit te kijken, kan ik het me wel voorstellen hoor. Natuurlijk waren de resultaten goed, dat werd op het einde een beetje te veel vergeten toen velen zeiden dat wat meer "echt" voetbal wilden zien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan zijn er mensen daar in het bestuur die Sollied lieten gaan omdat hij volgens hen 'saai' voetbal bracht ...
Die strafschop zou es tegen Club moeten zijn gefloten: JM schreeuwde moord en brand en zou het voltallige scheidsrechterskorps vogelvrij verklaard hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:13 schreef Heero87 het volgende:
Interviewer: "Wat vond je van de penalty?"
Mathijssen: "Die heb ik niet gezien. Ik zat nog met de goal van Sterchele in mijn hoofd."
Hij zit binnen, ben er vrij zeker van.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die strafschop zou es tegen Club moeten zijn gefloten: JM schreeuwde moord en brand en zou het voltallige scheidsrechterskorps vogelvrij verklaard hebben.
En die bal van Sterchele was niet over de lijn ...
Idem hier, die bal is binnen vind ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Hij zit binnen, ben er vrij zeker van.
toch wel hoor ...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En die bal van Sterchele was niet over de lijn ...
Ik heb die beelden nu al een paar keer opnieuw bekeken en ik zie nog altijd geen enkel beeld waarop je kunt zien dat hij erover zit.quote:
Ja he. Op het nieuws was het nog een stuk uitgebreider, altijd lachen zijn interviewsquote:
Zie hem nu (gelukkig) niet meer vertrekken, het was Jovanovich of Sterchele, om het even blijkt tot nu toe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:48 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ja he. Op het nieuws was het nog een stuk uitgebreider, altijd lachen zijn interviews![]()
Hopelijk blijft 'ie wel nog n jaartje..
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb die beelden nu al een paar keer opnieuw bekeken en ik zie nog altijd geen enkel beeld waarop je kunt zien dat hij erover zit.
Ik blijf mij trouwens afvragen waarom men gewoon eens geen camera loodrecht op de doelpaal afstemt. Dan kun je dat soort situaties altijd correct zien ...
quote:Vanden Stock: "Belgisch voetbal is ziek"
di 14/08/07 - Anderlecht-voorzitter Roger Vanden Stock schat de kansen van zijn team tegen Fenerbahçs niet hoog. "Als we ons kwalificeren voor de Champions League, dan is dat een stunt."
"Het budget van Fenerbahçe is drie keer groter dan ons budget", weet Roger Vanden Stock. "We hebben er alles aan gedaan, maar het wordt lastig."
"Als het ons lukt om ons te kwalificeren, dan is dat eigenlijk abnormaal", zegt de voorzitter aan Sporza.
"Als je de Europese prestaties van Genk en Gent bekijkt, dan zeg ik dat het Belgische voetbal ziek is. We missen gewoon alles. Ik hoop dat we ons kwalificeren, dan komt het optimisme terug."
"Ik wil dat het voetbal in België in zijn geheel sterker wordt", gaat Roger Vanden Stock voort. "Wij willen niet weglopen van de andere Belgische clubs, de rest moet versnellen", zegt hij.
"Ik heb enkele jaren geleden voorspeld dat er geen Belgische ploegen in de Champions League zouden zitten. Dat zou een katastrofe zijn, maar ik hoop dat iederen stilaan wakker wordt."
"Er zijn ook nog andere doelen"
Zijn de twee wedstrijden tegen Fenerbahçe de belangrijkste matchen van het jaar voor Anderlecht? "De Champions League halen was het doel. Maar er zijn nog andere doelen, zoals overwinteren in de UEFA-beker. Maar dan zijn de miljoenen er nog niet natuurlijk."
"Vrij lichte overtreding" aldus de radio ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:00 schreef Saviola het volgende:
3-2 Leko via een, nu wel, terechte penalty
Zeer terecht. Geraerts in een 100% scoringspositie en wordt - inderdaad licht - aan de trui getrokken. Maar op zo'n moment is een lichte trekfout genoeg om de kans te ontnemen hé.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
"Vrij lichte overtreding" aldus de radio ...
Ik heb de beelden niet gezien , maar vaak wordt er voor een lichte trekfout toch niet gefloten in elk geval ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:02 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zeer terecht. Geraerts in een 100% scoringspositie en wordt - inderdaad licht - aan de trui getrokken. Maar op zo'n moment is een lichte trekfout genoeg om de kans te ontnemen hé.
Misschien op andere plekken binnen de zestien, maar niet op de plaats waar Geraerts stond. Had sowieso binnengetrapt, of er moest één of andere magneet die bal naast het doel getrokken hebben...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet gezien , maar vaak wordt er voor een lichte trekfout toch niet gefloten in elk geval ...
Clement trouwens ook al weer aan rood ontsnapt blijkbaar ?
De radiocommentator blijkbaar ook, want Vandevelde is de scheidsrechter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Vervecken er toch een paar keer behoorlijk naast qua beslissingen" (radio) ,
allez, de Belgische arbitrage is weer 'in form' ...
ik bedoel vandevelde ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:14 schreef Heero87 het volgende:
[..]
De radiocommentator blijkbaar ook, want Vandevelde is de scheidsrechter.
akkoord,maar daar met een vergrootglas op blijven kijken helpt ook niet. Zolang de blueangels_ van deze wereld nu maar eens stoppen met neuten over de voordelen die Anderlecht krijgt bij scheidsrechterlijke beslissingen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Vervecken er toch een paar keer behoorlijk naast qua beslissingen" (radio) ,
allez, de Belgische arbitrage is weer 'in form' ...
Eigenlijk speelde STVV volop op de aanval. Twee spitsen en daarachter Chimedza... Waarschjinlijk daarom dat ze ook twee keer scoorden dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef Masanga het volgende:
[..]
akkoord,maar daar met een vergrootglas op blijven kijken helpt ook niet. Zolang de blueangels_ van deze wereld nu maar eens stoppen met neuten over de voordelen die Anderlecht krijgt bij scheidsrechterlijke beslissingen.
Ik was maar wat blij dat Vervecken de overduidelijke penaltyfout van Serrebrenikov niet zag afgelopen weekend![]()
Ik vond de doelpunten van klup trouwens nog best knap (en de eerste van STVV ook): die eerste vrije trap was imo helemaal niet zo perfect als de reporter op Sporza.be beweert, Alcaraz moet achteruit lopen en dan koppen, wat zeker niet eenvoudig is. De goal van Geraerts was knap (vooral van Sterchele).
Ik onthoud liever de defensieve zwakte van klup(Clement
) Een ploeg die voluit aanvalt tegen klup maakt in mijn ogen een zeer redelijke kans op puntengewin.
Oordelen op 1 wedstrijdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als ik die Kucera bezig zag in de Supercup dan is dat toch ook niet bepaald 'dé redder' hoor ...
Wat een blunder van die keeper zeg!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:53 schreef blueangel_ het volgende:
En Mechelen verliest weer in blessuretijd ...
Hoe meer ploegen er mee doen bovenaan hoe meer kans je hebt dat er eentje punten verliest natuurlijk. Nu verliest Anderlecht punten, volgende week misschien Gent, de week erop misschien Club. Je zag vorig jaar ook al dat de kloof tussen de top en de middenmoot in België kleiner en kleiner aan het worden is, dus de kans dat die toppers op een bepaalde speeldag struikelen wordt ook alleen maar groter ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:56 schreef Heero87 het volgende:
Het wordt een struikelweekend zei Mathijssen... Hij heeft toch maar weer gelijk.![]()
Oké, maar puntenverlies van Anderlecht en Genk tegen Dender en Roeselare verwacht je toch niet. Dan was daar de voorbije weken met wedstrijden als Zulte Waregem - Standard, Moeskroen - Gent, KV Mechelen - Anderlecht en Germinal Beerschot - Club Brugge eigenlijk veel meer kans toe...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoe meer ploegen er mee doen bovenaan hoe meer kans je hebt dat er eentje punten verliest natuurlijk. Nu verliest Anderlecht punten, volgende week misschien Gent, de week erop misschien Club. Je zag vorig jaar ook al dat de kloof tussen de top en de middenmoot in België kleiner en kleiner aan het worden is, dus de kans dat die toppers op een bepaalde speeldag struikelen wordt ook alleen maar groter ...
Dender heeft toch een aantal bijzonder bepalende spelers uit die kampioenenploeg weg gedaan hé, ik denk dan vooral aan Persoons en Thiebaut.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Genk had ik wel verwacht, die staan nog na te beven op hun benen van Sarajevo. En uit moeten gaan spelen bij een promovendus in hun eerste matchen is altijd levens gevaarlijk. Daar zit het enthousiasme er nog volop in en willen ze absoluut iets tonen. Zeker in een topper.
Daarnaast iedereen spreekt over KVM (jij nu ook weer) , maar Dender was de kampioen in 2de hé. En die zijn voor mij nog versterkt uit de zomerstop gekomen ook. (zo'n Muyaneza is een spits die veel eerste klassers in de ploeg zouden willen)
Die hebben ze met Barbé en Muyaneza dan toch maar vervangen door spelers die eigenlijk niet moeten onderdoen. En ik vind KVM eigenlijk sterk overroepen. Hier had je bij Dender ook zo'n oud stadionnetje met de tribunes dicht op het veld dat nokvol zat hé.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:12 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dender heeft toch een aantal bijzonder bepalende spelers uit die kampioenenploeg weg gedaan hé, ik denk dan vooral aan Persoons en Thiebaut.
En een verplaatsing naar KVM vind ik toch nog iets anders dan naar Dender eerlijk gezegd... Als Anderlecht daar niet zo snel 0-2 voorkomt, winnen ze die wedstrijd waarschijnlijk altijd.
Zeker als ze het zo blijven weggeven...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die hebben ze met Barbé en Muyaneza dan toch maar vervangen door spelers die eigenlijk niet moeten onderdoen. En ik vind KVM eigenlijk sterk overroepen. Hier had je bij Dender ook zo'n oud stadionnetje met de tribunes dicht op het veld dat nokvol zat hé.
Volgens mij is KVM trouwens nog altijd bij dé degradatiekandidaten. Dat is een ploeg die het dit jaar héél erg lastig zal krijgen.
Bij Roeselare heb ik dat ook nooit gesnapt. Draaiden vorig jaar toch een vrij redelijk seizoen en hadden zich nu toch met bv een Tanghe behoorlijk versterkt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zeker als ze het zo blijven weggeven...
Roeselare daarentegen: voorspeld als degradatiekandidaat, maar nu wel 5 op 9 met uitwedstrijden tegen Genk en Charleroi!
Aldus iemand met Dosunmu, Bancé, Cavens en Malki in de kern als spitsen. Samen al goed voor 140 doelpunten in de eerste klasse ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef Necromancer het volgende:
OK, nu is het officieel, wij hebben een spitsenprobleem... Zoveel kansen en dikwijls zo knullig de kop omwringen, klote.
De Schapenkoppen vroegen er gewoon om, kijk maar naar de vorige twee wedstrijden die net voor het laatste fluitsignaal gewonnen worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Anderlecht speelt 2-2 gelijk op Dender![]()
Van Veldhoven kan de kansen er ook niet zelf in komen trappen hé...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Aldus iemand met Dosunmu, Bancé, Cavens en Malki in de kern als spitsen. Samen al goed voor 140 doelpunten in de eerste klasse ...
Ik zou eerder eens naar de trainer kijken. Bij Brussels en Cercle maakten ze er onder Van Veldhoven toch ook een sport van om gigantisch veel kansen de nek om te wringen ?
Ik heb er anders geen probleem mee om ze uit te lachen hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Schapenkoppen vroegen er gewoon om, kijk maar naar de vorige twee wedstrijden die net voor het laatste fluitsignaal gewonnen worden.
Hopen dat Fenerbahce over anderhalve week de klus klaart. Voor de Belgen is het beter zo, dan dat ze door de rest van Europa worden uitgelachen omdat hun hoop in bange dagen doelgerichtheid, affiniteit en een moordernaarsinstinct mist.
Met een goal van David Destorme, dat vind ik toch wel erg leuk om te zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Anderlecht speelt 2-2 gelijk op Dender![]()
Ik had dat hier ook al een paar keer gezegd dat ik niet snapte waarom men Standard als zwak afschilderde. De vertrekkers als Concecao en Deflandre stonden na nieuwjaar nauwelijks nog in de ploeg daar vorig jaar. en als ze dan ook nog zo'n Jovanovic kunnen houden en Mbokani kunnen halen ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:50 schreef Necromancer het volgende:
Eigenlijk supergrappig, Standard werd aan het begin van de competitie als de zwakste van de "grote vier" afgeschilderd en staan nu met Club en AA Gent eerst...
Ik had ze nu ook wel niet zo sterk verwacht. Hoeveel jaar is het wel niet geleden dat Standard zo goed startte?? Ik heb ze ooit's als herfstkampioen geweten, maar dat is intussen jaaa-ren geleden! Normaal verliezen ze altijd wel één van de eerste partijen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik had dat hier ook al een paar keer gezegd dat ik niet snapte waarom men Standard als zwak afschilderde. De vertrekkers als Concecao en Deflandre stonden na nieuwjaar nauwelijks nog in de ploeg daar vorig jaar. en als ze dan ook nog zo'n Jovanovic kunnen houden en Mbokani kunnen halen ...
Vorig jaar maar met 1-0 en toen kwam Standard goed weg volgens de radioquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:22 schreef blueangel_ het volgende:
Vergeet niet dat het tegen Serkul is, daar winnen ze elk jaar met minstens 5-0 tegen
Standard is en blijft Standard, die winnen nooit een prijs
maar die 2 jaar daarvoor met 6 en 7-0 oid.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vorig jaar maar met 1-0 en toen kwam Standard goed weg volgens de radio![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:22 schreef blueangel_ het volgende:
Vergeet niet dat het tegen Serkul is, daar winnen ze elk jaar met minstens 5-0 tegen
Fantastische goal van Iatchouck trouwens , zag ik op het journaal. Benieuwd of die eens een seizoen blessurevrij kan blijven ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef Heero87 het volgende:
Leuke wedstrijd, met een uitstekend Standard. Al was dat ook te danken aan Cercle, dat helemaal niet kwam om alles dicht te gooien. Speelden ook aardig met momenten.
Eindelijk eens iemand die ook eens iets durft zeggen. Jammer dat er niemand van Anderlecht zelf ziet, dat zou vuurwerk gegeven hebben.quote:
Ze hebben een samenwerkingsakkoord van Real Murcia, misschien krijgen ze hun ballen van daar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:55 schreef DutchGooner het volgende:
Spelen ze nou bij Dender met een Nike bal waar het logo van de Spaanse bond op staat?![]()
Vorig seizoen met Van Holsbeeck gaf dat al eens vuurwerkquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:55 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand die ook eens iets durft zeggen. Jammer dat er niemand van Anderlecht zelf ziet, dat zou vuurwerk gegeven hebben.![]()
Dit jaar wel, 25 jaar, het kan niet perfecterquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:22 schreef blueangel_ het volgende:
Defour raakte niet voor niets "geblesseerd" bij de warming-up tegen Kaerjeng.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik zie Standard echt zo nog Jovanovic en Defour verkopen voor het einde van de maand ...
Die hadden ze vorig seizoen nog nietquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef Heero87 het volgende:
Sonck heeft getekend bij Club Brugge.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:02 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Sonck![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... We hebben een erg complementaire aanval met Djokic en Sterchele, en dan gaan ze een oude, constant geblesseerde en peperdure arrogante zak kopen? Nee bedankt ...
Voetbalkenners die enkel afgaan op doelpunten zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:20 schreef BramKVO het volgende:
Djokic was een complete ramp dixit enkele clubfans (en voetbalkenners)
Dan vergissen ze zich toch wel bijzonder hard. Djokic werd afgelopen weekend nog (samen met Geraerts) tot man van de match verkozen op Belgacom TV, en speelde ook eerder al bijzonder goed. Schitterende mentaliteit, overal meehelpen waar het nodig is, weegt op een verdediging.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:20 schreef BramKVO het volgende:
Djokic was een complete ramp dixit enkele clubfans (en voetbalkenners)
quote:Voetbalbond zet Lierse terug naar derde
ma 20/08/07 - Lierse degradeert na dit seizoen naar de derde klasse. Dat heeft de Controlecommissie van de Belgische voetbalond KBVB beslist in de zaak-Ye. Lierse zal ook met -6 punten aan de competitie beginnen en moet een boete van minstens 15.500 euro betalen.
Ex-Lierse-coach Paul Put is dan weer levenslangs geschrapt als lid van de KBVB. Dat wil zeggen dat hij in België geen enkele officiële functie meer kan uitoefenen in het voetbal.
Sporza.be
Boeiend, ze moeten de boel maar niet omkopen. Als het Anderlecht had geweest had je niks gezegdquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:32 schreef blueangel_ het volgende:
Een traditieclub als Lierse
ach man hou op. Lierse belazert al jaren de boel, het werd tijd dat ze daar eens gestraft werden. Goede zaak dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:32 schreef blueangel_ het volgende:
Een traditieclub als Lierse naar 3de, en een marginaal fusiegedrocht als Dender in 1ste ... waar gaat het met ons voetbal naartoe ...
En de rest? Was niet de gehele competitie verziekt? Of is Lierse gewoon de club die het gelag betaald? ( Overigens terecht, maar er moeten er toch nog meer volgen?? )quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:02 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ach man hou op. Lierse belazert al jaren de boel, het werd tijd dat ze daar eens gestraft werden. Goede zaak dus.
Dan had je pas een chaos gehad met beroepsprocedures enzo ...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel een handige timing, de nieuwe competitie in tweede is een week bezig, dat kon geen paar weken vroeger.
Over La Louviere zou ook nog een uitspraak moeten volgen, maar die zitten nu al in 3de omdat ze virtueel failliet aan de zaak Yé zijn gegaan. Over Bergen zal wel nooit een uitspraak volgen. Geel werd ook al gestraft. Maar anders was geen enkele club betrokken in de zaak Yé hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:07 schreef mesecina het volgende:
[..]
En de rest? Was niet de gehele competitie verziekt? Of is Lierse gewoon de club die het gelag betaald? ( Overigens terecht, maar er moeten er toch nog meer volgen?? )
Die was dan afgelopen bij aanvang van het seizoen 2009-2010. Nu zal dat ook een week bezig zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan had je pas een chaos gehad met beroepsprocedures enzo ...
Daar ben ik mee akkoord ... maar op deze manier straf je meer mensen dan diegenen die verantwoordelijk waren voor de zaak Yé. Duizenden supporters, medewerkers, een volledige ploeg ... die worden allemaal gestraft, en iemand die effectief verantwoordelijk was voor de vervalsing van matchen, Patrik Deman, gaat als spijtoptant vrijuit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:02 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ach man hou op. Lierse belazert al jaren de boel, het werd tijd dat ze daar eens gestraft werden. Goede zaak dus.
Ze kunnen niet zomaar "opnieuw" beginnen, als ze nu in vereffening gaan, is het volgend jaar vierde...quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:23 schreef blueangel_ het volgende:
Dit is het einde voor de club Lierse, daar ben ik zeker van ... misschien moeten ze maar eens een compleet nieuwe start pakken zoals Aalst en Mechelen deden. Lierse heeft ook een hondstrouw supporterslegioen, met hun steun kunnen ze herbeginnen ... met een zuivere club deze keer
Neem aan dat als Lierse dit seizoen kampioen wordt of promoveert via de eindronde, men volgend jaar gewoon weer in 2e klasse kan uitkomen. Wel met 6 punten in mindering.quote:a) veroordeelt K. Lierse S.K. tot de degradatie aan het einde van het seizoen 2007/2008,
b) legt aan K. Lierse S.K. een boete op van 5% van de globale bruto-ontvangsten waarop bondstaksen geheven werden, gerealiseerd tijdens het seizoen 2004/2005, met een minimum van 15.500 EUR,
c) legt aan K. Lierse S.K. een puntenhandicap op van zes punten, verdeeld in drie gelijke delen indien het kampioenschap in drie periodes is ingedeeld.
Paul Put wordt levenslang geschorst hé. Yé hebben zijn Chinese bazen allicht ergens in een bad met zuur gestopt en in een betonlaag voor Peking 08 ingegoten , en Deman, tjah ... die heeft als spijtoptant dienst gedaan hé ...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef blueangel_ het volgende:
Feit is wel dat van het huidige Lierse niemand bij de zak betrokken was, en dat zij nu wel veroordeeld worden ... terwijl de echte spilfiguren eigenlijk geen straf krijgen (Ye, Put, Deman)
Ja, maar enkel voor de KBVB toch ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Paul Put wordt levenslang geschorst hé.
Meer kan de KBVB niet doen hé. Maar andere bonden kunnen zo'n straf overnemen. (niet erg waarschijnlijk dat ze dat doen, maar toch)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:45 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja, maar enkel voor de KBVB toch ?
Als ze geen andere opties hebben, dan is het wel degelijk een straf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:12 schreef blueangel_ het volgende:
Iemand schorsen die in je land sowieso toch geen werk meer vind in het voetbal, noem ik geen straf hé
Wat konden ze anders doen? Hem opsluiten? Ter dood veroordelen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:12 schreef blueangel_ het volgende:
Iemand schorsen die in je land sowieso toch geen werk meer vind in het voetbal, noem ik geen straf hé
En waarom eigenlijk niet, voor een speler kan een schorsing toch wel worden doorgegeven aan, en overgenomen door de UEFA en FIFA ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat laatste kun je dus niet doen ...
Dan vraag ik me af wat het nut van de FIFA en de UEFA nog is, als je zelfs zo'n klootzakken nog niet levenslang en over heel de wereld kunt schorsenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat laatste kun je dus niet doen ...
De bond kan enkel schorsen voor zichzelf en de FIFA en UEFA kiezen vrij of ze dat overnemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef Saviola het volgende:
[..]
En waarom eigenlijk niet, voor een speler kan een schorsing toch wel worden doorgegeven aan, en overgenomen door de UEFA en FIFA ?
quote:23/08/2007 - Milan JOVANOVIC
Onze aanvaller, Milan Jovanovic, had na de trainingsessie van vanmiddag een onderhoud met de directie van de club.
Tijdens het onderhoud werd hij vergezeld door dokter POPOVIC, op bezoek in Luik, en die eveneens optrad als vertaler voor de spits.
Tussen de speler en de club kwam het al snel tot een akkoord waarbij de 26-jarige international zijn huidig contract verlengde met één seizoen. Milan zal bijgevolg onder contract liggen tot 30/06/2010.
Al onze gelukwensen aan Milan JOVANOVIC voor zijn band met de club
Een steen rond de nek en de rivier in?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:29 schreef jimnu het volgende:
wat te doen met RSC Anderlecht ?
Jullie worden eerst Achter de Kazerne getrakteerd op een nederlaag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:04 schreef blueangel_ het volgende:
Volgende week zweten op Sclessin denk 'k
Kom je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:04 schreef blueangel_ het volgende:
Volgende week zweten op Sclessin denk 'k
Sprak gisteren nog met Kucera, die kan blijkbaar nog niet spelen ... dus ja, ik verwacht een erg moeilijke wedstrijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie worden eerst Achter de Kazerne getrakteerd op een nederlaag.![]()
Nooit gezien? Ik herinner me een zeker AA Gent dat vier jaar geleden identiek kwam spelen op Club Brugge en in de slotfase alsnog 1-1 scoorde. Sollied -toen nog Club-trainer- sprak van "ijshockey".quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:52 schreef Drewie het volgende:
nooit gezien!!!! zulte waregem: een 4-6-0 opstelling... Dit van mijnheer dury die de peter wil zijn van het aanvallend voetbal. Matthys en Leye stonden als mandekker op gillet en moia... 4 centrale middenvelders die allemaal defensief ingesteld stonden. Het was belachelijk, 10 man over een strook van 10 meter vlak voor het strafschopgebied geparkeerd. Nooit zo'n antivoetbal gezien...
Vitesse speelde met 8 verdedigers thuis tegen AZquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:52 schreef Drewie het volgende:
nooit gezien!!!! zulte waregem: een 4-6-0 opstelling... Dit van mijnheer dury die de peter wil zijn van het aanvallend voetbal. Matthys en Leye stonden als mandekker op gillet en moia... 4 centrale middenvelders die allemaal defensief ingesteld stonden. Het was belachelijk, 10 man over een strook van 10 meter vlak voor het strafschopgebied geparkeerd. Nooit zo'n antivoetbal gezien...
Puntje tegen Club ben ik ook al tevredenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Sprak gisteren nog met Kucera, die kan blijkbaar nog niet spelen ... dus ja, ik verwacht een erg moeilijke wedstrijd
Met 4 op 6 na Malinwa en Standard ben ik eigenlijk enorm tevreden
Ik ga het voor het eerst in al die jaren hier op FOK! hardop zeggen, Standard wordt kampioen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Afunados het volgende:
Als Standard zo doorgaat, scoren ze uiteindelijk 136 keer dit seizoen![]()
Mooie overwinning, Jovanovic is helemaal los, en volgende week wacht Club. Kan niet wachten![]()
Standard wordt nooit, maar dan ook nooit kampioenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga het voor het eerst in al die jaren hier op FOK! hardop zeggen, Standard wordt kampioen.
*bookmark*quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Standard wordt nooit, maar dan ook nooit kampioen
Het zou mooi zijn, maar het is nog geen 31/08.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga het voor het eerst in al die jaren hier op FOK! hardop zeggen, Standard wordt kampioen.
Bij Standard is daar zelfs geen twijfel over, die winnen nooit een prijsquote:
jeps, met olde riekering die de 1-0 achterstand wilde verdedigenquote:Op zondag 26 augustus 2007 08:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nooit gezien? Ik herinner me een zeker AA Gent dat vier jaar geleden identiek kwam spelen op Club Brugge en in de slotfase alsnog 1-1 scoorde. Sollied -toen nog Club-trainer- sprak van "ijshockey".
kom kom wordt eens wat volwassenerquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:44 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Bij Standard is daar zelfs geen twijfel over, die winnen nooit een prijs
quote:
Daar kwam het bij Gent toen ook op neer hoor. Er stond wel een speler met de etiket "spits" op het veld, maar die kwam ook niet over de middellijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:56 schreef Drewie het volgende:
[..]
jeps, met olde riekering die de 1-0 achterstand wilde verdedigen, ja maar gent speelde toen nog met 1 spits
Zulte waregem kwam effectief zo aan de aftrap:
--------------x--------------
x------x---------x--------x
--------x---------x---------
x------x-----------x-------x
-----------------------------
-----------------------------
bij balverlies EN bij balbezit met 11 man achter de bal
Dit seizoen is het vrij rustig mbt uitgaande transfers en hun sterkhouders zijn gebleven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Standard wordt nooit, maar dan ook nooit kampioen
Zeg dat niet te luid, we zijn nog maar de 26e augustus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dit seizoen is het vrij rustig mbt uitgaande transfers en hun sterkhouders zijn gebleven.
Akkoord maar Milan heeft bijgetekend (en heeft al Europees gespeeld) dus die zal zeker blijven en ik zie een Witsel, Steven en/of Fellaini ook niet weggaan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:15 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zeg dat niet te luid, we zijn nog maar de 26e augustus.
Standard kon met geroutineerde spelers de druk al niet aan, ik zie die jonge gasten daar ook niet toe in staat. Zeker een etter als Defour nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dit seizoen is het vrij rustig mbt uitgaande transfers en hun sterkhouders zijn gebleven.
OK, Sergio is weg maar die speelde de 2e seizoenshelft al bijna niet meer
kindje, hoelang gaat het nog duren eer gij eens normaal over Gent spreekt. Het hangt beetje mijn keel uit hoor...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef blueangel_ het volgende:
Milan uit en Kwekkers uit ... Het valt natuurlijk heel erg goed te vergelijken
Enfin, het werd tijd dat ze weer met hun neus op de feiten gedrukt werden. Ze begonnen in Gent weer te denken dat ze even groot als Club zijn. Alle Gentse Clubsupporters daarheen !
Die reacties uit Brugse hoek hebben jullie wel zelf gekweekt met jarenlang gefrustreerd en marginaal gedrag. Het hangt mijn keel ook uit dat je niks maar dan ook niks over Gent kunt lezen zonder dat het gaat over de Brugse supporters in Gent, of bla bla bla er komt altijd wel iets uit wat te maken heeft met nijd, afgunst en jaloezie ten opzichte van Clubquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:48 schreef Drewie het volgende:
[..]
kindje, hoelang gaat het nog duren eer gij eens normaal over Gent spreekt. Het hangt beetje mijn keel uit hoor...
Akkoord maar gevoelsmatig is deze groep volwassener dan de selecties van voorgaande seizoenen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Standard kon met geroutineerde spelers de druk al niet aan, ik zie die jonge gasten daar ook niet toe in staat. Zeker een etter als Defour niet
Maar wat als een Defour, Fellaini of Jovanovic straks uit valt? Dan zit je toch met een probleem...quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Akkoord maar gevoelsmatig is deze groep volwassener dan de selecties van voorgaande seizoenen.
Ik denk dat Preudhomme een goede invloed heeft.
Die vallen niet uit, die spelen er gewoon 34.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:42 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Maar wat als een Defour, Fellaini of Jovanovic straks uit valt? Dan zit je toch met een probleem...
Amateurs?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef blueangel_ het volgende:
Wat een bende amateurs op de kaartenverkoop bij KV Mechelen
Blijkbaar kregen de nekken nog een extra vak achter het doel, en wij weer niet
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Goal van Clement , dat is dan een 5-0 FF zege voor KV Mechelen zeker ?
Ik ben eigenlijk benieuwd wat ze gaan doen, pakweg Cercle raakte vorig seizoen toch nog punten kwijt omdat een speler meespeelde die niet had mogen spelen ...quote:
Ik heb het nieuws de laatste dagen niet gevolgd...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:01 schreef Saviola het volgende:
Volgens de radio ging KVM akkoord dat Clement gewoon mocht spelen..
In theorie hebben de profclubs daar eigenlijk niks over te zeggen. Benieuwd of de KBVB hun reglement zal toepassen ...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:10 schreef Saviola het volgende:
Opmerking: Sonck mag nog niet aantreden
voor Club. Vanmiddag hebben de prof-
clubs beslist dat Clement mag spelen.
Aldus Teletekst.
Jawel, enkel de clubs kunnen een klacht indienen. De KBVB kan niet ambtshalve optreden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In theorie hebben de profclubs daar eigenlijk niks over te zeggen. Benieuwd of de KBVB hun reglement zal toepassen ...
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In theorie hebben de profclubs daar eigenlijk niks over te zeggen. Benieuwd of de KBVB hun reglement zal toepassen ...
Thanks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:12 schreef blueangel_ het volgende:
Gefeliciteerd met het terechte punt DarkShine.
quote:Club begon ijzersterk, maar zakte dan te diep terug tegen een op enthousiasme en snelheid spelend KVM. 2de helft was weer wat beter, maar over de hele wedstrijd bekeken is dit een juist resultaat
Klonk goed op zowel Radio Reflex alsook Sporza Radio. Hoorde beide supportersclans zingen.quote:Leuke clash ook tussen beide supportersclans, ik vond de sfeer zowel bij ons als bij KV prachtig
In 3de Klasse waren ze ook behoorlijk goed te eten. Lierse zal ze volgend seizoen wel krijgen (als ze nog bestaan)..quote:En nog het grootste compliment van allemaal: Mechelen is echt het enige voetbalveld in Belgie waar de hamburgers eetbaar zijn
Die speelt bij OB Odense ondertussen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:41 schreef blueangel_ het volgende:
Norway, here I come
Wordt een leuk terugzien met Bim Bam Bengt Saeternes
Ik vond het eigenlijk een heel gunstige loting voor Standard. Als ze dit team behouden (nog vier uurquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een kutloting voor Standard.
Zie overigens alleen Brugge doorgaan.
Ze staan 2de in Rusland en zijn op zijn minst even sterk als elke 'naam' die Standard had kunnen loten. Slechte loting noem ik dat hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:57 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een heel gunstige loting voor Standard. Als ze dit team behouden (nog vier uur) en ze behouden ook de vorm, dan geef ik ze een goede kans tegen Zenit. 50/50, zeker aangezien ze eerst uit spelen.
Maar als ze eruit vliegen, is het natuurlijk wel zuur, want dan heb je geen grote ploeg op bezoek gehad...
Hadden ze dan meer kans gehad tegen Villarreal, Everton of Leverkusen? Dan waren ze gewoon bij voorbaat verloren... Ik zeg niet dat Standard favoriet is, maar ze hebben zeker een goeie kans.quote:Ze staan 2de in Rusland en zijn op zijn minst even sterk als elke 'naam' die Standard had kunnen loten. Slechte loting noem ik dat hoor.
Ik denk niet dat er veel verschil tussen Villareal, Everton, Leverkuzen of Zenit zit hoor. Behalve in het feit dat de laatste een kleurloze naam heeft ... (en je er dus ook financieel niet zoveel aan zal overhouden)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:03 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Hadden ze dan meer kans gehad tegen Villarreal, Everton of Leverkusen? Dan waren ze gewoon bij voorbaat verloren... Ik zeg niet dat Standard favoriet is, maar ze hebben zeker een goeie kans.
Niet vergeten dat Zulte Waregem vorig seizoen ook Lokomotiv Moskou heeft gewipt hé...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |