Paul Put wordt levenslang geschorst hé. Yé hebben zijn Chinese bazen allicht ergens in een bad met zuur gestopt en in een betonlaag voor Peking 08 ingegoten , en Deman, tjah ... die heeft als spijtoptant dienst gedaan hé ...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef blueangel_ het volgende:
Feit is wel dat van het huidige Lierse niemand bij de zak betrokken was, en dat zij nu wel veroordeeld worden ... terwijl de echte spilfiguren eigenlijk geen straf krijgen (Ye, Put, Deman)
Ja, maar enkel voor de KBVB toch ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Paul Put wordt levenslang geschorst hé.
Meer kan de KBVB niet doen hé. Maar andere bonden kunnen zo'n straf overnemen. (niet erg waarschijnlijk dat ze dat doen, maar toch)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:45 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja, maar enkel voor de KBVB toch ?
Als ze geen andere opties hebben, dan is het wel degelijk een straf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:12 schreef blueangel_ het volgende:
Iemand schorsen die in je land sowieso toch geen werk meer vind in het voetbal, noem ik geen straf hé
Wat konden ze anders doen? Hem opsluiten? Ter dood veroordelen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:12 schreef blueangel_ het volgende:
Iemand schorsen die in je land sowieso toch geen werk meer vind in het voetbal, noem ik geen straf hé
En waarom eigenlijk niet, voor een speler kan een schorsing toch wel worden doorgegeven aan, en overgenomen door de UEFA en FIFA ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat laatste kun je dus niet doen ...
Dan vraag ik me af wat het nut van de FIFA en de UEFA nog is, als je zelfs zo'n klootzakken nog niet levenslang en over heel de wereld kunt schorsenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat laatste kun je dus niet doen ...
De bond kan enkel schorsen voor zichzelf en de FIFA en UEFA kiezen vrij of ze dat overnemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef Saviola het volgende:
[..]
En waarom eigenlijk niet, voor een speler kan een schorsing toch wel worden doorgegeven aan, en overgenomen door de UEFA en FIFA ?
quote:23/08/2007 - Milan JOVANOVIC
Onze aanvaller, Milan Jovanovic, had na de trainingsessie van vanmiddag een onderhoud met de directie van de club.
Tijdens het onderhoud werd hij vergezeld door dokter POPOVIC, op bezoek in Luik, en die eveneens optrad als vertaler voor de spits.
Tussen de speler en de club kwam het al snel tot een akkoord waarbij de 26-jarige international zijn huidig contract verlengde met één seizoen. Milan zal bijgevolg onder contract liggen tot 30/06/2010.
Al onze gelukwensen aan Milan JOVANOVIC voor zijn band met de club
Een steen rond de nek en de rivier in?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:29 schreef jimnu het volgende:
wat te doen met RSC Anderlecht ?
Jullie worden eerst Achter de Kazerne getrakteerd op een nederlaag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:04 schreef blueangel_ het volgende:
Volgende week zweten op Sclessin denk 'k
Kom je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:04 schreef blueangel_ het volgende:
Volgende week zweten op Sclessin denk 'k
Sprak gisteren nog met Kucera, die kan blijkbaar nog niet spelen ... dus ja, ik verwacht een erg moeilijke wedstrijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie worden eerst Achter de Kazerne getrakteerd op een nederlaag.![]()
Nooit gezien? Ik herinner me een zeker AA Gent dat vier jaar geleden identiek kwam spelen op Club Brugge en in de slotfase alsnog 1-1 scoorde. Sollied -toen nog Club-trainer- sprak van "ijshockey".quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:52 schreef Drewie het volgende:
nooit gezien!!!! zulte waregem: een 4-6-0 opstelling... Dit van mijnheer dury die de peter wil zijn van het aanvallend voetbal. Matthys en Leye stonden als mandekker op gillet en moia... 4 centrale middenvelders die allemaal defensief ingesteld stonden. Het was belachelijk, 10 man over een strook van 10 meter vlak voor het strafschopgebied geparkeerd. Nooit zo'n antivoetbal gezien...
Vitesse speelde met 8 verdedigers thuis tegen AZquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:52 schreef Drewie het volgende:
nooit gezien!!!! zulte waregem: een 4-6-0 opstelling... Dit van mijnheer dury die de peter wil zijn van het aanvallend voetbal. Matthys en Leye stonden als mandekker op gillet en moia... 4 centrale middenvelders die allemaal defensief ingesteld stonden. Het was belachelijk, 10 man over een strook van 10 meter vlak voor het strafschopgebied geparkeerd. Nooit zo'n antivoetbal gezien...
Puntje tegen Club ben ik ook al tevredenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Sprak gisteren nog met Kucera, die kan blijkbaar nog niet spelen ... dus ja, ik verwacht een erg moeilijke wedstrijd
Met 4 op 6 na Malinwa en Standard ben ik eigenlijk enorm tevreden
Ik ga het voor het eerst in al die jaren hier op FOK! hardop zeggen, Standard wordt kampioen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Afunados het volgende:
Als Standard zo doorgaat, scoren ze uiteindelijk 136 keer dit seizoen![]()
Mooie overwinning, Jovanovic is helemaal los, en volgende week wacht Club. Kan niet wachten![]()
Standard wordt nooit, maar dan ook nooit kampioenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga het voor het eerst in al die jaren hier op FOK! hardop zeggen, Standard wordt kampioen.
*bookmark*quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Standard wordt nooit, maar dan ook nooit kampioen
Het zou mooi zijn, maar het is nog geen 31/08.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga het voor het eerst in al die jaren hier op FOK! hardop zeggen, Standard wordt kampioen.
Bij Standard is daar zelfs geen twijfel over, die winnen nooit een prijsquote:
jeps, met olde riekering die de 1-0 achterstand wilde verdedigenquote:Op zondag 26 augustus 2007 08:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nooit gezien? Ik herinner me een zeker AA Gent dat vier jaar geleden identiek kwam spelen op Club Brugge en in de slotfase alsnog 1-1 scoorde. Sollied -toen nog Club-trainer- sprak van "ijshockey".
kom kom wordt eens wat volwassenerquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:44 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Bij Standard is daar zelfs geen twijfel over, die winnen nooit een prijs
quote:
Daar kwam het bij Gent toen ook op neer hoor. Er stond wel een speler met de etiket "spits" op het veld, maar die kwam ook niet over de middellijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:56 schreef Drewie het volgende:
[..]
jeps, met olde riekering die de 1-0 achterstand wilde verdedigen, ja maar gent speelde toen nog met 1 spits
Zulte waregem kwam effectief zo aan de aftrap:
--------------x--------------
x------x---------x--------x
--------x---------x---------
x------x-----------x-------x
-----------------------------
-----------------------------
bij balverlies EN bij balbezit met 11 man achter de bal
Dit seizoen is het vrij rustig mbt uitgaande transfers en hun sterkhouders zijn gebleven.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Standard wordt nooit, maar dan ook nooit kampioen
Zeg dat niet te luid, we zijn nog maar de 26e augustus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dit seizoen is het vrij rustig mbt uitgaande transfers en hun sterkhouders zijn gebleven.
Akkoord maar Milan heeft bijgetekend (en heeft al Europees gespeeld) dus die zal zeker blijven en ik zie een Witsel, Steven en/of Fellaini ook niet weggaan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:15 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Zeg dat niet te luid, we zijn nog maar de 26e augustus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |