Dat is niet zo onlogisch gezien het feit dat hij net terugkomt uit blessure.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iachtjouk viel vandaag in bij Cercle blijkbaar, wat ook wel weer wat zegt over de luxe daar dit seizoen, als je dat nog op je bank kan zetten ...
Dé topper was toch wel Gent-Genk dacht ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:57 schreef Masanga het volgende:
[..]
Dat is niet zo onlogisch gezien het feit dat hij net terugkomt uit blessure.
Vandaag GBA-klup, dé topper van de speeldag duidelijk. Bovendien ook een wedstrijd op verplaatsing. Vanavond zullen we meer weten over de sterkte van klup!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:00 schreef Saviola het volgende:
[..]
Dé topper was toch wel Gent-Genk dacht ik![]()
Donderdag naar Luxemburg?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:25 schreef Afunados het volgende:
Standard speelde vrij aardig vanavond, al deed Brussels tot de rode kaart nog aardig mee. Verdiende overwinning
Wij gaan met zijn 2en maar er zullen er ongetwijfeld meer gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:52 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nee, ze fanatiek ben ik nog net niet. Waarschijnlijk wel gewoon de 30ste.
Jij/jullie wel?
Voor mij vindt de topper vanavond plaatsquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:00 schreef Saviola het volgende:
[..]
Dé topper was toch wel Gent-Genk dacht ik![]()
0-1 gewonnen uiteindelijk! Flauwe partij op zich, met een scheidsrechter die niet zijn beste dag had. Late penalty gescoord door Leko levert drie punten op. Cadeau-strafschop, dat zeker (al was het geel van Blondel ook goedkoop en was er een betwistbaar al dan niet doelpunt van Sterchele na drie minuten).quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
er zijn nog zekerheden in het leven, blondel met rood van het veld op speeldag 2.
Mathijssen is waarschijnlijk Anderlecht gaan scouten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:58 schreef Saviola het volgende:
Hehe, nauwelijks iets weggegeven en op een diefje 0-1 winstWat een contrast met vorig seizoen.
Tjah, als de eerste de beste kleinere ploeg op bezoek bij een grote ploeg gingen ze toch bijna 90 minuten voor hun doel hangen en speculeerden ze op de counter , als ik de radio mag geloven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:58 schreef Saviola het volgende:
Hehe, nauwelijks iets weggegeven en op een diefje 0-1 winstWat een contrast met vorig seizoen.
Vind je dat onbegrijpelijk dan? Als je 5 jaar lang naar lange ballen vooruit zit te kijken, kan ik het me wel voorstellen hoor. Natuurlijk waren de resultaten goed, dat werd op het einde een beetje te veel vergeten toen velen zeiden dat wat meer "echt" voetbal wilden zien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan zijn er mensen daar in het bestuur die Sollied lieten gaan omdat hij volgens hen 'saai' voetbal bracht ...
Die strafschop zou es tegen Club moeten zijn gefloten: JM schreeuwde moord en brand en zou het voltallige scheidsrechterskorps vogelvrij verklaard hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:13 schreef Heero87 het volgende:
Interviewer: "Wat vond je van de penalty?"
Mathijssen: "Die heb ik niet gezien. Ik zat nog met de goal van Sterchele in mijn hoofd."
Hij zit binnen, ben er vrij zeker van.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die strafschop zou es tegen Club moeten zijn gefloten: JM schreeuwde moord en brand en zou het voltallige scheidsrechterskorps vogelvrij verklaard hebben.
En die bal van Sterchele was niet over de lijn ...
Idem hier, die bal is binnen vind ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Hij zit binnen, ben er vrij zeker van.
toch wel hoor ...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En die bal van Sterchele was niet over de lijn ...
Ik heb die beelden nu al een paar keer opnieuw bekeken en ik zie nog altijd geen enkel beeld waarop je kunt zien dat hij erover zit.quote:
Ja he. Op het nieuws was het nog een stuk uitgebreider, altijd lachen zijn interviewsquote:
Zie hem nu (gelukkig) niet meer vertrekken, het was Jovanovich of Sterchele, om het even blijkt tot nu toe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:48 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ja he. Op het nieuws was het nog een stuk uitgebreider, altijd lachen zijn interviews![]()
Hopelijk blijft 'ie wel nog n jaartje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |